30 julij, 2012

EFT novice 30.7.2012 in o tem vikendu

Pozdravljeni vsi ljubi moji,
 
dva cela dneva sem imela priliko preživeti sama s svojo mami.
Brez siceršnjih ''dodatkov'' prijateljev ali ostalih družinskih članov.
In ker sem jaz seveda pozorna predvsem na občutke, ki me prežemajo, sta bila oba dneva zelo poučna.
Lahko sem od blizu opazovala svoje čustvene reakcije in jih primerjala s tistimi iz svojega spomina.
Kako je bilo lahkotno!
Namreč – nekoč ne bi bilo, niti malo.
Nekoč sem čutila isto močne občutke hkrati z njo – mogoče ne iste, ampak enako močne.
Če se je ona jezila, sem bila jaz zaradi tega žalostna.
Če jo je kaj skrbelo, sem se jezila nanjo.
Sedaj pa nič od tega.
Njene čustvene reakcije so mi bile neznansko smešne, ne na nasilen način, ampak v resnici smešne.
Bile so mi tako iskreno smešne, da so bile kar naenkrat smešne tudi njej – in sva se veliko smejali.
Med tem, ko sva kompletirali EFT mini delavnice na DVD-jih.
Upam, da se bo to čutilo, ko jih boste gledali in tapkali zravenJJJJ.
 
Tapkanje je zakon:)))))))))))))))))))))))))))))
 
na kratko o dogodkih to poletje:
-          v ponedeljek, 30. julija od 19h do 20h v Ljubljani –  redno enourno skupinsko tapkanje v prostorih centra Premik na Neubergerjevi ulici 9. Po stopnicah navzdol, dvorana C. Prostovoljni prispevki.
-          od srede 15. avgusta zvečer do nedelje 19. avgusta v Kriški vasi pri Polževem – štirje dnevi tapkanja in presnih gostih sokov – in vsega ostalega seveda.
-          v soboto, 25. avgusta v Ljubljani – začetna praktična EFT delavnica (od 16h do 20h).
 
in še – kaj se dogaja pod vodstvom mojih učenk in učencev (http://www.eft-slovenija.si/joomla-license/skupinskeeftvadbe):
-          vsak torek ob 18.30h je enourno skupinsko tapkanje v Murski Soboti. www.custvena-svoboda.si Lokacija je sedaj nova – LU MS.
-          vsak torek ob 18h je skupinsko tapkanje v Mariboru – za lokacijo pokličite Andrejo Valcl na mobi 031 299 882.
-          vsak torek popoldan ob 17.30h in vsako drugo sredo ob 16h v Trstu. eft@barbarazetko.com .
 
malo motivacije - pisma bralcev - uporabnikov metode EFT:
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika,
tudi jaz počnem točno to. Dnevna soba je polna knjig, dve knjižni polici sta že pobrisani in mož začuden sprašuje kaj je to? Pa sem rekla, da moram pregledati vsako stvar, vsako knjigo, ker nekatere niso več aktualne. Eno omaro mi je že uspelo počistiti. Čaka me ta in še ena natrpana pisalna miza.
Hvala za tvoj trud in delo in obema nama želim, da si prezračiva stanovanje in odvrževa vso navlako, ki sva jo leta kopičile. Občutek prostornosti in svobode je neverjeten, ne? No, med drugim sem očistila tudi eno omaro starih igračk in otroških revij in knjig. Tudi klet bo zadihala JJJ
Lep pozdrav iz MB
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Živio Pika!!!
Kako si? Upam da si super, kot vednoJJJ. Jaz sem čist v redu, v službi se je situacija umirila, imam vsak dan za delat tako da me nobeden ne gnjavi in ne pošilja kam drugam delat. Trenutno je status quo, upam da bom ostal delat to kar trenutno delam. Tako da moram povedati da je naše zadnje tapkanje uspelo! JJ. Drugače ne tapkam vsak dan, recimo enkrat, dvakrat na teden in to največ tapkam in se pogovarjam z majhnim sabo, čist v redu mi gre.
Uživaj,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika,
hvala za vse, predvsem, da me/nas sprejemaš stvarno, "odraslo" in ne pokroviteljsko! To zelo paše, če se izrazim po domače.
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Sicer pa mi je bilo tapkanje v tem času v veliko pomoč pri tekočih problemih. Sem imela precej živčen in napet čas (obnova dveh stanovanj hkrati, selitev, velike spremembe v službi in nekaj mesecev delo po vsaj 10 ur dnevno). Sem skoraj vsakodnevno tapkala na razmere v službi (Čeprav bi te idiote, ki furajo tak neumen sistem, da nas bo vzel hudič, podavila…), zastarele računalniške programe, dinozavrski birokratski sistem, obrtnike, naivnega moža, ki ga vsak lahko nategne, nesposobne prodajalce….Je precej pomagalo, umirilo jezo.
Tapkanje mi je izredno pomagalo v situaciji, ko me sredi noči pokliče sin in sporoči: Živjo mami, čakam rešilca, prid kar na urgenco. Najprej sem čutila srce v vratu, nekaj ledenega me je oblilo, ostala sem brez besed. Takoj ko sem dojela, da če kliče, ne more bit kaj usodnega in ko mi pove, da gre le za poškodbo noge pri padcu s kolesom, sem začela tapkat. Niti se ne spomnim, na kaj sem tapkala, a že po prvem krogu sem se prav čudežno pomirila. Kot bi odrezal. Mirno sem se odpravila na urgenco in mirnost obdržala tudi tam. Ko sem ga čakala med šivanjem noge, sem stapkala tudi jezo, ki se je prebujala, ker je šlo za moj bicikelJJJ.
Pika, hvala ti, ker si me vzpodbudila, da spet začnem bolj sistematično tapkat. Saj te spremljam prek EFT novic, velikokrat se spomnim nate, a se mi zdi, da ne bi imela kaj koristnega napisat. Pravzaprav nekaj imam v glavi, a moram dat smiselno na papir. Bi enkrat v prihodnjih dneh, ker sem se glih vrnila s krajših počitnic.
Lepo se imej!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
 
ZELENI SOKOVI IN EFT - kombinacija gibanja, tapkanja in popolnoma svežih zelenih kašastih sokov
 
S Heleno in Dragotom Klanščkom, ki že dolgo vodita skupinska postenja v njuni hiši v miru narave blizu Polževega na dolenjskem, bomo julija in avgusta ponovno izvedli edinstveno 4-dnevno delavnico kombinacije uživanja svežih kašastih sokov in EFT-ja.
Torej – od srede 15. avgusta pozno popoldan (prihod najkasneje do 18h) do nedelje, 19. avgusta popoldan.
4 dni prehrane s »čudežnimi« zelenimi kašastimi sokovi, polnimi klorofila in sončne energije, za vmes pa razstrupljanje z razstrupljevalnimi napitki in zeliščnimi čaji.
Poleg tega bo vsak udeleženec deležen enega čiščenja debelega črevesja - hidrokolon postopka.
In – seveda - štirih dni intenzivnega tapkanja.
V ceni 320 EUR je vključeno spanje na ležiščih v hiši, vsa hrana, napitki, tapkanje in hidrokolon.
Podroben napovednik s programom dobite ob prijavi. Prijavite se tako, da mi napišete mail.
 
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
 
SKUPINSKO VSESLOVENSKO TAPKANJE VSAK PONEDELJEK OB 20.00:
Kar nekajkrat smo izvedli skupinska tapkanja, ki so se rodila ob ideji o skupinskem tapkanju in kritični masi za spremembo. Občutek, ko končamo, je vsakič dober - tako da bomo s projektom kar nadaljevali. Odzivov na moje takratne novice je bilo več kot 500 - se pravi, da je somišljenikov dovolj za celo Slovenijo - januarja je v Sloveniji uradno prebivalo 2.046.976 ljudi - kritična masa je torej 143 ljudi za celo Slovenijo in 55 za Ljubljano.
Se nas lahko zbere toliko?
V duhu?
Oziroma - kot je super predlagala ena od udeleženk sobotnega tečaja EFT Prve stopnje - tisti, ki niste iz Ljubljane, se pojavite na spletni strani www.eft-slovenija.si/ in poglejte števec prisotnosti - da se boste počutili bolj povezane z ostalimi.
Torej - vsak ponedeljek točno ob 20.00 za dobrih pet minut.
Tapkamo pa takole - za tiste, ki še niste doživeli v živo: www.eft-slovenija.si/eftvseslovenskotapkanjevponedeljek
 
AMET (http://www.aamet.org/main.php) certificirani EFT tečaji v Sloveniji KONČNO V SLOVENSKEM JEZIKU!
Prva stopnja (popularno imenovana tudi Level1):
datumi: spet jeseni
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: opravljen moj začetni 4-urni uvodni praktični tečaj uporabe metode EFT
cena tečaja: 110 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju.
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
Druga stopnja (popularno imenovana tudi Level2):
datumi: spet jeseni
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Prva stopnja (Level1)
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 2.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli).
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
Tretja stopnja (popularno imenovana tudi Level3):
datumi: spet jeseni
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Druga stopnja (Level2)
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 3.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri predpisane opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli).
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja: www.eft-slovenija.si/joomla-license/eft3stopnjaaamet
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Začetne 4-urne delavnice uporabemetode EFT v Ljubljani 28. julija, 25. avgusta, v Vitacentru spet jeseni, eft-slovenija.si/index.php
 
Nadaljevalna 4-urna delavnica uporabemetode EFT v Ljubljani – spet jeseni, eft-slovenija.si/joomla-license/nadaljevalna4urna
 
Uvodne enourne predstavitvedelovanja metode EFTv sredo, 27. junija ob 18h nekje v Mariboru. Vse podrobnosti o prijavi najdete na koncu članka, ki je bil objavljen prejšnjo sredo v Večerovi prilogi 7 dni: http://www.7dni.com/v1/default.asp?kaj=2&id=5792401 eft-slovenija.si/index.php
 
Skupinske EFT ''vadbe''so prilika za vse, ki bi si želeli malo zunanje pomoči v procesu spopadanja s svojimi energijskimi zamaški.
 
Individualne tapkalne seanse metode EFT: vsak, ki želi z mano delati individualno, naj mi to sporoči, pa se bomo natančneje dogovorili. ''Moji'' individualci trajajo 1,5 do 2 uri, s tistimi, ki vas poznam pa lahko delam tudi preko skypa (da odpade vožnja). Skype je neprimeren samo za prvi stik, ki mora biti zame še vedno oseben.
 
EFT mini delavnice na DVD-jih
Posnetih je 6 EFT mini 2-urnih delavnic: Trema pred nastopom, Težavni osebni odnosi, Odlašanje, Vsakdanji stres, Slabe navade in Željena telesna teža.
Na voljo so v kompletu, vseh 6 skupaj, zraven pa je priložen CD z besedili za tapkanje.
Posnetki so namenjeni tistim, ki se težko spravijo tapkat sami, kot neke vrste vodenje in pomoč. Ali ljudem, ki se delavnic v živo ne morejo udeležiti.
Cena za komplet je 29 EUR, poštnina je dodatne 3 EUR.
 
Slovenska www stran za uporabnike metode EFT, s katere si lahko brezplačno snamete celoten EFT priročnik v slovenščini: www.eft-slovenija.si Spletna stran ustanovitelja metode EFT, Gary-ja Craiga pa je www.garythink.com , seveda v angleščini.
 
Če imate kakšno svojo zgodbo, napišite mi! Z veseljem bom brala in tudi odgovorila na vaša vprašanja. Prosim vas tudi, da mi dovolite objavo vaših doživetij (seveda brez imen ali kakšnih konkretnih podrobnosti), saj so take zgodbe strašno močna motivacija za nas ostale. OK? OK!
 
Vas vse ljubeče pozdravljam,
Pika
 
Moji učenki Darja in Vera sta poskrbeli za lep slovenski prevod EFT knjige za otroke, ki jo je v angleščini napisal Brad Yates. Knjiga je na voljo v elektronski verziji na tej povezavi: http://www.bradyates.net/ww/translations.html med mnogimi ostalimi prevodi, stane 7 USD, naslov pa je Čarovnikova želja ali kako je pregnal zoprneže - zgodba o čarobnosti v tebi. Ne bo škodila niti odraslim po mojeJJJ.
 
Če še niste utegnili - zvočni posnetki Dneva za EFT so sedaj v celoti naloženi na spletni strani http://www.eft-slovenija.si/eft-posnetki-10-marec-2012. Prezentacije predavateljev še pridejo zraven.
 
POVEZAVE NA NEKATERE TV POSNETKE:
 
Video prispevek z dogodka 27.junija 2012 v MB si lahko pogledate na tejle povezavi:
 
Članek v Večerovi prilogi 7 dni: http://www.7dni.com/v1/default.asp?kaj=2&id=5792401
 
Članek v Dnevnikovi prilogi Nika http://dnevnik.si/tiskane_izdaje/dnevnik/1042532886
 
Predstavitev knjige EFT za telebane na TVSLO prejšnjo sredo - http://tvslo.si/#ava2.137092014
EFT se začne približno na 46. minuti, knjiga mislim da pride v veliki plan tam okoli 50.minute.
 
Intervju za portal Siol – 2.maj 2012 - je na voljo na tejle povezavi:
 
Tole je povezava na posnetek tapkanje z Zvezdano Mlakar na kajenje - EFT se začne nekje okrog 31.minute.
 
in nadaljevanje - od 7.minute naprej:
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na oddajo na TV SLO v sredo, 1.12.2010 - EFT in odvajanje od kajenja
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na oddajo na TV SLO v ponedeljek, 14.6.2010 - EFT in hujšanje -
http://tvslo.si/predvajaj/dobro-jutro-2-del/ava2.73041801/
EFT je od minute 34 naprej
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Živjo Pika!
Sporočam ti, da smo pravkar objavili
oddajo o metodi EFT.
Povezava: http://www.s12.si/zdravo-zivljenje/v-ravnovesju/985-v-ravnovesju-metoda-eft
Jaz sem prebrala prvi del priročnika in se že veselo tapkam ter širim navdušenje nad EFTjem. :)
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na posnetek oddaje Mozaik na RTV SLO2, ki je bila na sporedu 28.7.2009 ob 20.30.
 
- povezava na prispevek v oddaji Vizita na POP TV 20.6.2009: http://poptv.si/multimedia/alergije/eft-metoda.html
 
- povezava na oddajo dolenjskega TV kanala ''Vaš kanal'' v Tomovi dnevni sobi 18.5.2009: http://www2.tv-nm.si/index.php?option=com_content&task=view&id=10484&Itemid=133
 
- oddaja Sobotno popoldne na TV SLO1 – povezava je na vseh 37 minut, EFT pa je od 24. minute naprej...http://www.rtvslo.si/play/labirint-alternativa/ava2.31273605/ 
 


--
Če ne želite več prejemati EFT novic, kliknite this link
Če želite popraviti svoje podatke, kliknite this link

Arhiv EFT Novic