26 november, 2012

EFT novice 26.11.2012 in kaj naredi tapkanje

Pozdravljeni vsi ljubi moji,
 
najprej – ZIK Črnomelj se je odločil, da sofinancira začetno 4-urno praktično EFT delavnico. Tapkali bomo v njihovih prostorih v soboto, 8.decembra dopoldan od 9h do 13h. Obvezne predhodne prijave na 07 30 61 385.
 
In potem - to, da nas naši lastni možgani zafrkavajo, že veste, ne?
Da se vnaprej odločijo, da je nekaj OK ali pa da kaj drugega ni in potem najdejo tudi super razlog, da si to potrdijo – to je znana stvar.
To seveda delajo v naše dobro – v dobro tega, da človeka ohranijo pri življenju.
Samo dandanašnji, ko nam ne grozi več toliko neposrednih nevarnosti kot v preteklosti, to pogosto sploh ni v naše dobro.
Ravno nasprotno.
Tudi moji možgani to počnejo.
Samo med tapkanjem se pa tega ne da delati.
Ne da se izvajati ''samohipnoze'' – vnaprej določat, kako bo kaj in kako kaj ne bo.
Tapkanje to ''samohipnozo'' prekine in jo nadomesti s čisto krasno pozornostjo.
Pozornostjo do tega, kar se dogaja tu in sedaj.
Pozornostjo do tega, kaj čutim in kaj mislim v resnici.
In zato je tako superJJJJ.
 
Tapkanje je zakon:)))))))))))))))))))))))))))))
 
 
na kratko o dogodkih naslednji teden:
-          v ponedeljek, 26.novembra od 19h do 20h v Ljubljani –  redno enourno skupinsko tapkanje v prostorih gimnazije Moste. Prostovoljni prispevki.
-          v četrtek, 29.novembra ob 19h na Jesenicah- predstavitev knjige EFT za telebane v knjižnici na Jesenicah. Vstop prost. Nakup knjige po posebni ceni 20 EUR.
-          v soboto, 1.decembra v Ljubljani – nadaljevalna 4-urna EFT delavnica (od 10h do 14h) in začetna praktična EFT delavnica (od 16h do 20h).
 
in še – kaj se dogaja pod vodstvom mojih učenk in učencev (http://www.eft-slovenija.si/joomla-license/skupinskeeftvadbe):
-          vsak ponedeljek ob 19h je skupinsko tapkanje v Kopru. Lokacija – Slikoplast Koper. Vodi Zdenka Zupančič.
-          vsak ponedeljek ob 19h v Škofji Loki v prvem nadstropju v gasilskem domu na Trati v Škofji Loki (naslov Kidričeva cesta 51a). Vodita skupaj Renata Čimžar in Alenka Orešnik, prostovoljni prispevki.
-          vsak ponedeljek ob 17.45h v Trstu. Lokacija – Barkovljansko društvo, ul. Bonafata 6. Vodi Barbara Žetko.
-          vsak ponedeljek ob 18h v Mariboru v prostorih mestne četrti Center na Kacovi 1. Vodi Andreja Valcl.
-          vsak ponedeljek od 17.15 do 18.15 v Velenju v prostorih Centra dobrega počutja "ZANA" (naslov Ljubljanska 25, Velenje). Vodi Adil Huselja (tel. 041 445 052), prostovoljni prispevki. Posebnost srečanja je "predtapkalno ogrevanje" z vajami Či gong-a.
-          vsak torek ob 18.30h je enourno skupinsko tapkanje v Murski Soboti. www.custvena-svoboda.si v prostorih LU MS. Vodi Cvetka Horvat.
-          vsak torek ob 18.00 je enourno skupinsko tapkanje v Novem mestu. Lokacija – društvo Sonček, Cankarjeva ul. 25, Mestne njive. Vodi Maja Fink.
-          vsak torek ob 19h na OŠ Dekani. Vodi Berta Rebol.
-          vsak torek od 17h do 18h v CDA v Kopru. Vodi Zdenka Zupančič.
-          vsak torek ob 19h v Ljubljani, v prostorih četrtne skupnosti Rudnik, Pot k ribniku 20. Vodi Irena Dragoš.
-          vsak torek ob 18h v Sostrem – Litijska cesta 329 – vodi Darja Bitenc Logar, zaželjena predhodna prijava na 040 831 850. Prispevek 5 eur oz. po zmožnostih.
-          vsak torek ob 9h na Ptuju v prostorih LU Ptuj. Vodi Mojca Zorman.
-          vsak torek ob 19h v Kosezah, Ulica Bratov Učakar 64-65 (nedaleč od tržnice, nasproti Lekarne. Vodi Nada Glušič.
-          vsako sredo ob 14.30h v Ljubljani v prostorih Dnevnega centra za starejše na Puhovi 6 za Bežigradom. Vodi Breda Torkar.
-          vsako sredo ob 18.30h je enourno skupinsko tapkanje v Logatcu. Vodi Maša Kandušer. V učilnici 16 na OŠ 8 talcev.
-          vsako sredo ob 19h v Ljubljani v prostorih društva Vrtnica, Bratovševa ploščad 30, v kleti. Prostovoljni prispevki. Vodi Breda Torkar.
-          vsak četrtek od 19h do 20h v Ajdovščini v prostorih Doma krajanov. Vodi Zdenka Zupančič.
-          vsak četrtek ob 18h na Ptuju v stavbi Heliopolisa na Prešernovi 17, 1.nadstropje. Vodi Mojca Zorman, prijave na 041 283 522.
 
-          sklop štirih torkov od 18h do 20h po programu "S tapkanjem do uspeha" - vodi Katja Lapkovski Kvas. Prostori Hortus Vitae, Dunajska 205, Ljubljana. 25 EUR na srečanje. Prvo srečanje 20.novembra.
-          sklop štirih sred od 20h do 22h po programu "S tapkanjem do uspeha". Vodi Katja Lapkovski Kvas. Prostori Hortus Vitae, Dunajska 205, Ljubljana. 25 EUR na srečanje. Prvo srečanje 28.novembra.
 
malo motivacije - pisma bralcev - uporabnikov metode EFT:
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pozdravljena Pika!
Danes me je v službi ujel panični napak, ki pa sem imela že kakšen mesec pred njim mir. Danes pa kar iznenada. Potem sem šla na wc in tapkala dva kroga "ta panični napad" in se je stanje umirilo.
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
živjo Pika,
že toliko časa se spravljam ti pisat, evo zdej pa sem končno pršla res k dejanjem, jaz bi morala na predavanje o odlašanju...
ne vem od kje mi to izvira....
mogoče ima to kje korenine od tam k nikol nisem in še vedno ne maram biti v centru pozornosti.
ne vem mogoče.
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika, hvala za lep popoldan 9.11. v Novem mestu; atmosfera ja bila ta prava, mislim da smo vsi odšli domov polni energije, pa ne samo od kamutove palačinke, ki je bila prav dobra, nasitna in lahka istočasno.
Slikanico sem takoj isti večer po polnoči prebrala in sem uživala, čeprav je namenjena otrokom. Ker sama nimam ne otrok ne vnukov, ne spomnim se kdaj sem nazadnje brala otroško knjigo. Hvala! Predavanja so bila zelo zanimiva in pisana večini na dušo.
Še enkrat hvala za vso dobro voljo in energijo ki jo razdajaš okrog sebe, enkratna si !!!
En topel objem,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga moja deklica, danes sem poslušala ta komad in so mi šle kar kocine pokonci... in takoj si mi prišla na misel ti ..... jaz sem ga uporabila ko sem se po poti tapkala.... in meni prvo kar je prišlo na pamet je to, da bi ti predlagala da to uporabiš na kaki predstavitvi kot ali delavnici - saj jih večina razume besedilo - če pa ne pa je že komad tako energičen da te dvigne... to you raise me up (pa sploh ni nujno da pomisliš da je to npr. bog) lahko je notranja moč, energija vesolja, ..... jaz sem igrala na to karto EFT me dvigne gor, ko sem bol dol....  Glede na to da smo vsi velikokrat dol in da rabimo nekaj da nas porine gor ......je ta komad kot neke vrste stimulativna bomba, .... poslušaš melodijo in ti že dviga kocine, pa tapkaš, in tapkaš.... in jaz tudi nisem vse razumela... nič zato .... sedaj ko sem si prevedla še besedilo je to to.... . Pesmica je kot neke vrste priprava za nadaljnje delo na sebi.... in ker je v meni zbudila prvo misel na EFT in tebe jo posvečam tebi.... Pika raise me up.. Objem... se moramo čut ...
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pozdravljena Pika!
Danes sem na oglasni deski zaznala EFT predavanje 04.12. Sem zelo vesela, da sta se z vodjo uspeli dogovorit - uskladit, zdaj pa samo še nastop - predstavitev EFT, jaz sem dala priporočila in ni me strah, da jih vi ne bi potrdila, ampak že komaj čakam, da pripeljem svojo "četico prijateljic" na nov izziv. Upam, da bo odziv dober in vzdušje vsaj tako kot v Domžalah, lahko pa tudi boljše. Če mi uspe pripeljati še moža, potem bo pa polna zmaga in rodile se bodo nove teme za razgovor, kar največ šteje, če pa ne, pa tudi ne bo konec sveta, bom pa še malo počakala, da stvar dozori.
Prav lep pozdrav in nasvidenje v Cat Trzin.
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Danes sem šla v službo kar z malce »rešpektom« glede na to, da smo tapkale tudi na odnose v službi in občutki niso bili najbolj prijetni. Bil je sicer naporen, a izjemen dan: imele smo res prave stranke, energijo, in tako lepe rezultate, pa še sestanek (celo med in po službi) – s pohvalami!, da sploh nisem mogla verjet, da je to sploh možno…
Pika, tapkanje v skupini meni daje veliko večje učinke saj odkriva neke nove dimenzije in sporočila, da pridem do globljih stvari…Smo bile prav super skupina in vsaka od udeleženk je vedno v pravem trenutku našla prave besede, da so pomagale odvijat tudi moje klobčiče ugank, občutkov…še vedno sem polna vtisov …si prava oseba in me vedno znova učiš gledati na tapkanje z drugega zornega kota in počasi dobivam globoko spoštovanje do EFT saj se z njim ni za hecat, čeprav se včasih komu zdi, da je to »kr nekaj«…
Z gotovostjo pa se bodo najine poti še srečale… saj delaš prave in velike stvari…
En topel objem,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
čarovnikova knjiga potuje naprej, dve dekleti jo bosta naročili tudi zase, in mislim, da se bo še kakšna odločila. Zanimivo je bilo, da sem napisala tap-tap, pa knjige še sploh nisem prebrala JJJ. Na naslednjem srečanju - januarja bomo knjigo malo razčlenjevale in jo poskušale prilagoditi tudi za naše najmlajše, skenirala sem tap točke in dekleta imajo nalogo, da tapkajo po njih. Kaj in kako se bo dogajalo pa bomo videle in sporočale.
Pri meni so že spremembe - moja kuža je čisto drugačna, (ubogljiva, pozorna..) mačkona, ki jo imamo že 4 leta je začela zvečer spati ob meni in se cartlati - tega ne dela pri nikomer, ker je še vedno plašna, ne pusti se dvigat - razen hčeri, trzne na hitre gibe.. - se je zatekla k nam kot majhna. Nisem več tako tečna, nekatere stvari me sploh ne vržejo več iz takta, bolj sem umirjena. Predočim si problem ali trenutno stanje in samo tapkam brez besed. DELUJE.
Pozdrav do nadaljnjega!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pika, za popoldne v Kopru hvala Tebi!
Vidimo se marca v Ljubljani. Do takrat pa nadaljuj po tej poti, širi med ljudmi tapkanje, kajti s tem daje vsak najboljše kar ima sebi in svetu. Hvala Ti.
Objem,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Hotela sem ti povedati pa še to, da sem imela v torek predstavitev EFT-ja. Prišle so 4 gospe. Najprej sem seveda razložila od kod in kako EFT, nato smo ga pa praktično preizkusile in sicer na vdih. Gospe so bile presenečene, ker se je vdih izboljšal iz 4, 5 in 6 na 8 in 8,5. JJ Ena od gospa je imela že na začetku super vdih in je vmes rekla, "pa ve se zmišljujete" ... in je hotela, da testiramo še na nečem, kar njo "teži"...in smo po njeni želji tapkale na to, da mora lulat, pa ne ve, če bo zdržala do konca...in smo tapkale...in je rekla "pa res deluje!" JJJ.
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika,
najprej hvala za poslane prezentacije od Berte in Barbare.
Veeelika hvala za petkovo popoldne. Bilo se je vredno zapeljati v Koper in biti del tapkalskega občestva.
Že v samem popoldnevu sem doživela tudi slano čiščenje skozi oči - odrešujoče in brez sramu (Bertino predavanje o lastnih potrebah). Kar je ostalo še nepretapkanega se je naselilo v desnem kolenu. Čez vikend nisem uspela očistiti kolenčne bolečine, sem pa spucala stanovanje - zanimivo ne, le zakaj sem se ga lotila ravno ta vikend?JJJJ
Hvala vsem in se še vidimo.
Prisrčen pozdrav,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Zdravo, Pika!
Hvala za poslano. Moram povedati, da sem res navdušena nad tabo. Na srečanju sem se imela čudovito, čeprav sem najprej mislila, da bo zame mimo, saj naslovi tem niso bili ravno pisani na mojo kožo. Potem pa mi je bilo vse zanimivo.
Všeč mi je, da se na vseh tvoji predavanjih, delavnicah, srečanjih....od srca nasmejim. Rada sem v družbi ljudi s smislom za humor. Všeč pa mi je tudi, da si pristaš zdrave hrane, tako da sem z užitkom pojedla vse ponujene dobrote. Tako, da najlepša hvala, da tako skrbiš za svoje "fane". 
Prisrčen pozdrav,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
 
SKUPINSKO VSESLOVENSKO TAPKANJE VSAK PONEDELJEK OB 20.00:
Kar nekajkrat smo izvedli skupinska tapkanja, ki so se rodila ob ideji o skupinskem tapkanju in kritični masi za spremembo. Občutek, ko končamo, je vsakič dober - tako da bomo s projektom kar nadaljevali. Odzivov na moje takratne novice je bilo več kot 500 - se pravi, da je somišljenikov dovolj za celo Slovenijo - januarja je v Sloveniji uradno prebivalo 2.046.976 ljudi - kritična masa je torej 143 ljudi za celo Slovenijo in 55 za Ljubljano.
Se nas lahko zbere toliko?
V duhu?
Oziroma - kot je super predlagala ena od udeleženk sobotnega tečaja EFT Prve stopnje - tisti, ki niste iz Ljubljane, se pojavite na spletni strani www.eft-slovenija.si/ in poglejte števec prisotnosti - da se boste počutili bolj povezane z ostalimi.
Torej - vsak ponedeljek točno ob 20.00 za dobrih pet minut.
Tapkamo pa takole - za tiste, ki še niste doživeli v živo: www.eft-slovenija.si/eftvseslovenskotapkanjevponedeljek
 
AMET (www.aamet.org) certificirani EFT tečaji v Sloveniji KONČNO V SLOVENSKEM JEZIKU!
Prva stopnja (popularno imenovana tudi Level1), traja en cel dan:
datumi: sobote 26. januarja, 20. aprila, 15. junija 2013, od 10h do 19h
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: opravljen moj začetni 4-urni uvodni praktični tečaj uporabe metode EFT
cena tečaja: 110 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju.
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
 
Druga stopnja (popularno imenovana tudi Level2), traja dva cela dneva:
datumi: sobota in nedelja 15. in 16. december 2012, 23. in 24. marec 2013, 25. in 26. maj 2013, vsak dan od 10h do 18h
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Prva stopnja (Level1)
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 2.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli).
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
 
Tretja stopnja (popularno imenovana tudi Level3), traja dva cela dneva:
datumi: sobota in nedelja 16. in 17. februar ter 29. in 30.junij 2013, vsak dan od 10h do 18h
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Druga stopnja (Level2)
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 3.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri predpisane opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli).
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
 
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Začetne 4-urne delavnice uporabe  metode EFT v Ljubljani 1. decembra, 19.januarja, 2.februarja, v Vitacentru 8. decembra, v Zagorju 12.decembra, v Črnomlju 8..decembra – http://www.eft-slovenija.si/index.php/koledar-eft-dogodkov2/zacetne-4-urne-delavnice-uporabe-metode-eft
 
Nadaljevalna 4-urna delavnica uporabe  metode EFT v Ljubljani 1. decembra, 19.januarja, 2.februarja – http://www.eft-slovenija.si/index.php/koledar-eft-dogodkov2/nadaljevalna-4-urna-delavnica-uporabe-metode-eft
 
Uvodne enourne predstavitve  delovanja metode EFT: v četrtek 29.novembra v knjižnici Jesenice, v ponedeljek 10.decembra v knjižnici Trebnje, v četrtek 13.decembra v knjižnici Otona Župančiča v Ljubljani… http://www.eft-slovenija.si/index.php/koledar-eft-dogodkov2/uvodne-prakticne-predstavitve-delovanja-metode-eft
 
Skupinske EFT ''vadbe''  so prilika za vse, ki bi si želeli malo zunanje pomoči v procesu spopadanja s svojimi energijskimi zamaški. http://www.eft-slovenija.si/index.php/koledar-eft-dogodkov2/enourna-skupinska-tapkanja
 
Individualne tapkalne seanse metode EFT: vsak, ki želi z mano delati individualno, naj mi to sporoči, pa se bomo natančneje dogovorili. ''Moji'' individualci trajajo 1,5 do 2 uri, s tistimi, ki vas poznam pa lahko delam tudi preko skypa (da odpade vožnja). Skype je neprimeren samo za prvi stik, ki mora biti zame še vedno oseben.
 
EFT mini delavnice na DVD-jih
Posnetih je 6 EFT mini 2-urnih delavnic: Trema pred nastopom, Težavni osebni odnosi, Odlašanje, Vsakdanji stres, Slabe navade in Željena telesna teža.
Na voljo so v kompletu, vseh 6 skupaj, zraven pa je priložen CD z besedili za tapkanje.
Posnetki so namenjeni tistim, ki se težko spravijo tapkat sami, kot neke vrste vodenje in pomoč. Ali ljudem, ki se delavnic v živo ne morejo udeležiti.
Cena za komplet je 29 EUR, poštnina je dodatne 3 EUR.
 
Slovenska www stran za uporabnike metode EFT, s katere si lahko brezplačno snamete celoten EFT priročnik v slovenščini: www.eft-slovenija.si Spletna stran ustanovitelja metode EFT, Gary-ja Craiga pa je www.garythink.com , seveda v angleščini.
 
Če imate kakšno svojo zgodbo, napišite mi! Z veseljem bom brala in tudi odgovorila na vaša vprašanja. Prosim vas tudi, da mi dovolite objavo vaših doživetij (seveda brez imen ali kakšnih konkretnih podrobnosti), saj so take zgodbe strašno močna motivacija za nas ostale. OK? OK!
 
Vas vse ljubeče pozdravljam,
Pika
 
Če še niste utegnili - zvočni posnetki Dneva za EFT so sedaj v celoti naloženi na spletni strani http://www.eft-slovenija.si/index.php/audio-in-video-posnetki/audio-posnetki Prezentacije predavateljev še pridejo zraven.
 
POVEZAVE NA NEKATERE TV POSNETKE in članke:
 
Dnevnikova priloga Zdravje avgusta 2012: http://www.dnevnik.si/novice/zdravje/1042546922
 
Video prispevek z dogodka 27.junija 2012 v MB si lahko pogledate na tejle povezavi:
 
Članek v Večerovi prilogi 7 dni: http://www.7dni.com/v1/default.asp?kaj=2&id=5792401
 
Članek v Dnevnikovi prilogi Nika http://dnevnik.si/tiskane_izdaje/dnevnik/1042532886
 
Predstavitev knjige EFT za telebane na TVSLO prejšnjo sredo - http://tvslo.si/#ava2.137092014
EFT se začne približno na 46. minuti, knjiga mislim da pride v veliki plan tam okoli 50.minute.
 
Intervju za portal Siol – 2.maj 2012 - je na voljo na tejle povezavi:
 
Tole je povezava na posnetek tapkanje z Zvezdano Mlakar na kajenje - EFT se začne nekje okrog 31.minute.
 
in nadaljevanje - od 7.minute naprej:
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na oddajo na TV SLO v sredo, 1.12.2010 - EFT in odvajanje od kajenja
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na oddajo na TV SLO v ponedeljek, 14.6.2010 - EFT in hujšanje -
http://tvslo.si/predvajaj/dobro-jutro-2-del/ava2.73041801/
EFT je od minute 34 naprej
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Živjo Pika!
Sporočam ti, da smo pravkar objavili
oddajo o metodi EFT.
Povezava: http://www.s12.si/zdravo-zivljenje/v-ravnovesju/985-v-ravnovesju-metoda-eft
Jaz sem prebrala prvi del priročnika in se že veselo tapkam ter širim navdušenje nad EFTjem. :)
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na posnetek oddaje Mozaik na RTV SLO2, ki je bila na sporedu 28.7.2009 ob 20.30.
 
- povezava na prispevek v oddaji Vizita na POP TV 20.6.2009: http://poptv.si/multimedia/alergije/eft-metoda.html
 
- povezava na oddajo dolenjskega TV kanala ''Vaš kanal'' v Tomovi dnevni sobi 18.5.2009: http://www2.tv-nm.si/index.php?option=com_content&task=view&id=10484&Itemid=133
 
- oddaja Sobotno popoldne na TV SLO1 – povezava je na vseh 37 minut, EFT pa je od 24. minute naprej...http://www.rtvslo.si/play/labirint-alternativa/ava2.31273605/ 
 


--
--
Če ne želite več prejemati EFT novic, kliknite this link
Če želite popraviti svoje podatke, kliknite this link

Arhiv EFT Novic