21 maj, 2012

EFT novice 21.5.2012 in se ena EFT diploma v slovenscini

Pozdravljeni vsi ljubi moji, 

tako, pa smo dočakali še drugo EFT diplomo v slovenščini.
Ena od zagretih tapkalk, Maja Fink z dolenjske, je svoje znanje o tapkanju povezala s svojim študijem in tako je nastala še ena EFT diploma, tokrat z naslovom TEHNIKA ČUSTVENEGA OSVOBAJANJA - EFT, DOPOLNILNA TEHNIKA PRI REŠEVANJU OSEBNIH TEŽAV.
Kot prvo si lahko tudi to preberete na naši spletni strani, http://www.eft-slovenija.si/eft-diploma, povezava je pod prvo diplomo.
Zanimivo, kako se včasih stvari časovno povežejo – prav v tem minulem tednu, natančneje v ponedeljek, 14. maja zvečer je v moj elektronski nabiralnik prišlo super sporočilo, da je ameriško združenje za psihologijo (APA – American Psychological Association) uvrstilo EFT med postopke, ki dokazano izboljšujejo čustveno pogojene težave.
Za vse nas, ki to vemo iz lastnih izkušenj, ta novica ne nosi kakšne posebne teže – to že itak vemo.
Jo pa seveda nosi za vse, ki dajejo pomembnost znanstvenim raziskavam oziroma brez njih smatrajo nek postopek za brezpredmeten, da ne rečem brezzvezen.
Seveda sem v letih, ko predavam in razlagam EFT, nehala pričakovati, da se lepega dne zbudim in ugotovim, da me v elektronskem nabiralniku čakajo pisma Ministra za zdravje, Ministra za šolstvo in Ministra za družino, ki me obveščajo, da so EFT uvrstili med obvezna znanja vseh, ki se jih njihovo ''ministrovanje'' kakorkoli tiče (to smo pa v bistvu vsi prebivalci Slovenije) in me vabijo na sestanek, kjer bi postavili okviren izvedbeni plan.
Mislim, da takega sestanka še nekaj časa ne bo, če sploh kdaj.
Ampak to ne pomeni, da do takrat ne bo nič – seveda bo.
Vsaka taka diploma doda kamenček v veliko sliko našega sveta.
In vsaka knjiga in vsak članek in vsaka TV oddaja in vsaka omemba metode EFT.
Ko se je knjiga EFT za telebane prejšnji teden tiskala, je šef tiskarne med pogovorom z založbo Pasadena komentiral naklado, češ da je prenizka, da metodo pa ja že ''vsak'' pozna.
Me je zelo razveselilo, ko sem to slišalaJJJJ.
 
Tapkanje je zakon:)))))))))))))))))))))))))))))
 
na kratko o dogodkih ta teden:
-          v ponedeljek, 21. maja od 19h do 20h v Ljubljani –  redno enourno skupinsko tapkanje v prostorih Gimnazije Moste. Prostovoljni prispevki.
-          v sredo, 23. maja ob 18h v Ljubljani – predstavitev knjige EFT za telebane v Kavarni Union. Brezplačno.'
-          v četrtek, 24. maja od 18h do 20h v RIC-u Novo mesto – 2-urna mini EFT delavnica ''Vsakdanji stres''.
-          v soboto in nedeljo, 26. in 27. maja v Ljubljani – dvodnevna EFT 2. stopnja
 
in še – kaj se dogaja pod vodstvom mojih učenk in učencev (http://www.eft-slovenija.si/joomla-license/skupinskeeftvadbe):
-          vsako sredo ob 18.30h je enourno skupinsko tapkanje v Logatcu.
-          vsak torek ob 18.30h je enourno skupinsko tapkanje v Murski Soboti. www.custvena-svoboda.si Lokacija je sedaj nova.
-          vsak ponedeljek ob 19h je skupinsko tapkanje v Kopru.
-          vsak torek ob 19h je skupinsko tapkanje v Ajdovščini
-           vsak torek ob 19h in vsako sredo ob 20h je skupinsko tapkanje v Ljubljani v Šiški www.odprta-pot.si
-          vsak torek ob 18h je skupinsko tapkanje v OŠ Malečnik pri Mariboru.
-          vsak torek popoldan ob 17.30h in vsako drugo sredo ob 16h v Trstu. eft@barbarazetko.com
-          vsak ponedeljek od 17.45h do 18.45h v Velenju. Centru za nego telesa »ZANA«, Ljubljanska 25. Prostovoljni prispevki.
-          vsako sredo ob 19h na OŠ Dekani. Prostovoljni prispevki.
 
malo motivacije - pisma bralcev - uporabnikov metode EFT:
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Dnevni Martinin EFT blog: http://povezani.si/blog
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pika pozdravljena!
Jaz se kar takoj prijavljam na nadaljevalnih 4 ure za 2.junija. Meni je bilo v soboto super, včeraj zvečer sem že tapkala ob DVD-jih in upam, da me ne mine in bom končno pregrizla čez moj zavozlani kup ... bom poročala, če bo kaj navdihujočega.
Se vidimo,
…….in tole pride čez par dni:
Pika deluje!!!!!
Včeraj je mož zvečer ko je prišel iz službe (ob 10h) sedel za računalnik in začel iskati apartmaje za počitnice na morju. Sem skor s kavča dol padla! Moj mož se je vedno z vsemi štirimi upiral počitnicam, je vedno delo doma, pa škoda denarja, pa za računalnik je tudi teleban in nikoli, NIKOLI ne bi kaj takega šel iskat na internet, pa vedno sem se borila, da smo kam šli ... Še danes sem v (pozitivnem) šoku. JJJJJ
Čaranje deluje!
Navdušena A
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pika zdravo,
tvoja četrtkova predstavitev v Domžalah je bila za mene precej zanimiva, saj sem spoznal, kaj me je vleklo na kemijo. Mislim. Da zelo podobno kakor tebe na matematiko. Natančnost sistema, nekaj pravil, snovi čustveno ne reagirajo, jo opazuješ, spreminjaš, noben ne reče, danes jo opustiš, jutri te še vedno čaka itd. Tudi jaz sem se doživljal kot zelo občutljivega v moji mladosti, včasih sem si želel, da bi šel na operacijo in bi mi neprimerno žico, ki dovaja razne preobčutljivostne štose enostavno prerezali. Šele v zadnjih nekaj mesecih sem spoznal, da so občutljivost, sramežljivost, VEST, dar opazovanja, ipd prvi znanilci možnosti razvoja na višjo stopnjo zavesti, seveda, če te vse te ''težave'' s katerimi ne znaš-ne znam upravljati toliko ne povozijo, da se nehaš razvijati.
Če bi me kdo pred 40 leti vprašal, s čem se bom ukvarjal pri 60 letih, bi mu gotovo povedal vse kaj drugega kot to kar se sedaj dogaja z mano.
Moje bolečine v križu in okoli medenice vztrajno pojemajo. Malo zaradi EFT malo zaradi telovadbe. Ugotavljam, da če imam kje kake bolečine in to od danes na jutri, je to vedno vzrok v nepripravljenosti moje podzavesti, da bi se odpovedala kaki preživeti predstavi ali načinu življenja ali čustvovanja. Ugotavljam, da je tapkanje na nepripravljenost na osebni ali duhovni razvoj, zablokiranost v starih predstavah zelo koristna mantra.
LP
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pozdravljena predraga Pika!
Že par dni se ti skušam oglasit, ma ne rata. Zdaj pa le, ko sem prebrala EFT novičke. Danes mi jih je par res dobrih.... kar "prevedeno" pomeni takih, ki me spodbudijo k razmišljanju... Ti si nekako nadnaravna v tej svoji misiji, saj ti z nečim zelo preprostim uspeva zajeti velike množice zbeganih........ in potem čudež!!! Vsi postajajo ljubeči in nabiti z ljubezenskimi vibracijami pa z goro optimizma in energetsko polnih kot šus!!!!! Ni kaj, v tistih tvojih smootijih je čarobni napoj, ki ti daje moč in te nabija s tistim magnetnim žarom, ki nase privlačuje vse tegobe, da jih čarovniško prekuha in predela in se nato vrača nazaj kot bleščeč sončni žarek! Pesniško a??? Ma je tako in nič drugače. Eni se še kar počutijo zbegani - tisti moški s Tošča - a naj ne obupa: vaja dela mojstra. Vsak dan 1x je dosti več kot 1x tedensko po eno uro. V tisto energetsko polje se usede ideja in se od tam ne bo premaknila, če jo bo vsak dan sproti opominjal, da naj bo tam...A ti to veš....ni treba, da ti razlagam. Malo sem razmišljala, kako bi jaz to rešila. Tako pač kot sem od malih nog, le da se tega nisem zavedala! No pa smo tam: dvigovanje zavesti. In vse postane potem čudovita čarovnija, ker upravljaš vse kot se ti zdi. Zato pa ti kar siješ od energije! Eni jo pač imate, pravzaprav imamo, in nam gre zato lažje čez pregrade in butamo z glavo dokler nam ne uspe, ker smo prepričani, da nam bo uspelo. In čudež se tako zgodi....
Velik objem,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika,
poročilo »nosilke dekce«: SPALI SMO VSO NOČ – 2 DNI ZAPORED!!!!!!!!!!!!!!! Dete je zdaj uradno moje, sprejeto na dekco in srce. Napisala sem pesem »M… z mamico na dekici sedi« in mu jo pojem vsak večerJJJ. Zdaj šele vem da sem ga v duši zavračala, čeprav sem vse fizično naredila prav in on je to vse vedel. In slaba vest? Ni je! Dober je, vse je OK. Nisem supermama ampak sem pojoča mama hahaha. Zdaj veliko pleševa in se z dekce smejeva tečnem atiju, ki je tudi mal pregorelJJ. In včeraj ko je bil ati siten, sva se šla midva potepat, sama! Sva tečnobo pustila doma, da se je malo oddahnila in danes je vse drugače! Sprejela sem da ni treba bit 24 ur srečen da si starš, da te sme osrečevati tudi kakšna druga dejavnost. Yesssssss, zelo sproščujoče. Fijuuuuuu, končno imam občutek da sem ves zrak spustila iz sebe….. ahhhhhhhhh. Kakšna spoznanja…. Kakšni občutki…….. hvala za vse to…… Tapkam ponoči in ko se spomnim podnevi – zdaj sem v službi, si bom lažje vzela 15 minut na dan za tapkanje.
Ne veš kako sem ti hvaležna. Rešila si me živčnega zloma, še pridem.
*** m
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika,
hvala, v soboto je blo super!! Mislim, da bom veliko tapkala na jezo nase (tiso drugo »igrico«) – Recept za odnose – in kakšna želim postati; no pa seveda tudi na druge, zdaj, ko sem ugotovila, da si to lahko »dovolim« JJJ.
Lp,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pozdravljena!
Lep pozdrav in hvala za prijetno sobotno popoldne! (ha, zdaj sem se spomnila, da bi lahko namesto raznih neumnih oddaj v večernih urah na SLO 1, ti vodila eno konkretno serijo tapkanja...morda bi se situacija pri nas celo malce spremenila, he, he)
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pika hvala za skrb, ja poseg je uspel, vendar se vse počasi izboljšuje, vendar je OK. Pomaga mi tudi EFT in energija, ki se ustvarja ob tem. Lepo se imej in upam, da se kaj vidimo...
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Dragi moji,
sem precej leteča in temu primerno slabše odzivna, pa bo že bolje. Najprej moj komentar na sobotno skupino; vedno znova, kadar takole intenzivno tapkam mi na koncu odleže, ker obnovim vedenje, da imam odločitve v svojih rokah; odločitev ali želim biti zdrava ali ne ali želim nekaj narediti, nekam iti, namesto koga kaj opraviti ali pač ne (saj nič ni nemogoče, poznam namreč metodo EFT JJJJ).
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika,
evo, že takoj novica. Ravnokar sem poklicala (bivšega) moža zaradi enih težav z internetom in oglasila se je, prvič, nova gazdarica. Rekla sem, da bi rada njega in je prav prijazno odgovorila, da je v ordinaciji in da mu bo povedala, da sem klicala.... Občutki?......Ništa od ništa, gladko mi je vseeno, ravno do ….!!!!!! Bravo, hvala ti tisočkrat, bom še sama pucala naprej!
Objemček!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
In čeprav nič ne uspem napisat, al pa ni prave volje, lahko rečem, da si mi EFT dala za zmeraj. Nihče mi ga ne more vzet, moj je! In čeprav se še nisem lotla nobenih velikih zadev, ga pa pridno uporabljam za sprotne zadeve, in vedno pomaga, je nek učinek, je kot krema, ki ti takoj zmehča izsušeno kožo, je kot aspirin, ki v naslednjih trenutkih ziher prinese olajšanje, je kot obliž, ki zaustavi krvavitev, skratka je moja prva pomoč. Takšno prvo pomoč bi moral imeti vsak vedno s sabo, ker sploh nima nobene teže, ni odvečna prtljaga in ti ne zasede nič prostora v torbici. 
Pikica ti si čudovita in EFT je zakon! 
Sončen pozdravček!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Ampak kadar se me poloti nemir ali imam kakšno težavo, ki me iztiri, se kar podzavestno zavlečem nekam v kot in odtapkam kakšen krog. Vsaj toliko, da svobodneje zadiham. Nisem pa se še polotila bolj sistematičnega dela, da bi popucala večje stiske in tisto, kar se je nabralo od otroštva dalje. Ampak sem vseeno zadovoljna. Vidim, da eft postaja moja rutina, del vsakdanjega življenja, nekaj, kar je pri roki in v mojem mislenem sistemu in to mi je všeč.
Sem zadnjič slišala zanimivo misel - človek se lahko samo do 18-ega leta izgovarja na posledice otroških traum in otroštvo krivi za svoja napačna ravnanja; od tam naprej je odrasel človek, ki mora poskrbeti, da ozdravi, predela slabe izkušnje in začne odgovorno živeti. In eft je zelo priročno orodje za to!
Pravzaprav sem ti hotela samo to povedati. Tvoje zasluge pri tem, da napredujemo in tapkamo so seveda nemerljive in moja hvaležnost tudi. Kolegica ima na službeni mizi ves čas čaj v lončku "jaz tapkam" in je prav simpatično; me vsakič pripravi do nasmeha.
Lepo bodi, se kaj vidimo,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pozdravljena!
Stokrat, stokrat ti hvala. Moram ti sporočiti, da sem se prav smejala, ko sem brala tvoj odgovor. In veš zakaj? Ker sem se spravila tapkat že pred tvojim odgovorom in sem si rekla kar bo pa bo, nekaj bom že"spacala skupaj", dokler mi Pika ne odgovori in potem ugotovim, da nisem tako slaba in sem podobne stavke oz. besede spravljala skupaj kot si mi jih ti opisala. Učinek pa se že pozna.
Hvala in lep pozdrav.
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
 
SKUPINSKO VSESLOVENSKO TAPKANJE VSAK PONEDELJEK OB 20.00:
Kar nekajkrat smo izvedli skupinska tapkanja, ki so se rodila ob ideji o skupinskem tapkanju in kritični masi za spremembo. Občutek, ko končamo, je vsakič dober - tako da bomo s projektom kar nadaljevali. Odzivov na moje takratne novice je bilo več kot 500 - se pravi, da je somišljenikov dovolj za celo Slovenijo - januarja je v Sloveniji uradno prebivalo 2.046.976 ljudi - kritična masa je torej 143 ljudi za celo Slovenijo in 55 za Ljubljano.
Se nas lahko zbere toliko?
V duhu?
Oziroma - kot je super predlagala ena od udeleženk sobotnega tečaja EFT Prve stopnje - tisti, ki niste iz Ljubljane, se pojavite na spletni strani www.eft-slovenija.si/ in poglejte števec prisotnosti - da se boste počutili bolj povezane z ostalimi.
Torej - vsak ponedeljek točno ob 20.00 za dobrih pet minut.
Tapkamo pa takole - za tiste, ki še niste doživeli v živo: www.eft-slovenija.si/eftvseslovenskotapkanjevponedeljek
 
AMET (http://www.aamet.org/main.php) certificirani EFT tečaji v Sloveniji KONČNO V SLOVENSKEM JEZIKU!
Prva stopnja (popularno imenovana tudi Level1):
datumi: sobota, 23. junija 2012 od 10h do 18h
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: opravljen moj začetni 4-urni uvodni praktični tečaj uporabe metode EFT
cena tečaja: 110 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju.
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
Druga stopnja (popularno imenovana tudi Level2):
datumi: sobota in nedelja 26. in 27. maj 2012, vsak dan od 10h do 18h
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Prva stopnja (Level1)
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 2.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli).
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
Tretja stopnja (popularno imenovana tudi Level3):
datumi: 30.junij in 1.julij 2012, vsak dan od 10h do 18h
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Druga stopnja (Level2)
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 3.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri predpisane opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli).
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja: www.eft-slovenija.si/joomla-license/eft3stopnjaaamet
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Začetne 4-urne delavnice uporabe metode EFT v Bovcu 8.maja, v Ljubljani 2. junija, v Vitacentru 19. maja, eft-slovenija.si/index.php
 
Nadaljevalna 4-urna delavnica uporabe metode EFT v Ljubljani 2.junija, 7.julija, eft-slovenija.si/joomla-license/nadaljevalna4urna
 
Uvodne enourne predstavitve delovanja metode EFT – v četrtek 10. maja v Domžalah, …eft-slovenija.si/index.php
 
Skupinske EFT ''vadbe'' so prilika za vse, ki bi si želeli malo zunanje pomoči v procesu spopadanja s svojimi energijskimi zamaški.
 
Individualne tapkalne seanse metode EFT: vsak, ki želi z mano delati individualno, naj mi to sporoči, pa se bomo natančneje dogovorili. ''Moji'' individualci trajajo 1,5 do 2 uri, s tistimi, ki vas poznam pa lahko delam tudi preko skypa (da odpade vožnja). Skype je neprimeren samo za prvi stik, ki mora biti zame še vedno oseben.
 
EFT mini delavnice na DVD-jih
Posnetih je 6 EFT mini 2-urnih delavnic: Trema pred nastopom, Težavni osebni odnosi, Odlašanje, Vsakdanji stres, Slabe navade in Željena telesna teža.
Na voljo so v kompletu, vseh 6 skupaj, zraven pa je priložen CD z besedili za tapkanje.
Posnetki so namenjeni tistim, ki se težko spravijo tapkat sami, kot neke vrste vodenje in pomoč. Ali ljudem, ki se delavnic v živo ne morejo udeležiti.
Cena za komplet je 29 EUR, poštnina je dodatne 3 EUR.
 
Slovenska www stran za uporabnike metode EFT, s katere si lahko brezplačno snamete celoten EFT priročnik v slovenščini:
www.eft-slovenija.si/ Obiščite tudi njeno prelepo odraslo sestro www.eftuniverse.com/, ki pa je v angleščini.
 
Če imate kakšno svojo zgodbo, napišite mi! Z veseljem bom brala in tudi odgovorila na vaša vprašanja. Prosim vas tudi, da mi dovolite objavo vaših doživetij (seveda brez imen ali kakšnih konkretnih podrobnosti), saj so take zgodbe strašno močna motivacija za nas ostale. OK? OK!
 
Vas vse ljubeče pozdravljam,
Pika
 
Moji učenki Darja in Vera sta poskrbeli za lep slovenski prevod EFT knjige za otroke, ki jo je v angleščini napisal Brad Yates. Knjiga je na voljo v elektronski verziji na tej povezavi: http://www.bradyates.net/ww/translations.html med mnogimi ostalimi prevodi, stane 7 USD, naslov pa je Čarovnikova želja ali kako je pregnal zoprneže - zgodba o čarobnosti v tebi. Ne bo škodila niti odraslim po mojeJJJ.
 
Če še niste utegnili - zvočni posnetki Dneva za EFT so sedaj v celoti naloženi na spletni strani http://www.eft-slovenija.si/eft-posnetki-10-marec-2012. Prezentacije predavateljev še pridejo zraven.
 
POVEZAVE NA NEKATERE TV POSNETKE:
 
Intervju za portal Siol – 2.maj 2012 - je na voljo na tejle povezavi:
 
Tole je povezava na posnetek tapkanje z Zvezdano Mlakar na kajenje - EFT se začne nekje okrog 31.minute.
 
in nadaljevanje - od 7.minute naprej:
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na oddajo na TV SLO v sredo, 1.12.2010 - EFT in odvajanje od kajenja
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na oddajo na TV SLO v ponedeljek, 14.6.2010 - EFT in hujšanje -
http://tvslo.si/predvajaj/dobro-jutro-2-del/ava2.73041801/
EFT je od minute 34 naprej
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Živjo Pika!
Sporočam ti, da smo pravkar objavili
oddajo o metodi EFT.
Povezava: http://www.s12.si/zdravo-zivljenje/v-ravnovesju/985-v-ravnovesju-metoda-eft
Jaz sem prebrala prvi del priročnika in se že veselo tapkam ter širim navdušenje nad EFTjem. :)
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na posnetek oddaje Mozaik na RTV SLO2, ki je bila na sporedu 28.7.2009 ob 20.30.
 
- povezava na prispevek v oddaji Vizita na POP TV 20.6.2009: http://poptv.si/multimedia/alergije/eft-metoda.html
 
- povezava na oddajo dolenjskega TV kanala ''Vaš kanal'' v Tomovi dnevni sobi 18.5.2009: http://www2.tv-nm.si/index.php?option=com_content&task=view&id=10484&Itemid=133
 
- oddaja Sobotno popoldne na TV SLO1 – povezava je na vseh 37 minut, EFT pa je od 24. minute naprej...http://www.rtvslo.si/play/labirint-alternativa/ava2.31273605/ 
 
 


--
Če ne želite več prejemati EFT novic, kliknite this link
Če želite popraviti svoje podatke, kliknite this link

Arhiv EFT Novic