14 marec, 2016

EFT novice 14.3.2016 in nekaj za zamudnike

Pozdravljeni vsi ljubi moji, 

ja, soboto smo preživeli in pretapkali, ''pospravljali'' in ''prebavljali'' pa jo bomo tako in drugače še nekaj časa, jasno.
Tole je bil prvi odziv, ki je prispel v moj e-nabiralnik že v soboto zvečer in jedrnato povzame mojo začetno (in še vedno resnično!) idejno zasnovo takih tapkalnih dni.
 
Pika!
To je bilo moje že peto tapkanje in moram reči, da je zadeva iz leta v leto boljša. Si kot vino, starejša ko si, boljša si in predavanja so zares carska. Letošnja so bila, waw, polna osebnih izkušenj in zares iskrenih informacij. Imaš ekipo... kapo dol.
Tako, kot peljemo avto na bencinsko črpalko, jaz hodim na tapkanje, da se napolnim s prepotrebno energijo in izkušnjami, ki jih tvoji "vajenci" s tabo na čelu delijo med nas z žarom, ki ga ne morem primerjati z nobeno drugo stvarjo.
Bodi še naprej tako vztrajna - sem s tabo, in kakor sama praviš - TAPKANJE JE ZAKON☺☺☺☺☺☺☺☺
Lp
 
Potem se je pa seveda vsulo, nekaj daljših odzivov je spodaj med vašimi pismi.
Kot sem najavila že v soboto z odra – naslednje leto bo druženje v soboto, 11.marca.
In kot sem rekla vsako leto na koncu tega dne – ni šans, da naredimo boljši dan, ne da se.
Sedaj vem – ja, v soboto, 12.marca letos se ni dalo narediti boljšega dne kot je bil.
Bo pa sobota, 11.marec 2017 zagotovo boljši – ker je tako bilo še vsakič.
Kaj pa do takrat?
Kaj pa za tiste, ki niste uspeli biti zraven?
Za začetek lahko poslušate zvočne posnetke vseh dosedanjih Vseslovenskih dni na moji spletni strani (http://www.eft-slovenija.si/index.php/audio-in-video-posnetki/audio-posnetki )
Če pa jih znate že na pamet, pa seveda lahko tapkate Čeprav vedno traja 100 let, da Pika naloži zvočne posnetke, se popolnoma in globoko sprejemam in sprejemam tudi njo, no, vsaj deloma jo, kako kljub letom tapkanja še vedno ni popolna???!!!, pa to je grozno, no, saj tudi jaz nisem, ampak jaz sem običajna oseba, meni je to odpuščeno, ampak Pika, ona pa naj bi za božjo voljo bila že toliko popolna, da bi bili zvočni posnetki na strani še isti dan – ma kaj zvočni, video bi morali bit!!! – ma kaj video – zgoščen dan z vsemi procesi bi moral biti na voljo v eni taki mali tabletki, da vsak dan zjutraj eno lepo pojem in sem rešena…
In tako naprej – nadaljevanje si boste že znali prilagoditi, ne?
In ne, ne bo treba čakat 100 let, zvočni posnetki so deloma že urejeni in bodo na strani verjetno še ta teden, najkasneje pa naslednji.
Sedaj pa k ideji, ki se mi je rodila včeraj in se dodatno oblikovala danes.
Ko je Renata v soboto vodila tapkanje ''predrojstnih hiš'' iz naše podzavesti (prenatalna strologija), sem si takoj tam na licu mesta želela, da bi imeli za tako tapkanje več časa.
Da bi šli prav lepo, zbrano in počasi čez ti dve tretjini naše ''življenjenjske'' karte – ker dogodkov, ki so se nam zgodili od sedmega leta naprej, se pa že čisto dobro spomnimo in jih učinkovito lahko (in tudi jih) tapkamo sami ali v paru z izkušenim EFT izvajalcem.
Renata je bila seveda takoj za – ona bo ponudila natančno znanje procesov, ki se nam dogajajo v vsaki posamezni hiši, jaz pa bom vodila tapkanje.
Da pa bo skupina za to tapkanje kar se da homogena in posledično učinkovita, bo pogoj za udeležbo ne samo opravljena praktična 4-urna EFT delavnica, pač pa tudi pretapkan običajen in že dobro znan protokol spočetja in rojstva – ali z Jaqui na Bledu, z mano v Ljubljani, z Berto na Obali oz. s komerkoli od mojih izvajalcev, ki to znajo in redno uporabljajo.
Priložnost za tiste, ki tega še niste pretapkali, bo v soboto, 2.aprila v Ljubljani (od 15h do 20h).
Skupno vodeno tapkanje Renate in mene pa bo v soboto, 23.aprila v Ljubljani (od 10h do 19h).
Mislim, da je april sijajen mesec za take vrste pospravljanje.
Meseca maja pa bomo (končno!) intenzivno tapkali in celili - le kaj? - ljubezenske rane, ki so nam ostale iz preteklih ljubezenskih vezi in nas bolijo še danes (sobota, 28.maj cel dan) in si dali priložnost, da se potem poleti zgodi kaj lepega na novo.
 
Tapkanje je zakon:)))))))))))))))))))))))))))))
 
 
na kratko o dogodkih v prihajajočih dveh tednih:
 
-       v ponedeljek, 14.marca od 19h do 20h v Ljubljani –  redno enourno skupinsko tapkanje v prostorih gimnazije Moste. Prostovoljni prispevki.
-       v četrtek, 17.marca ob 19h v Vitacentru Naklo – Uvodna praktična predstavitev delovanja metode EFT. Obvezne predhodne prijave na recepciji Vitacentra (040 808 300 ali 04 251 95 58).
-       v soboto in nedeljo, 19. in 20.marca v Ljubljani – dvodnevna AAMET 2.stopnja.
 
 
-       v ponedeljek, 21.marca od 19h do 20h v Ljubljani –  redno enourno skupinsko tapkanje v prostorih gimnazije Moste. Prostovoljni prispevki.
 
malo motivacije - pisma bralcev - uporabnikov metode EFT:
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
EFT zgodbe, ki jih piše ena od mojih učenk, Berta Rebol: http://eftzgodbezanavdih.blogspot.com/
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika,
ponovno si s svojimi učenkami/kolegicami izpeljala en resnično čudovit dogodek!!! Na vseslovenskem dnevu za tapkanje sem bila tretjič in tale mi je bil najboljši od vseh dosedaj. Predavanja so bila odlična, pri vsaki od predavateljic se je čutila krasna energija, s katero so z nami delile svoja spoznanja. Prav navdihujoče je bilo poslušati, kako vsaka povezuje EFT s svojimi drugimi darovi in znanjem, letos sem jih resnično vse občutila kot prave motivacijske govornice.
Kot si sama izjavila, sta bili pa češnjica na torti presenečenji na koncu. Ne bi mogla pripraviti lepšega zaključka tega dneva. Obe dami sta nam kot "živa dokaza" podali neizogibno resnico, v katero žal v glavnem kar ne moremo verjeti - in to je da zmorem praktično vse kar si zastavimo. Resnično si na oder pripeljala dve pravi srčni dami.
In če me ni v solze spravila nobena od letošnjih predavateljic, me je pa zadnji nastop. Po vseh "slonih v trgovinah s porcelanom" in vsi so me prepričevali, da jaz pa že ne zmorem, je Mirjam s svojimi kolegicami, ki so v glavnem vse dame v najlepših leti, prikazala en tako, tako KRASEN (sploh ne najdem prave besede) nastop, da so mi kar začele teči solze. Predavalnica je bila prav nabita z energijo. Mirjam pa -"KAPO DOL". Imam kar nekaj plesne izobrazbe za sabo, ampak te dame z Mirjam na čelu - sem njihov nastop prav občutila in ne samo videla. Prav resnično se me je dotaknil.
Da pa ne izpustim še materialnih dejstev - odličen smooti, odlično kosilo in odlični piškoti!!!
Bom rabila nekaj časa, da predelam letošnje utrinke, ki so se mi pojavili v glavi, preberem Barbarino knjigo, hkrati pa se že veselim dogodka naslednje leto.
Objem
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Ljuba draga srčkana poskočna Pika 😃🙋😘
šele prišla sem domov, vendar ti moram napisati nekaj besed zahvale. Polna sem še vtisov današnjega dne. Moram jih še malce podoživeti in si še nekaj stvari zapisati.
Hvala za prekrasen dan, za ta prave teme in za resnično čudoviti presenečenji. Predavateljice so bile, tako kot njihove teme, izvrstne. Hvala tudi njim. Meni dragi Heleni, ki je pravi sončni žarek, neumorni Berti, popolnoma me je očarala Renata s svojim astrološkim znanjem in umirjenim nastopom, Barbari, ki je postala prava profesionalka, Snežani za njeno močno energijo in Tatjani za nekaj novih namigov o ljubezni do sebe.
Anji sem že povedala, da sem vesela, da sem jo slišala in videla in je ona zame še en dokaz, da je svet lep in je to življenje prekrasno potovanje in Mirjam za humoren prikaz, kaj lahko narediš sam s sabo, če le hočeš - nastop njenih sorodnih duš je bil pa očarljiv, mehak, njihovo gibanje me je spominjalo na ples trav, kadar jih boža nežen veter. Prekrasno - imela sem solzne oči, tako so me očarale.
In tebi, ljubo dekle, hvala za enkratno organizacijo, za gurmansko razvajanje in prekrasno družbo.
Pošiljam ti močan objem ...
.... in zdaj grem odtapkat hvaležnost za tale dan
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Bilo je super – včeraj. Midva sva prišla domov (kot vsako leto) »čist naspidirana« - kar se za ljudi v najlepših letih povsem spodobi.
Presenečenja so bila krasna. Kot sem ti rekla takrat na individualcu – gane me – do solz! – kadar sem znotraj tega da se »vse poklopi«
Hvala ti,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Ljuba Pika,
hvala za čudovit dan, ki si ga ponovno ustvarila z svojo neustavljivo ljubeznivostjo in delovno vnemo. Uživala sem prav vsak trenutek posebej, da sploh ne govorim o čudovitem počutju, ki je sledilo celodnevnemu tapkanju.
Srečna, da te poznam in ponosna, da si moja prijateljica pošiljam tople objeme, da te pocrkljajo tako, kot so tvoje besede včeraj mene.
Lubčkeeeee!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika,
ko sem se v soboto peljala iz Sl. Konjic proti Ljubljani na DOGODEK, sem se sredi poti že hotela vrnit, ker sem si mislila - pa kaj je s tabo, greš kar sama, pa tolikooo ogromno ljudi bo tam, pa vsi bodo vedeli, za kaj se gre, sam jaz grem iz radovednosti malo pokukat, pa tako malo vem o tapkanju. Nikogar nisem niti poznala. Pa kaj bomo delali cel dan, bom sploh zdržala? Pa sem si rekla, eh, bom že preživela. No, ko sem prišla do dvorane in sem videla nastavljene robce ob stolih, mi je nasmeh ušel iz ustnic in si mislila, no, kdo bo pa to sploh rabil?
Pa so se začela vrstit predavanja. Eno za drugo so me fascinirala. In pri drugem sem začela iskat robce, ker so se mi solze usipavale po licih in nisem mogla nehat. Na, pa sem bila verjetno ta prva v dvorani, ki sem potrebovala robce za sušenje solz hehehe. Vse do konca srečanja sem bila na meji z jokom, ker če bi začela, bi se verjetno ne mogla ustavit. In sem se težko brzdala, in hkrati uživala vsako minuto. Prav tako sem ujela med kosilom pogovor, da so vse navdušene nad predavanji, da včasih je kakšno leto bilo tu pa tam katero predavanje dolgočasno. In sem bila tako ponovno zadovoljna, ker sem se toliko opogumila in prišla in bi mi bilo zelo žal, če ne bi. In za Piko na i si me izžrebala za nagrado, kar sem ti zelo hvaležna, ker meni se to RES še nikoli NI posrečilo he hehe. Pa še stala sem na odru, ko sem prišla po nagrado, in nisem padla v nezavestJJJJJJ. Malo sem pa le že napredovala!!!
V glavnem - želela sem reči, da vam vsem skupaj čestitam, vsem ženskam, ki ste tako navdihujoče in bi vas z lahkoto vse dneve poslušala, sploh pa tebe Pika, ki me še povrhu zelo nasmejiš.
Sem pa opazila, da ko sama tapkam doma, takega učinka s solzami sploh ne doživim, pa tudi problem, ki ga tapkam po več kot mesecu dni ne izgine in ne izgine. Tako da se bom najbrž morala spet oglasiti do tebe; s svojim jamranjem...
Lepo lepo te pozdravljam in pošiljam objem,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Ljuba Pika,
v soboto je bil krasen dan s čudovitimi temami in predavateljicami. Navdušena! Vse teme so bile izjemne, moja zmagovalna je prenatalna astrologija. Komaj čakam posnetek! Izvedela ogromno stvari na novo.
Pri temi odločitve začutila močno bolečino in težnjo po joku, ampak sem 'tako dobra' in se imam še 'tako v oblasti', da sem ga uspešno zatrla …nisem sposobna jokat pred toliko ljudmi… pa zgleda, da mi je še zelo pomembno, kaj bodo drugi mislili…
…domov odšla z bolečino v prsih, grlu, trebuhu… potem 'predelovala' celo nedeljo… čutila tako žalost… bila čisto na dnu, brez volje…..šele zvečer sem se malo spravila k sebi…. In začela brati knjigo Barbare Žetko… o žalosti… o globokem občutku žalosti, ko te zapusti nekdo, ki ga imaš brezpogojno rad.... spet me je napadel jok… tako sem jokala, ko je moj oče odhajal na delo po Jugi in ga več dni ni bilo doma… in spomnila sem se, da je bila moja mama v začetku nosečnosti sama, ker je bil oče v vojski…
…oh, nisem še končala. Danes bi morala imeti plačan dopust!
Hvala ljuba Pika za krasen dan in vse,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika,
Včerajšnji dan je bil bomba!
ČESTITAM!
POPLN USPEH in druženje..
Program fantastičen.
Tapkalci tudi..
ŠPICA PA JASNO – KDO DRUG KOT PIKA in njena princeska - hči!
HVALA!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
 
in še – kaj se dogaja pod vodstvom mojih učenk in učencev (http://www.eft-slovenija.si/index.php/koledar-eft-dogodkov2/enourna-skupinska-tapkanja )
-       vsak ponedeljek ob 18h v Mariboru v prostorih mestne četrti Center na Kacovi 1. Vodi Andreja Valcl (tel 031 299 882 andreja.valcl@gmail.com)
-       vsak ponedeljek ob 18h v Celju, na II. osnovni šoli - OŠ Slavka Šlandra, Ljubljanska c. 46, v učilnici zgodovine – šola je nasproti celjskega letnega bazena. Vodi Alja Inkret Muhek (aljainkret@gmail.com). Prostovoljni prispevki.
-       vsak ponedeljek ob 18h v Sevnici v posebni sobi okrepčevalnice Mica. Vodi Marija Bobič, 040 805 630. Odprta skupina za vse, ki čutijo potrebo po čustveni sprostitvi.
-       vsak ponedeljek ob 18.30h na Ptuju - (O)srečevalnica. Vodi Mojca Zorman. Prijave obvezne na tel. 041 283 522 ali mail: mojca.zorman1@gmail.com
-       vsak ponedeljek ob 19h v Kranju. Lokacija – OŠ Franceta Prešerna Kranj. Vodi Urša Zakrajšek. Vse dodatne informacije na ursa.zakrajsek@gmail.com. Prostovoljni prispevki.
-       vsak ponedeljek ob 19h v Kopru. Lokacija – Slikoplast Koper, ulica 15.maja 2. Vodi Zdenka Zupančič, 031 542 622, zdenka.brundula@t-2.net.
-       vsak torek ob 19.30h v Semiču, v spodnjih prostorih Brunskoletove hiše (Taborska ulica 8, 8333 Semič, vhod s cestne strani). Vodi Romana Potočnik. Prostovoljni prispevki.
-       vsak torek ob 18.30h v Murski Soboti. www.custvena-svoboda.si v prostorih LU MS. Vodi Cvetka Horvat. Obvezne predhodne prijave na 041-822-850.
-       vsak torek ob 18h v Cerknici. V prostorih na Bračičevi 20, pritličje (privatna hiša). Vodi Jelka Peček.
-       vsako sredo ob 18.30h v Logatcu. Vodi Maša Kandušer. V učilnici 16 na OŠ 8.talcev.
-       vsako sredo ob 17:30 v Ljubljani, v prostorih revije Misteriji, Zadobrova, Zadobrovška 88, mestni avtobus št. 12 in 25. Vodi Olga Gorkič. Zaželjene prijave na 051/604-386 ali na olga.gorkic@gmail.com. Prostovoljni prispevki.
-       vsako sredo ob 18h v Sežani. Vodi Ana Petelin Grubišič. Obvezne predhodne prijave na mail: ana.taptap@gmail.com ali tel. 031 335 515. Prispevek.
-       vsako sredo ob 18h v Mariboru - prostori Združenja Sowelu. Vodi Mojca Zorman. Prijave obvezne na tel. 041 283 522 ali mail: mojca.zorman1@gmail.com
-       vsako drugo sredo (13.januarja, 10.februarja, …) ob 10.30h v Novi Gorici – mesečno tapkanje za člane Unitri v prostorih VIRS (EDA center, učilnica P3). Vodi Mirjam Hojak. Brezplačno.
-       vsako drugo in četrto sredo (23.marca, …) ob 17.30h v Novem mestu, v Gasilskem domu Šmihel, Bajčeva 20, prostor RK, vhod pritličje na levi. Vodi Maja Fink. Zaželjen prostovoljni prispevek 3 EUR. Parkiranje je možno v bližnji okolici, samo pred gasilskim domom ne (gasilske intervencije).
-       vsako tretjo sredo (20.januarja, 17.februarja, 16.marca, …) ob 19h v Grosuplju – center Žarek. Vodi Helena Cesar. Več na www.zarek-hc.si. 10 EUR.
-       vsak četrtek ob 8.30h v Ljubljani – DCA, Puhova 6. Za člane DCA. Vodi Mojca L. Portir.
-       skupinska tapkanja - vodi Renata Čimžar (041 665 297) - po dogovoru; lahko tudi na vašem naslovu. Poleg skupinskih vodi tudi individualna tapkanja na Gorenjskem (po potrebi vključimo pogovor na podlagi prenatalne astrološke karte).
 
 
-       začetek v soboto,17.oktobra ob 9.30 v Trstu – sklop 7 delavnic od oktobra do aprila - S tapkanjem do uspeha. Vodi Barbara Žetko. Za prijave info@eft-trieste.it .Več o dogodku na naslednji povezavi:http://www.eft-trieste.it/slo
-       v sredo, 16.marca ob 18h v knjigarni Libris v Kopru - Predstavitev knjige Barbare Žetko Sedem mostov po prstih - s tapkanjem do sreče. Brezplačno.
-       osnovna šola – marčevska tapkanja po protokolu Pot do osebnega miru Gary-ja Craig-a, ''očeta'' metode EFT. V Kopru vodi skupino Berta Rebol. V prostorih Jezikovne šole Eurocenter, Kidričeva ulica 46. Izberete lahko enega ali vse termine – sobota 19.3 od 16h do 20h; nedelja 20.marca od 16h do 20h, četrtek 17.marca od 16.30h do 20.30h. Posamezno srečanje 20 EUR. Obvezne prijave na 040 516 280 ali berta.rebol@gmail.com
-       v petek, 18.marca od 16h do 20h v Kopru – začetna štiriurna delavnica. Vodi Berta Rebol. Prispevek 50eur. Obvezne predhodne prijave na 040 516 280 ali berta.rebol@gmail.com
-       v četrtek, 24.marca od 16.30 v Kopru– Oh, spet ta pomlad! Kako si pomagam s tapkanjem, ko me mučijo pomladanska utrujenost, brezvoljnost, alergije? Vodi Berta Rebol. Prostovoljni prispevki.
-       v petek, 25.marca ob 18.30 v knjižnici v Komnu – Predstavitev knjige Barbare Žetko Sedem mostov po prstih - s tapkanjem do sreče.
-       v soboto, 2.aprila od 9h do 13h v Trstu – Začetna štiriurna delavnica. Vodi Barbara Žetko. Prijave na info@eft-trieste.it. Več o dogodku na naslednji povezavi:http://www.eft-trieste.it/slo
-       v petek, 1.aprila ob 17h v Celju - Uvodna predstavitev delovanja metode EFT. Lokacija SOCIO – Regijski center medgeneracijskega druženja, Kocenova 8. Več informacij na: http://socio-rcmd.si/index.php. Vodi Alja Inkret Muhek.
-       v nedeljo, 3.aprila od 10h do 18.30 na Volčjem gradu – Celodnevna delavnica Harmonija prostora - Kako odpravimo nered in uravnovesimo prostor, v katerem živimo. Vodi Barbara Žetko. Prijave na info@eft-trieste.it. Več o dogodku na naslednji povezavi:http://www.eft-trieste.it/slo
-       v nedeljo, 3.aprila od 10h do 17h v Ehrenhaussen/Avstrija – Sejem zdravja. Dogodki preko celega dne. Uvodna predstavitev delovanja metode EFT od 14.30 do 15.30. Lokacija Freizeitzentrum Ehrenhausen, Platscherstraße 280. Več informacij na: http://www.suedsteirischeweinstrasse.at/index.php?id=245&eventid=6628 in http://www.meinbezirk.at/leibnitz/lokales/traditionelle-gesundheitsmesse-im-freizeitzentrum-ehrenhausen-d1278366.html
-       v soboto, 9.aprila od 10h do 19h v Celju. Tapkanje Od spočetja do rojstva in Otroštvo do šole. Vodi Berta Rebol. Cena 40 EUR. Obvezne predhodne prijave na alja.inkret@gmail.com.
-       v soboto, 16.aprila od 14h do 18h v Ljubljani – štiriurna delavnica Kako odpravimo SRAM. Vodi Barbara Žetko. Prijave na info@eft-trieste.it. Več o dogodku na naslednji povezavi:http://www.eft-trieste.it/slo
-       v soboto, 23.aprila od 14h do 18h v Ljubljani– štiriurna delavnica Harmonija prostora - Kako odpravimo nered in uravnovesimo prostor, v katerem živimo. Vodi Barbara Žetko. Prijave na info@eft-trieste.it.Več o dogodku na naslednji povezavi:http://www.eft-trieste.it/slo
 
 
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
SKUPINSKO VSESLOVENSKO TAPKANJE VSAK PONEDELJEK OB 20.00:
Kar nekajkrat smo izvedli skupinska tapkanja, ki so se rodila ob ideji o skupinskem tapkanju in kritični masi za spremembo. Občutek, ko končamo, je vsakič dober - tako da bomo s projektom kar nadaljevali. Odzivov na moje takratne novice je bilo več kot 500 - se pravi, da je somišljenikov dovolj za celo Slovenijo - januarja je v Sloveniji uradno prebivalo 2.046.976 ljudi - kritična masa je torej 143 ljudi za celo Slovenijo in 55 za Ljubljano.
Se nas lahko zbere toliko?
V duhu?
Oziroma - kot je super predlagala ena od udeleženk sobotnega tečaja EFT Prve stopnje - tisti, ki niste iz Ljubljane, se pojavite na spletni strani www.eft-slovenija.si/ in poglejte števec prisotnosti - da se boste počutili bolj povezane z ostalimi.
Torej - vsak ponedeljek točno ob 20.00 za dobrih pet minut.
Tapkamo pa takole - za tiste, ki še niste doživeli v živo:
 
AMET (www.aamet.org) certificirani EFT tečaji v Sloveniji V SLOVENSKEM JEZIKU!
Prva stopnja (popularno imenovana tudi Level1), traja en cel dan:
datumi: sobote16.april 2016, 11.junij 2016, vsakič od 10h do 19h
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: opravljen moj začetni 4-urni uvodni praktični tečaj uporabe metode EFT
cena tečaja: 110 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju.
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
 
Druga stopnja (popularno imenovana tudi Level2), traja dva cela dneva:
datumi: sobota in nedelja 19.in 20 marca 2016, 21. in 22.maja 2016, vsakič od 10h do 18h
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Prva stopnja (Level1)
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 2.stopnje potrebno opraviti vse obveznosti, ki jih predvideva AAMET. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli).
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
 
Tretja stopnja (popularno imenovana tudi Level3), traja dva cela dneva:
datumi: sobota in nedelja 27. in 28.februarja 2016, 18. in 19. junija 2016, vsakič od 10h do 18h
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Druga stopnja (Level2)
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 3.stopnje potrebno opraviti vse obveznosti, ki jih predvideva AAMET. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli).
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
 
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Začetne 4-urne delavnice uporabe  metode EFT v Ljubljani 19.septembra, 3.oktobra, 7.novembra, 5.decembra 2015 in 16.januarja, 6.februarja, 5.marca, 9.aprila, 7.maja, 4.junija in 2.julija 2016http://www.eft-slovenija.si/index.php/koledar-eft-dogodkov2/zacetne-4-urne-delavnice-uporabe-metode-eft
 
Nadaljevalna 4-urna delavnica uporabe  metode EFT v Ljubljanispet jesenihttp://www.eft-slovenija.si/index.php/koledar-eft-dogodkov2/nadaljevalna-4-urna-delavnica-uporabe-metode-eft
 
 
Skupinske EFT ''vadbe'' so prilika za vse, ki bi si želeli malo zunanje pomoči v procesu spopadanja s svojimi energijskimi zamaški. http://www.eft-slovenija.si/index.php/koledar-eft-dogodkov2/enourna-skupinska-tapkanja
 
Individualne tapkalne seanse metode EFT: vsak, ki želi z mano delati individualno, naj mi to sporoči, pa se bomo natančneje dogovorili. ''Moji'' individualci trajajo 1,5 do 2 uri, s tistimi, ki vas poznam pa lahko delam tudi preko skypa (da odpade vožnja). Skype je neprimeren samo za prvi stik, ki mora biti zame še vedno oseben.
 
EFT mini delavnice na DVD-jih
Posnetih je 6 EFT mini 2-urnih delavnic: Trema pred nastopom, Težavni osebni odnosi, Odlašanje, Vsakdanji stres, Slabe navade in Željena telesna teža.
Na voljo so v kompletu, vseh 6 skupaj, zraven pa je priložen CD z besedili za tapkanje.
Posnetki so namenjeni tistim, ki se težko spravijo tapkat sami, kot neke vrste vodenje in pomoč. Ali ljudem, ki se delavnic v živo ne morejo udeležiti.
Cena za komplet je 29 EUR, poštnina je dodatne 3 EUR.
 
Slovenska www stran za uporabnike metode EFT, s katere si lahko brezplačno snamete celoten EFT priročnik v slovenščini: www.eft-slovenija.si Spletna stran ustanovitelja metode EFT, Gary-ja Craiga pa je www.garythink.com , seveda v angleščini.
 
Če imate kakšno svojo zgodbo, napišite mi! Z veseljem bom brala in tudi odgovorila na vaša vprašanja. Prosim vas tudi, da mi dovolite objavo vaših doživetij (seveda brez imen ali kakšnih konkretnih podrobnosti), saj so take zgodbe strašno močna motivacija za nas ostale. OK? OK!
 
Vas vse ljubeče pozdravljam,
Pika
 
Če še niste utegnili - zvočni posnetki vseh dosedanjih dnevov za EFT so sedaj v celoti naloženi na spletni strani http://www.eft-slovenija.si/index.php/audio-in-video-posnetki/audio-posnetki.
 
POVEZAVE NA NEKATERE TV POSNETKE in članke:
 
Časopis Dolenjski list - novembra 2014 smo takole tapkali v RIC-u Novo mesto:
studio 12, oddaja Zdravo življenje, april 2014
 
Val 202, 27.marca 2014 - z mano se je pogovarjala novinarka Danila Hradil Kuplen
http://val202.rtvslo.si/2014/03/tapkanje/ - poleg je tudi super fotka redakcije, ki tapkaJJJ.
 
TV SLO1, oddaja Dobra ura z Bernardo, 20.januarja 2014
napovednik za EFT je na minuti 13.15, sam prispevek pa od 35.50 naprej:
Naj kot zanimivost povem, da so ustvarjalci oddaje že en teden prej snemali tapkalce, ki so bili pripravljeni pred kamero deliti svoje osebne izkušnje s tapkanjem – in jih je pravo veselje gledati.
 
TV SLO1, oddaja Dobro jutro, 17.januarja 2014 sem bila gostja Zvezdane Mlakar
na začetku je najava, prispevek pa je potem od 14.20 minute naprej. Nama določenih menda 7 minut sva veselo raztegnili na – boste videli samiJJJJ.
 
članek v reviji Šolski razgledi - november 2013
 
Gea TV – 28.avgust 2013 - pogovor o EFT-ju z novinarko Jano Debeljak.
 
Časopis Dnevnik 29.avgusta 2013 - prva ocena naše skupne EFT knjige Kako je EFT spremenil moje življenje…in lahko tudi vaše.
 
TV kanal Preprosto naravno – januar 2013
V Brežicah smo posneli oddajo o metodi EFT za njihovo lokalno televizijo.
 
TV SLO1, oddaja Dobra ura z Bernardo v ponedeljek, 28.januarja 2013 – posnetek januarske bralne Kavarne Union, kjer je Manca Košir predstavila knjigo EFT za telebane (kavarna se začne na 12.50 minuti)
zanimiv utrinek s prireditve, kot jo je doživel in opisal eden od obiskovalcev Iztok Snoj: http://www.gore-ljudje.net/novosti/88293/.
 
Časopis Dnevnik – december 2012 - ocena ob izdaji knjige EFT za telebane.
 
TV SLO1, mladinska oddaja Dobra ura z Akijem v petek, 30.novembra 2012
EFT je od 19.40 minute naprej, v živo smo tapkali tremo
 
Dnevnikova priloga Zdravje, 16.avgust 2012:
 
Članek o EFT v Dnevnikovi prilogi Nika, 30.maj 2012:http://dnevnik.si/tiskane_izdaje/dnevnik/1042532886
 
TV SLO1, oddaja Dobro jutro, 23.maj 2012 Predstavitev knjige EFT za telebane
EFT se začne približno na 46. minuti, knjiga mislim da pride v veliki plan tam okoli 50.minute.
 
portal Siol.net, 2.maj 2012 – intervju z mano
 
TV SLO1, oddaja Dobro jutro, 21.februar 2011 tapkanje z Zvezdano Mlakar na kajenje - EFT se začne nekje okrog 30.minute
in nadaljevanje – 7.marec 2011, od 7.minute naprej se Zvezdana in Gašper najprej pogovarjata o tapkanju, potem pa midve tapkava
 
TV SLO1, oddaja Dobro jutro, 24.november 2010 – oddaja o različnih načinih odvajanja od kajenja, tudi EFT seveda – posnetki prostovoljcev
 
TV SLO1, oddaja Dobro jutro, 14.junij 2010 - EFT in hujšanje - EFT je od minute 34 naprej
 
studio 12, oddaja V ravnovesju, 28.maj 2010
 
TV SLO2, oddaja Mozaik, 28.julij 2009, EFT je od 4.33.minute naprej:
 
POP TV , oddaja Vizita, 20.junij 2009
 
Dolenjski ''Vaš kanal'', oddaja v Tomovi dnevni sobi, 18.5.2009žal posnetek ni več na voljo, arhivirani so samo posnetki od leta 2011 dalje
 
TV SLO1, oddaja Sobotno popoldne, 28.marec 2009 - EFT je od 24. minute naprej... http://4d.rtvslo.si/arhiv/labirint/31273605
 
TV SLO1, oddaja Dobro jutro, Rokovi uroki, 24.november 2008
 
TV SLO1, oddaja Dobro jutro, Rokovi uroki, 7.april 2008
 
 


Če ne želite več prejemati EFT novic, kliknite this link
Če želite popraviti svoje podatke, kliknite this link

Arhiv EFT Novic