03 november, 2015

posebne EFT novice za soboto, 14.novembra 2015

Kot sem obljubila včeraj, pošiljam napovednik celodnevnega tapkanja, ki bo v soboto, 14.novembra 2015.
Vsi veste, da nisem več rosno mlada, kar pomeni, da se mi je v življenju zgodilo že marsikaj.
Vsi tudi veste, da imam to čudno matematično izobrazbo, ki mojim možganom enostavno ne pusti, da ne bi ves čas seštevali koliko je ena in ena – kar seveda ne pomeni, da človeško duševnost lahko zajamemo v številke in pravila.
Vedno me je zanimalo, kako teoretična spoznanja preliti v prakso (kar ni niti najmanj enostavno, včasih je celo popolnoma nemogoče).
Vedno me je privlačilo to, kar lahko zase naredim sama, in sem se šele v zadnjih letih naučila, da je včasih super sprejeti pomoč.
Vedno mi je bila všeč preprosta ''kmečka'' pamet – kar seješ, to žanješ – ampak vedno sem se ji tudi na vso moč upirala – sploh kadar se je kazala kot težka cokla za moje iskrene želje in sanje.
Knjige sem požirala v količinah, ki so mojo mamo vodile v knjižnico na posvet s knjižničarko, ali je z mano mogoče kaj narobe – po potrebi sem si namreč gladko izmislila, da imam doma starejšo sestro, ki dotično (zame) prepovedano knjigo rabi za šolo…
In kljub temu sem bila v posemeznih situacijah tako zelo nemočna kot nebogljen dojenček.
Iz česa si ljudje lahko zgradimo notranjo trdnost in moč?
Se ta šteje z zneskom na našem računu?
Se šteje s številom ljudi, ki jim rečemo prijatelji, ali s številom preživetih let?
Smo si ljudje globoko v sebi enaki ali različni?
Zakaj se eni po preživeti katastrofi poberejo, drugi pa nikoli?
Kaj je tisto, kar nas druži, in kaj nas razdvaja?
Kaj nas v resnici notranje gradi?
 
Zemljevida za to ''notranjo gradnjo'' seveda nisem dobila z diplomo, niti na nobenem posebnem tečaju.
Sestavljala sem si ga sama celo svoje življenje, še posebej zadnjih 10 let, ko tapkam – sebe in druge.
Na začetku je seveda tako, da vidimo svojo trenutno težavo, oviro, problem, ampak moji možgani ves čas poskušajo in sestavljajo koščke v manjše urejene celote - in kmalu sem se začela spraševati - na katerem področju mi največ manjka?
Zdravje, odnosi, vzdržljivost, uspešnost – to so bile stvari, ki so mi prišle na misel najprej.
Kmalu pa se je začela kazati drugačna slika – globlja slika – resničnejša slika notranjosti, ki bolje pokaže, koliko so naši globoki temelji zdravi in kje se mogoče majejo oziroma jih sploh – ni.
Ne delam si utvar, da je teh nekaj gradnikov vsa ''pamet'' tega sveta – zakonov vesolja naša pamet niti približno še ne more dojeti v celoti (žal – ali na srečo?).
So pa nekakšna sinteza, integracija mojega dela zadnjih 10 let.
 
V soboto bomo skupaj tapkali vsakega od teh gradnikov posebej – in se spraševali, kje približno smo.
Vam ponudim enega od njih v okušanje?
Sem sposobna poslušati mnenje drugega v občutku, da se imam rada, ali takoj privre na dan globoka bolečina in rana? Si dovolim vedeti in živeti dejstvo, da so napake, celo moje, najbolj običajna in dopustna stvar, ali me vsaka napaka sili v strašno trpljenje – mi moji možgani ponudijo izkrivljena dejstva in omogočajo olajšanje samo v prepričanju, da se mi dela krivica?
 
Seveda smo nekatere svoje naučene odzive lahko tudi podedovali – celo zelo verjetno - a kljub temu smo sedaj s svojimi telesi njihovi skrbniki in kar je še huje – lepo jih ''sadimo'' naprej.
 
Tako da – v soboto bomo tapkali teh ''mojih'' osem gradnikov, nekakšnih ''kazalcev'' naše zdrave notranjosti.
Skupaj bomo zato, da bo lažje – in ne bodo vsi gradniki nekje okrog 1% kot tale zgornji, obljubim, pri enem od njih (sposobnost sočutja, čutenje in vživljanje v drugega) sem bila jaz dolgo časa resno preko 100%, kar seveda tudi ni niti najmanj zdravo.
 
Kot rada poudarjam zadnje čase – v teoriji so stvari enostavne in jasne – odtapkamo sram in krivdo in strah, pa je – ampak v praksi pogosto spoloh ne vemo, da smo polni teh občutij, pokažejo pa se ravno takrat, ko je najmanj treba.
 
V soboto si bo vsak ustvaril svoj lastni zemljevid, uporaben na mnoge načine in v mnogih kontekstih – po možnosti predvsem za bolj zdravo vzgojo mlajših od sebe.
 
Kdaj: sobota, 14.november od 10h do 18h z daljšim odmorom za kosilo
Kje: v Ljubljani, lokacija bo izbrana in prilagojena številu prijavljenih
Predpogoj za udeležbo: predhodno znanje tapkanja, se pravi enkrat v preteklosti opravljena 4-urna praktična EFT delavnica. Tale dan namreč ne bo primeren za popolne začetnike v tapkanju.
Cena: 55 EUR za prijave do tega petka (6.november), kasnejše prijave 70 EUR
 
Vsa tapkanja bodo potekala v varni skupini, pod mojim osebnim vodstvom.
 
Prijavite se tako, da mi napišete mail.
 
In ja, seveda, čisto za konec se bomo povezali s svojim neuničljivim prekrasnim bistvom, po protokolu, kot sva ga ustvarili z Jaqui Crooks in smo ga že parkrat uporabili, predvsem na koncu Vseslovenskega dneva za EFT. Prav posebej dobro deluje, ko po njem tapka skupina po celem dnevu tapkanja.
 
 
Pika


---
Če ne želite več prejemati EFT novic, kliknite this link
Če želite popraviti svoje podatke, kliknite this link

Arhiv EFT Novic