14 maj, 2012

EFT novice 7.5.2012 in prva predstavitev knjige EFT za telebane bo v Ljubljani 23.maja

Pozdravljeni vsi ljubi moji,
 
tako, pa smo določili datum predstavitve knjige EFT za telebane za medije.
Srečali se bomo v sredo, 23. maja ob 18h v Kavarni Union v Ljubljani.
Kot se za vse take predstavitve spodobi, vstopnine ne bo, bo pa zelo zelo posebno in nepozabno.
Tudi podpisi za v knjigo, če boste želeli, pa seveda cel kup sveže stiskanih knjig, še dišečih po tiskarski barvi in po promocijski ceni 20 EUR vas bo čakalo, če ste zamudili prednaročilo.
Tej predstavitvi bodo sledile predstavitve drugje po Sloveniji (in tudi malo preko meje), za začetek v sredo 30. maja ob 10h dopoldan v Trstu in v torek, 5. junija ob 18h v Mariboru.
Se vidimo?
Se vidimo, bo poseben večer in posebno vzdušje.
 
Tapkanje je zakon:)))))))))))))))))))))))))))))
 
na kratko o dogodkih ta teden:
-          v ponedeljek, 14. maja od 19h do 20h v Ljubljani –  redno enourno skupinsko tapkanje v prostorih Gimnazije Moste. Prostovoljni prispevki.
-          v sredo, 16. maja ob 19h v Vitacentru Naklo – 2-urna mini EFT delavnica ''Telesna teža''
-          v četrtek, 17. maja od 19h do 20.30h v Žalcu – skupinsko tapkanje.
-          v soboto, 19.maja od 16h do 20h v Vitacentru Naklo– začetna praktična 4-urna EFT delavnica
 
in še – kaj se dogaja pod vodstvom mojih učenk in učencev (http://www.eft-slovenija.si/joomla-license/skupinskeeftvadbe):
-          vsako sredo ob 18.30h je enourno skupinsko tapkanje v Logatcu
-          vsak torek ob 18.30h je enourno skupinsko tapkanje v Murski Soboti. www.custvena-svoboda.si Lokacija je sedaj nova.
-          vsak ponedeljek ob 19h je skupinsko tapkanje v Kopru.
-          vsak torek ob 19h je skupinsko tapkanje v Ajdovščini
-           vsak torek ob 19h in vsako sredo ob 20h je skupinsko tapkanje v Ljubljani v Šiški www.odprta-pot.si
-          redna skupinska tapkanja v Mariboru – na različne teme – http://povezani.si
-          vsak torek ob 18h je skupinsko tapkanje v OŠ Malečnik.
-          vsak torek popoldan ob 17.30h in vsako drugo sredo ob 16h v Trstu. eft@barbarazetko.comVŠtorjah pri Sežani smo se zmenili, da vodim 4-urno delavnico v soboto 19. maja od 15.00 do 19.00. V Komnu pa bom predstavila EFT v petek 18. maja ob 18.30 (v prostorih knjižnice).
-          vsak ponedeljek od 17.45h do 18.45h v Velenju. Centru za nego telesa »ZANA«, Ljubljanska 25. Prostovoljni prispevki.
-          vsako sredo ob 19h na OŠ Dekani. Prostovoljni prispevki.
 
malo motivacije - pisma bralcev - uporabnikov metode EFT:
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Dnevni Martinin EFT blog: http://povezani.si/blog
Takole piše Martina: no, jaz imam do konca še mesec in pol. Za mano je neverjetna izkušnja. Najbolj sem vesela, ker ne čutim potrebe, da bi reševala vse probleme tega sveta, da bi delila nasvete vsem in vsakomur, ki mi prekriža pot in če ga že komu povem, nisem nič užaljena, če me zavrne ali čutim to kot svoj vele-poraz. No, to je neke vrste svoboda, ne? Tako, malo se bom zopet pomujala s tem mojim blogom, da speljem do konca. Kaj bo pa bo. Potem bom pa začela kuhati. EFT v kuhinji. Kako spečeš čudovito torto, postrežeš goro obiskov in si zvečer čisto fit...hi, hi, hi. To bi bilo nekaj!!!
Res lep dan ti želim. Letos se ne morem udeležiti vaših srečanj z Jacqui.... Mogoče mi uspe v juniju priti na 3. stopnjo. Glede hitrosti želje po spremembah sodim med te telebane...Istočasno pa mi je tako fino, ko ne čutim več pritiska, da bi kam hitelaJJJ
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika!
Tvoji DVD EFT mini delavnice, ki sem jih kupila so čudovite. Pridno delam in navdušujem ljudi nad učinki EFT.
Lep dan,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Po tečaju sem čutila močan energijski šus, sem se morala kar malo prizemljitiJJJ. Čutila sem tudi ljubezen. Vedno se mi je zdelo hecno, ko so ljudje Piki pisali, da jo imajo radi in to tako zelo poudarjaliJ. Zdaj jih malo bolje razumemJ. Še v nedeljo, ko sem brala gradivo s tečaja sem čutila te lepe vibracije, kot bi bila v nekem energijskem polju mile, tihe ljubezni. Je kar težko razložiti..
Hvala vsakemu posebej.
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika,
kok si pa lepa na teh fotkah iz reportaže!!! Kar siješ od energije, kar itak vedno, ampak tokrat si pa še posebej ena pomladna rožica! Uauaau, uauuua ...
Pozdravček,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Živijo Pika,
vse čestitke za odlično delo. Z veseljem preberem tvoje maile in vidim, da pridno opravljaš svoje poslanstvo.
Lep pozdrav,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Živjo,
kar dolgo se nisem oglasil. Tapkam še vedno saj sem še vedno na vrtiljaku le da je vožnja navzgor hitrejša. Ko sem totalno sesut mi ne gre od rok, prav tako ne, ko ni problemov, si mislim zakaj neki bi, tako da se metode poslužujem ko sem pri tleh a ne na podnu. In skoraj nikoli doma, vedno v naravi. Trenutno sem na Tošču in po poti tapkam prst ob prst. Vse te boleče padce si ustvarjam izključno s svojimi lastnimi pričakovanji. Nekako tako kot pri športu. Začneš neobremenjeno, ko pride uspeh si počasi dvigneš pričakovanje, ko potem želenega rezultata ni, sledi razočaranje. Rad bi našel notranji mir, da bi bil prost pričakovanj, pa vidim da sem še zelo daleč. Ampak enkrat mi bo uspelo, tudi s pomočjo tapkanja in spodbude, ki sem jo bil v najtežjih trenutkih deležen s tvoje strani.
Pozdrav,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Hojla Pika,
kar takoj, pa ne vprašanje, ampak pohvala oz čestitke za današnje predavanje, predstavitev EFT na Ajdi. Jaz sem uživala 5oo na uro, ne samo zaradi tvojega načina, ki je itak vedno super, ampak, da si pritegnila tudi mojo najboljšo prijateljico, ki jo do sedaj nisem uspela spraviti niti od doma, kaj šele da se je odločila da pride in še to ne tako od blizu in ker nerada vozi avto, predvsem ponoči, to pa je res USPEH, bravo, bravo in hvala ti Pika za res doživet večer. Pa to ni samo moje, oz najino mnenje, temu mnenju se so pridružile še tri dame, pa še po mojem vsi ostali, saj se je čutila zelo dobra energija.
Nočko,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
 
SKUPINSKO VSESLOVENSKO TAPKANJE VSAK PONEDELJEK OB 20.00:
Kar nekajkrat smo izvedli skupinska tapkanja, ki so se rodila ob ideji o skupinskem tapkanju in kritični masi za spremembo. Občutek, ko končamo, je vsakič dober - tako da bomo s projektom kar nadaljevali. Odzivov na moje takratne novice je bilo več kot 500 - se pravi, da je somišljenikov dovolj za celo Slovenijo - januarja je v Sloveniji uradno prebivalo 2.046.976 ljudi - kritična masa je torej 143 ljudi za celo Slovenijo in 55 za Ljubljano.
Se nas lahko zbere toliko?
V duhu?
Oziroma - kot je super predlagala ena od udeleženk sobotnega tečaja EFT Prve stopnje - tisti, ki niste iz Ljubljane, se pojavite na spletni strani www.eft-slovenija.si/ in poglejte števec prisotnosti - da se boste počutili bolj povezane z ostalimi.
Torej - vsak ponedeljek točno ob 20.00 za dobrih pet minut.
Tapkamo pa takole - za tiste, ki še niste doživeli v živo: www.eft-slovenija.si/eftvseslovenskotapkanjevponedeljek
 
AMET (http://www.aamet.org/main.php) certificirani EFT tečaji v Sloveniji KONČNO V SLOVENSKEM JEZIKU!
Prva stopnja (popularno imenovana tudi Level1):
datumi: sobota, 23. junija 2012 od 10h do 18h
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: opravljen moj začetni 4-urni uvodni praktični tečaj uporabe metode EFT
cena tečaja: 110 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju.
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
Druga stopnja (popularno imenovana tudi Level2):
datumi: sobota in nedelja 26. in 27. maj 2012, vsak dan od 10h do 18h
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Prva stopnja (Level1)
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 2.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli).
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
Tretja stopnja (popularno imenovana tudi Level3):
datumi: 30.junij in 1.julij 2012, vsak dan od 10h do 18h
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Druga stopnja (Level2)
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 3.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri predpisane opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli).
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja: www.eft-slovenija.si/joomla-license/eft3stopnjaaamet
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Začetne 4-urne delavnice uporabemetode EFT v Bovcu 8.maja, v Ljubljani 2. junija, v Vitacentru 19. maja, eft-slovenija.si/index.php
 
Nadaljevalna 4-urna delavnica uporabemetode EFT v Ljubljani 2.junija, 7.julija, eft-slovenija.si/joomla-license/nadaljevalna4urna
 
Uvodne enourne predstavitvedelovanja metode EFT – v četrtek 10. maja v Domžalah, …eft-slovenija.si/index.php
 
Skupinske EFT ''vadbe''so prilika za vse, ki bi si želeli malo zunanje pomoči v procesu spopadanja s svojimi energijskimi zamaški.
 
Individualne tapkalne seanse metode EFT: vsak, ki želi z mano delati individualno, naj mi to sporoči, pa se bomo natančneje dogovorili. ''Moji'' individualci trajajo 1,5 do 2 uri, s tistimi, ki vas poznam pa lahko delam tudi preko skypa (da odpade vožnja). Skype je neprimeren samo za prvi stik, ki mora biti zame še vedno oseben.
 
EFT mini delavnice na DVD-jih
Posnetih je 6 EFT mini 2-urnih delavnic: Trema pred nastopom, Težavni osebni odnosi, Odlašanje, Vsakdanji stres, Slabe navade in Željena telesna teža.
Na voljo so v kompletu, vseh 6 skupaj, zraven pa je priložen CD z besedili za tapkanje.
Posnetki so namenjeni tistim, ki se težko spravijo tapkat sami, kot neke vrste vodenje in pomoč. Ali ljudem, ki se delavnic v živo ne morejo udeležiti.
Cena za komplet je 29 EUR, poštnina je dodatne 3 EUR.
 
Slovenska www stran za uporabnike metode EFT, s katere si lahko brezplačno snamete celoten EFT priročnik v slovenščini:
www.eft-slovenija.si/ Obiščite tudi njeno prelepo odraslo sestro www.eftuniverse.com/, ki pa je v angleščini.
 
Če imate kakšno svojo zgodbo, napišite mi! Z veseljem bom brala in tudi odgovorila na vaša vprašanja. Prosim vas tudi, da mi dovolite objavo vaših doživetij (seveda brez imen ali kakšnih konkretnih podrobnosti), saj so take zgodbe strašno močna motivacija za nas ostale. OK? OK!
 
Vas vse ljubeče pozdravljam,
Pika
 
Moji učenki Darja in Vera sta poskrbeli za lep slovenski prevod EFT knjige za otroke, ki jo je v angleščini napisal Brad Yates. Knjiga je na voljo v elektronski verziji na tej povezavi: http://www.bradyates.net/ww/translations.html med mnogimi ostalimi prevodi, stane 7 USD, naslov pa je Čarovnikova želja ali kako je pregnal zoprneže - zgodba o čarobnosti v tebi. Ne bo škodila niti odraslim po mojeJJJ.
 
Če še niste utegnili - zvočni posnetki Dneva za EFT so sedaj v celoti naloženi na spletni strani http://www.eft-slovenija.si/eft-posnetki-10-marec-2012. Prezentacije predavateljev še pridejo zraven.
 
POVEZAVE NA NEKATERE TV POSNETKE:
 
Intervju za portal Siol – 2.maj 2012 - je na voljo na tejle povezavi:
 
Tole je povezava na posnetek tapkanje z Zvezdano Mlakar na kajenje - EFT se začne nekje okrog 31.minute.
 
in nadaljevanje - od 7.minute naprej:
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na oddajo na TV SLO v sredo, 1.12.2010 - EFT in odvajanje od kajenja
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na oddajo na TV SLO v ponedeljek, 14.6.2010 - EFT in hujšanje -
http://tvslo.si/predvajaj/dobro-jutro-2-del/ava2.73041801/
EFT je od minute 34 naprej
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Živjo Pika!
Sporočam ti, da smo pravkar objavili
oddajo o metodi EFT.
Povezava: http://www.s12.si/zdravo-zivljenje/v-ravnovesju/985-v-ravnovesju-metoda-eft
Jaz sem prebrala prvi del priročnika in se že veselo tapkam ter širim navdušenje nad EFTjem. :)
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na posnetek oddaje Mozaik na RTV SLO2, ki je bila na sporedu 28.7.2009 ob 20.30.
 
- povezava na prispevek v oddaji Vizita na POP TV 20.6.2009: http://poptv.si/multimedia/alergije/eft-metoda.html
 
- povezava na oddajo dolenjskega TV kanala ''Vaš kanal'' v Tomovi dnevni sobi 18.5.2009: http://www2.tv-nm.si/index.php?option=com_content&task=view&id=10484&Itemid=133
 
- oddaja Sobotno popoldne na TV SLO1 – povezava je na vseh 37 minut, EFT pa je od 24. minute naprej...http://www.rtvslo.si/play/labirint-alternativa/ava2.31273605/ 
 


--
If you do not want to receive any more newsletters, this link
To update your preferences and to unsubscribe visit this link
Forward a Message to Someone this link

Arhiv EFT Novic