06 avgust, 2012

EFT novice 6.8.2012 in clanek v sobotni

Pozdravljeni vsi ljubi moji,
 
tudi v gorah je vroče, zelo vroče, je pa res, da presenetljivo brez gneče.
Razgledi so prekrasni, postanki v kakšni senci na prepihu pa daljši od običajnih.
In smo se pogovarjali o tem, da vadba/trening katerekoli stvari/dejavnosti/spretnosti vedno in brez izjeme vpliva na kvaliteto in spretnost izvajanja te iste stvari/dejavnosti/spretnosti.
To velja prav za vsa področja našega življenja in dela.
In ne samo za lastnosti, ki si jih želimo, tudi za tiste, ki nam niso všeč.
Koliko smo/ste v mladosti trenirali/vadili opisovanje svojih čustev?
Koliko smo/ste v OŠ vadili govorjenje iz srca?
Malo ali nič, seveda.
In še danes je večinoma tako.
Zato me je danes zjutraj naravnost vzradostil članek Nare Petroviča, ki v sobotni prilogi poroča s srečanja Globalne mreže ekovasi.
Oziroma odstavek, kjer Nara omenja predlog Christiana Felberja, ki pravi, da ''nov ekonomski sistem ni mogoč, dokler šolski sistem ne vpelje šestih novih predmetov''.
Vsi veste, da se vedno sprašujem KAKO naj nekaj naredim oz. naredimo.
In vsi smo se že naposlušali stavkov o tem, da BO TREBA ustvariti nov sistem, da naš planet poka po šivih, da smo se v razvoju premaknili tako daleč da bo TREBA ustvariti nov način razdelitve in tako naprej in tako dalje na miljon različnih načinov.
Seveda je vsaka kriza priložnost za nov korak in nov razvoj.
Ampak to niso odgovori na vprašanja KAKO.
Predlog Christiana pa je ta odgovor – ali pa vsaj strašno konkreten delček odgovora.
Torej - šest predlaganih novih predmetov:
  1. veda o zaznavanju lastnih čustev
  2. veda o poslušanju in govorjenju iz srca
  3. vrednote in etika – s poudarkom na sodelovanju in ne tekmovanju
  4. prava demokracija
  5. uglaševanje občutkov, da postanejo živi in senzibilni
  6. izkušanje narave
In me res veseli, da je na prvem mestu veda o zaznavanju lastnih čustev.
Ker ko smo za vikend hodili po razbeljenem kamenju, je eden od otrok, ki so bili z nami, med eno od pavz potožil o svojem bolečem kolenu.
Na srečo meni, ki take stvari z zanimanjem in mirno poslušam.
Sem jo vprašala – česa te je strah?
In je rekla – da ne bom zmogla do konca, se takoj ko je to na glas povedala najprej razjokala kot dež, potem sva stapkali par zaporedij, spili pol litra vode – in to je bilo to. Naprej je skakljala kot da smo šele začeli s hojo.
Začelo pa se je s prepoznavanjem občutka.
In nadaljevalo s super orodjem za odpravo tega istega občutka.
Zmagovalna kombinacija!
 
Tapkanje je zakon:)))))))))))))))))))))))))))))
 
na kratko o dogodkih to poletje:
-          v ponedeljek, 6. avgusta od 19h do 20h v Ljubljani –  redno enourno skupinsko tapkanje v prostorih centra Premik na Neubergerjevi ulici 9. Po stopnicah navzdol, dvorana C. Prostovoljni prispevki.
-          od srede 15. avgusta zvečer do nedelje 19. avgusta v Kriški vasi pri Polževem – štirje dnevi tapkanja in presnih gostih sokov – in vsega ostalega seveda.
-          v soboto, 25. avgusta v Ljubljani – začetna praktična EFT delavnica (od 16h do 20h).
 
in še – kaj se dogaja pod vodstvom mojih učenk in učencev (http://www.eft-slovenija.si/joomla-license/skupinskeeftvadbe):
-          vsak torek ob 18.30h je enourno skupinsko tapkanje v Murski Soboti. www.custvena-svoboda.si Lokacija je sedaj nova – LU MS.
-          vsak torek ob 18h je skupinsko tapkanje v Mariboru – za lokacijo pokličite Andrejo Valcl na mobi 031 299 882.
 
malo motivacije - pisma bralcev - uporabnikov metode EFT:
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika!
Kako je pa tole tvoje zadnje ponedeljkovo oglašanje prav dušo božajoče. Ja, kako zelo smo dovzetni za razpoloženje drugega in kako se lahko prehitro ujamemo v neprijetne občutke. Hvala vesolju, da nam je dan EFT.
Kadar nimam prave volje za tapkanje ali pa imam občutek, da nimam nič za tapkat, se samo prepustim vodenju na EFT mini delavnicah na DVD in takoj padem noter. In vedno znova je osvobajajoče.
Topel objem,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pozdravljena Pika,
rada spremljam tvoje novičke, čeprav po pravici povedano nisem "tapkalka" v nobeni skupini.
Hvala za vse dobre namige in zanimivosti, ki nam jih posreduješ.
Lep pozdrav,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Res sem globoko hvaležna, da danes, v tem trenutku, sedim tukaj za računalnikom in da sem prebrala tvoje doživetje…..,v kar nekaj stvareh sem se totalno našla tap,tap…..tap…tap in puščam vsa vrata odprta, da se bo iz »tega« odprlo še veliko dobrega, zame, za nas, za vse ljudi, ki jih pomagamo…..taptap….hvala tiJJJ
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Gospa ima še precej strahov in paničnih napadov, na »srečo« pa ne jemlje nobenih antidepresivov in pomirjeval………sem hotela delati tudi v njeni preteklosti, vendar je tisto delala že na EMDR-ju in ni imela nobenih občutkov na tisti čas – rekla pa je, da ji EMDR ni čisto nič koristil, da ima še vse strahove in napade panike, kot prej…….sicer je rekla, da se ji zdi, da se je po dveh predhodnih tapkanjih počutila nekoliko lahkotneje, kar je že plus za EFT!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Hej, kot sem ti omenila- sam da sem napisala mail - je meni prišla ideja mene za tapkat.... mi je bilo takoj kristalno jasno, kaj moram sebe tapkat in da moram zadevo prepustiti in bo vse v redu - kar se je v nadaljevanju tudi zgodilo .. Naslednje jutro se je pojavila tudi rešitev - izgleda da sem dobr tapkala na gospodarja in na psa - in so psu nabavili nagobčnik, ki ga zdaj doma nosi - in je vse OK, kuža ga stoično prenaša - nagobčnik namreč - je pa živ in se bo izgleda izmazal ... ampak res neverjetno - ko so vsi bili prepričani da bo konec - in je bilo videti res popolnoma brezizhodno - se je zadeva nekako elegantno rešilaJJJJ
Lahko noč in lepe sanje,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kot psihologinja in psihoterapevtka (IGT+ TA) pozdravljam vašo tehniko TAPKANJA. Primerljiva je z mnogimi podobnimi pristopi z upoštevanjem PSIHODINAMIKE v različnih metodah klasične PSIHOANALIZE (Freud, Jung) in njenih naslednic NEOANALIZE, IGT, TA,  LOGOTERAPIJE itd. Čestitam za vztrajnost in uspehe. Delam le še kot "prostovoljka" za skupino RADOVEDNE BABICE v MB.
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Živjo Pika,
sem že nekajkrat hotela napisat vsaj kakšen utrinek na temo zeleni sokovi. Mojim črevom ful paše polpost in sem kar podaljšala do naslednjega tedna, ko grem na totalen post. Kako očitna je povezava telo in duša in duša in telo - res sta neločljivo povezana - sem zdaj to zaznala tudi v smeri telo duša…..
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Dobro jutro!
Pika, končnoooo reees vidim, da se dogajaJJJ. Bom napisala malo primerov, kaj vse sem tapkala:
-          z možem sva se namenila telovadit (doma, z nekimi trakovi) in ker on bolj obvlada vaje, sem seveda vse delala narobe. Šel mi je takooo na živce, da sploh nisem imela več volje do telovadbe. Zaprla sem se v sobo in rekla, pridem čez 10 minut. In sem tapkala. Da mi gre na živce, ker mi ukazuje, da vse delam narobe, da nič ne znam (ob tem sem jokala), da mi gre na k….ker je tako zelo pameten, da mi gre na splošno na živce,... Čez 20 minut sem prišla nazaj in odtelovadila. Sicer sva potem bolj vsak po svoje, ampak brez tapkanja vem, da sploh ne bi več telovadila, ker bi se trmala in, ker sem preveč "ponosna", da bi mu s tem pokazala, da ima prav. Mož pravi, da zelo težko sprejmem kritiko, da se vedno počutim napadeno in napadem nazaj za brezveze.. Vem..
-          zvečer sem tapkala še mojo trmo v otroštvu, to da me je mami zaprla v sobo, ko sem se enkrat trmala (in potem se nisem nikoli več), tapkala sem, da je s tem zatrla izražanje moje volje, mojih želja. Jokala sem ful. Odleglo mi je. Vem pa, da je nekje še nekaj, kar moram tapkat. Ker še vedno čutim zamero.
-          tapkala sem hčerino žalost, spet sem morala, ampak ni bilo nobenih čustev. Torej, hčerka sigurno ni žalostna na morju! Jo pa jaz zelo pogrešam!
-          in najbolj pomembno, že kak teden nazaj sem tapkala svojo sestrično, s katero sem popolnoma odtujena (odkar ima fanta, je druga oseba), tapkala sem žalost, da nisva več prijateljici, celo sanjala sem jo, kako mi obrača hrbet... In včeraj zvečer dobim sms: Naslednji teden bi prišla k tebi na obisk. Kdaj lahko? JJJJ. Kar nisem mogla verjet. Že 2 leti ni bila pri meni (bila je, ko se je rodila moja hčerka, prej pa ful dolgo ne), sms samo za kak rojstni dan,..v glavnem skoraj nobenega kontakta. Noro kaj!? JJJ
Nikoli ne bom nehala tapkat!
Lep dan želim!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Ko ste me prvič opozorili na knjigo EFT-telebani, sem bil v fazi skepse in sem odločitev o nabavi preložil, ne glede na to, da je bila v prednaročilu cenejša. Ko ste me zadnjič ponovno napotili na knjigo, pa sem se odločil in jo še isti dan kupil. V tisti knjigarni so imeli menda samo še en izvod.
Bal sem se, da bo knjiga več ali manj raztegnjen povzetek priročnika. No, očitno so se od časov, ko je nastal priročnik, izkušnje močno razširile in poglobile in knjigo berem z užitkom. Nobenega odpora ne čutim, veselim se popoldnevov, ko bom lahko dalje bral. Že po najinih dveh srečanjih sem zbral in zapisal nekaj deset tem, na katere naj bi tapkal in na nekatere tudi sem. Nisem čutil razlike pred in po tapkanju, pa sem nekajkrat poskusil še na glavobol: neuspešno.
Ko sem prebral prvo poglavje knjige, sem se ponovno odločil, da poskusim tapkati na že zapisane teme. Začuda sem ugotovil, da tisto, na kar sem takrat tapkal, ne obstaja več. Nekateri boleči spomini so torej zbledeli, a ne čisto takoj po tapkanju (ali pa se tega takrat nisem zavedal). Zdaj, po teh ugotovitvah, mi ni več težko prebiti eno uro sede in tapkati. Jasno mi je tudi, da kar se je nabiralo leta in leta ne bo izginilo v enem mahu. Potrpljenje je tu zelo pomembno.
V prostem času rad vrtnarim. Ko sem bil mlajši, zaradi nepotrpežljivosti nisem posadil kakšnega okrasnega grmovja ali drevesa - češ, bo šele čez 2-3 leta okras. Tisti dve leti sta hitro minili in vrt bi sijal od tistega drevesa, če bi drugače razmišljal - pa nisem imel nič. Vrhunski pijanist je izjavil, da je Čmrljev let vadil 2 leti, preden ga je lahko zaigral. Zdaj ga igra; če bi razmišljal drugače, bi izvajal le lažje skladbice. S tem hočem povedati naslednje: voljo do EFT mi je vzelo nerealno pričakovanje, da bodo moje težave zbledele v nekaj minutah. Ko sem videl, da to ne gre, sem »pristal« na kak mesec. Zdaj je moj odnos do tega tak, kot pri vrtnarjenju: raziskujem, poskušam, vadim. Brez časovnega pogojevanja. Napredek je stalen a neopazen. Kot ne opazim, da se staram, ko se vsak dan vidim v ogledalu.
In to vse po enem prebranem poglavju EFT za telebane. Udeleženi ste bili pri izdaji knjige v slovenščini in lahko vam samo čestitam. Zdaj grem in jo bom bral dalje, nato bom malo tapkal na preostale »lažje« zadeve. Po naslednjih poglavjih bom, upam, oborožen s težjimi topovi in se bom lotil »debelejših sten«. Nekaj ometa pa bom najbrž zbil že zdaj.
Na problem sem hotel opozoriti ne le zaradi sebe in svojega pristopa. Nekako slutim, da je v poplavi vseh mogočih »psihotehnik« EFT nekaj več. Zato jo večkrat svetujem prijateljem, sodelavcem...pa naletim na odziv, kot sem ga prikazal na svojem primeru. Gotovo srečujete podoben odpor v svoji praksi in škoda, če odnehate in se omejite le na tiste, ki lahkotno vztrajajo ali se navdušijo (da bi laže čistili in urejali stanovanje!!??). Na temo socialnih fobij boste na spletnih forumih našli na desetine trpinov, pa jim nihče ne svetuje EFT, nihče se jim ne ponudi za svetovalca ali jih napoti na kakega izkušenega EFT-jevca v Sloveniji. Tisto, o čemer v vaših »Novicah« navdušeno pišejo pristaši EFT, realno gledano sploh niso problemi. Sedativi, antidepresivi itd. so danes najbolj predpisovana zdravila in časi so takšni, da ne obetajo izboljšanja. Izdaja EFT knjige je, upam, prvi resen korak, da bi se to spremenilo.
Veseli me, da imamo stik in lahko izmenjamo mnenja. Hvala za vse sugestije in predloge, če bom pridobil kakšne koristne izkušnje, jih bom z veseljem delil z vami.
Želim vam lep dan,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
 
ZELENI SOKOVI IN EFT - kombinacija gibanja, tapkanja in popolnoma svežih zelenih kašastih sokov
 
S Heleno in Dragotom Klanščkom, ki že dolgo vodita skupinska postenja v njuni hiši v miru narave blizu Polževega na dolenjskem, bomo julija in avgusta ponovno izvedli edinstveno 4-dnevno delavnico kombinacije uživanja svežih kašastih sokov in EFT-ja.
Torej – od srede 15. avgusta pozno popoldan (prihod najkasneje do 18h) do nedelje, 19. avgusta popoldan.
4 dni prehrane s »čudežnimi« zelenimi kašastimi sokovi, polnimi klorofila in sončne energije, za vmes pa razstrupljanje z razstrupljevalnimi napitki in zeliščnimi čaji.
Poleg tega bo vsak udeleženec deležen enega čiščenja debelega črevesja - hidrokolon postopka.
In – seveda - štirih dni intenzivnega tapkanja.
V ceni 320 EUR je vključeno spanje na ležiščih v hiši, vsa hrana, napitki, tapkanje in hidrokolon.
Podroben napovednik s programom dobite ob prijavi. Prijavite se tako, da mi napišete mail.
 
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
 
SKUPINSKO VSESLOVENSKO TAPKANJE VSAK PONEDELJEK OB 20.00:
Kar nekajkrat smo izvedli skupinska tapkanja, ki so se rodila ob ideji o skupinskem tapkanju in kritični masi za spremembo. Občutek, ko končamo, je vsakič dober - tako da bomo s projektom kar nadaljevali. Odzivov na moje takratne novice je bilo več kot 500 - se pravi, da je somišljenikov dovolj za celo Slovenijo - januarja je v Sloveniji uradno prebivalo 2.046.976 ljudi - kritična masa je torej 143 ljudi za celo Slovenijo in 55 za Ljubljano.
Se nas lahko zbere toliko?
V duhu?
Oziroma - kot je super predlagala ena od udeleženk sobotnega tečaja EFT Prve stopnje - tisti, ki niste iz Ljubljane, se pojavite na spletni strani www.eft-slovenija.si/ in poglejte števec prisotnosti - da se boste počutili bolj povezane z ostalimi.
Torej - vsak ponedeljek točno ob 20.00 za dobrih pet minut.
Tapkamo pa takole - za tiste, ki še niste doživeli v živo: www.eft-slovenija.si/eftvseslovenskotapkanjevponedeljek
 
AMET (http://www.aamet.org/main.php) certificirani EFT tečaji v Sloveniji KONČNO V SLOVENSKEM JEZIKU!
Prva stopnja (popularno imenovana tudi Level1):
datumi: spet jeseni
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: opravljen moj začetni 4-urni uvodni praktični tečaj uporabe metode EFT
cena tečaja: 110 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju.
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
Druga stopnja (popularno imenovana tudi Level2):
datumi: spet jeseni
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Prva stopnja (Level1)
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 2.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli).
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
Tretja stopnja (popularno imenovana tudi Level3):
datumi: spet jeseni
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Druga stopnja (Level2)
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 3.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri predpisane opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli).
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja: www.eft-slovenija.si/joomla-license/eft3stopnjaaamet
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Začetne 4-urne delavnice uporabemetode EFT v Ljubljani 25. avgusta, v Vitacentru spet jeseni, eft-slovenija.si/index.php
 
Nadaljevalna 4-urna delavnica uporabemetode EFT v Ljubljani – spet jeseni, eft-slovenija.si/joomla-license/nadaljevalna4urna
 
Uvodne enourne predstavitvedelovanja metode EFTv sredo, 27. junija ob 18h nekje v Mariboru. Vse podrobnosti o prijavi najdete na koncu članka, ki je bil objavljen prejšnjo sredo v Večerovi prilogi 7 dni: http://www.7dni.com/v1/default.asp?kaj=2&id=5792401 eft-slovenija.si/index.php
 
Skupinske EFT ''vadbe''so prilika za vse, ki bi si želeli malo zunanje pomoči v procesu spopadanja s svojimi energijskimi zamaški.
 
Individualne tapkalne seanse metode EFT: vsak, ki želi z mano delati individualno, naj mi to sporoči, pa se bomo natančneje dogovorili. ''Moji'' individualci trajajo 1,5 do 2 uri, s tistimi, ki vas poznam pa lahko delam tudi preko skypa (da odpade vožnja). Skype je neprimeren samo za prvi stik, ki mora biti zame še vedno oseben.
 
EFT mini delavnice na DVD-jih
Posnetih je 6 EFT mini 2-urnih delavnic: Trema pred nastopom, Težavni osebni odnosi, Odlašanje, Vsakdanji stres, Slabe navade in Željena telesna teža.
Na voljo so v kompletu, vseh 6 skupaj, zraven pa je priložen CD z besedili za tapkanje.
Posnetki so namenjeni tistim, ki se težko spravijo tapkat sami, kot neke vrste vodenje in pomoč. Ali ljudem, ki se delavnic v živo ne morejo udeležiti.
Cena za komplet je 29 EUR, poštnina je dodatne 3 EUR.
 
Slovenska www stran za uporabnike metode EFT, s katere si lahko brezplačno snamete celoten EFT priročnik v slovenščini: www.eft-slovenija.si Spletna stran ustanovitelja metode EFT, Gary-ja Craiga pa je www.garythink.com , seveda v angleščini.
 
Če imate kakšno svojo zgodbo, napišite mi! Z veseljem bom brala in tudi odgovorila na vaša vprašanja. Prosim vas tudi, da mi dovolite objavo vaših doživetij (seveda brez imen ali kakšnih konkretnih podrobnosti), saj so take zgodbe strašno močna motivacija za nas ostale. OK? OK!
 
Vas vse ljubeče pozdravljam,
Pika
 
Moji učenki Darja in Vera sta poskrbeli za lep slovenski prevod EFT knjige za otroke, ki jo je v angleščini napisal Brad Yates. Knjiga je na voljo v elektronski verziji na tej povezavi: http://www.bradyates.net/ww/translations.html med mnogimi ostalimi prevodi, stane 7 USD, naslov pa je Čarovnikova želja ali kako je pregnal zoprneže - zgodba o čarobnosti v tebi. Ne bo škodila niti odraslim po mojeJJJ.
 
Če še niste utegnili - zvočni posnetki Dneva za EFT so sedaj v celoti naloženi na spletni strani http://www.eft-slovenija.si/eft-posnetki-10-marec-2012. Prezentacije predavateljev še pridejo zraven.
 
POVEZAVE NA NEKATERE TV POSNETKE:
 
Video prispevek z dogodka 27.junija 2012 v MB si lahko pogledate na tejle povezavi:
 
Članek v Večerovi prilogi 7 dni: http://www.7dni.com/v1/default.asp?kaj=2&id=5792401
 
Članek v Dnevnikovi prilogi Nika http://dnevnik.si/tiskane_izdaje/dnevnik/1042532886
 
Predstavitev knjige EFT za telebane na TVSLO prejšnjo sredo - http://tvslo.si/#ava2.137092014
EFT se začne približno na 46. minuti, knjiga mislim da pride v veliki plan tam okoli 50.minute.
 
Intervju za portal Siol – 2.maj 2012 - je na voljo na tejle povezavi:
 
Tole je povezava na posnetek tapkanje z Zvezdano Mlakar na kajenje - EFT se začne nekje okrog 31.minute.
 
in nadaljevanje - od 7.minute naprej:
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na oddajo na TV SLO v sredo, 1.12.2010 - EFT in odvajanje od kajenja
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na oddajo na TV SLO v ponedeljek, 14.6.2010 - EFT in hujšanje -
http://tvslo.si/predvajaj/dobro-jutro-2-del/ava2.73041801/
EFT je od minute 34 naprej
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Živjo Pika!
Sporočam ti, da smo pravkar objavili
oddajo o metodi EFT.
Povezava: http://www.s12.si/zdravo-zivljenje/v-ravnovesju/985-v-ravnovesju-metoda-eft
Jaz sem prebrala prvi del priročnika in se že veselo tapkam ter širim navdušenje nad EFTjem. :)
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na posnetek oddaje Mozaik na RTV SLO2, ki je bila na sporedu 28.7.2009 ob 20.30.
 
- povezava na prispevek v oddaji Vizita na POP TV 20.6.2009: http://poptv.si/multimedia/alergije/eft-metoda.html
 
- povezava na oddajo dolenjskega TV kanala ''Vaš kanal'' v Tomovi dnevni sobi 18.5.2009: http://www2.tv-nm.si/index.php?option=com_content&task=view&id=10484&Itemid=133
 
- oddaja Sobotno popoldne na TV SLO1 – povezava je na vseh 37 minut, EFT pa je od 24. minute naprej...http://www.rtvslo.si/play/labirint-alternativa/ava2.31273605/ 
 


--
Če ne želite več prejemati EFT novic, kliknite this link
Če želite popraviti svoje podatke, kliknite this link

Arhiv EFT Novic