24 januar, 2013

posebne EFT novice - EFT ''restart'' 8.februarja

Torej – vse se je začelo z mojimi EFT novicami z dne 7.januarja letos.
Takole sem začela:
 
Že par let (od takrat, ko smo to prvič tapkali z mojo učiteljico Jaqui Crooks v Angliji) ob vsakem svojem rojstnem dnevu tapkam svoje spočetje, nosečnost v maminem trebuhu in samo rojstvo.
Se mi zdi, kot da brez tega ni pravega rojstnega dneva.
Enako naredim vsakič, ko rojstni dan praznuje moja hčerka.
In to občutim kot da z neko močno lučjo obžarim ta čas, ki je sicer že minil, ampak ga nosim s seboj v vsaki svoji celici kot močen spomin.
Seveda se natančno ne spomnim svojega lastnega poroda – kako le?
Ampak vem, da so zapisi ostali povsod, kamor jih je moje telo ''pospravilo'' – in med tapkanjem teh stvari se prav čuti, kako se luščijo iz svojih ''fasciklov'' in spreminjajo v nežne, prijazne in ljubeče.
 
In potem se je usula cela reka vprašanj – kako se to tapka, kaj rečeš, kaj čutiš, kako začneš, kako končaš, kakšni so učinki, kolikokrat je treba, kolikokrat se splača, ali so učinki vidni takoj, ……
In ta reka vprašanj ne poneha.
Zadnji kamenček pa se je sprožil včeraj, ko mi je tapkalska prijateljica po telefonu rekla – veš da se skoraj vsako jutro spomnim na tisto krasno svojo prvo celico, se povežem z njo in z občutkom, ki sem ga takrat med tapkanjem s tabo začutila in dan je potem lep.
 
Zato sem sklenila, da ta proces enkrat za spremembo naredimo skupaj.
 
Naredili bomo totalen restart svojega telesa.
Začeli bomo s trenutkom spočetja, ustvarili bomo oprijemljivo krasno 1.celico, stapkali bomo vse faze do rojstva, samo rojstvo, vse kot je treba.
 
Nadaljevali bomo s fizičnim telesom kot je danes in z občutkom kot ga bomo dosegli pretapkali vsa vretenca, vsakega posebej, tako kot se to dela.
 
In čisto za konec se bomo povezali s svojim neuničljivim prekrasnim bistvom, po protokolu, kot sva ga ustvarili lani poleti z Jaqui Crooks in ga uporabljam zaenkrat sama zase – in za svoje posebno tesne EFT prijatelje – najmanj kar lahko rečem je da je super.
 
Torej, ker ni kaj čakati, je datum tule in sicer:
 
petek, 8.februar cel dan od 10h do kakšnih 18h (po moje). Ta dan je sicer prazničen dela prost dan, Prešernov dan, bomo za začetek zrecitirali npr. njegovo pesem O, vrbaJJJ. In v vsaki pavzi še kakšno, ki jo znamo.
 
Predpogoj – predhodno znanje tapkanja, se pravi enkrat v preteklosti opravljena 4-urna praktična EFT delavnica. Tale dan namreč ne bo primeren za popolne začetnike v tapkanju.
 
Cena: samo 55 EUR za cel dan, z namenom, da vas lahko pride čimveč
 
Vsa tapkanja bodo potekala v varni skupini, pod mojim osebnim vodstvom.
 
Prijavite se tako, da mi napišete mail.
 
V bistvu ne razumem, zakaj tega nismo naredili že kdaj prej – sedaj ko je ideja ''zunaj'' je tako zelo sama po sebi umevna….
 
Se vidimo,
Pika



Arhiv EFT Novic