22 oktober, 2012

EFT novice 22.10.2012 in kaj sem ugotovila v torek

Pozdravljeni vsi ljubi moji,
 
najprej – naslednji ponedeljek (29. novembra) skupinsko tapkanje v Ljubljani žal odpade, saj so šolske počitnice in je Gimnazija zaklenjena in pod alarmom.
 
In potem – v torek sem se zvečer peljala iz Zagorja, kjer smo imeli EFT predstavitev v popolnoma napolnjeni knjižnici (na veliko presenečenje knjižničark, ki takega obiska niso pričakovale).
Pa je na koncu prišla k meni ena gospa in mi rekla – česa tako prijetnega niti v sanjah nisem pričakovala, ne morem verjeti da sta minili skoraj dve uri!
Njene besede so mi potem brnele v mislih, ko sem se vozila nazaj domov.
Saj veste, kako vedno iščem enostavne ''enačbe'' in primerjave za razlago človeških občutkov (in posledično seveda tapkanja).
In se mi je v torek zvečer v avtu spet zjasnila ena taka enostavna stvar, ki (po moje) celo velja vsesplošno za vse, ne glede na starost ali barvo kože.
Nasproti si vedno stojita dve stvari.
Ena od teh dveh je naša želja – kakršna koli – ali glede sebe, naših prijateljev, vrste študija, hrane ki bi jo jedli, avta ki bi ga kupili, aktivnosti ki bi jih počeli – karkoli.
In druga od teh dveh so pričakovanja drugih v zvezi s tem.
Večja ko je razlika med obojim, hujše nam je.
Manjša ko je razlika, lažje nam je.
In ne samo, da je ''enačba'' enostavna – sedaj tudi vemo, kako si svoje stanje lahko olajšamo.
 
Zato bomo izkoristili tri novembrske petke, da skupaj odtapkamo kaj od teh razlik.
Kaj pričakujejo od nas?
Kaj pričakujemo od sebe?
Kaj običajno počnete ob petkih popoldan?
Prav gotovo običajno ne tapkate 4 cele ure, še najmanj pa v tako veliki skupini.
In se ne družite z ljudmi, ki so se odločili, da naredijo korak naprej, korak na drug način.
Zato je to prilika za vse, tako za izkušene tapkalce kot čiste začetnike.
 
Začnemo vsakič ob 17h, poskrbljeno bo za super okusno večerjo, vsak udeleženec dobi v dar sveže tiskano slikanico Čarovnikova želja – in mogoče zadane kakšno od nagrad, ki smo jih pripravili za vas.
 
In vse to za 15 EUR.
 
Tapkanje je zakon:)))))))))))))))))))))))))))))
 
EFT popoldnevi v mesecu novembru:
 
- v petek, 9. novembra ob 17h v Novem mestu.
-         Verena Potočnik - Odlašanje in določanje prioritet
-         Berta Rebol, ki je predavala že marca v Ljubljani, nam bo iz svojih bogatih izkušenj pri tapkanju z otroki predstavila Posebnosti tapkanja z otroki (oziroma kako sploh tapkamo z otroki)
-         Maša Kandušer, ki je tudi predavala že marca v Ljubljani, nas bo peljala v Čarobno moč risbe (v krogu) in tapkanje
 
- v petek, 16. novembra ob 17h v Mariboru.
-         Darja Bitenc Logar - Kako nam pravljice/zgodbe pomagajo pri tapkanju
-         Berta Rebol, ki je predavala že marca v Ljubljani, nam bo iz svojih bogatih izkušenj pri tapkanju z otroki predstavila Posebnosti tapkanja z otroki (oziroma kako sploh tapkamo z otroki)
-         Adil ki je tudi predaval že marca v Ljubljani, in EFT uporablja pri delu s policisti, nam bo predstavil metodo EFT kot antistresor v delovnem okolju - primer iz prakse: predstavitev izkušenj uporabe EFT med policisti
 
- v petek, 23. novembra ob 17h v Kopru.
-         Berta Rebol, ki je predavala že marca v Ljubljani, nam bo iz svojih bogatih izkušenj pri tapkanju z otroki predstavila Posebnosti tapkanja z otroki (oziroma kako sploh tapkamo z otroki)
-         Barbara Žetko, naša arhitektka – kako se lahko dobro počutimo v prostoru, našem domu ali pisarni - EFT in prostor
-         Katja Lapkovski Kvas, ki je tudi predavala že marca v Ljubljani – z EFT-jem do uspeha
 
Kaj točno pa sploh je EFT predavanje?
Je to klasična stvar – predavatelj stoji pred publiko in nekaj razlaga, publika pa se dolgočasi in gleda na uro, kdaj bo konec?
Ne, to ni to.
EFT predavanje je okvir, v katerem predavatelj praktično vodi publiko med tapkanjem.
In seveda vmes razloži, zakaj tapkamo prav to, kar tapkamo.
EFT je namreč živa stvar in ljudje, ki to orodje redno uporabljamo ves čas odkrivamo nove in hitrejše načine za doseganje super rezultatov.
Če se samo spomnim, kakšen neverjeten občutek je bil marca v Ljubljani, ko nas je skoraj 300 tapkalo hkrati v istem prostoru – pravih besed za to sploh ni.
Za tiste, ki vas ni bilo zraven – zvočni posnetki so brezplačno na voljo na spletni strani.
 
 
na kratko o dogodkih naslednji teden:
-          v ponedeljek, 22. oktobra od 19h do 20h v Ljubljani –  redno enourno skupinsko tapkanje v prostorih gimnazije Moste. Prostovoljni prispevki.
-          v torek, 23. oktobra ob 19.19 v Velenju – v prostorih knjižnice Zagorje – predstavitev knjige EFT za telebane in nakup knjige po promocijski ceni 20 EUR.
-          v sredo, 24. oktobra ob 19h v Ribnici – v prostorih knjižnice v Miklovi hiši - predstavitev knjige EFT za telebane in nakup knjige po promocijski ceni 20 EUR.
-          v četrtek, 25. oktobra od 19h do 20.30h v Žalcu – skupinsko tapkanje.
-          v petek, 26. oktobra ob 17h v Ljubljani – AAMET mentorsko srečanje
-          v soboto in nedeljo, 27. in 28. oktobra v Ljubljani – dvodnevno AAMET izobraževanje za EFT izvajalce - EFT 2. stopnja
 
in še – kaj se dogaja pod vodstvom mojih učenk in učencev (http://www.eft-slovenija.si/joomla-license/skupinskeeftvadbe):
-          vsak ponedeljek ob 19h je skupinsko tapkanje v Kopru. Lokacija – Slikoplast Koper. Vodi Zdenka Zupančič.
-          vsak ponedeljek ob 19h v Škofji Loki v prvem nadstropju v gasilskem domu na Trati v Škofji Loki (naslov Kidričeva cesta 51a). Vodita skupaj Renata Čimžar in Alenka Orešnik, prostovoljni prispevki.
-          vsak ponedeljek ob 17.45h v Trstu. Lokacija – Barkovljansko društvo, ul. Bonafata 6. Vodi Barbara Žetko.
-          vsak ponedeljek ob 18h v Mariboru v prostorih mestne četrti Center na Kacovi 1. Vodi Andreja Valcl.
-          vsak torek ob 18.30h je enourno skupinsko tapkanje v Murski Soboti. www.custvena-svoboda.si v prostorih LU MS. Vodi Cvetka Horvat.
-          vsak torek ob 18.00 je enourno skupinsko tapkanje v Novem mestu. Lokacija – društvo Sonček, Cankarjeva ul. 25, Mestne njive. Vodi Maja Fink.
-          vsak torek ob 19h na OŠ Dekani. Vodi Berta Rebol.
-          vsak torek od 17h do 18h v CDA v Kopru. Vodi Zdenka Zupančič.
-          vsak torek ob 19h v Sostrem – Litijska cesta 329 – vodi Darja Bitenc Logar, zaželjena predhodna prijava na 040 831 850. Prispevek 5 eur oz. po zmožnostih.
-          vsak torek ob 9h na Ptuju v prostorih LU Ptuj. Vodi Mojca Zorman.
-          vsako sredo ob 14.30h v Ljubljani v prostorih Dnevnega centra za starejše na Puhovi 6 za Bežigradom. Vodi Breda Torkar.
-          vsako sredo ob 18.30h je enourno skupinsko tapkanje v Logatcu. Vodi Maša Kandušer. V učilnici 16 na OŠ 8 talcev.
-          vsako sredo ob 19h v Ljubljani v prostorih društva Vrtnica, Bratovševa ploščad 30, v kleti. Prostovoljni prispevki. Vodi Breda Torkar.
-          vsak četrtek od 19h do 20h v Ajdovščini v prostorih Doma krajanov. Vodi Zdenka Zupančič.
-          vsak četrtek ob 19h na Ptuju v Heliopolisa na Prešernovi 17, 1.nadstropje. Vodi Mojca Zorman, prijave na 041 283 522.
 
-          sklop štirih torkov od 18h do 20h po programu "S tapkanjem do uspeha". - vodi Katja Lapkovski Kvas. Prostori Hortus Vitae, Dunajska 205, Ljubljana. 25 EUR na srečanje..
-          sklop štirih sred od 20h do 22h po programu "S tapkanjem do uspeha". Vodi Katja Lapkovski Kvas. Prostori Hortus Vitae, Dunajska 205, Ljubljana. 25 EUR na srečanje.
 
malo motivacije - pisma bralcev - uporabnikov metode EFT:
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika,
ponavadi ne odgovarjam na tvoje EFT novice, čeprav jih vedno preberem "do dna". Super za knjigico za otroke, pri nas bomo kupili kar 2, za vsakega eno
JJ.
Glede na to, da je novembrskih petkov zmanjkalo, predlagam en tak novembrsko-decembrski petek tudi v Ljubljani! Do marca je še dalečLLL.
Se vidimo,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pozdravljena Pika,
z veseljem se prijavljam na EFT 9.novembra v Novem mestu. Danes smo tapkale z Majo in po moji pavzi z EFT se je danes ponovno odpiralo in spoznanja še kar prihajajo. Maja hvala!
Se že veselim srečanja in pošiljam en topel objem,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika,
hvala za elektronske novice. Zelo rada jih prebiram in kakšen "slučaj", vmes med poročanjem o izkušnjah in uspehih berem tudi o tematiki "strah pred javnim nastopanjem" in seveda močno kimam. To spoznanje je tudi moje izkustvo po minulem predavanju o metodi samopomoči - EFT v domu, kjer sem običajno v čisto drugačni vlogi. Sem kar tapkala in v končni fazi spremenila premiso ter se predala samoodločitvi, da zaupam v svoje znanje, sposobnosti in intuicijo in, da si dovolim, da sem končno lahko taka kot v resnici sem. In bilo je čudovito izkustvo.
Tako kot praviš sama, EFT predavanje ne more biti nekaj pasivnega in ni ločitve med predavateljem in slušalci. Takoj na začetku sem pred zbranimi demonstrirala EFT, da sem tapkala na svoji lastni tremi pred nastopom, oni pa so tapkali zraven. In na koncu smo se počutili vsi olajšane in sproščene tako, da je bilo med nadaljnjim potekom še veliko smeha, pa tudi odprtosti in uvida, kako pomembno je počutiti se dobro, prevzeti odgovornost za svoje zdravje dobesedno v svoje ROKE = s tapkanjem in sprejeli so EFT kot darilo, s katerim lahko nadaljujejo in se poglabljajo naprej sami.
Hvala tebi in vsem navdušenim tapkalcem.
Hvala draga Pika, zelo sem vesela, da imam stik s teboj. Kako zelo pomembno, da si ustvarila in ustvarjaš to skupnost "tapkalcev", koliko spodbude in novih spoznanj/znanj tudi na ta način omogočaš nam vsem.
Prisrčen objem tudi s te strani Alp,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pika pozdravljeni!
Preživela sem polet z letalom. Pa ne samo enega, kar tri. Ne morem reči, da mi je letenje postalo najljubši način potovanja, a je šlo brez težav, celo uživala sem v razgledu. Hvala za pomoč!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
POZDRAVLJENI,
HVALA ZA TEDENSKE NOVICE KI SO VEDNO SONČNE IN JIH Z VESELJEM DELIM Z DRUGIMI. PROSIM VAS, DA POŠILJATE EFT NOVICE TUDI MOJI PRIJATELJICI NA MAIL ……
Hvala in lep pozdrav,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika!
Nad metodo sem navdušena in vsak dan tudi tapkam, upam, da se kmalu vidimo,
prijazen pozdrav in hvala za prve korake v EFT!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Ooo, ste se spomnili, hvala! Moj sin je tapkanje "posvojil", česar sem vesela. Postalo mu je, tako kot meni, orodje, za katerega ve, da ga ima pri roki, če ga potrebuje. Tako se ga včasih poloti sam, včasih me prosi, če tapkava skupaj, včasih pa se ne odloči za tapkanje, četudi se spomni nanj. Se zdi, kot da je dovolj že to, da ve, da si z nečem lahko pomaga. Bomo videli, kako še boJJJ.
Lep pozdrav,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pozdravljeni gospa Pika,
čeprav se osebno še ne poznava imam občutek kot da sva stari znanki. Sem sveža tapkalka, predelala sem priročnik in knjigo EFT za telebane in veselo in zagnano tapkam. Uspelo mi je stapkat mojo kronično skrb in paniko dobesedno za "vsak drek" - EFT res deluje. Mam pa tolko enih kočljivih zadev za stapkat, poskušala že sama pa mi ne uspe najbolje, tako, da se zagotovo odločim za individualno tapkanje, ko bo "financ minister " dopuščal. Dovolim objavo v novicah. Prijavljam se tudi za 9.november.
Lep pozdrav iz Bele krajine,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pika zdravo,
čist na kratko, ful ti hvala za včeri, odzivi, ki pridejo do mene so: pozitivno presenečen, krasna predavateljica, enostavno, preprosto, zanimivo... Sami superlativi, predvsem tebi, ki si res "odpeljala" dve uri v najvišji prestavi, a si bila hkrati zabavna, zanimiva, poučna... Res si dobr to odpeljala. Super si.
Ti pošiljam še prijateljev odlomek (je matematik!), ki mi ga je poslal:
...mi ni bilo žal, da sem prišel. Presenečen sem bil, da je bilo toliko ljudi. Kot še nikoli na teh rednih mesečnih srečanjih v naši knjižnici. Ti čestitam, da si naredila dobro reklamo. Odlična organizacija!
Zahvaljujem se ti in sem bil počaščen, da si mi Piko tudi osebno predstavila. Prav lepo, natančno, celo razumljivo in zelo pedagoško je predvsem meni, začetniku približala tehniko EFT. Še bolj me zanimajo učinki te metode. Bom sam poskusil na različnih primerih. Predstavljal sem si precej bolj eksotično vsebino. Kar je pa povedala in pokazala, pa je povsem logično.
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Sedem ljudi, super je bilo danes na skupinskem! Prej sem Imela še eno masažo. Huda reč. Bolečina v nogi, ki ni povezana z išijasnim živcem. Živček je zdrav kot treba, brez reakcije. No pa sem imela spet izhodišče da promoviram EFT. In kaj se mi je utrnilo v trenutkih ko sva molčali in sem se jaz vizualno povezovala z bolečino, njenimi mislimi (največji štos je to, ker je učiteljica matematikeJJJJ), občutki...? Felix Baumgartner, ki stoji v svoji kapsuli in gleda proti Zemlji. Tudi sama sem se spogledovala z jadralnim padalstvom in mi je to da se dvigneš v zrak, v obdobju ko sem bila mladenka, bilo tudi dosegljivo. Jst sem v nedeljo tok močno začutila tega človeka, da ni za govorit. In me prešine - takratno navdušenje nad padalstvom in današnje nad EFT-jem. Mi smo s svojimi problemi kot Felix pred skokom. A upamo odpret svoje kapsule? Se upamo spustit in na poti doživet prebijanje skozi težavne spomine, travme? Čisti zvočni zidovi. Pa se da, z EFT-jem je možno in na koncu lepo elegantno pristanemo, srečni, ljubeči in polni spoštovanja do življenja. Madonca je to lep občutek, ta je tko močen, da mi bo še dolgo služil za vizualizacijo!
tapkam, tapkaš, tapkamo,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika,
poročam o napredku: prejšnji vikend je bila na obisku teta iz Murske, ki se ravno tako tapka in mi je rekla, da lahko tudi na sebi tapkam Nežo, pa sem probala: tapkala sem sebe z besedami Čeprav se Neža ponoči zbuja, občuti strah, pogreša mojo bližino...je Neža ok, sem jaz ok in se sprejemam... In mala gospodična je spala vseh 5 dni, ko sem zvečer naredila dva kroga, celo noč. Jupiiii celih 5 noči smo spali. Potem sem nehala in drugo noč se je zopet zbudila. Torej še sem premalo oz. bom mogla še z njo tapkat.
Morda prideva z mami na tapkanje v Novo mesto, da si nabereva izkušenj.
En lep nedeljski večer vam želim,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
 
SKUPINSKO VSESLOVENSKO TAPKANJE VSAK PONEDELJEK OB 20.00:
Kar nekajkrat smo izvedli skupinska tapkanja, ki so se rodila ob ideji o skupinskem tapkanju in kritični masi za spremembo. Občutek, ko končamo, je vsakič dober - tako da bomo s projektom kar nadaljevali. Odzivov na moje takratne novice je bilo več kot 500 - se pravi, da je somišljenikov dovolj za celo Slovenijo - januarja je v Sloveniji uradno prebivalo 2.046.976 ljudi - kritična masa je torej 143 ljudi za celo Slovenijo in 55 za Ljubljano.
Se nas lahko zbere toliko?
V duhu?
Oziroma - kot je super predlagala ena od udeleženk sobotnega tečaja EFT Prve stopnje - tisti, ki niste iz Ljubljane, se pojavite na spletni strani www.eft-slovenija.si/ in poglejte števec prisotnosti - da se boste počutili bolj povezane z ostalimi.
Torej - vsak ponedeljek točno ob 20.00 za dobrih pet minut.
Tapkamo pa takole - za tiste, ki še niste doživeli v živo: www.eft-slovenija.si/eftvseslovenskotapkanjevponedeljek
 
AMET (www.aamet.org) certificirani EFT tečaji v Sloveniji KONČNO V SLOVENSKEM JEZIKU!
Prva stopnja (popularno imenovana tudi Level1), traja en cel dan:
datumi: sobote 17. novembra 2012, 26. januarja 2013, 20. aprila 2013, 15. junija 2013, od 10h do 18h
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: opravljen moj začetni 4-urni uvodni praktični tečaj uporabe metode EFT
cena tečaja: 110 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju.
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
 
Druga stopnja (popularno imenovana tudi Level2), traja dva cela dneva:
datumi: sobota in nedelja 27. in 28. oktober 2012, 15. in 16. december 2012, 23. in 24. marec 2013, 25. in 26. maj 2013, vsak dan od 10h do 18h
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Prva stopnja (Level1)
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 2.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli).
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
 
Tretja stopnja (popularno imenovana tudi Level3), traja dva cela dneva:
datumi: sobota in nedelja 24. in 25. november 2012, 16. in 17. februar 2013 ter 29. in 30.junij 2013, vsak dan od 10h do 18h
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Druga stopnja (Level2)
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 3.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri predpisane opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli).
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
 
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Začetne 4-urne delavnice uporabemetode EFT v Ljubljani 10. novembra, 1. decembra, v Vitacentru 8. decembra – http://www.eft-slovenija.si/index.php/koledar-eft-dogodkov2/zacetne-4-urne-delavnice-uporabe-metode-eft
 
Nadaljevalna 4-urna delavnica uporabemetode EFT v Ljubljani 10. novembra, 1. decembra – http://www.eft-slovenija.si/index.php/koledar-eft-dogodkov2/nadaljevalna-4-urna-delavnica-uporabe-metode-eft
 
Uvodne enourne predstavitvedelovanja metode EFTv torek, 16.oktobra v knjižnici Zagorje, v torek 23.oktobra v knjižnici Velenje, v sredo 24.oktobra v knjižnici Ribnica, v četrtek 8.novembra v knjižnici Žiri, v četrtek 29.novembra v knjižnici Jesenice, v ponedeljek 10.decembra v knjižnici Trebnje, … http://www.eft-slovenija.si/index.php/koledar-eft-dogodkov2/uvodne-prakticne-predstavitve-delovanja-metode-eft
 
Skupinske EFT ''vadbe''so prilika za vse, ki bi si želeli malo zunanje pomoči v procesu spopadanja s svojimi energijskimi zamaški. http://www.eft-slovenija.si/index.php/koledar-eft-dogodkov2/enourna-skupinska-tapkanja
 
Individualne tapkalne seanse metode EFT: vsak, ki želi z mano delati individualno, naj mi to sporoči, pa se bomo natančneje dogovorili. ''Moji'' individualci trajajo 1,5 do 2 uri, s tistimi, ki vas poznam pa lahko delam tudi preko skypa (da odpade vožnja). Skype je neprimeren samo za prvi stik, ki mora biti zame še vedno oseben.
 
EFT mini delavnice na DVD-jih
Posnetih je 6 EFT mini 2-urnih delavnic: Trema pred nastopom, Težavni osebni odnosi, Odlašanje, Vsakdanji stres, Slabe navade in Željena telesna teža.
Na voljo so v kompletu, vseh 6 skupaj, zraven pa je priložen CD z besedili za tapkanje.
Posnetki so namenjeni tistim, ki se težko spravijo tapkat sami, kot neke vrste vodenje in pomoč. Ali ljudem, ki se delavnic v živo ne morejo udeležiti.
Cena za komplet je 29 EUR, poštnina je dodatne 3 EUR.
 
Slovenska www stran za uporabnike metode EFT, s katere si lahko brezplačno snamete celoten EFT priročnik v slovenščini: www.eft-slovenija.si Spletna stran ustanovitelja metode EFT, Gary-ja Craiga pa je www.garythink.com , seveda v angleščini.
 
Če imate kakšno svojo zgodbo, napišite mi! Z veseljem bom brala in tudi odgovorila na vaša vprašanja. Prosim vas tudi, da mi dovolite objavo vaših doživetij (seveda brez imen ali kakšnih konkretnih podrobnosti), saj so take zgodbe strašno močna motivacija za nas ostale. OK? OK!
 
Vas vse ljubeče pozdravljam,
Pika
 
Moji učenki Darja in Vera sta poskrbeli za lep slovenski prevod EFT knjige za otroke, ki jo je v angleščini napisal Brad Yates. Knjiga je na voljo v elektronski verziji na tej povezavi: http://www.bradyates.net/ww/translations.html med mnogimi ostalimi prevodi, stane 7 USD, naslov pa je Čarovnikova želja ali kako je pregnal zoprneže - zgodba o čarobnosti v tebi. Ne bo škodila niti odraslim po mojeJJJ.
 
Če še niste utegnili - zvočni posnetki Dneva za EFT so sedaj v celoti naloženi na spletni strani http://www.eft-slovenija.si/index.php/audio-in-video-posnetki/audio-posnetki Prezentacije predavateljev še pridejo zraven.
 
POVEZAVE NA NEKATERE TV POSNETKE in članke:
 
Dnevnikova priloga Zdravje avgusta 2012: http://www.dnevnik.si/novice/zdravje/1042546922
 
Video prispevek z dogodka 27.junija 2012 v MB si lahko pogledate na tejle povezavi:
 
Članek v Večerovi prilogi 7 dni: http://www.7dni.com/v1/default.asp?kaj=2&id=5792401
 
Članek v Dnevnikovi prilogi Nika http://dnevnik.si/tiskane_izdaje/dnevnik/1042532886
 
Predstavitev knjige EFT za telebane na TVSLO prejšnjo sredo - http://tvslo.si/#ava2.137092014
EFT se začne približno na 46. minuti, knjiga mislim da pride v veliki plan tam okoli 50.minute.
 
Intervju za portal Siol – 2.maj 2012 - je na voljo na tejle povezavi:
 
Tole je povezava na posnetek tapkanje z Zvezdano Mlakar na kajenje - EFT se začne nekje okrog 31.minute.
 
in nadaljevanje - od 7.minute naprej:
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na oddajo na TV SLO v sredo, 1.12.2010 - EFT in odvajanje od kajenja
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na oddajo na TV SLO v ponedeljek, 14.6.2010 - EFT in hujšanje -
http://tvslo.si/predvajaj/dobro-jutro-2-del/ava2.73041801/
EFT je od minute 34 naprej
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Živjo Pika!
Sporočam ti, da smo pravkar objavili
oddajo o metodi EFT.
Povezava: http://www.s12.si/zdravo-zivljenje/v-ravnovesju/985-v-ravnovesju-metoda-eft
Jaz sem prebrala prvi del priročnika in se že veselo tapkam ter širim navdušenje nad EFTjem. :)
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na posnetek oddaje Mozaik na RTV SLO2, ki je bila na sporedu 28.7.2009 ob 20.30.
 
- povezava na prispevek v oddaji Vizita na POP TV 20.6.2009: http://poptv.si/multimedia/alergije/eft-metoda.html
 
- povezava na oddajo dolenjskega TV kanala ''Vaš kanal'' v Tomovi dnevni sobi 18.5.2009: http://www2.tv-nm.si/index.php?option=com_content&task=view&id=10484&Itemid=133
 
- oddaja Sobotno popoldne na TV SLO1 – povezava je na vseh 37 minut, EFT pa je od 24. minute naprej...http://www.rtvslo.si/play/labirint-alternativa/ava2.31273605/ 
 


--
Če ne želite več prejemati EFT novic, kliknite this link
Če želite popraviti svoje podatke, kliknite this link

Arhiv EFT Novic