03 december, 2012

EFT novice 3.12.2012 in kaj smo snemali v sredo

Pozdravljeni vsi ljubi moji,
 
v sredo, 28.novembra popoldan smo na RTV SLO prvič snemali za mladinski program – za oddajo Dobra ura z Akijem.
Novinarka se je odločila, da posnamemo kratek prispevek v zvezi s tremo.
Mlada pevka Anja Ramšak je prispevala svoj tresoči se glas in ostale znake treme, jaz pa znanje tapkanja.
Žal je zmontiran prispevek zelo kratek, dobre tri minute, v resnici je bilo zelo ganljivo, ko je Anja po dveh zaporedjih tapkanja s svojim krasnim glasom mirno odpela celo vrstico.
Posnetek si lahko ogledate na spodnji povezavi in sicer od 19.40 minute naprej.
 
 
Tapkanje je zakon:)))))))))))))))))))))))))))))
 
 
na kratko o dogodkih naslednji teden:
-          v ponedeljek, 3.decembra od 19h do 20h v Ljubljani –  redno enourno skupinsko tapkanje v prostorih gimnazije Moste. Prostovoljni prispevki.
-          v torek, 4.decembra ob 10h v Ljubljani – Uvodna praktična predstavitev delovanja metode EFT. Center aktivnosti za starejše Trzin, Dom starejših Trzin, Ljubljanska cesta 10a. Brezplačno.
-          v torek, 4.decembra od 18h do 20h v Kočevju – dveurna EFT delavnica Odlašanje. Delavnico sofinancira občina, tako da je prispevek sodelujočih samo 5 eur, prijave na Šent Kočevje – 01 89 38 700. Lokacija – OŠ Zbora odposlancev.
-          v sredo, 5.decembra ob 19h v Vitacentru Naklo – 2-urna mini EFT delavnica ''Kako se z metodo EFT pripravimo na prihajajočo norijo praznikov in jih preživimo mirno in lepo''. Obvezne predhodne prijave na recepcijo Vitacentra 04 25 19 558.
-          v četrtek, 6.decembra od 19h do 20.30h v Žalcu – skupinsko tapkanje.
-          v soboto, 8.decembra od 9h do 13h v Črnomlju – 4-urna praktična EFT delavnica. Delavnico sofinancira ZIK. Obvezne predhodne prijave na 07 30 61 385.
-          v soboto, 8.decembra od 16h do 20h v Vitacentru Naklo – 4-urna praktična EFT delavnica. Obvezne predhodne prijave na recepcijo Vitacentra 04 25 19 558.
 
in še – kaj se dogaja pod vodstvom mojih učenk in učencev (http://www.eft-slovenija.si/joomla-license/skupinskeeftvadbe):
-          vsak ponedeljek ob 19h je skupinsko tapkanje v Kopru. Lokacija – Slikoplast Koper. Vodi Zdenka Zupančič.
-          vsak ponedeljek ob 19h v Škofji Loki v prvem nadstropju v gasilskem domu na Trati v Škofji Loki (naslov Kidričeva cesta 51a). Vodita skupaj Renata Čimžar in Alenka Orešnik, prostovoljni prispevki.
-          vsak ponedeljek ob 17.45h v Trstu. Lokacija – Barkovljansko društvo, ul. Bonafata 6. Vodi Barbara Žetko.
-          vsak ponedeljek ob 18h v Mariboru v prostorih mestne četrti Center na Kacovi 1. Vodi Andreja Valcl.
-          vsak ponedeljek od 17.15 do 18.15 v Velenju v prostorih Centra dobrega počutja "ZANA" (naslov Ljubljanska 25, Velenje). Vodi Adil Huselja (tel. 041 445 052), prostovoljni prispevki. Posebnost srečanja je "predtapkalno ogrevanje" z vajami Či gong-a.
-          vsak torek ob 18.30h je enourno skupinsko tapkanje v Murski Soboti. www.custvena-svoboda.si v prostorih LU MS. Vodi Cvetka Horvat.
-          vsak torek ob 18.00 je enourno skupinsko tapkanje v Novem mestu. Lokacija – društvo Sonček, Cankarjeva ul. 25, Mestne njive. Vodi Maja Fink.
-          vsak torek ob 19h na OŠ Dekani. Vodi Berta Rebol.
-          vsak torek od 17h do 18h v CDA v Kopru. Vodi Zdenka Zupančič.
-          vsak torek ob 19h v Ljubljani, v prostorih četrtne skupnosti Rudnik, Pot k ribniku 20. Vodi Irena Dragoš.
-          vsak torek ob 18h v Sostrem – Litijska cesta 329 – vodi Darja Bitenc Logar, zaželjena predhodna prijava na 040 831 850. Prispevek 5 eur oz. po zmožnostih.
-          vsak torek ob 9h na Ptuju v prostorih LU Ptuj. Vodi Mojca Zorman.
-          vsak torek ob 19h v Kosezah, Ulica Bratov Učakar 64-65 (nedaleč od tržnice, nasproti Lekarne. Vodi Nada Glušič.
-          vsako sredo ob 14.30h v Ljubljani v prostorih Dnevnega centra za starejše na Puhovi 6 za Bežigradom. Vodi Breda Torkar.
-          vsako sredo ob 18.30h je enourno skupinsko tapkanje v Logatcu. Vodi Maša Kandušer. V učilnici 16 na OŠ 8 talcev.
-          vsako sredo ob 19h v Ljubljani v prostorih društva Vrtnica, Bratovševa ploščad 30, v kleti. Prostovoljni prispevki. Vodi Breda Torkar.
-          vsak četrtek od 19h do 20h v Ajdovščini v prostorih Doma krajanov. Vodi Zdenka Zupančič.
-          vsak četrtek ob 18h na Ptuju v stavbi Heliopolisa na Prešernovi 17, 1.nadstropje. Vodi Mojca Zorman, prijave na 041 283 522.
 
-          v torek, 4.decembra ob 16h v Slovenskih Konjicah – v sklopu dneva o slavni Konjičanki baronici  Adelmi von Vay. Predava Mojca Zorman. Brezplačno.
-          v sredo, 12.decembra ob 20h - "Odpravimo stres in uživajmo v praznikih". Vodi Katja Lapkovski Kvas. Prostori Hortus Vitae, Dunajska 205, Ljubljana. 15 EUR.
 
 
malo motivacije - pisma bralcev - uporabnikov metode EFT:
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
BRAVO PIKA :-))))))
Berem, da si postala slavna in po širnem svetu znana... WTF ;-) s tole "samohipnozo" si pa pribila žebljico na glavico.
Čestitke, tud jest :-)
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga!
Pozorno preberem vsake tvoje novice in vsakič in zopet in znova te občudujem. Ujela si tudi mojo frekvenco za knjigo, ki si mi jo prinesla v trgovino. Samo škoda, da me ni bilo tam. Je pa moja vnukinja takoooooo navdušena, da je včeraj veselo odtapkala domov, kar je sicer pravo nasprotje običajnih nedeljskih poslavljanj od babiceJJJJ.
HVALA!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika,
in kar praviš o potlačenih čustvih, je čista in boleča resnica. Naj povem samo to, da se je prijateljica, ki je bila z mano, naslednji dan po našem srečanju - kljub temu da je samo takrat tapkala z nami - uspela postaviti po robu svoji nesramni družini. Prosila me je, naj ti to sporočim, ker se doslej kaj takega še ni zgodilo in je to zanjo življenjski dosežek. To! :-)
Se vidimo v ponedeljek v Mostah!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Drage moje,
naj vam zopet iz prakse povem moje ugotovitve. Ta mesec sem bila zelo dobre volje, ampak RAVNO V PETEK, na dan našega srečanja, sva imeli z mojo drago sodelavko, s katero se sicer super razumeva, velik konflikt. Zelo sem bila prizadeta. Mislila sem, da sem s takimi zadevami že opravila. Ker sem takoj po službi oddirjala na srečanje, ni bilo ravno kaj dosti priložnosti, da bi to stapkala. Grozno nelagodje sem čutila vse do predstavitve Mašinih mandal. Potem pa se je zgodila pravljica. Med Mašinim tapkanjem me je zmrazilo in začutila sem, da so vsi negativni občutki zapustili moje telo. Bila sem kot prerojena. V ponedeljek, ko sem prišla v službo, me sodelavka s solzami v očeh objame in pravi, naj vse pozabim. Najbrž ni naključje, da se mi je to zgodilo ravno na ta dan.
Torej, EFT je čarovnija. Vse ste bile super, prav vsem neskončna hvala, da sem lahko bila z vami. Ste pogumne in pod Pikinim budnim očesom bomo še boljše.
Hvala vsem za vse.
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika,
hvala za čudovit večer včeraj na Jesenicah. Četudi je bilo vreme bolj kislo, ti vedno prineseš sonce s sabo, ker si tako polna pozitivne energije. Jaz sem bila že lani na predstavitvi EFT v zdravstvenem domu. Takrat si prišla kot odrešitev zame, saj je bil to čas, ko mi je mož povedal, da ima drugo in da se želi ločiti. Po našem srečanju sem vsak dan hodila v gozd in tapkala; vsekakor mi je bilo tapkanje v veliko pomoč, da sem šla lažje skozi ločitev. Ko je bilo najhujše obdobje za mano, sem na tapkanje kar malo pozabila, priznam. Včerajšnje srečanje mi bo v vzpodbudo za naprej, da bom spet začela redno izvajati to prakso. Še enkrat velika HVALA za vse, za tvoje znanje, pozitivno energijo, zato, da si.
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Ponovno vas pozdravljam, ga. Pika,
v teh dneh, ko odkrivam in raziskujem metodo EFT, sem prišla do enega pomembnega zaključka, ki bi ga želela deliti z vami...torej... spraševala sem se, v čem je razlika v uporabi metode v primeru npr. fobij, jeze, strahov, žalosti in na drugi strani v primeru reševanja odvisnosti. In ugotovila sem sledeče: vsekakor drži, da metoda EFT deluje, tu ni dvoma!! Celo, ko gre za premagovanje neskončno velikanske želje (skoraj da potrebe) po npr. čokoladi. Problem se skriva drugje, in sicer gre za to, da je v primeru fobije pred npr. pajki popolnoma jasno, da le-ta sproža sama negativna čustva in posameznika ves čas omejuje. Tako je skrajno logično, da se želi posameznik s takšno fobijo vsak trenutek tega rešiti. Pri odvisnosti je situacija povsem drugačna - tudi odvisnik čuti tesnobo, ko ga zagrabi neobvladljiva sla po "opiju". Vendar pa gre tu za "sladko tesnobo", adrenalinsko napetost, večno iluzijo, da bo ta opij (npr. čokolada) prinesel neskončno olajšanje, osvoboditev, ki je npr. fobija pred pajki nikoli ne obljublja...in ko želja nastopi, se je pravzaprav ne želiš zares znebiti...ne želiš je odtapkati...želiš jo ohraniti in potešiti....čeprav JE vsekakor tvoja načelna želja premagati odvisnost, pa v trenutku napada ne želiš zares pogasiti te grozno močne in obetajoče sle, če me razumete....Torej se moramo orientirati na to, da se želja kot taka sploh ne uspe vzpostaviti...ker ko se enkrat vzpostavi, je zelo mala verjetnost, da zbereš toliko moči, da se odpraviš tapkat....Če pa že sprejmeš to "mazohistično" (;)) odločitev, potem pa si tako ali tako že zmagal in je tapkanje praktično nepotrebno - že sama odločitev, da greš tapkati, je v tistem trenutku zadostna zmaga in predstavlja enak rezultat, kot da bi čokolado zabrisal v smeti ali cigareto pomočil v vodo...
To sem želela podeliti z vami v želji in upanju, da o tem pokonzultirate še s kakim odvisnikom (od hrane, alkohola, kave, cigaret,...), ki se je obrnil na vas in ga bo morda tako razmišljanje vzpodbudilo k vztrajnosti, ker bo razumel, da je v našem primeru dosti drugače, kot je v primeru reševanja tegob, za katere je v vsakem trenutku dneva posamezniku jasno, da ga omejujejo; nam namreč ni - ko nas ovije sla po opiju, tisti trenutek za sveto verjamemo, da nas bo ta opij osvobodil in pomiril, če se razumeva...
Toliko. Želim vam prijeten in uspešen dan pa še enkrat zahvala za vaš EFT-doprinosJJJ
P.S. sem poguglala vaše prispevke v raznih TV oddajah in mi je všeč, ker ste vedno jasni, konkretni in suvereni v tem, kar počnete! Vse pohvale.
LP,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pozdravljena Pika,
tapkanje spanja pri moji hčerki je učinkovalo postopoma, sem en večer stapkala potem po vaših navodilih 5 ali 6 krogov in je spala 5 noči zapored, potem se je začela spet zbujat, ampak se je postopoma nehala zbujat (čeprav nisem vsak večer več tega tapkala). Sedaj se zbudi samo občasnoJJJ
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Lep pozdrav,
v začetnem tečaju EFT tapkanja sem zelo uživala. Tudi jaz počasi napredujem na bolje, ne stojim na mestu kot kamen. Začela sem delati kot prostovoljka v domu za ostarele, hodim na izobraževanje, da naredim izpit, ki ga nujno rabim za nadaljnji poklic. In vse to počnem z lahkoto čeprav imam natrpan urnik.
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pika, pozdravljena!
Včeraj sem bila prvič na vašem tapkalskem srečanju na gimnaziji Moste. Najbrž se me boš spomnila - kupila sem Čarovnika in te spraševala za nečaka, ki ne mara angleščine.
No, zdaj pa še o mojem kolenu.
Pred cca. 3 leti sem si poškodovala koleno pri padcu in si ga tudi uspešno pozdravila z glinenimi obkladki. In od takrat sem bila čisto ok. Pred kakšnim tednom pa me je nekaj razjezilo ko pes in ko sem šla pri nas v hrib, sem brcala v kupe odpadlega listja (zakaj nisem rajši tapkala????) ter zadela skrito korenino. Uf, me je zabolelo in po tistem kljub vsem mojim zdravilnim postopkom ni hotelo biti čisto v redu.
Včeraj po tapkanju pa - evo ti ga na - koleno neha boleti. Kar nehalo je. Ko sem šla ven iz razreda, ga sploh nisem več čutila, kot bi bilo peresno lahko. Pa ne da se je jeza zavlekla v koleno?
Ja, tapkanje deluje, brez dvoma.
En lep dan ti privoščim!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Oj!
Ti moram povedat, da kljub odmaknjenosti od sveta redno spremljam tvoje novice. Čeprav sem moral še nedolgo tega za nemoten telefonski pogovor pošteno zaliti kakšno višje drevo ali zlesti na vrh hriba, sedaj tehnika dela čuda. Brezžični internet seže do vsake štale in zidance tudi pod zemljo... hočeš ali ne, smo non-stop priklopljeni.
Kot nalašč smo konec poletja dobili novo družinsko članico, še povsem mlado, majhno in nebogljeno psičko "vojvodinsko mišarko" Pikico. S tem imenom je že prišla k hiši in je kaj hitro demonstrirala svoj sloves. Naš plus-40 kilogramski berni in muca sta jo "tapkala" čim jima je prišla pred oči. Po treh dneh nadlegovanja pa ji je bilo vsega dovolj. Pred očmi nas vseh je starega pohotneža zagrizla v "stoječega onega", nato perforirala še mačko in od tistega dne je absolutna carica našega dvorišča. Sedaj vsi hodimo po prstih in pazimo - Pika gre!
Tapkanje je zakon JJJJ
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
 
 
SKUPINSKO VSESLOVENSKO TAPKANJE VSAK PONEDELJEK OB 20.00:
Kar nekajkrat smo izvedli skupinska tapkanja, ki so se rodila ob ideji o skupinskem tapkanju in kritični masi za spremembo. Občutek, ko končamo, je vsakič dober - tako da bomo s projektom kar nadaljevali. Odzivov na moje takratne novice je bilo več kot 500 - se pravi, da je somišljenikov dovolj za celo Slovenijo - januarja je v Sloveniji uradno prebivalo 2.046.976 ljudi - kritična masa je torej 143 ljudi za celo Slovenijo in 55 za Ljubljano.
Se nas lahko zbere toliko?
V duhu?
Oziroma - kot je super predlagala ena od udeleženk sobotnega tečaja EFT Prve stopnje - tisti, ki niste iz Ljubljane, se pojavite na spletni strani www.eft-slovenija.si/ in poglejte števec prisotnosti - da se boste počutili bolj povezane z ostalimi.
Torej - vsak ponedeljek točno ob 20.00 za dobrih pet minut.
Tapkamo pa takole - za tiste, ki še niste doživeli v živo: www.eft-slovenija.si/eftvseslovenskotapkanjevponedeljek
 
AMET (www.aamet.org) certificirani EFT tečaji v Sloveniji KONČNO V SLOVENSKEM JEZIKU!
Prva stopnja (popularno imenovana tudi Level1), traja en cel dan:
datumi: sobote 26. januarja, 20. aprila, 15. junija 2013, od 10h do 19h
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: opravljen moj začetni 4-urni uvodni praktični tečaj uporabe metode EFT
cena tečaja: 110 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju.
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
 
Druga stopnja (popularno imenovana tudi Level2), traja dva cela dneva:
datumi: sobota in nedelja 15. in 16. december 2012, 23. in 24. marec 2013, 25. in 26. maj 2013, vsak dan od 10h do 18h
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Prva stopnja (Level1)
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 2.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli).
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
 
Tretja stopnja (popularno imenovana tudi Level3), traja dva cela dneva:
datumi: sobota in nedelja 16. in 17. februar ter 29. in 30.junij 2013, vsak dan od 10h do 18h
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Druga stopnja (Level2)
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 3.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri predpisane opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli).
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
 
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Začetne 4-urne delavnice uporabe  metode EFT v Ljubljani 1. decembra, 19.januarja, 2.februarja, v Vitacentru 8. decembra, v Zagorju 12.decembra, v Črnomlju 8..decembra – http://www.eft-slovenija.si/index.php/koledar-eft-dogodkov2/zacetne-4-urne-delavnice-uporabe-metode-eft
 
Nadaljevalna 4-urna delavnica uporabe  metode EFT v Ljubljani 1. decembra, 19.januarja, 2.februarja – http://www.eft-slovenija.si/index.php/koledar-eft-dogodkov2/nadaljevalna-4-urna-delavnica-uporabe-metode-eft
 
Uvodne enourne predstavitve  delovanja metode EFT: v četrtek 29.novembra v knjižnici Jesenice, v ponedeljek 10.decembra v knjižnici Trebnje, v četrtek 13.decembra v knjižnici Otona Župančiča v Ljubljani… http://www.eft-slovenija.si/index.php/koledar-eft-dogodkov2/uvodne-prakticne-predstavitve-delovanja-metode-eft
 
Skupinske EFT ''vadbe''  so prilika za vse, ki bi si želeli malo zunanje pomoči v procesu spopadanja s svojimi energijskimi zamaški. http://www.eft-slovenija.si/index.php/koledar-eft-dogodkov2/enourna-skupinska-tapkanja
 
Individualne tapkalne seanse metode EFT: vsak, ki želi z mano delati individualno, naj mi to sporoči, pa se bomo natančneje dogovorili. ''Moji'' individualci trajajo 1,5 do 2 uri, s tistimi, ki vas poznam pa lahko delam tudi preko skypa (da odpade vožnja). Skype je neprimeren samo za prvi stik, ki mora biti zame še vedno oseben.
 
EFT mini delavnice na DVD-jih
Posnetih je 6 EFT mini 2-urnih delavnic: Trema pred nastopom, Težavni osebni odnosi, Odlašanje, Vsakdanji stres, Slabe navade in Željena telesna teža.
Na voljo so v kompletu, vseh 6 skupaj, zraven pa je priložen CD z besedili za tapkanje.
Posnetki so namenjeni tistim, ki se težko spravijo tapkat sami, kot neke vrste vodenje in pomoč. Ali ljudem, ki se delavnic v živo ne morejo udeležiti.
Cena za komplet je 29 EUR, poštnina je dodatne 3 EUR.
 
Slovenska www stran za uporabnike metode EFT, s katere si lahko brezplačno snamete celoten EFT priročnik v slovenščini: www.eft-slovenija.si Spletna stran ustanovitelja metode EFT, Gary-ja Craiga pa je www.garythink.com , seveda v angleščini.
 
Če imate kakšno svojo zgodbo, napišite mi! Z veseljem bom brala in tudi odgovorila na vaša vprašanja. Prosim vas tudi, da mi dovolite objavo vaših doživetij (seveda brez imen ali kakšnih konkretnih podrobnosti), saj so take zgodbe strašno močna motivacija za nas ostale. OK? OK!
 
Vas vse ljubeče pozdravljam,
Pika
 
Če še niste utegnili - zvočni posnetki Dneva za EFT so sedaj v celoti naloženi na spletni strani http://www.eft-slovenija.si/index.php/audio-in-video-posnetki/audio-posnetki Prezentacije predavateljev še pridejo zraven.
 
POVEZAVE NA NEKATERE TV POSNETKE in članke:
 
Dnevnikova priloga Zdravje avgusta 2012: http://www.dnevnik.si/novice/zdravje/1042546922
 
Video prispevek z dogodka 27.junija 2012 v MB si lahko pogledate na tejle povezavi:
 
Članek v Večerovi prilogi 7 dni: http://www.7dni.com/v1/default.asp?kaj=2&id=5792401
 
Članek v Dnevnikovi prilogi Nika http://dnevnik.si/tiskane_izdaje/dnevnik/1042532886
 
Predstavitev knjige EFT za telebane na TVSLO prejšnjo sredo - http://tvslo.si/#ava2.137092014
EFT se začne približno na 46. minuti, knjiga mislim da pride v veliki plan tam okoli 50.minute.
 
Intervju za portal Siol – 2.maj 2012 - je na voljo na tejle povezavi:
 
Tole je povezava na posnetek tapkanje z Zvezdano Mlakar na kajenje - EFT se začne nekje okrog 31.minute.
 
in nadaljevanje - od 7.minute naprej:
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na oddajo na TV SLO v sredo, 1.12.2010 - EFT in odvajanje od kajenja
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na oddajo na TV SLO v ponedeljek, 14.6.2010 - EFT in hujšanje -
http://tvslo.si/predvajaj/dobro-jutro-2-del/ava2.73041801/
EFT je od minute 34 naprej
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Živjo Pika!
Sporočam ti, da smo pravkar objavili
oddajo o metodi EFT.
Povezava: http://www.s12.si/zdravo-zivljenje/v-ravnovesju/985-v-ravnovesju-metoda-eft
Jaz sem prebrala prvi del priročnika in se že veselo tapkam ter širim navdušenje nad EFTjem. :)
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na posnetek oddaje Mozaik na RTV SLO2, ki je bila na sporedu 28.7.2009 ob 20.30.
 
- povezava na prispevek v oddaji Vizita na POP TV 20.6.2009: http://poptv.si/multimedia/alergije/eft-metoda.html
 
- povezava na oddajo dolenjskega TV kanala ''Vaš kanal'' v Tomovi dnevni sobi 18.5.2009: http://www2.tv-nm.si/index.php?option=com_content&task=view&id=10484&Itemid=133
 
- oddaja Sobotno popoldne na TV SLO1 – povezava je na vseh 37 minut, EFT pa je od 24. minute naprej...http://www.rtvslo.si/play/labirint-alternativa/ava2.31273605/ 
 


--
If you do not want to receive any more newsletters, this link
To update your preferences and to unsubscribe visit this link
Forward a Message to Someone this link

Arhiv EFT Novic