02 september, 2013

EFT novice 2.9.2013 in ocena nase knjige v casopisu Dnevnik

Pozdravljeni vsi ljubi moji,
 
najprej - v časopisu Dnevnik je v četrtek izšla prva ocena naše skupne EFT knjige.
Tole je povezava na prispevek:
Res upam, da knjiga pride do vseh vas – podpora in motivacija koristita prav vsakemu človeku, ne glede na to, kje na svoji poti je.
 
S skupinskim tapkanjem v Ljubljani začnemo spet naslednji ponedeljek – drugje po Sloveniji pa večinoma že ta teden.
 
In še – prejšnji ponedeljek popoldan smo v Domžalah posneli kratko oddajo o tapkanju na povabilo Gea TV, ko bo pripravljena za ogled vam vsem napišem povezavo, jutri bo članek v reviji Lady, danes pa je izšel obsežen intervju v septembrski številki revije Narava zdravi.
Poletje je bilo kljub vročini res pestro.
In že smo na pragu novega šolskega leta.
Smo se v soboto popoldan na začetni praktični EFT delavnici v pavzi pogovarjali o trenutnem stanju (večna tema med ljudmi, normalno).
Pa me je eden od udeležencev sobotne delavnice res močno presenetil s svojim komentarjem – češ – res upam, da bo kriza še trajala.
Ko smo ga prosili, da malo razloži, je hladno pojasnil – ljudi v resnici premakne samo huda kriza. Razlage in utemeljitve ne hasnejo prav nič, dokler ni res sila.
Ko pa je res sila, pa ni več hudo niti mesečno voditi pregleda družinskih financ do zadnjega centa, niti na balkonu gojiti zelenjave za pol družine, niti tapkati in potem misliti s svojo glavo.
Je isti gospod iz svojih izkušenj rekel – tapkanje poznam že dolgo, pa mislite, da ga redno uporabljam? Figo ga redno. Samo, ko mi res ''zagusti''.
Smo se seveda smejali, ampak zrno resnice pa je bilo v tem.
Jaz pa – jaz bi rada, da bi ljudje tapkali tudi ko ni hude sile.
Da bi začutili, da imamo lahko sebe radi taki kakršni smo, da smo prekrasni, da smo sebi lahko naklonjeni, da je to v redu in prav čisto nič škodljivo.
Če imate minutko, se naslonite nazaj na stolu, rahlo tapkajte svojo karate točko in si predstavljajte, da ste za to minutko sami sebi lepo ljubeče naklonjeni.
 
Tapkanje je zakon:)))))))))))))))))))))))))))))
 
na kratko o dogodkih naslednji teden:
-         v ponedeljek, 9.septembra od 19h do 20h v Ljubljani – redno enourno skupinsko tapkanje v prostorih gimnazije Moste. Prostovoljni prispevki.
-         v soboto, 14.septembra v Ljubljani - začetna praktična EFT delavnica (od 16h do 20h). 50 EUR.
-         v soboto, 21.septembra v Ljubljani – celodnevna AAMET 1.stopnja.
 
in še – kaj se dogaja pod vodstvom mojih učenk in učencev (http://www.eft-slovenija.si/index.php/koledar-eft-dogodkov2/enourna-skupinska-tapkanja )
-         vsak torek ob 18.30h je enourno skupinsko tapkanje v Murski Soboti. www.custvena-svoboda.si v prostorih LU MS. Vodi Cvetka Horvat.
-          vsak torek ob 18h na OŠ Dekani. Vodi Berta Rebol.
-         vsak torek ob 18h je enourno skupinsko tapkanje v Novem mestu. Lokacija – društvo Sonček, Cankarjeva ul. 25, Mestne njive. Vodi Maja Fink, dobite jo na 040 860 140.
-         vsak torek ob 18h v Sostrem – Litijska cesta 329 – vodi Darja Bitenc Logar, zaželjena predhodna prijava na 040 831 850.
-         vsak torek ob 9h na Ptuju v prostorih LU Ptuj. Vodi Mojca Zorman.
-         vsak torek ob 19.30h v Semiču, v prostorih Kulturnega centra Semič (http://www.kc-semic.si/si/; pod okriljem kulturnega društva Orel (http://orelsemic.blogspot.com/). Vodi Romana Potočnik. Prostovoljni prispevki.
 
 
-         v sredo, 4.septembra ob 18h v Lendavi – brezplačna predstavitev delovanja metode EFT v prostorih Sofija Medgeneracijske hiše Lendava, Glavna ulica 48. Vodi Cvetka Horvat.
 
 
malo motivacije - pisma bralcev - uporabnikov metode EFT:
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
aja, še neki ti pa res moram povedat: sem bla par dni na morju pr prjatlci in njeni družini u Valkaneli (turistično, gužva, hudo). In tam so bla vodna igrala (trampolini, ledene gore, blabla...) Sm šla tja, v družbi, hotla it, da sprobam... ma mi je šlo prow super, skočila z ledene gore in še kaj, tobogani, itd... meni je blo to učasih nightmare... uglaunem, strahu (kar se tiče motorike - gibanje, zaupanje v gibanju), mam dost manj kukr sm mela... hvalabogu neki rezultati useh mojih iskanj so... (A sem ti povedala - morda že -, da sem šla letos na tečaj plezanja na umetni steni? Mislm, sej ni zame višina pa adrenalin, to mi res ne paše, sam to gibanje pa je meni zlooo všeč. Doma bi mela eno mini steno za se raztezatJJJJ
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
danes sem šla tapkat sinovo spočetje. pri drugem krogu se je začelo neustavljivo jokanje. prišel je ven en velik občutek krivde za to, kar sem takrat čutila, za tisto pač kar se spomnim in o čemer sem že velikokrat razmišljala, kaj vse sem povzročila s svojimi strahovi, tesnobami, kako sem lahko tako zaznamovala svojega otroka, ipd.... bil pa je obenem med to žalostjo tudi preblisk, da če ne bi v tistem obdobju čutila, kar sem čutila, moj sin sploh ne bi bil spočet (štorijo razložim enkrat drugič, če bo še aktualno). in to zavedanje, da so se stvari (spočetje) zgodile na ta način in v teh, težkih in bolečih okoliščinah zame in za sina, obenem pa da je bilo to v tistem trenutku edino možno in pravilno, mi je dalo idejo, da stapkam sprejemanje do sebe in sina ter tudi okoliščine v katerih se je spočetje zgodilo. da jih sprejmem kot edine možne in sem jim hvaležna. vse to je vrglo novo luč na to obdobje.
potem sem poskušala stapkat tudi občutke med nosečnostjo - jezo na moža, na zdravstveni sistem, občutek osamljenosti v odnosu z možem, pa strah pred prevzemanjem odgovornosti za sina,... vendar vse skupaj ni imelo več neke intenzitete, ker je bilo tisto kar se je prej sprostilo tako močno. sem se odločla da probam še čez par dni, če je kaj ostalo.
videla pa sem tudi, da se krivda nahaja v vseh fazah mojega materinstva - tako pri spočetju, nosečnosti, rojstvu, prvih letih,... potem ko so stavki bili manj naravnani name, in bolj na celo verigo za mano ali bolj na sina, sem se umirila.
p.s. po tapkanju s tabo sem nekako zaslšala, da bi rada stapkala razočaranje, da me starši niso naučili praznovati življenja (mi povedati da je lepo, varno,..), da se niso znali veseliti mojega rojstva, moje prve menstruacije, trenutka ko so izvedeli, da bom postala mama. prav tako krivda, da nisem praznovala in se veselila začetka svoje nosečnosti, rojstva sina, ipd - vse je bilo obdano le v oblak skrbi. in to nosim v sebi in vem, da bi včasih najraje svoj rojstni dan kar izpustila, vidim ga le kot eno nadlogo, nekaj kar mi jemlje čas in utruja, ne pa kot nekaj kar me hrani in osrečuje.
no, včeraj sem imela rojstni dan in je bil res krasen. eden najlepših v mojem življenjuJJJJJJJ
hvala, da si prebrala.
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika,
tako kot mnogo drugih sem tudi jaz z veseljem na mah prebrala nov knjigo EFT zgodb, kako me je popolnoma prevzela najbrž ni potrebno razlagati…
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Zdravo Pika,
eno knjigo sem že naročila, pa sem jo podarila naprej še preden sem uspela celo prebrat, ker sem menila, da bo sestri še bolj prav prišla. Sedaj bi naročila še 2JJJ. Zame in še za kogaJJJ.
Hvala za inspiracijo!
Lep pozdrav,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Oj, Pika,
si se me danes (spet) dotaknila z uvodnikom, ker se tiče šole seveda. Zame so trenutno ponedeljki čisto "posebni" - prejšnji, ker sem se vrnila po dopustu v službo, ta - torej danes - ker so v službo prišli po dopustih učitelji in še posebno poseben bo naslednji, ker pridejo še otroci in tudi moji gredo ponovno v šolo. Vsak ponedeljek je malo težji in bolj zahteven, ti povem. Prejšnji teden sem tapkala v nedeljo zvečer. Ta teden sem včeraj zvečer in danes zjutraj (pa še za zvečer je ostalo). Kaj bo naslednji teden???JJJJ Po mojem bom imela cel teden kar "tapkalski abonma" - zase in za vse otroke - moje domače in moje šolske. Še dobro, da znam tapkat. Sicer bi mi želodec požrlo.
Pozdravljam te in objemam, upam, da si imela lepo poletje, pa da se kaj vidiva v jeseni,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Živjo Pika,
Najprej, ves čas berem odzive drugih, pa sem si rekla, knjiga je res super in bi to bi ti rada povedala tudi jaz. Sem jo prebrala kot puščava požre vodo. Sssssssk in sem bila pri koncu. Sem jo šparala za na dopust, da sem potem tam pod borovci brala. Še dobro, da sta otroka tako velika, da ju ni treba več vsak trenutek nadzorovati v vodi… posledica je tudi ta, da nisem tako zelo pazila, kako dolgo sta bila v vodi in sta se končno lahko naplavala in naigrala, ne da bi ju ves čas klicala iz vode in na daleč kazala na uroJJJ.
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Ejla, Pika!
Sem rekla, da ti morem pisat! Morem ti povedt, da ful mislim nate in na to, kako dosti si mi v življenju pomagala. Vidim, da je knjiga dosti ljudem pomagala in neizmerno sem srečna ob tem. Res se počutiš olajšano, ko veš, da je nekdo, ki ti lahko pomaga in da imaš orodje, ki ga lahko uporabiš, ko je najhujše. In da deluje! Waaw.
Mislim, da nikoli ne bomo zares pripravljeni na najhujše, ki se nam lahko zgodi v življenju, ampak če imamo v rokah pravo orodje, imamo v rokah tudi vero, da bo na koncu vse še dobro. In to je bistveno. Res te ful pogrešm in pogrešm naš iskren in glasen smeh. In tvoj smisel za humor!:))). Ful mi je dobru, ku tapkam vsak dan in zmeri bolj pogosto. In vem, da bomo enkrat sodelovke:)). In najlepše je, ker čutim, da smo ful povezane, četudi se ne vidimo skori nič. Tu mi prinaša ful veliko veselje in upanje in več ku tu ne rabim:)). Hvala ti!
Lep dan še naprej, Pika!** objem
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika,
naj še jaz dodam svoj košček v mozaik vtisov ob branju nove EFT knjige. Pri prvem branju sem bila tako neučakana, da sem brzela skozi kot bi želela izpiti čašo dobrega vina na eks in dočakati razsvetljenje! Minilo je na dah, mogoče prehitro, da bi dojela vso globino sporočil. Zato sedaj berem počasi, seciram in doživljam knjigo – tako kot pitje dobrega vina, ki ga piješ po požirkih, se ustaviš da začutiš aromo, malo »pogustiraš« in potem naslednji požirek, da ugotoviš dodatne odtenke okusa. Knjigo torej pijem kot zares dobro vino! Priporočam za lajšanje vsakovrstnih tegob!!!
Objem ( ),
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pika, ljuba Pika nogavička, hvala za skrb,
ta teden sem še malce iz ritma, pri čemer mi je seveda pomagala čarobna paličica – tapkanje; ne boš verjela, kako mi je vse pomagalo – bilo je angažiranih 30 ljudi in tudi po najboljšem scenariju ne bi moglo izpasti tako kot je – gasilci, reševalci, zdravnik, helikopter, policija, mož je imel nesrečo padel s kolesom na glavo in smo ga reševali, koordinirali, da je bil nazadnje s helikopterjem prepeljan v UKC; k sreči ni nič hudega, sedaj je že v domači oskrbi….
Sem pa ravno včeraj pomislila, da moram vse to zapisati – svojo izkušnjo, pa izkušnje z mojimi strankami, pa nadomestno tapkanje za kužico…. Resnično je to najboljša čarobna paličica!
Topel tapkalski objem in smo povezani tudi preko tapkanja in vedno več nas je,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Živjo Pika,
še vedno sem pod vtisom včerajšnjega tapkanja... Niti slučajno si nisem mislila, da bo prijelo... Na poti domov sem čutila/videla elektriko po celem telesu.. V ledvicah je bila cela elektrarna... Zelo zanimiv občutek. Doma sem še meditirala malo več kot eno uro... moj sistem se je spravil v čudovito harmonijo... Spala sem kot angelček, danes sem spočita in polna energije... Najpomembnejše pri vsem tem je bilo dovoljenje in občutek, da je vse v redu.. če spustim je v redu, če ne spustim je v redu... če umrem s tem krčem je tudi v redu... Nobene prisile, nobenega pričakovanja, nobenih rezultatov... V najslabšem primeru bi za brez veze porabili najin čas... in ugotovili, da ta poskus ni deloval... In zanimivo je bilo v tistem občutku nemoči čutiti prisotnost nekega drugega živega bitja... ki je samo tam in razume... To je bilo odrešujoče! Čutim ponižno hvaležnost...
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Vse to, kar berem o knjigi, me zelo gane in osrečuje, predvsem pa mislim, da še ne poznamo resnične moči tapkanja…
Te objemam,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
In sedaj ena luštna prijazna zgodba: Hodi mlada, noseča gospa po Pohorju. Sama je, zaradi nosečnosti ni šla s hčerko in možem na adrenalinski park. Hodi in tapka, skrivnostno, ko zagleda da bo koga srečala prekine. Nenadoma ji prideta naproti mati in hči. Ker sta jo presenetili in se je zavedla, da sta opazili njene gibe s tapkanjem nadaljuje, pa naj si mislita karkoli. Po bežnem pozdravu za svojim hrbtom zasliši: "Mami si vidla toto, kaj je nora, kaj je delala?" mami pa mirno, hladno odgovori: "Ja tapkala je." "A to je tist, kar delaš ti?" Komentar ni potrebenJJJ
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Super je bilo, ker sem jim lahko povedala svežo uspešno zgodbo - en gimnazijec, ki je tapkal z mano je naredil popravni iz matematike, edini od dvajsetih in je rekel, da profesorica ni bila še nikoli tako prijazna z njim. Seveda je prišel pravi čas, da sva odtapkala, kako ne mara matematike in profesorice in je imel še teden časa, da se je učil.
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
….
Skratka, jezna sem in ne zdi se mi pravično. Začela sem tapkati zanje po principu »EFT in zakon privlačnosti«, kot ga opisuje Jelka v knjigi. Mogoče sem pa priklicala tale nastop! Če se bo še kaj odprlo, bom verjela, da deluje!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika,
neizmerno sem ti hvaležna za včerajšnjo delavnico in tvoj dodatni dragoceni čas, ki si mi ga namenila. Danes se počutim veliko, veliko bolje. Sem tapkala na vdih takoj ko sem vstala, naredila tibetance in zopet tapkala. Potem sem začela brati to novo EFT knjigo in se že na samem začetku dvakrat zjokala kot dež. Nato sem kljub rahlemu dežju odšla na sprehod, na trim stezo in cel sprehod tapkala. Potem sem opravila neizbežne družinske obveznosti, brez odpora, ki me je običajno navdajal v zadnjem času, ko mi je bilo vse odveč. Vsakič, ko se mi je prikradlo v misli kaj vse moram še postoriti in le kako bom vse to uspela ter ob tem začutila tesnobo sem se malo potapkala, največkrat po ključnici ali po karate točki in tesnoba je popustila. Popoldne sva šla še z možem na sprehod in sem cel sprehod tapkala prste obeh rok.
Hvala, hvala, hvala, ......
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
 
Knjiga Kako je EFT spremenil moje življenje …in lahko tudi vaše.
13 resničnih zgodb resničnih ljudi iz Slovenije.
 
Izdala založba Pasadena v zbirki Ventilator. 218 strani. Cena knjige je 14,95 EUR, poštnina je še dodatnih 2,90 EUR. V Ljubljani naprodaj v knjigarni ZDAJ v koseški tržnici, na voljo tudi na vseh skupinskih tapkanjih. Kmalu na voljo v vseh večjih knjigarnah.
Vsebina knjige:
Barbara Baša: Nogavice
Nina Frua: Kako je Goljat končno premagal Davida
Saša Oshish: Ko spoznaš, da je vse odvisno samo od tebe
Jelka Peček: Čarobnost vsakdanjega tapkanja
Barbara Žetko: Poti brez prepadov
naš slavni tapkalec: Jezen za znort k me otrok ne uboga, pa še glava me za se ubit boli
Adil Huselja: Tudi policisti smo samo ljudje
Renata Čimžar: EFT kot pomoč v partnerstvu
Cvetka Horvat: Ko se življenje razdeli na dva dela
Irena Šetrajčič Dragoš: Tapkanje in telo
Maja Fink: Tapkanje je hitra in učinkovita rešitev za mnoge težave
Berta Rebol: Tapkanje v družini in šoli
Anja Weber: Skupaj s telesom na poti k sebi
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika!
Že dolgo nisem kakšne knjige prebrala s takšnim navdušenjem in dobesedno požirala tekst, se zraven smejala in tudi jokala, saj mi je bil skoraj vsak tekst po svoje znan, saj sem doživljala zelo podobne občutke ob tapkanjih tudi sama. Jaz sem sicer že četrto leto dokaj redna tapkalka, tako da nisem rabila kakšne spodbude, da začnem redno tapkati, pa sem vseeno našla v tej knjigi veliko novih informacij, spodbud in ogromno pozitivne energije, ki nam je danes še kako potrebna. Prepričana sem, da bo knjiga zmigala marsikaterega tapkalca, ki je samo enkrat na teden hodil na skupinska tapkanja, zdaj pa bo začel tudi sam doma redno čistiti svoje energijske vozle. Dokler človek ne poskusi, kar ne more verjeti, kako si s prsti lahko zelo hitro pričaraš neverjetno olajšanje kakršnihkoli neprijetnih občutkov.
Tudi jaz komaj čakam na tedenske novice, ki nam jih pridno pošiljaš in čeprav ti ne pišem pogosto, bi ti rada povedala, da tudi jaz delim občutke vseh drugih tapkalcev, ki ti redno pišejo, kako hvaležni so ti in da te imajo radi.
Hvala. Hvala. Hvala.
S hvaležnostjo,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Navdušena sem nad to novo! Reeees navdušena!! Včeraj sem bila v kopališču, ej - naglas sem se smejala, ko sem brala prispevek anonimnega avtorja o tapkanju neubogljive hčerke!JJJJJ
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Mislm, a mi je treba iz krohota padati v jok?! Kot da nimam druzga dela kot brat to knjigo! Čist si mi zjebala dan!!!!! Ljuba Pika, veš, ti si človek z velikim Č, jaz to vem in ful te maram in pred prjatli se bom hvalila da te poznam, tko da veš!!!!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Zlata moja, že ves dan berem knjigo in se ne morem ustaviti. Sem skoraj na koncu, a ne morem več čakati, zdaj ti moram izraziti svoje navdušenje!!!! Knjiga je krasna in če bo navdušila druge kot je mene, bo imela res velik uspeh!!! Hvala ti za vse! Močen objem,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pika!
Prebrala knjigo - res lepa.
Odkritosrčna, iskrena, vesela, zabavna ... predvsem pa navdihujoča!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Ljuba Pika,
- za tebe ne najdem ustreznejšega nagovora- moram povedati, da sem knjigo EFT zgodb prebrala na "EKS", zdaj se počasi umirjam in jo ponovno prebiram bolj počasi, ponavljam stvari, ki so mi všeč... Ves čas branja sem bila prav evforična, lahka, presrečna, saj so pisci zgodb tako blizu meni, tako isto čutimo, tako isto trpimo - smo trpeli. Zdi se mi, da vse poznam in prav vesela sem, da obstajajo tudi taki ljudje, ki so na moji frekvenci in ti dajo moč, da se ojunačišJJJJJ. Do sedaj sem tapkala, ko sem pač čutila potrebo, sedaj sem se odločila, da je skrajni čas, da začnem intenzivnejše in bolj redno.
Vse pozitivno misleče, vse, ki pomagate in drugim želite dobro, široko objemam in Vam pošiljam pozdrav, ki je poln upanja!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika!
Prvič sem se udeležila predstavitve knjige KAKO JE EFT spremenil moje življenje v knjigarni ZDAJ v Kosezah v Ljubljani in sicer koncem meseca julija. Predstavitev metode EFT in tapkanje so name naredili svojevrstni vtis tako, da sem si sposodila zgoraj omenjeno knjigo od mojega moža, ki že nekaj let pozna metodo EFT in občasno tudi tapka in obiskuje ponedeljkova skupinska srečanja v Mostah. Knjigo sem začela brati na dopustu začetkom meseca avgusta. Ena izmed zgodb v knjigi KAKO JE EFT spremenil moje življenje je naredila poseben globok vtis name. Ker sem v opisani zgodbi v knjigi prepoznala tudi svoj osebni problem, sem ob prebiranju tega prispevka veliko jokaal, pa čeprav nikoli nisem tapkala pred predstavitvijo zgoraj omenjene knjige in se ne počutim izurjena in poučena v tej metodi.
In NASLEDNJI DAN sem po prebiranju enega izmed prispevkov – Jezen za znort k me otrok ne uboga in …»SPREGLEDALA«!!! Ko sem nadaljevala z branjem knjige sem ugotovila, da »SEM SPREGLEDALA« in da OČAL ZA BRANJE VEČ NE POTREBUJEM!!!
Zadnjih nekaj let sem tudi pri branju ob dnevni svetlobi potrebovala očala z dioptrijo + 1,5 in sem se velikokrat počutila frustrirano ter zelo nesvobodno če sem jih kdaj pomotoma pozabila in pustila doma.
Veliko sem premišljevala o tem čudežu, ki se je zgodil nepričakovano in v moje veliko veselje. Nisem si mogla kaj kot, da si ta »ČUDEŽ« pripišem spremembi, ki se je zgodila ob prebiranju prispevka v knjigi in je tudi ta čustveni naboj pripovedovalca našel POT DO MOJEGA SRCA ter mi pomagal, da se POČUTIM NEKAKO PREROJENO in obenem SVOBODNO ker NE POTREBUJEM OČAL za vsako malenkost.
Veselim se prve delavnice v septembru in vseh sprememb, ki me ŠE ČAKAJO !
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
 
 
SKUPINSKO VSESLOVENSKO TAPKANJE VSAK PONEDELJEK OB 20.00:
Kar nekajkrat smo izvedli skupinska tapkanja, ki so se rodila ob ideji o skupinskem tapkanju in kritični masi za spremembo. Občutek, ko končamo, je vsakič dober - tako da bomo s projektom kar nadaljevali. Odzivov na moje takratne novice je bilo več kot 500 - se pravi, da je somišljenikov dovolj za celo Slovenijo - januarja je v Sloveniji uradno prebivalo 2.046.976 ljudi - kritična masa je torej 143 ljudi za celo Slovenijo in 55 za Ljubljano.
Se nas lahko zbere toliko?
V duhu?
Oziroma - kot je super predlagala ena od udeleženk sobotnega tečaja EFT Prve stopnje - tisti, ki niste iz Ljubljane, se pojavite na spletni strani www.eft-slovenija.si/ in poglejte števec prisotnosti - da se boste počutili bolj povezane z ostalimi.
Torej - vsak ponedeljek točno ob 20.00 za dobrih pet minut.
Tapkamo pa takole - za tiste, ki še niste doživeli v živo:
 
AMET (www.aamet.org) certificirani EFT tečaji v Sloveniji KONČNO V SLOVENSKEM JEZIKU!
Prva stopnja (popularno imenovana tudi Level1), traja en cel dan:
datumi: sobote 21.septembra, 16.novembra 2013 ter 25.januarja, 12.aprila in 21.junija 2014, vsakič od 10h do 19h
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: opravljen moj začetni 4-urni uvodni praktični tečaj uporabe metode EFT
cena tečaja: 110 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju.
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
 
Druga stopnja (popularno imenovana tudi Level2), traja dva cela dneva:
datumi: sobota in nedelja 19. in 20.oktobra ter 14. in 15.decembra 2013 ter 22.in 23 marca in 24 in 25.maja 2014, vsakič od 10h do 18h
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Prva stopnja (Level1)
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 2.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli).
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
 
Tretja stopnja (popularno imenovana tudi Level3), traja dva cela dneva:
datumi: sobota in nedelja 23. in 24. novembra 2013 ter 15 in 16.februarja in 28. in 29.junija 2014, vsakič od 10h do 18h
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Druga stopnja (Level2)
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 3.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri predpisane opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli).
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
 
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Začetne 4-urne delavnice uporabe  metode EFT v Ljubljani 14.septembra, http://www.eft-slovenija.si/index.php/koledar-eft-dogodkov2/zacetne-4-urne-delavnice-uporabe-metode-eft
 
Nadaljevalna 4-urna delavnica uporabe  metode EFT v Ljubljani 14.septembra – http://www.eft-slovenija.si/index.php/koledar-eft-dogodkov2/nadaljevalna-4-urna-delavnica-uporabe-metode-eft
 
 
Skupinske EFT ''vadbe'' so prilika za vse, ki bi si želeli malo zunanje pomoči v procesu spopadanja s svojimi energijskimi zamaški. http://www.eft-slovenija.si/index.php/koledar-eft-dogodkov2/enourna-skupinska-tapkanja
 
Individualne tapkalne seanse metode EFT: vsak, ki želi z mano delati individualno, naj mi to sporoči, pa se bomo natančneje dogovorili. ''Moji'' individualci trajajo 1,5 do 2 uri, s tistimi, ki vas poznam pa lahko delam tudi preko skypa (da odpade vožnja). Skype je neprimeren samo za prvi stik, ki mora biti zame še vedno oseben.
 
EFT mini delavnice na DVD-jih
Posnetih je 6 EFT mini 2-urnih delavnic: Trema pred nastopom, Težavni osebni odnosi, Odlašanje, Vsakdanji stres, Slabe navade in Željena telesna teža.
Na voljo so v kompletu, vseh 6 skupaj, zraven pa je priložen CD z besedili za tapkanje.
Posnetki so namenjeni tistim, ki se težko spravijo tapkat sami, kot neke vrste vodenje in pomoč. Ali ljudem, ki se delavnic v živo ne morejo udeležiti.
Cena za komplet je 29 EUR, poštnina je dodatne 3 EUR.
 
Slovenska www stran za uporabnike metode EFT, s katere si lahko brezplačno snamete celoten EFT priročnik v slovenščini: www.eft-slovenija.si Spletna stran ustanovitelja metode EFT, Gary-ja Craiga pa je www.garythink.com , seveda v angleščini.
 
Če imate kakšno svojo zgodbo, napišite mi! Z veseljem bom brala in tudi odgovorila na vaša vprašanja. Prosim vas tudi, da mi dovolite objavo vaših doživetij (seveda brez imen ali kakšnih konkretnih podrobnosti), saj so take zgodbe strašno močna motivacija za nas ostale. OK? OK!
 
Vas vse ljubeče pozdravljam,
Pika
 
Če še niste utegnili - zvočni posnetki obeh dosedanjih dnevov za EFT so sedaj v celoti naloženi na spletni strani http://www.eft-slovenija.si/index.php/audio-in-video-posnetki/audio-posnetki.
 
POVEZAVE NA NEKATERE TV POSNETKE in članke:
 
V Brežicah smo januarja letos posneli oddajo o metodi EFT za njihovo lokalno televizijo. Naš skupni izdelek si lahko ogledate na tejle povezavi: http://www.preprosto-naravno.si/sl/eft .
 
Posnetek januarske bralne Kavarne Union z Manco Košir - prispevek v okviru oddaje Dobra ura z Bernardo, ki je bila na TV SLO na sporedu v ponedeljek, 28.januarja 2013 – oddaja je seveda zanimiva v celoti, Kavarna pa se začne na 12.50 minuti.
http://tvslo.si/#ava2.157107134;, utrinek s prireditve kot jo je doživel eden od obiskovalcev - http://www.gore-ljudje.net/novosti/88293/.
 
Revija Dnevnik – december 2012 - ocena ob izdaji knjige EFT za telebane.
 
Mladinska oddaja Dobra ura z Akijem v petek, 30.novembra 2012.
Posnetek si lahko ogledate na spodnji povezavi in sicer je EFT od 19.40 minute naprej.
 
Dnevnikova priloga Zdravje avgusta 2012: http://www.dnevnik.si/novice/zdravje/1042546922
 
Video prispevek z dogodka 27.junija 2012 v MB si lahko pogledate na tejle povezavi:
 
Članek v Večerovi prilogi 7 dni: http://www.7dni.com/v1/default.asp?kaj=2&id=5792401
 
Članek v Dnevnikovi prilogi Nika http://dnevnik.si/tiskane_izdaje/dnevnik/1042532886
 
Predstavitev knjige EFT za telebane na TVSLO prejšnjo sredo - http://tvslo.si/#ava2.137092014
EFT se začne približno na 46. minuti, knjiga mislim da pride v veliki plan tam okoli 50.minute.
 
Intervju za portal Siol – 2.maj 2012 - je na voljo na tejle povezavi:
 
Tole je povezava na posnetek tapkanje z Zvezdano Mlakar na kajenje - EFT se začne nekje okrog 31.minute.
 
in nadaljevanje - od 7.minute naprej:
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na oddajo na TV SLO v sredo, 1.12.2010 - EFT in odvajanje od kajenja
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na oddajo na TV SLO v ponedeljek, 14.6.2010 - EFT in hujšanje -
http://tvslo.si/predvajaj/dobro-jutro-2-del/ava2.73041801/
EFT je od minute 34 naprej
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Živjo Pika!
Sporočam ti, da smo pravkar objavili
oddajo o metodi EFT.
Povezava:
http://www.s12.si/zdravo-zivljenje/v-ravnovesju/985-v-ravnovesju-metoda-eft
Jaz sem prebrala prvi del priročnika in se že veselo tapkam ter širim navdušenje nad EFTjem. :)
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na posnetek oddaje Mozaik na RTV SLO2, ki je bila na sporedu 28.7.2009 ob 20.30.
 
- povezava na prispevek v oddaji Vizita na POP TV 20.6.2009: http://poptv.si/multimedia/alergije/eft-metoda.html
 
- povezava na oddajo dolenjskega TV kanala ''Vaš kanal'' v Tomovi dnevni sobi 18.5.2009: http://www2.tv-nm.si/index.php?option=com_content&task=view&id=10484&Itemid=133
 
- oddaja Sobotno popoldne na TV SLO1 – povezava je na vseh 37 minut, EFT pa je od 24. minute naprej...http://www.rtvslo.si/play/labirint-alternativa/ava2.31273605/ 
 
 


--
Če ne želite več prejemati EFT novic, kliknite this link
Če želite popraviti svoje podatke, kliknite this link

Arhiv EFT Novic