04 februar, 2013

EFT novice 4.2.2013 in posnetek januarske Kavarne Union

Pozdravljeni vsi ljubi moji,
 
najprej – za tiste, ki januarja niste uspeli v Kavarno Union na večer z Manco Košir, je Kavarna Union ''pripravljena na ogled'' za vas – prispevek v okviru oddaje Dobra ura z Bernardo, ki je bila na TV SLO na sporedu v ponedeljek, 28.januarja 2013 – oddaja je seveda zanimiva v celoti, Kavarna pa je na vrsti na 12.50 minuti.
 
 
Na večeru v Kavarni smo seveda (tudi) tapkali – kaj pa drugega.
Seveda bi še več, ampak v eni uri večera je bil cel čudež, da smo toliko, kot smo.
Zato pa bomo v ogromnih količinah v soboto, 9.marca na 2.vseslovenskem dnevu za tapkanje.
Že zadnjič sem vam za pokušino pisala dve ''tapkalski'' predavanji tega dneva.
Danes pa ponosno najavljam, da boste imeli priliko poslušati tudi kratko udarno predavanje dr. Mojce Z. Dernovšek, psihiatrinje iz KC LJ, ki metodo EFT pozna in jo pogosto tudi priporoča.
Predavanje ne bo suhoparno ali dolgočasno – o tem ste lahko prepričani.
Po končanem predavanju bomo morali obilno tapkati, saj se nam bodo tla pod nogami resno majala – dobili boste namreč krepko ''dozo'' znanja o težavi, ki jo uradno imenujemo mejna osebnostna motnja – seveda si sedaj ne predstavljate, o čem govorim, ste pa prav gotovo že bili kdaj v stiku s kom, ki jo ima – takrat stojimo popolnoma osupli in se sprašujemo – kdo je sedaj tu nor?
Mojca je postavila tudi naslov svojega predavanja in sicer: ''Ali je tu sploh še kdo normalen?''
Ta tapkalska sobota je primerna za vsakogar, tudi za popolne začetnike pri tapkanju, večina obiskovalcev pa bo seveda že ''starih'' tapkalcev, ki boste prišli po navdih in druženje.
Občutka, ko ogromno ljudi skupaj tapka, jaz ne morem z ničemer primerjati, zato se tako zelo veselimJJJ.
Tisti, ki veste, da pridete, mi pa napišite mail čimprej, da vem, kako veliko dvorano bomo rabili, prav?
 
Tapkanje je zakon:)))))))))))))))))))))))))))))
 
 
na kratko o dogodkih naslednji teden:
-          v ponedeljek, 4.februarja od 19h do 20h v Ljubljani – redno enourno skupinsko tapkanje v prostorih gimnazije Moste. Prostovoljni prispevki.
-          v sredo, 6.februarja ob 19h v Domžalah – predstavitev knjige EFT za telebane v knjižnici v Domžalah. Vstop prost. Nakup knjige po posebni ceni 20 EUR.
-          v četrtek, 7.februarja od 19h do 20.30h v Žalcu – skupinsko tapkanje.
-          v petek, 8.februarja od 10h do 18h v Ljubljani – tapkanje spočetja in rojstva – EFT restart.
-          v soboto, 9.februarja od 16h do 20h v Vitacentru Naklo – 4-urna praktična EFT delavnica. Obvezne predhodne prijave na recepcijo Vitacentra 04 25 19 558.
 
in še – kaj se dogaja pod vodstvom mojih učenk in učencev (http://www.eft-slovenija.si/joomla-license/skupinskeeftvadbe):
-          vsak ponedeljek ob 19h je skupinsko tapkanje v Kopru. Lokacija – Slikoplast Koper. Vodi Zdenka Zupančič.
-          vsak ponedeljek ob 17.45h v Trstu. Lokacija – Barkovljansko društvo, ul. Bonafata 6. Vodi Barbara Žetko.
-          vsak ponedeljek ob 18h v Mariboru v prostorih mestne četrti Center na Kacovi 1. Vodi Andreja Valcl.
-          vsak ponedeljek od 17.15 do 18.15 v Velenju v prostorih Centra dobrega počutja "ZANA" (naslov Ljubljanska 25, Velenje). Vodi Adil Huselja (tel. 041 445 052), prostovoljni prispevki. Posebnost srečanja je "predtapkalno ogrevanje" z vajami Či gong-a.
-          vsak torek ob 18.30h je enourno skupinsko tapkanje v Murski Soboti. www.custvena-svoboda.si v prostorih LU MS. Vodi Cvetka Horvat.
-          vsak torek ob 18.00 je enourno skupinsko tapkanje v Novem mestu. Lokacija – društvo Sonček, Cankarjeva ul. 25, Mestne njive. Vodi Maja Fink.
-          vsak torek ob 19h na OŠ Dekani. Vodi Berta Rebol.
-          vsak torek od 17h do 18h v CDA v Kopru. Vodi Zdenka Zupančič.
-          vsak torek ob 19h v Ljubljani, v prostorih četrtne skupnosti Rudnik, Pot k ribniku 20. Vodi Irena Dragoš. Brezplačno.
-          vsak torek ob 18h v Sostrem – Litijska cesta 329 – vodi Darja Bitenc Logar, zaželjena predhodna prijava na 040 831 850.
-          vsak torek ob 9h na Ptuju v prostorih LU Ptuj. Vodi Mojca Zorman.
-          vsak torek ob 19h v Ljubljani, v Kosezah, Ulica Bratov Učakar 64-65 (nedaleč od tržnice, nasproti lekarne). Vodi Nada Glušič.
-          vsako sredo ob 14.30h v Ljubljani v prostorih Dnevnega centra za starejše na Puhovi 6 za Bežigradom. Vodi Breda Torkar.
-          vsako sredo ob 18.30h je enourno skupinsko tapkanje v Logatcu. Vodi Maša Kandušer. V učilnici 16 na OŠ 8 talcev.
-          vsak četrtek od 19h do 20h v Ajdovščini v prostorih Doma krajanov. Vodi Zdenka Zupančič.
-          vsak četrtek ob 18h na Ptuju v stavbi Heliopolisa na Prešernovi 17, 1.nadstropje. Vodi Mojca Zorman, prijave na 041 283 522.
 
-          v torek, 5.2. od 18h do 20h – prvo od štirih zaporednih tapkanj "Odpravljanje čustvenih blokad in negativnih vzorcev na sedmih nivojih zavesti (7 čaker)". Naslednja srečanja 12. in 19.2. ter 5.3. Center Hortus Vitae, Dunajska 205, Ljubljana. Vodi Katja Lapkovski Kvas. Prijave na pritapkajsisreco@gmail.com.
-          v sredo, 6.2. od 20h do 22h – predstavitev delovanja metode EFT. Vodi Katja Lapkovski Kvas. 15 EUR.
-          srede 13.2. in 20.2. od 20h do 22h – vodeno skupinsko tapkanje. Vodi Katja Lapkovski Kvas. 10 EUR.Vse podrobnosti na www.eft-pritapkajsisreco.com.
 
malo motivacije - pisma bralcev - uporabnikov metode EFT:
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
berem berem berem, hvala hvala hvala hvala, tapkam samo ko imam težave, priznam, ampak takrat pa 100 na uro. Vedno ko razmišljam o EFTju prihajam do novih spoznanj in vedno ko se težave pojavijo in jih spucam se mi zdi da sem očiščena bolj kot kadarkoli, kot en blagoslov. Ampak kaj je še bolj zanimivo? to da je tudi okrog mene vse več dobrih ljudi in dobrih stvari, se mi zdi, da se ta smotani pa negativni kar odbijajo od mene, jih kar ni, hvala EFTjuJJJJJ
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Sem navdušena nad tapkanjem in če mi čas le dopušča se udeležim enournih skupinskih tapkanj v Ajdovščini. Čeprav sem še začetnik, me tapkanje sprošča in polni z energijo. Doma sem iz Nove Gorice in si želim, da bi se tudi v okolici našega mesta organiziralo skupinsko tapkanje. Ajdovščina mi je nekoliko oddaljena, pa tudi časovno se mi večkrat ne izide.
Lepo te pozdravljam,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
…. Moja mama je namerno ali ne "skrivala" nosečnost. Konec maja, ko sta se poročila se ji sploh ni videlo trebuha in to v oprijeti obleki! Natanko 3 mesece pozneje sem se rodila... Zadnjič sem prvič zaznala njen občutek krivde povezan s tem... In kar se mene tiče mi to razjasni moje odnose. A je v takih okoliščinah čudno, da sem vse življenje nevidna? Je potem čudno, da si izberem take tipe, ki poleg mene potrebujejo še eno žensko? Ko je moj mož našel ljubico, sem si pač mislila, da se je naveličal... pa sem potem odigrala še vlogo ljubice, da zdaj vidim kaj je zadaj. Tapkam vse kar pride...
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Sicer ti pa moram povedat, da sem jeseni, ko sta punci imeli težave z vrstniki in svojo samopodobo v šoli, nekajkrat tapkala tako, kot si svetovala - meni se je zdelo, da se še dobro zagrela nisem, ampak potem so se stvari začele odvijati - v šoli se je s puncama pogovorila prava oseba, ki ju je znala pomiriti in vzpodbuditi, doma smo imeli nekaj dobrih pogovorov in situacija se je kar umirila - navidez, kot da ne da bi delali kaj posebnega. Krasno! To mi je pri tapkanju najbolj všeč, ker se zdi, da se stvari kar same od sebe premaknejo v pravo smer, mogoče celo takrat, ko še sam ne veš, katera je prava... Vsekakor hvala za pomoč in podporo, to je bila moja prva izkušnja, ko sem tapkala za drugega in je bila uspešna - ne vem, čemu drugemu bi pripisala tak gladek razplet. Všeč mi je tudi to, da zdaj vem, kako ravnati, če se težava ponovi.
Tako je približno torej z mojim tapkanjem - sprotne stvari stapkam; zvečer, v WCju, zjutraj pred službo, v avtu, na sprehodu po gozdu... kadarkoli že začutim potrebo. Tistih velikih, ki mi ležijo na duši, tistih se pa še nisem upala lotiti. Ne vem, kdaj bom našla čas, voljo, pogum; ne vem niti, kaj me "drži nazaj" - najbrž strah pred spremembami ali pa pred tem, da ne bo sprememb, da ne bo učinkovalo in bom potem razočarana, pa premalo vztrajnosti. V sredo sem imela namen priti v Naklo, pa se je potem nekaj doma zakompliciralo in ni šlo. Sigurno bi mi koristilo, če bi malo spet tapkala pod tvojim vodstvom. Da dobim nov zagon in se lotim tistih smeti, ki so se nabrale v meni od "pamtiveka" do danes.
Lepo bodi, upam, da se kljub vsemu kmalu vidiva v živo,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Spoštovana Pika,
tapkanje na vdih. Vsak dan. Je neprecenljive vrednosti! Da. To vem, to sem že večkrat slišala. Toda kaj pomeni vedeti in kaj občutiti? In kaj se je zgodilo prejšnji teden na smučanju? Kar čez dan - na smučišču, na vlečnici... - mi pride na misel: kakšni so moji občutki? O kako lepo se je to zavedati, pa ne samo to, človek začudeno spoznava SEBE :-))))))))) kaj vse mogoče in nemogoče se podi po glavi.... ja saj sem večino časa nekje zataknjena??!! Razlogov za tapkanje je vedno več, ne manj, to je to, to pomeni iz teorije v prakso, to šteje, kar človek občuti, živi; ne samo, da ve, da prebere, sliši.........
Res je tako, kot si rekla: vztrajnost velja !!!!!!!!
HVALA za vsa super ponedeljkova tapkanja, pa še to, kako se že reče tapkanju, ki smo ga izvedli v ponedeljek? res mi je bilo všeč, verjetno to rabim, ali je to tisto, kar v teoriji že dolgo (samo) vem, da če ti gre nekdo res na živce, se vprašaj , kaj imaš pri sebi "zanarest" JJJJ
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Tapkat pa nisem odnehala, včasih komaj čakam, da kakšne stvari odpravim, da lahko stapkam nekaj na kar sem se spomnila, tako da nate pomislim sigurno vsak drug danJJJ. V bistvu šele k "odpreš omaro" vidiš kaj vse je not....oooojoj....in to ni edina omara LLL. Tako da, hvala ti za vse, verjamem da si počasi utiram pot po kateri si želim iti... ja... vzponi in padci, vem da me čakajo ampak, lep je občutek sebe graditi na novo in se spoznavati v Univerzalni luči vesolja.
Hvala ti iz vsega srca!
Tapkanje je res Zakon!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pika,
naj se vrnem na začetek - to si zasluživa. prejemala sem tvoje novice. na živce so mi šla pisma tapkarjev. da so sposobni dati izkušnje od / iz sebe in si tako pomagati. sama sem pa samo tlačila vase..... Pa mnogo stvari povezane z zidavo, selitvijo, službo, odnosi... no, pa se tudi jaz spreminjam, zdaj lahko delim z drugimi….
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Sedaj pa je prišel impulz, da grem naprej. In sem tapkala in zraven tako jokala, da se zdaj počutim 10 kil lažjo JJ. Čutim, da sedaj precej bolj zaupam sebi in verjamem vase in malce bolj mi je vseeno, kje na svoji poti so drugi, moja potreba po kontroli je veliko manjša. Ni pa še 0 in zavedam se, da bom na tej temi še morala delati. Ampak to je bil zelo velik korak naprej v tej zgodbi. Dovolj je, da se ukvarjam s seboj, drugi pa bodo sebi sami izstavljali račune.
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Hojla Pika,
še enkrat hvala, hvala in hvala za delavnico včeraj. Bila mi je zelo všeč in moram ti povedati, da si izvrstna predavateljica. Niti malo se nisem dolgočasila in tvoje besede in navodila je prav lahko ponotranjiti - toliko da veš - zvečer in prva stvar zjutraj je bilo tapkanje...tapkam in tapkam in to je za mojo leno dušo nekaj neverjetnega JJJ juhu
lepo bodi,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
 
SKUPINSKO VSESLOVENSKO TAPKANJE VSAK PONEDELJEK OB 20.00:
Kar nekajkrat smo izvedli skupinska tapkanja, ki so se rodila ob ideji o skupinskem tapkanju in kritični masi za spremembo. Občutek, ko končamo, je vsakič dober - tako da bomo s projektom kar nadaljevali. Odzivov na moje takratne novice je bilo več kot 500 - se pravi, da je somišljenikov dovolj za celo Slovenijo - januarja je v Sloveniji uradno prebivalo 2.046.976 ljudi - kritična masa je torej 143 ljudi za celo Slovenijo in 55 za Ljubljano.
Se nas lahko zbere toliko?
V duhu?
Oziroma - kot je super predlagala ena od udeleženk sobotnega tečaja EFT Prve stopnje - tisti, ki niste iz Ljubljane, se pojavite na spletni strani www.eft-slovenija.si/ in poglejte števec prisotnosti - da se boste počutili bolj povezane z ostalimi.
Torej - vsak ponedeljek točno ob 20.00 za dobrih pet minut.
Tapkamo pa takole - za tiste, ki še niste doživeli v živo: www.eft-slovenija.si/eftvseslovenskotapkanjevponedeljek
 
AMET (www.aamet.org) certificirani EFT tečaji v Sloveniji KONČNO V SLOVENSKEM JEZIKU!
Prva stopnja (popularno imenovana tudi Level1), traja en cel dan:
datumi: sobote 20. aprila, 15. junija 2013, od 10h do 19h
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: opravljen moj začetni 4-urni uvodni praktični tečaj uporabe metode EFT
cena tečaja: 110 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju.
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
 
Druga stopnja (popularno imenovana tudi Level2), traja dva cela dneva:
datumi: sobota in nedelja 23. in 24. marec 2013, 25. in 26. maj 2013, vsak dan od 10h do 18h
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Prva stopnja (Level1)
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 2.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli).
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
 
Tretja stopnja (popularno imenovana tudi Level3), traja dva cela dneva:
datumi: sobota in nedelja 16. in 17. februar ter 29. in 30.junij 2013, vsak dan od 10h do 18h
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Druga stopnja (Level2)
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 3.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri predpisane opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli).
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
 
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Začetne 4-urne delavnice uporabe  metode EFT v Ljubljani 2.februarja, 2.marca, 13.aprila, 11.maja, v Novi Gorici 1.februarja, v Vitacentru 9.februarja, – http://www.eft-slovenija.si/index.php/koledar-eft-dogodkov2/zacetne-4-urne-delavnice-uporabe-metode-eft
 
Nadaljevalna 4-urna delavnica uporabe  metode EFT v Ljubljani  2.februarja, 2.marca, 13.aprila, 11.maja – http://www.eft-slovenija.si/index.php/koledar-eft-dogodkov2/nadaljevalna-4-urna-delavnica-uporabe-metode-eft
 
Uvodne enourne predstavitve  delovanja metode EFT: v torek, 29.januarja v knjižnici Grosuplje, v sredo 30.januarja v Bohinju, v sredo 6,februarja v knjižnici Domžale, v četrtek 14.februarja v knjižnici Radovljica, v torek 19.februarja v knjižnici Kočevje, v sredo 6.marca v knjižnici Trbovlje, v sredo 13.marca v Cerknici, v petek 15.marca v knjižnici Komenda, v torek 26.marca v knjižnici Litija, v sredo 27.marca v knjižnici Medvode, v torek 9.aprila v knjižnici Ivančna Gorica,  http://www.eft-slovenija.si/index.php/koledar-eft-dogodkov2/uvodne-prakticne-predstavitve-delovanja-metode-eft
 
Skupinske EFT ''vadbe''  so prilika za vse, ki bi si želeli malo zunanje pomoči v procesu spopadanja s svojimi energijskimi zamaški. http://www.eft-slovenija.si/index.php/koledar-eft-dogodkov2/enourna-skupinska-tapkanja
 
Individualne tapkalne seanse metode EFT: vsak, ki želi z mano delati individualno, naj mi to sporoči, pa se bomo natančneje dogovorili. ''Moji'' individualci trajajo 1,5 do 2 uri, s tistimi, ki vas poznam pa lahko delam tudi preko skypa (da odpade vožnja). Skype je neprimeren samo za prvi stik, ki mora biti zame še vedno oseben.
 
EFT mini delavnice na DVD-jih
Posnetih je 6 EFT mini 2-urnih delavnic: Trema pred nastopom, Težavni osebni odnosi, Odlašanje, Vsakdanji stres, Slabe navade in Željena telesna teža.
Na voljo so v kompletu, vseh 6 skupaj, zraven pa je priložen CD z besedili za tapkanje.
Posnetki so namenjeni tistim, ki se težko spravijo tapkat sami, kot neke vrste vodenje in pomoč. Ali ljudem, ki se delavnic v živo ne morejo udeležiti.
Cena za komplet je 29 EUR, poštnina je dodatne 3 EUR.
 
Slovenska www stran za uporabnike metode EFT, s katere si lahko brezplačno snamete celoten EFT priročnik v slovenščini: www.eft-slovenija.si Spletna stran ustanovitelja metode EFT, Gary-ja Craiga pa je www.garythink.com , seveda v angleščini.
 
Če imate kakšno svojo zgodbo, napišite mi! Z veseljem bom brala in tudi odgovorila na vaša vprašanja. Prosim vas tudi, da mi dovolite objavo vaših doživetij (seveda brez imen ali kakšnih konkretnih podrobnosti), saj so take zgodbe strašno močna motivacija za nas ostale. OK? OK!
 
Vas vse ljubeče pozdravljam,
Pika
 
Če še niste utegnili - zvočni posnetki Dneva za EFT so sedaj v celoti naloženi na spletni strani http://www.eft-slovenija.si/index.php/audio-in-video-posnetki/audio-posnetki Prezentacije predavateljev še pridejo zraven.
 
POVEZAVE NA NEKATERE TV POSNETKE in članke:
 
Mladinska oddaja Dobra ura z Akijem v petek, 30.novembra.
Posnetek si lahko ogledate na spodnji povezavi in sicer je EFT od 19.40 minute naprej.
 
Dnevnikova priloga Zdravje avgusta 2012: http://www.dnevnik.si/novice/zdravje/1042546922
 
Video prispevek z dogodka 27.junija 2012 v MB si lahko pogledate na tejle povezavi:
 
Članek v Večerovi prilogi 7 dni: http://www.7dni.com/v1/default.asp?kaj=2&id=5792401
 
Članek v Dnevnikovi prilogi Nika http://dnevnik.si/tiskane_izdaje/dnevnik/1042532886
 
Predstavitev knjige EFT za telebane na TVSLO prejšnjo sredo - http://tvslo.si/#ava2.137092014
EFT se začne približno na 46. minuti, knjiga mislim da pride v veliki plan tam okoli 50.minute.
 
Intervju za portal Siol – 2.maj 2012 - je na voljo na tejle povezavi:
 
Tole je povezava na posnetek tapkanje z Zvezdano Mlakar na kajenje - EFT se začne nekje okrog 31.minute.
 
in nadaljevanje - od 7.minute naprej:
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na oddajo na TV SLO v sredo, 1.12.2010 - EFT in odvajanje od kajenja
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na oddajo na TV SLO v ponedeljek, 14.6.2010 - EFT in hujšanje -
http://tvslo.si/predvajaj/dobro-jutro-2-del/ava2.73041801/
EFT je od minute 34 naprej
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Živjo Pika!
Sporočam ti, da smo pravkar objavili
oddajo o metodi EFT.
Povezava:
http://www.s12.si/zdravo-zivljenje/v-ravnovesju/985-v-ravnovesju-metoda-eft
Jaz sem prebrala prvi del priročnika in se že veselo tapkam ter širim navdušenje nad EFTjem. :)
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na posnetek oddaje Mozaik na RTV SLO2, ki je bila na sporedu 28.7.2009 ob 20.30.
 
- povezava na prispevek v oddaji Vizita na POP TV 20.6.2009: http://poptv.si/multimedia/alergije/eft-metoda.html
 
- povezava na oddajo dolenjskega TV kanala ''Vaš kanal'' v Tomovi dnevni sobi 18.5.2009: http://www2.tv-nm.si/index.php?option=com_content&task=view&id=10484&Itemid=133
 
- oddaja Sobotno popoldne na TV SLO1 – povezava je na vseh 37 minut, EFT pa je od 24. minute naprej...http://www.rtvslo.si/play/labirint-alternativa/ava2.31273605/ 
 
 


--
Če ne želite več prejemati EFT novic, kliknite this link
Če želite popraviti svoje podatke, kliknite this link

Arhiv EFT Novic