01 februar, 2016

EFT novice 1.2.2016 in 5.vseslovenski dan za tapkanje bo v soboto, 12.marca

Pozdravljeni vsi ljubi moji,
 
letos bomo imeli že peti zaporedni Vseslovenski dan za tapkanje – sobota, 12.marec 2016.
Predznak tega dneva bi z vso pravico lahko bil prazničen – koliko knjig o tapkanju že imamo, koliko ljudi pozna učinke, koliko babic pomaga svojim vnukom, koliko zdravnikov včasih sramežljivo ponudi svojim ''stresiranim'' pacientom to enostavno uporabno metodo – koliko ljudi zavzeto tapka v avtu na poti v službo ali iz nje, da ne stresejo vse čustvene prtljage na prvega družinskega člana, ki ga srečajo – veliko, presenetljivo veliko glede na to, kako neumno je videti človek, ko tapka.
Pa ne bo samo žur, seveda ne – razen nekje spodaj, v temeljih – ki se bodo postavljali na novo.
Meni je ponovno in ponovno neverjetno všeč, ko ljudje s tapkanjem dobijo zalet in pogum, da se resnično lotijo nečesa, kar jih zanima že dalj časa, pa nekako… prej nikoli ni šlo – iz takih in drugačnih razlogov, jasno.
To, da lahko pretapkamo svoje lastno spočetje in porod, to vemo in smo večinoma že storili (jaz za vsak svoj rojstni dan takoj zjutraj v postelji).
Ampak eno od mojih učenk, Renato Čimžar, je zanimalo, kaj se zgodi v katerem od devetih mesecev, ko smo na (ne)varnem v maminem trebuhu - kako se človek ''zgradi'', tako fizično kot čustveno – in se sedaj že nekaj časa intenzivno ukvarja s tem.
Pod njenim vodstvom bomo pretapkali sklope teh devetih mesecev do rojstva – in gledali, kako se odražajo v našem odraslem življenju.
Renata Čimžar – prednatalna astrologija – del kompleksnega sistema ''Astrologija življenjske dobe’’ ('’Life Time Astrology’’), kot ga je postavil ameriški arhitekt in astrolog Taylor (Tad) Mann.
Vsa ostala predavanja bom pisala naslednji ponedeljek – tole je samo za okus.
Naj napišem še enkrat – Vseslovenski dan za tapkanje ni dan, ko nam nekdo z odra razlaga, kaj je prav in kaj potrebujemo in kaj bi bilo treba in kako in nam za tisti čas, ko to poslušamo, ustvari privid, da smo mi sami enostavno zmožni istega.
To so - ravno nasprotno - dnevi, ko skupaj čutimo, skupaj odkrivamo, skupaj čistimo čimveč tega, kar smo našli - in se pri tem počutimo varne in sprejete.
Ta dan je skupna kreacija vseh, ki pridemo skupaj – tako tistih pogumnih na odru kot tistih pogumnih v dvorani.
Bomo letos napolnili Gallusovo dvorano v Cankarjevem domu?
Letos še ne, jasno – in mogoče sploh nikoli - ampak to seveda ne pomeni, da bomo do takrat samo sedeli doma in čakali na ta dan .
Prijave za 12.marec 2016 mi lahko pošljete že danes.
In se začnete veseliti tudi☺☺☺☺.
 
Tapkanje je zakon:)))))))))))))))))))))))))))))

na kratko o dogodkih v prihajajočih dveh tednih:
 
  • v ponedeljek, 1.februarja od 19h do 20h v Ljubljani  redno enourno skupinsko tapkanje v prostorih gimnazije Moste. Prostovoljni prispevki.
  • v petek, 5.februarja ob 17h v Ljubljani – AAMET mentorsko srečanje.
  • v soboto, 6.februarja v Ljubljani nadaljevalna 4-urna EFT delavnica (od 10h do 14h) in začetna praktična EFT delavnica (od 16h do 20h).
  •  
  • v četrtek, 11.februarja ob 19h v Vitacentru Naklo – Uvodna praktična predstavitev delovanja metode EFT. Obvezne predhodne prijave na recepciji Vitacentra (040 808 - 300 ali 04 25 19 558).
  •  
  • v ponedeljek, 22.februarja od 19h do 20h v Ljubljani  redno enourno skupinsko tapkanje v prostorih gimnazije Moste. Prostovoljni prispevki.
  • v sredo, 24.februarja ob 17h na Vrhniki – Uvodna praktična predstavitev delovanja metode EFT. V prostorih knjižnice na Vrhniki. Vse knjige o tapkanju s popustom. Brezplačno.
  • v četrtek, 25.februarja od 16.30h do 20.30h v Vitacentru Naklo začetna praktična EFT delavnica. Obvezne predhodne prijave na recepcijo Vitacentra (040 808 - 300 ali 04 25 19 558).

malo motivacije - pisma bralcev - uporabnikov metode EFT:
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
EFT zgodbe, ki jih piše ena od mojih učenk, Berta Rebol: http://eftzgodbezanavdih.blogspot.com/
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pozdravljena spoštovana ga. Pika,
hvala za vedno pestre in zanimive EFT novice ter seveda čestitke za odlično primerjavo med EFT in lestvijo.
Kako lahko pridem do kart za tapkanje?
Lep pozdrav,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Sej, Pika, če bi si pa »LOJTRA« napisala, bi ti pa potegnil…Ideja je pa za patentirat☺☺☺☺☺. Mislm… Takšno lestev imaš vedno s seboj. Res bolš da maš lojtro, kot pa da iz luknje kličeš na pomoč, porabiš vso energijo, da koga prikličeš, pa ko ti vržejo štrik, ne veš več ali bi plezal, ali bi se guncal ali bi….
Hvala, sem imela pet minut zabave v tej silni gneči tle, k delam☺☺☺☺
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Hvala za odgovor Pika,
sicer se mi pa zdi, da bi lahko bila tale vaša primerjava tudi kot, da je »EFT lojtrca v lažje in lepše življenje«.
Lepo vas pozdravljam.
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pika a sva midve na istih frekvencah☺☺  jaz pa ravno danes delam načrte, da rabim okrepit nekaj, da splezam iz teh »globin« … mi je sedaj dooolgo šlo dobro (beri: brez hujših vratolomnih čustvenih polomov), pa sem malo pozabila na te lestve … pol pa ta luna včeraj☹☹☹☹ hvala za to misel, bo EFT postal (ostal) ene par klinov na tej lestvi, še dodam kak klin al pa dva, pa sem zmagala … ☺☺☺☺
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pika!
Kako sem bila jaz utrujena in razbolela v nedeljo! Sploh mi ni bilo jasno, a je možno, da je to dejansko od celodnevnega tapkanja ali sem staknila gripo! Po tem, ko sem pol dneva preležala in seveda začela na dolgo in široko razmišljati o svojem življenju, sem padla v eno tako lepo depresivno jamico in se hudo in močno smilila sama sebi… in potem, ko sem se končno imela dovolj (ker seveda se samo takrat stvari kam premaknejo☺☺☺), sem začela tapkat. In sem tapkala na utrujenost, brezvoljnost, na to, da itak ne verjamem, da EFT deluje in da se samo kot en idiot tolčem po telesu, kar je potem preraslo v tolčenje po telesu v zvezi z enim specifičnim človekom, ki mi že ene par mesecev dela probleme (saj ne da je z njim kaj narobe, samo jaz se ful močno odzivam na stvari v povezavi z njim in si grem sama sebi na živce, ker prav čutim, kako mi ta moj nemir preprečuje, da bi se premaknila naprej v povezavi z njim…). In tako sem začela tapkat na svašta v povezavi z njim, z mano, mojim doživljanjem in kakšen kreten in debil da je☺☺☺☺ … končno ena metoda, kjer človek lahko pove, kar si misli, brez da bi ga skrbelo, kaj si bo kdo drugi mislil – kjer je še dosti dosti dela (evo na to sem tudi tapkala – kaj si on misli, zakaj zaboga me sploh briga kaj si on misli, kaj si jaz mislim…). Lahko ponosno povem, da ko sem ga včeraj srečala, so se moji neprijetni občutki v povezavi z njim zmanjšali za ¾!!! Prav ful motivacije sem dobila ta stapkat še ostale vidike, ki se jih zavedam in zdaj komaj čakam, da ga spet srečam, da vidim, če je še kaj ostalo☺☺☺☺☺.
Uglavnem, s tem izobraževanjem sem ful zadovoljna, ful sem se naučila. Glede na to, da je bilo cel dan, me je skrbelo, če bom sploh sposobna sledit, ali bom z mislimi kje drugje, če se bo preveč vleklo, a mi bo postalo dolgčas vmes… lahko potrdim, da se noben od mojih strahov ni uresničil☺☺☺. vzdušje je bilo res sproščeno, odmorov zadosti in ravno prava mera med delom v skupinah in teorijo. Moja perfekcionistična stran je tudi zadovoljna, tako z izobraževanjem kot z mano, ki sem malo manj popolna kot ona☺☺☺☺☺
Lep dan,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
DRAGA, ČE NE BI TI BILA PIKA BI TE ZIHER LAHKO KLICALA LOJTRA.....
Točno tako ... in tI si prava magnetna lestev... Prvo si s svojo dušo in srčnostjo me sploh pritegnila k sebi in potem sem počasi začela plezati in iskati svetlobo....
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pozdravjena Pika,
kar nekaj časa nisem bila na ponedeljkovem tapkanju in tolk ga rabim, rabim skupinsko tapkanje, zdaj pa mi je viroza preprečila, da danes končno pridem. Pa mi je na misel prišlo, da sem dost stara, da se odločim, da v ponedeljkih ne sprejmem nobene druge zadolžitve, aktivnosti,... kot je tapkanje. In tega se bom držala, ja no, danes je izredna razmera, ne morem bit na bolniški in it na tapkanje, pa še kdo lahko dobi moj virus, a ne. Bom pa istočasno tapkala doma☺☺☺☺☺
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pika,
tako včasih se spomnim in tapkam na dih, danes zjutraj v avtu... moj vdih je samo za 5, moj vdih je samo za 5... pridem na - moj vdih še ni popoln, moj vdih ni popoln, še ni za 10. Ne znam niti dihat. Niti dihat ne znam. OK… ne znam niti dihat. Nič ne naredim dovolj dobro. Super, in me začne bolet glava. Potem sem tapkala par krogov samo to, da ne znam niti dihat. Ja, kaj vse se "zvali" iz človeka, ko niti ne pričakuje☺☺☺☺☺.
Objem,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


in še – kaj se dogaja pod vodstvom mojih učenk in učencev (http://www.eft-slovenija.si/index.php/koledar-eft-dogodkov2/enourna-skupinska-tapkanja )
  • vsak ponedeljek ob 17.45h v Trstu. Lokacije bodo različne – poglej na www.eft-trieste.it ali piši na info@eft-trieste.it) - Vodi Barbara Žetko. Prostovoljni prispevki.
  • vsak ponedeljek ob 18h v Mariboru vprostorih mestne četrti Center na Kacovi 1. Vodi Andreja Valcl (tel 031 299 882 andreja.valcl@gmail.com)
  • vsak ponedeljek ob 18h v Celju, na II. osnovni šoli - OŠ Slavka Šlandra, Ljubljanska c. 46, v učilnici zgodovine – šola je nasproti celjskega letnega bazena. Vodi Alja Inkret Muhek (aljainkret@gmail.com). Prostovoljni prispevki.
  • vsak ponedeljek ob 18h v Sevnici v posebni sobi okrepčevalnice Mica. Vodi Marija Bobič, 040 805 630. Odprta skupina za vse, ki čutijo potrebo po čustveni sprostitvi.
  • vsak ponedeljek ob 18.30h na Ptuju - (O)srečevalnica. Vodi Mojca Zorman. Prijave obvezne na tel. 041 283 522 ali mail: mojca.zorman1@gmail.com
  • vsak ponedeljek ob 19h v Kranju. Lokacija – OŠ Franceta Prešerna Kranj. Vodi Urša Zakrajšek. Vse dodatne informacije na ursa.zakrajsek@gmail.com. Prostovoljni prispevki.
  • vsak ponedeljek ob 19h v Kopru. Lokacija – Slikoplast Koper, ulica 15.maja 2. Vodi Zdenka Zupančič, 031 542 622, zdenka.brundula@t-2.net.
  • vsak torek ob 17.30h v Mariboru vprostorih M - Feniks, Gospejna 4. Vodi Marjana Fras, prijave na 041 299 270 ali na marjana.fras@gmail.com. Prostovoljni prispevki.
  • vsak torek ob 19.30h v Semiču, v spodnjih prostorih Brunskoletove hiše (Taborska ulica 8, 8333 Semič, vhod s cestne strani). Vodi Romana Potočnik. Prostovoljni prispevki.
  • vsak torek ob 18.30h v Murski Soboti. www.custvena-svoboda.si v prostorih LU MS. Vodi Cvetka Horvat. Obvezne predhodne prijave na 041-822-850.
  • vsak torek ob 18h v Cerknici. V prostorih na Bračičevi 20, pritličje (privatna hiša). Vodi Jelka Peček.
  • vsako sredo ob 18.30h v Logatcu. Vodi Maša Kandušer. V učilnici 16 na OŠ 8.talcev.
  • vsako sredo ob 17:30 v Ljubljani, v prostorih revije Misteriji, Zadobrova, Zadobrovška 88, mestni avtobus št. 12 in 25. Vodi Olga Gorkič. Zaželjene prijave na 051/604-386 ali na olga.gorkic@gmail.com. Prostovoljni prispevki.
  • vsako sredo ob 18h v Sežani. Vodi Ana Petelin Grubišič. Obvezne predhodne prijave na mail: ana.taptap@gmail.com ali tel. 031 335 515. Prispevek.
  • vsako sredo ob 18h v Mariboru - prostori Združenja Sowelu. Vodi Mojca Zorman. Prijave obvezne na tel. 041 283 522 ali mail: mojca.zorman1@gmail.com
  • vsako drugo sredo (13.januarja, 10.februarja, …) ob 10.30h v Novi Gorici – mesečno tapkanje za člane Unitri v prostorih VIRS (EDA center, učilnica P3). Vodi Mirjam Hojak. Brezplačno.
  • vsako tretjo sredo (20.januarja, 17.februarja, 16.marca, …) ob 19h v Grosuplju – center Žarek. Vodi Helena Cesar. Več na www.zarek-hc.si. 10 EUR.
  • vsak četrtek ob 8.30h v Ljubljani – DCA, Puhova 6. Za člane DCA. Vodi Mojca L. Portir.
  • skupinska tapkanja - vodi Renata Čimžar (041 665 297) - po dogovoru; lahko tudi na vašem naslovu. Poleg skupinskih vodi tudi individualna tapkanja na Gorenjskem (po potrebi vključimo pogovor na podlagi prenatalne astrološke karte).



  • začetek v soboto,17.oktobra ob 9.30 v Trstu – sklop 7 delavnic od oktobra do aprila - S tapkanjem do uspeha. Vodi Barbara Žetko. Za prijave info@eft-trieste.it.Več o dogodku na naslednji povezavi:http://www.eft-trieste.it/slo
  • otroštvo do šole – februarska tapkanja po protokolu Pot do osebnega miru Gary-ja Craig-a, ''očeta'' metode EFT. V Kopru vodi skupino Berta Rebol. V prostorih Jezikovne šole Eurocenter, Kidričeva ulica 46. Izberete lahko enega ali vse termine – četrtek 4.februar od 16.30h do 20.30h, sobote 6., 13. ali 27.februarja od 16h do 20h, nedelje 14. ali 28.februarja od 16h do 20h. Za zamudnike še eno tapkanje spočetje do rojstva v nedeljo, 7.februarja od 9h do 13h. Posamezno srečanje 20 EUR. Obvezne prijave na 040 516 280 aliberta.rebol@gmail.com
  • ob petkih, 22.1., 29.1., 5.2. in 12.2 ob 16h v Murski Soboti – SUPER MAMICA - SUPER OČKA (sklop štirih srečanj za starše). Vodi Cvetka Horvat -več o dogodku na naslednji povezavi: http://www.custvena-svoboda.si/dogodki/21
  • v soboto, 6.februarja od 9h do 12h v Tolminu – začetna delavnica Uporaba EFT metode. Vodi Snežana Kragelj. Več o dogodku na naslednji povezavi: www.samadhi.si/zacetna-eft-delavnica
  • v nedeljo, 7.februarja. od 16h do 20h v Kopru – 4-urna praktična EFT delavnica. Vodi Berta Rebol. Cena 50 EUR. Obvezne predhodne prijave na berta.rebol@gmail.com ali 040 516 280. Lokacija – jezikovna šola Eurocenter, Kidričeva 46.
  • vsredo, 10.februarja ob 17h v Murski Soboti – Predstavitev EFT metode. Vodi Cvetka Horvat - več o dogodku na naslednji povezavi: http://custvena-svoboda.si/dogodki
  • vpetek, 19.februarja ob 16h v Murski Soboti – Začetna delavnica Uporaba EFT metode. Vodi Cvetka Horvat - več o dogodku na naslednji povezavi: http://custvena-svoboda.si/dogodki
  • v soboto, 27.februarja v Ljubljani – v okviru prireditve Sobota zame (prej Mavrična sobota) - Povrnimo si vid in uvid z EFT. Vodi Helena Cesar. Več na www.zarek-hc.si


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
SKUPINSKO VSESLOVENSKO TAPKANJE VSAK PONEDELJEK OB 20.00:
Kar nekajkrat smo izvedli skupinska tapkanja, ki so se rodila ob ideji o skupinskem tapkanju in kritični masi za spremembo. Občutek, ko končamo, je vsakič dober - tako da bomo s projektom kar nadaljevali. Odzivov na moje takratne novice je bilo več kot 500 - se pravi, da je somišljenikov dovolj za celo Slovenijo - januarja je v Sloveniji uradno prebivalo 2.046.976 ljudi - kritična masa je torej 143 ljudi za celo Slovenijo in 55 za Ljubljano.
Se nas lahko zbere toliko?
V duhu?
Oziroma - kot je super predlagala ena od udeleženk sobotnega tečaja EFT Prve stopnje - tisti, ki niste iz Ljubljane, se pojavite na spletni strani www.eft-slovenija.si/ in poglejte števec prisotnosti - da se boste počutili bolj povezane z ostalimi.
Torej - vsak ponedeljek točno ob 20.00 za dobrih pet minut.
Tapkamo pa takole - za tiste, ki še niste doživeli v živo:


AMET (www.aamet.org) certificirani EFT tečaji v Sloveniji V SLOVENSKEM JEZIKU!
Prva stopnja (popularno imenovana tudi Level1), traja en cel dan:
datumi: sobote26.september 2015, 21.november 2015, 23.januar 2016, 16.april 2016, 11.junij 2016, vsakič od 10h do 19h
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: opravljen moj začetni 4-urni uvodni praktični tečaj uporabe metode EFT
cena tečaja: 110 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju.
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.


Druga stopnja (popularno imenovana tudi Level2), traja dva cela dneva:
datumi: sobota in nedelja 17. in 18.oktobra 2015, 12. in 13.decembra 2015, 19.in 20 marca 2016, 21. In 22.maja 2015, vsakič od 10h do 18h
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Prva stopnja (Level1)
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 2.stopnje potrebno opraviti vse obveznosti, ki jih predvideva AAMET. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli).
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.


Tretja stopnja (popularno imenovana tudi Level3), traja dva cela dneva:
datumi: sobota in nedelja 28. in 29.novembra 2015, 27. in 28.februarja 2016, 18. in 19. junija 2016, vsakič od 10h do 18h
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Druga stopnja (Level2)
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 3.stopnje potrebno opraviti vse obveznosti, ki jih predvideva AAMET. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli).
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.


:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Začetne 4-urne delavnice uporabe metode EFT v Ljubljani 19.septembra, 3.oktobra, 7.novembra, 5.decembra 2015 in 16.januarja, 6.februarja, 5.marca, 9.aprila, 7.maja, 4.junija in 2.julija 2016http://www.eft-slovenija.si/index.php/koledar-eft-dogodkov2/zacetne-4-urne-delavnice-uporabe-metode-eft


Nadaljevalna 4-urna delavnica uporabe  metode EFT v Ljubljanispet jesenihttp://www.eft-slovenija.si/index.php/koledar-eft-dogodkov2/nadaljevalna-4-urna-delavnica-uporabe-metode-eft



Skupinske EFT ''vadbe'' so prilika za vse, ki bi si želeli malo zunanje pomoči v procesu spopadanja s svojimi energijskimi zamaški. http://www.eft-slovenija.si/index.php/koledar-eft-dogodkov2/enourna-skupinska-tapkanja


Individualne tapkalne seanse metode EFT: vsak, ki želi z mano delati individualno, naj mi to sporoči, pa se bomo natančneje dogovorili. ''Moji'' individualci trajajo 1,5 do 2 uri, s tistimi, ki vas poznam pa lahko delam tudi preko skypa (da odpade vožnja). Skype je neprimeren samo za prvi stik, ki mora biti zame še vedno oseben.


EFT mini delavnice na DVD-jih
Posnetih je 6 EFT mini 2-urnih delavnic: Trema pred nastopom, Težavni osebni odnosi, Odlašanje, Vsakdanji stres, Slabe navade in Željena telesna teža.
Na voljo so v kompletu, vseh 6 skupaj, zraven pa je priložen CD z besedili za tapkanje.
Posnetki so namenjeni tistim, ki se težko spravijo tapkat sami, kot neke vrste vodenje in pomoč. Ali ljudem, ki se delavnic v živo ne morejo udeležiti.
Cena za komplet je 29 EUR, poštnina je dodatne 3 EUR.


Slovenska www stran za uporabnike metode EFT, s katere si lahko brezplačno snamete celoten EFT priročnik v slovenščini: www.eft-slovenija.si Spletna stran ustanovitelja metode EFT, Gary-ja Craiga pa je www.garythink.com , seveda v angleščini.


Če imate kakšno svojo zgodbo, napišite mi! Z veseljem bom brala in tudi odgovorila na vaša vprašanja. Prosim vas tudi, da mi dovolite objavo vaših doživetij (seveda brez imen ali kakšnih konkretnih podrobnosti), saj so take zgodbe strašno močna motivacija za nas ostale. OK? OK!


Vas vse ljubeče pozdravljam,
Pika


Če še niste utegnili - zvočni posnetkiobeh dosedanjih dnevovza EFT so sedaj v celoti naloženi na spletni strani http://www.eft-slovenija.si/index.php/audio-in-video-posnetki/audio-posnetki.


POVEZAVE NA NEKATERE TV POSNETKE in članke:
novembra 2014 smo takole tapkali v RIC-u Novo mesto:


aprila 2014 smo posneli dve oddaji za TV postajo Studio 12:


v četrtek, 27.marca 2014 je bil na sporedu prispevek o EFT-ju na valu 202 - tole je povezava na posnetek: http://val202.rtvslo.si/2014/03/tapkanje/ -  poleg je tudi super fotka redakcije, ki tapka☺☺☺.


v ponedeljek, 20.januarja 2014 popoldan sem bila gostja v oddaji Dobra ura z Bernardo na TV SLO1. Naj kot zanimivost povem, da so ustvarjalci oddaje že en teden prej snemali tapkalce, ki so bili pripravljeni pred kamero deliti svoje osebne izkušnje s tapkanjem – in jih je pravo veselje gledati.
napovednik za EFT je na minuti 13.15, sam prispevek pa od 35.50 naprej: http://ava.rtvslo.si/#ava2.174257209


V petek, 17.januarja 2014 dopoldan sem bila gostja Zvezdane Mlakar na TV SLO1.
http://ava.rtvslo.si/#174256730, od minute 14.20 naprej. Nama določenih menda 7 minut sva veselo raztegnili na – boste videli sami☺☺☺☺.


November 2013 – članek v reviji Šolski razgledi:


Avgust 2013 - pogovor z novinarko Jano Debeljak.


V časopisu Dnevnik je v četrtek, 29.avgusta 2013 izšla prva ocena naše skupne EFT knjige.
Tole je povezava na prispevek:
http://www.dnevnik.si/zdravje/iskren-vpogled-v-ucinke-tehnike-eft. Res upam, da knjiga pride do vseh vas – podpora in motivacija koristita prav vsakemu človeku, ne glede na to, kje na svoji poti je.


V Brežicah smo januarja 2013 posneli oddajo o metodi EFT za njihovo lokalno televizijo. Naš skupni izdelek si lahko ogledate na tejle povezavi: http://www.preprosto-naravno.si/sl/eft .


Posnetek januarske bralne Kavarne Union z Manco Košir - prispevek v okviru oddaje Dobra ura z Bernardo, ki je bila na TV SLO na sporedu v ponedeljek, 28.januarja 2013 – oddaja je seveda zanimiva v celoti, Kavarna pa se začne na 12.50 minuti.
http://tvslo.si/#ava2.157107134;, utrinek s prireditve kot jo je doživel eden od obiskovalcev - http://www.gore-ljudje.net/novosti/88293/.


Revija Dnevnik – december 2012 - ocena ob izdaji knjige EFT za telebane.


Mladinska oddaja Dobra ura z Akijem v petek, 30.novembra 2012.
Posnetek si lahko ogledate na spodnji povezavi in sicer je EFT od 19.40 minute naprej.


Dnevnikova priloga Zdravje avgusta 2012: http://www.dnevnik.si/novice/zdravje/1042546922


Video prispevek z dogodka 27.junija 2012 v MB  si lahko pogledate na tejle povezavi:


Članek v Večerovi prilogi 7 dni: http://www.7dni.com/v1/default.asp?kaj=2&id=5792401


Članek v Dnevnikovi prilogi Nika http://dnevnik.si/tiskane_izdaje/dnevnik/1042532886


Predstavitev knjige EFT za telebane na TVSLO prejšnjo sredo - http://tvslo.si/#ava2.137092014
EFT se začne približno na 46. minuti, knjiga mislim da pride v veliki plan tam okoli 50.minute.


Intervju za portal Siol – 2.maj 2012 - je na voljo na tejle povezavi:


Tole je povezava na posnetek tapkanje z Zvezdano Mlakar na kajenje - EFT se začne nekje okrog 31.minute.


in nadaljevanje - od 7.minute naprej:
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na oddajo na TV SLO v sredo, 1.12.2010 - EFT in odvajanje od kajenja
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na oddajo na TV SLO v ponedeljek, 14.6.2010 - EFT in hujšanje -
http://tvslo.si/predvajaj/dobro-jutro-2-del/ava2.73041801/
EFT je od minute 34 naprej
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Živjo Pika!
Sporočam ti, da smo pravkar objavili oddajo o metodi EFT.
Povezava: http://www.s12.si/zdravo-zivljenje/v-ravnovesju/985-v-ravnovesju-metoda-eft
Jaz sem prebrala prvi del priročnika in se že veselo tapkam ter širim navdušenje nad EFTjem. :)
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na posnetek oddaje Mozaik na RTV SLO2, ki je bila na sporedu 28.7.2009 ob 20.30.


- povezava na prispevek v oddaji Vizita na POP TV 20.6.2009: http://poptv.si/multimedia/alergije/eft-metoda.html


- povezava na oddajo dolenjskega TV kanala ''Vaš kanal'' v Tomovi dnevni sobi 18.5.2009: http://www2.tv-nm.si/index.php?option=com_content&task=view&id=10484&Itemid=133


- oddaja Sobotno popoldne na TV SLO1 – povezava je na vseh 37 minut, EFT pa je od 24. minute naprej...http://www.rtvslo.si/play/labirint-alternativa/ava2.31273605/ 


 

 



---
Če ne želite več prejemati EFT novic, kliknite this link
Če želite popraviti svoje podatke, kliknite this link

Arhiv EFT Novic