18 september, 2017

EFT novice 18.9.2017 in o dragocenem

Pozdravljeni vsi ljubi moji, 

včasih mi kdo reče – ne delaj se, da trpljenja in krivice in uničevalnosti pri ljudeh ni in da je vsenaokrog samo mir, krasen zelen gozd in prijazni ljudje.
Ne delaj se, da se vedno lahko najde pot iz stiske.
Ne delaj se, da ne veš, kako je en velik del v ljudeh namenjen neki čudni samouničevalnosti, kratkovidnosti, ki gre in pošprica svoje paradižnike s strupom, da jih ohrani pred plesnijo, a čebele, ki so najpomembnejše za te iste paradižnike, niso njegova skrb.
Ne delaj se, da je enostavno, ker ni.
Vem, da ni, vem, da je včasih vse kaj prej kot enostavno.
Vem pa tudi, kaj je tisto, kar v resnici zanima mene, kar me je vedno zanimalo in kar – po moje – nekje v globini zanima tudi tiste, ki mi govorijo, kar piše zgoraj.
To, kar zanima mene, je pot iz tega, je način, kako najti svoje šibke točke, se jih zavedati, jih ne napadati, ampak poskrbeti, da jih zagledam v drugi luči - kot dragocenega vodnika pri spoznavanju sebe.
In pri tem, pri tej negi sebe, pri negovanju svoje pozornosti, pri opazovanju svojih resničnih občutkov, se nam brez ustreznega orodja slabo piše, brez ustreznega orodja se to nikakor ne da.
Katero orodje s pridom uporabljam jaz – to ni nobena skrivnost in je kristalno jasnoJJJ.
 
Tapkanje je zakon:)))))))))))))))))))))))))))))
 
 
na kratko o dogodkih v prihajajočih dveh tednih:
 
-          v ponedeljek, 18.septembra od 19h do 20h v Ljubljani – redno enourno skupinsko tapkanje v prostorih gimnazije Moste. Vhod s strani. Vrata točno ob 19h zaklenemo in jih ne odklepamo več. Prostovoljni prispevki.
-          v sredo, 20.septembra v Ljubljani – začetna praktična 4-urna EFT delavnica (od 16.30h do 20.30h).
-          v soboto, 23.septembra v Ljubljani – celodnevna AAMET 1.stopnja
 
 
-          v ponedeljek, 25.septembra od 19h do 20h v Ljubljani – redno enourno skupinsko tapkanje v prostorih gimnazije Moste. Vhod s strani. Vrata točno ob 19h zaklenemo in jih ne odklepamo več. Prostovoljni prispevki.
-          v petek, 29.septembra ob 9h v Ljubljani – EFT delavnica. Zaključeno za naročnika.
 
 
malo motivacije - pisma bralcev - uporabnikov metode EFT:
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Video posnetek, ki ga je pripravila Barbara Žetko o svoji knjigi 7 mostov po prstih - s tapkanjem do sreče: https://www.youtube.com/watch?v=iXAW2hRg_m0&feature=youtu.be
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
… A veš, da sem se boljš počutila že zato, ker sem ti pisala. V resnic te s tem po nepotrebnem obremenjujem. Ampak to, da veš, mi veliko pomeni. Čutim moč od zadaj. In ko pomislim, kako sva ……, mi gre kar na smehJJJJ.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Za mano je dopust in nova izkušnja potovanja , a katerem sem bila sama. Včasih se bojim, da sem se tega že skoraj preveč navadila. Razen večernih seans ob pijački in včasih malo butastega položaja, ko sem sama tam, kjer so vsi z družbo ali v parih in padem v oči, se počutim čisto v redu. Ma, v tej zakotni xxx ni bilo domačinom nič jasno, kaj tam sploh počnem in zakaj sama in če je kdo bolj natančno spraševal sem kar naložila, da imam doma moža, ki da ga potovanja ne zanimajo in hčero, ki ima svojo družbo - vse zaradi krajšanja teh intervjujev. AmenJJJJ. In smo debatirali o vsakdanjih rečeh naprej.
Tako potovanje je res sprememba in glava drugače deluje. Izolacija od domačih in vsakdanjih informacij. Tekoči problemi in zagate na poti, čist dost.Prebrala skoraj celo knjigo od Barbare Žetko. Tapkala, kadar mi je prišlo na misel. Se čudila sama sebi, kako to gre in kako je enostavno. Včasih kar tako, kakšna stvar, ki se mi je porodila in mi je vzbujala slab, neprijeten občutek, nič na silo, nobenih zaključkov. Včasih pa opora in pomoč iz zagate, ko se je kaj zaštrikalo. Če zdaj gledam nazaj so bile to take enostavne in čist rešljive zadeve, vendar na licu mesta, ko si sam in v neki napetosti se hitro začne porajati dvom, stiska, neracionalna vprašanja, ... a bom zamudila vlak, kaj pa če ni avtobusa za nazaj, kaj če pride kdo v kupe in me okrade sredi noči, ... a je ta taksist ziher? in sem tapkala. No, od vedno imam "s seboj" tudi molitev, prošnja/zahvala.
Ene dvakrat pa tudi mail in domače skrbi, sem tapkala.
Zanimivo se mi zdi, da mi v vsakodnevnem življenju to ne teče tako, pa bi bilo še bolj treba. Kar nekaj odlašam, pa nimam pravih besed, zaspim, lenarim, delam vse drugo, ... Sploh pa ne za situacije, ki so čist moje, a niso akutne, kot npr. moje kileJJJJJJ.
Pozdrav,
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
PozdravljenaJJ <3,
dolgo se ti nisem oglasila, kar ne pomeni, da te ne spremljam - ves čas si ob meni, posebej v dnevih, ki so težki, ko ne veš kako in kaj, si tu ti in mi prišepneš kaj moram narediti in nekako spet posije sonce <3.
Velik objem in lep pozdrav iz Domžal,
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
… Ej, sem tapkala z "zunanjimi" JJJ. Me je kontaktirala ena punca, ki je padla na prvem roku mature, ker je bila tako živčna, da se ni nič spomnila. No in sva dobri dve uri tapkali. Je rekla potem, da se počuti čisto drugače. Da očitno res deluje. Jaz pa: Jaaaaa, itak, da delujeJJJJ. No, po maturi mi je pa sms napisala, da ne more verjeti, da se ji roke niso nič potile in da je čutila le pozitivni stres. Veš kok sem bila vesela. Tako, da jaz zajckov ne pobiram po familiji, ampak kar na pravem terenu. JupiJJJJJJ
Pozdravček,
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika,
zelo zelo sem se razveselila tvojega pisma, prav težko sem čakala. Vesela sem vsake besede in moram povedati, da sem inventuro delala tudi na sebi. Veliko stvarem sem dovolila, da odidejo iz mojega zivljenja in z EFTjem pocistila turobnosti v mojem telesu. Verjetno je ostalo se kaksno semeJJ. Veš kaj, dovolim si, da sem taksna kakrsna sem, edinstvena, ce je treba egoisticna, muhasta, zaprtaJJ, in še in ......ja to sem jaz.
Dovolila sem si, da preprosto sem, in da zmorem marsikaj, in vse kar mi je novo namenjeno bom vzela z vso resnostjo, ne da bi škodila sebi, drugemu oz. komur koli.
Do snidenja,
objem, lep dan,
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
… in draga moja, ne puščaj me na suhem, KAKO se je končalo z računalnikom????? Mater znaš, tole dramo si pripeljala do vrhunca! Ni kej, kdo zna, pa znaJJJJ.
Te zelo maram,
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Hej,
mislim, da moraš izvest celodnevno tapkanje na temo: "Kako najti svoje življenje?"JJJJ. udeležencev bo zagotovo velikoJJJ. Meni je pa ravno to d best, da je tapkanje dostopno vsem, ki imajo motivacijo in voljo do sprememb.. Brezplačen eft priročnik, veliko gradiva (internet, knjige) in skupinsko tapkanje z eft šefico Slovenije vsak teden, če to ni neprecenljivo....
Objem,
p.s. Ko odtapakm odlašanje in izgovore, se prikažem kak ponedeljekJJJ
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
pol pa včeri pride črna luknja (nek neprijetni dogodek s tastom) in veseli greben mi upade, odidem iz prostora, da bi predelala, potapkala, in po stopnicah dol se mi pojavi video-misel:
ena od mojih podosebnosti (oblečena v črno charleston obleko, neko perje po glavi, elegantna senca), pride naprej in mi reče: A si RES mislila, da bo TEB kaj pomagal? Luzerka. Saj VEŠ, da lahko delaš karkol, ampak nič ti ne pomaga!!
oh kok sem se smilla sama seb in jokala, konc sveta je prišel in odšel, in danes zjutraj sem še nekoliko pizdila, ker se men to dogaja, pol sem pa tapkala in kasneje šla na en pregled k mladi zdravnici.
pa reče: pazite li na tlak?
jez: pazim pazim.
ona: koje lijekove uzimate?
jez: nikoje, nego tapkam, znate, eft, energijska tehnika za rješavanje stresa ...
ona: aaa, super, ja idem studirat medicinsku akupunkturu.
jez (sijem): o super, ja idem polagati drugi stupanj znate, da mogu raditi s drugima, sada još nemam dovoljno iskustva ...
ona (me prime za roko): evo čim održite prvu radionicu, ja prijavljujem sebe i četiri kolegice, znam da će ih zanimati. nama toga fali, pa ćete imati iskustva.
jez(nemoremverjet): ajme super.
ni minilo dve ure, pa se mi za "ma mi ćemo ti biti pokusni ljudi, jel me čuješ, ne brini" vadbo prijavi moževa sestrična (ločitev) in njena sestra (revm.artritis&lupus)
že prej sem vedela, da stresiram že dolgo, ampak zdaj dojemam (barbare žetko besede so mi dale mislit), da moram čutiti stres, če hočem občutek, da si prizadevam. ker če nisem pod stresom, pomeni, da nič ne delam.
pa kdaj sem si to nakopala???!!!
svakog dana u svakom pogledu...
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pika hvala za vceraj. Pogovor s tabo deluje tako kot sama metoda eft - novi prebliski, ideje, resitve, zakljucki zrelega in optimizem v postavljanju ciljev. Hvala ti. Pa ne za malo, ampak za zelo veliko. Ravno tisto nevidno, katero lahko podaris socloveku in ki te spravi v pogon (fizicen ali samo mentalni preskok), je najpomembnejse in najvecji dar tako za tistega, ki daje oz. tistega ki prejema. Zlata si (ali srebrna, ce ti je bolj vsec) JJJJJ. Hvala, da si mi prekrizala pot. Hvala veselju-Bogu, da ima z mano same super nacrte. Ce dodam se L. Hay: Vse cesar se lotim mi uspeJJJJ.
Pozdravcek in grande grande objem,
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Dober dan, draga,
sem ti še dolžna poročilo o aviotapkanjuJJ. Fajn je šlo, celo v crosswind landingu sem uživalaJJJ.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pika pozdravljena!
Spet se ti oglašam s svojo novo izkušnjo in tokrat kar v stilu EFT.
 - čeprav sem pri svojih letih še vedno strašansko naivna in vedno padem na kakšno finto, nisem več prepričana, da se imam rada takšna kot sem, sem se prijavila na enotedenske počitnice o zdravilnih zeliščih,
- čeprav se je tam dogajalo veliko nezaslišanega, tudi po zaslugi organizatorja,
- čeprav sem si že prvi večer razbila kolena, našla škorpijona v svoji sobi in se mi je že drugi dan odlomil zob,
- čeprav sem bila v kraju, kjer ni razen hotela in bifeja nič, da o kakšnem avtobusu, ki bi me odpeljal, v tem času ni mogoče niti razmišljati in sem si želela kar takoj domov, pa seveda nisem mogla, mi je na koncu spet pomagal EFT. On je očitno postal moja torba za prvo pomoč, ki je ni mogoče niti pomotoma več pozabiti doma. Vsaj ena stalnica v mojem življenjuJJJJJ.
Lep pozdrav,
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Glede strahu pa bom očitno morala iti bolj počasi in nežno kot do sedaj z drugimi čustvi. Mogoče je pa to vaja iz nežnosti do sebe in mi bo tudi na tem nivoju koristilo? Res sem nagnjena k temu, da bi se kar pretepla do rezultatov. Če se bom naučila biti nežna in sočutna do sebe - to bo pa res uspeh!!
Lep večer,
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Zdravo Pika,
evo še nekaj mojih vtisov ... ko sem mislila, da že obvladam tapkanje, saj to pa ja ni neka huda umetnost in znanost, saj sem prebrala vse knjige, ki so na slovenskem trguJJJ …potem pa zamenjamo vloge in kot vodja se nenadoma znajdem v položaju, ki mi ni bil domač in ne boš verjela, skoraj pozabim protokol tapkanja...saj ne moreš verjetJJJJ ja, zelo všeč mi je bilo, da smo dejansko preigrale različne vloge in šele ko stopiš iz svoje cone udobja, se lahko učiš in tudi kaj naučiš...
s pomočjo tapkanja in ob tapkanju sem ugotovila, kako dobro sem se naučila potisntiti, potlačiti svoja čustva in včasih se mi zdi, da sploh ne znam, kaj čutim.... pospravila sem boleče in neprijetne spomine ter čustva tako dobro, da imam kar malo težav, da jih potegnem iz naftalinaJJJ. Všeč mi je, da se zdaj najprej zavedam svojih občutkov, misli in jih napišem, torej priznam njihov obstoj, nato pa imam čudovito orodje-tapkanje, ki mi omogoča, da se premaknem in se ne smilim sama sebi ali ne iščem krivce vse naokrog... v bistvu si s tapkanjem neodvisen in svobodenJJJ
hvala tebi, Pika za potrpljenje in čudovito energijo,ki si jo delila z nami in hvala vsem ostalim "sošolkam"...  veselim se ponovnega snidenjaJJJJJ
lp iz bele krajine,
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
. aja še to - pri zadnjem preverjanju sem se hudo bala konj - beri ko sem bila v maneži z njimi. Pri obisku ene od kmetij na notranjskem, kjer je hčerka  imela delavnico (se je učila masaže konj) pa so me prosili, če jih fotkam .... no in uau..... ne vem kako, verjetno ko sem tapkala strahove .... sem lahko bila s konji jih objemala, božala .... res so konji totalno skulirani .... ampak če jaz nisem carica!!!! JJJJJJ
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Neizmerno sem ti - vam hvaležna, da sem bila poskusni zajček! Razrešilo se je nekaj velikega! Bog ve, koliko let bi morala sama tapkati, da bi to raztopila, če bi sploh lahko. Sama s seboj ne morem tako globoko. (In tega sranja je še ogromnoLLLLL) Ne morem verjeti, da sem, kar se telesnih simptomov tiče, danes zjutraj dosti dosti, neprimerljivo boljše!
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
 
 
in še – kaj se dogaja pod vodstvom mojih učenk in učencev (http://www.eft-slovenija.si/index.php/koledar-eft-dogodkov2/enourna-skupinska-tapkanja )
 
-       vsak ponedeljek (razen zadnji ponedeljek v mesecu, ki je namenjen gostovanju v krajih Savinjske regije in bodo lokacije sproti sporočene) ob 19h v Celju, na II. osnovni šoli - OŠ Slavka Šlandra, Ljubljanska c. 46, v učilnici v prvem nadstropju. Šola je nasproti celjskega letnega bazena in hotela faraon. Vodi Alja Inkret Koštrun (aljainkret@gmail.com). Prostovoljni prispevki.
-       vsak ponedeljek ob 19h v Kranju. Lokacija – OŠ Franceta Prešerna Kranj. Vodi Urša Zakrajšek. Vse dodatne informacije na ursa.zakrajsek@gmail.com. Prostovoljni prispevki zaželjeni. Nujen točen prihod, ker se vrata šole ob 19h zapirajo.
-      vsak torek ob 18h v Novi Gorici (Rožna dolina), na lookaciji Vipavska cesta 114. Vodi Tanja Turnšek. Prijave na 040 900 472 ali ttanja1963@gmail.com. Prispevek;
-       vsak drugi četrtek v mesecu (14.september, 12.oktober, 9.november, …)ob 11h v Grosuplju. Brezplačno. V Mercator centru Brvace. Vodi Helena Cesar. V sodelovanju z Zlato mrežo. Več na http://www.zarek-hc.si/Predavanja-delavnice/Preprosti-prijemi-za-dobro-pocutje;
-       vsak četrtek ob 8.30h v Ljubljani – DCA, Puhova 6. Za člane DCA. Vodi Mojca L. Portir.
 
 
 
-          v ponedeljek, 18.septembra ob 19h v Grosuplju – predstavitev metode EFT in skupinsko tapkanje z namigi iz EFT kart. Vodi Helena Cesar. 10 EUR. Več na www.zarek-hc.si ;
-          v torek, 19.septembra ob 18h v Tolminu – uvodna praktična predstavitev delovanja metode EFT. Lokacija – prostori Rdečega križa, Brunov drevored 23. Brezplačno. Vodi Sara Kovačič. Več info na sara.tapka@gmail.com ali 051 801 136. V istem prostoru bodo vsak torek ob 19h skupinska tapkanja;
-          v četrtek, 28.septembra ob 13h v Ljubljani – v okviru Festivala za tretje življenjsko obdobje v Cankarjevem domu – kratka predstavitev delovanja metode EFT. V sklopu DCA – MOL, 1.preddverje, prostor 2. Vodi Mojca L.Portir. Brezplačno;
-          v petek, 29.septembra ob 16h v Murski Soboti  – "Kaj smo že rekli takrat?" - samo za tiste, ki ste se že udeležili začetne delavnice, ki jo je izvedla Cvetka Horvat in se vam v zvezi s takrat pridobljenim znanjem porajajo še kakšna vprašanja. Vodi Cvetka Horvat. Več o dogodku na naslednji povezavi: http://custvena-svoboda.si/dogodki;
-          v soboto, 30. septembra od 9.30h do 17h v Trstu  – začetna praktična 6-urna delavnica Uporaba EFT metode. Vodi Barbara Žetko. Več na na www.eft-trieste.it/slo;
-          mama in jaz – septembrska tapkanja po protokolu Pot do osebnega miru Gary-ja Craig-a, ''očeta'' metode EFT. Vodi Berta Rebol. V Novi Gorici v ponedeljek, 25.septembra od 17h do 21h. Obvezne prijave na 040 516 280 ali berta.rebol@gmail.com. Več informacij na http://eftzgodbezanavdih.blogspot.si/.;
-          življenje kot igra – nehajte odlašati – ZDAJ! Vodi Berta Rebol. V Kopru v četrtek, 28.septembra od 17h do 21h. Obvezne prijave na 040 516 280 ali berta.rebol@gmail.com. Več informacij na http://eftzgodbezanavdih.blogspot.si/;
-          v torek, 3.oktobra ob 18h v Murski Soboti  – "Tapkajmo SKUPAJ." . Vodi Cvetka Horvat. Več o dogodku na naslednji povezavi: http://custvena-svoboda.si/dogodki.
-          v soboto, 7.oktobra v Ljubljani – v okviru prireditve Sobota zame – ''Dobro počutje v jesenskem času'', praktične tehnike (EFT z vadbo) za ohranjanje harmonije. Vodi Helena Cesar. Več na www.zarek-hc.si ;
-          v soboto, 25.novembra v Ljubljani – v okviru prireditve Sobota zame – ''Vem, kaj je moje poslanstvo?'', praktične tehnike (EFT z vadbo) za ohranjanje harmonije. Vodi Helena Cesar. Več na www.zarek-hc.si ;
 
 
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
SKUPINSKO VSESLOVENSKO TAPKANJE VSAK PONEDELJEK OB 20.00:
Kar nekajkrat smo izvedli skupinska tapkanja, ki so se rodila ob ideji o skupinskem tapkanju in kritični masi za spremembo. Občutek, ko končamo, je vsakič dober - tako da bomo s projektom kar nadaljevali. Odzivov na moje takratne novice je bilo več kot 500 - se pravi, da je somišljenikov dovolj za celo Slovenijo - januarja je v Sloveniji uradno prebivalo 2.046.976 ljudi - kritična masa je torej 143 ljudi za celo Slovenijo in 55 za Ljubljano.
Se nas lahko zbere toliko?
V duhu?
Oziroma - kot je super predlagala ena od udeleženk sobotnega tečaja EFT Prve stopnje - tisti, ki niste iz Ljubljane, se pojavite na spletni strani www.eft-slovenija.si/ in poglejte števec prisotnosti - da se boste počutili bolj povezane z ostalimi.
Torej - vsak ponedeljek točno ob 20.00 za dobrih pet minut.
Tapkamo pa takole - za tiste, ki še niste doživeli v živo:
 
AMET (www.aamet.org) certificirani EFT tečaji v Sloveniji V SLOVENSKEM JEZIKU!
Prva stopnja (popularno imenovana tudi Level1), traja en cel dan:
datumi: sobote23.september 2017, 18.november 2017, 27.januar 2018, 21.april 2018, 16.junij 2018, vsakič od 10h do 19h
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: opravljen moj začetni 4-urni uvodni praktični tečaj uporabe metode EFT
cena tečaja: 110 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju.
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
 
Druga stopnja (popularno imenovana tudi Level2), traja dva cela dneva:
datumi: sobota in nedelja 21. in 22.oktobra 2017, 9. in 10.decembra 2017, 17.in 18 marca 2018, 19. in 20.maja 2018, vsakič od 10h do 18h
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Prva stopnja (Level1)
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 2.stopnje potrebno opraviti vse obveznosti, ki jih predvideva AAMET. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli).
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
 
Tretja stopnja (popularno imenovana tudi Level3), traja dva cela dneva:
datumi: sobota in nedelja 17. in 18.februarja 2018, vsakič od 10h do 18h
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Druga stopnja (Level2)
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 3.stopnje potrebno opraviti vse obveznosti, ki jih predvideva AAMET. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli).
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
 
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Začetne 4-urne delavnice uporabe  metode EFT: v Ljubljani ob sredah popoldan od 16.30h do 20.30h: 20.september, 11.oktober, 15.november 2017, …v Vitacentru Naklo pripravljamo najprej obnovitveno delavnico za vse, ki ste v preteklosti že opravili praktično delavnico in metode ne uporabljate toliko, kot bi si sami želeli:četrtek, 14.september ob 19.30h  http://www.eft-slovenija.si/index.php/koledar-eft-dogodkov2/zacetne-4-urne-delavnice-uporabe-metode-eft
 
Tematske EFT delavnice – EFT za boljše počutje in več energije v Ljubljani: urnik še v pripravi.
 
Uvodne enourne predstavitve delovanja metode EFT – urnik še v pripravi - http://www.eft-slovenija.si/index.php/koledar-eft-dogodkov2/uvodne-prakticne-predstavitve-delovanja-metode-eft
 
Skupinske EFT ''vadbe'' so prilika za vse, ki bi si želeli malo zunanje pomoči v procesu spopadanja s svojimi energijskimi zamaški. http://www.eft-slovenija.si/index.php/koledar-eft-dogodkov2/enourna-skupinska-tapkanja
 
Individualne tapkalne seanse metode EFT: vsak, ki želi z mano delati individualno, naj mi to sporoči, pa se bomo natančneje dogovorili. ''Moji'' individualci trajajo 1,5 do 2 uri, s tistimi, ki vas poznam pa lahko delam tudi preko skypa (da odpade vožnja). Skype je neprimeren samo za prvi stik, ki mora biti zame še vedno oseben.
 
EFT mini delavnice na DVD-jih
Posnetih je 6 EFT mini 2-urnih delavnic: Trema pred nastopom, Težavni osebni odnosi, Odlašanje, Vsakdanji stres, Slabe navade in Željena telesna teža.
Na voljo so v kompletu, vseh 6 skupaj, zraven pa je priložen CD z besedili za tapkanje.
Posnetki so namenjeni tistim, ki se težko spravijo tapkat sami, kot neke vrste vodenje in pomoč. Ali ljudem, ki se delavnic v živo ne morejo udeležiti.
Cena za komplet je 29 EUR, poštnina je dodatne 3 EUR.
 
Slovenska www stran za uporabnike metode EFT, s katere si lahko brezplačno snamete celoten EFT priročnik v slovenščini: www.eft-slovenija.si Spletna stran ustanovitelja metode EFT, Gary-ja Craiga pa je www.garythink.com , seveda v angleščini.
 
Če imate kakšno svojo zgodbo, napišite mi! Z veseljem bom brala in tudi odgovorila na vaša vprašanja. Prosim vas tudi, da mi dovolite objavo vaših doživetij (seveda brez imen ali kakšnih konkretnih podrobnosti), saj so take zgodbe strašno močna motivacija za nas ostale. OK? OK!
 
Vas vse ljubeče pozdravljam,
Pika
 
Če še niste utegnili - zvočni posnetki vseh dosedanjih dnevov za EFT so sedaj v celoti naloženi na spletni strani http://www.eft-slovenija.si/index.php/audio-in-video-posnetki/audio-posnetki.
 
POVEZAVE NA NEKATERE TV POSNETKE in članke:
 
Časopis Dolenjski list - novembra 2014 smo takole tapkali v RIC-u Novo mesto:
studio 12, oddaja Zdravo življenje, april 2014
 
Val 202, 27.marca 2014 - z mano se je pogovarjala novinarka Danila Hradil Kuplen
http://val202.rtvslo.si/2014/03/tapkanje/ - poleg je tudi super fotka redakcije, ki tapkaJJJ.
 
TV SLO1, oddaja Dobra ura z Bernardo, 20.januarja 2014
napovednik za EFT je na minuti 13.15, sam prispevek pa od 35.50 naprej:
Naj kot zanimivost povem, da so ustvarjalci oddaje že en teden prej snemali tapkalce, ki so bili pripravljeni pred kamero deliti svoje osebne izkušnje s tapkanjem – in jih je pravo veselje gledati.
 
TV SLO1, oddaja Dobro jutro, 17.januarja 2014 sem bila gostja Zvezdane Mlakar
na začetku je najava, prispevek pa je potem od 14.20 minute naprej. Nama določenih menda 7 minut sva veselo raztegnili na – boste videli samiJJJJ.
 
članek v reviji Šolski razgledi - november 2013
 
Gea TV – 28.avgust 2013 - pogovor o EFT-ju z novinarko Jano Debeljak.
 
Časopis Dnevnik 29.avgusta 2013 - prva ocena naše skupne EFT knjige Kako je EFT spremenil moje življenje…in lahko tudi vaše.
 
TV kanal Preprosto naravno – januar 2013
V Brežicah smo posneli oddajo o metodi EFT za njihovo lokalno televizijo.
 
TV SLO1, oddaja Dobra ura z Bernardo v ponedeljek, 28.januarja 2013 – posnetek januarske bralne Kavarne Union, kjer je Manca Košir predstavila knjigo EFT za telebane (kavarna se začne na 12.50 minuti)
zanimiv utrinek s prireditve, kot jo je doživel in opisal eden od obiskovalcev Iztok Snoj: http://www.gore-ljudje.net/novosti/88293/.
 
Časopis Dnevnik – december 2012 - ocena ob izdaji knjige EFT za telebane.
 
TV SLO1, mladinska oddaja Dobra ura z Akijem v petek, 30.novembra 2012
EFT je od 19.40 minute naprej, v živo smo tapkali tremo
 
Dnevnikova priloga Zdravje, 16.avgust 2012:
 
Članek o EFT v Dnevnikovi prilogi Nika, 30.maj 2012:http://dnevnik.si/tiskane_izdaje/dnevnik/1042532886
 
TV SLO1, oddaja Dobro jutro, 23.maj 2012 Predstavitev knjige EFT za telebane
EFT se začne približno na 46. minuti, knjiga mislim da pride v veliki plan tam okoli 50.minute.
 
portal Siol.net, 2.maj 2012 – intervju z mano
 
TV SLO1, oddaja Dobro jutro, 21.februar 2011 tapkanje z Zvezdano Mlakar na kajenje - EFT se začne nekje okrog 30.minute
in nadaljevanje – 7.marec 2011, od 7.minute naprej se Zvezdana in Gašper najprej pogovarjata o tapkanju, potem pa midve tapkava
 
TV SLO1, oddaja Dobro jutro, 24.november 2010 – oddaja o različnih načinih odvajanja od kajenja, tudi EFT seveda – posnetki prostovoljcev
 
TV SLO1, oddaja Dobro jutro, 14.junij 2010 - EFT in hujšanje - EFT je od minute 34 naprej
 
studio 12, oddaja V ravnovesju, 28.maj 2010
 
TV SLO2, oddaja Mozaik, 28.julij 2009, EFT je od 4.33.minute naprej:
 
POP TV , oddaja Vizita, 20.junij 2009
 
Dolenjski ''Vaš kanal'', oddaja v Tomovi dnevni sobi, 18.5.2009žal posnetek ni več na voljo, arhivirani so samo posnetki od leta 2011 dalje
 
TV SLO1, oddaja Sobotno popoldne, 28.marec 2009 - EFT je od 24. minute naprej... http://4d.rtvslo.si/arhiv/labirint/31273605
 
TV SLO1, oddaja Dobro jutro, Rokovi uroki, 24.november 2008
 
TV SLO1, oddaja Dobro jutro, Rokovi uroki, 7.april 2008
 


---
Če ne želite več prejemati EFT novic, kliknite this link
Če želite popraviti svoje podatke, kliknite this link

Arhiv EFT Novic