10 april, 2012

EFT novice 9.4.2012 in v cetrtek zacnemo na Bledu

Pozdravljeni vsi ljubi moji,
 
najprej - zvočni posnetki Dneva za EFT so sedaj v celoti naloženi na spletni strani http://www.eft-slovenija.si/eft-posnetki-10-marec-2012.
Prezentacije predavateljev še pridejo zraven.
 
In potem – v četrtek zjutraj začnemo s štiridnevno delavnico na Bledu.
V tapkanju nas bo vodila gospa Jaqui Crooks, ki ima naziv EFT mojster.
Naša vsakoletna druženja na Bledu so prav res nekaj posebnega – deloma zaradi lepote okolice, potem zaradi res intenzivnega tapkanja s super vodenjem, in letos tudi zato, ker se jedro skupine sedaj druži že tretje leto.
Pa seveda ne samo druži, predvsem druži v odkrivanju sebe.
Taki dnevi imajo prav posebno energijo, skupina vedno lahko doseže preboje tam, kjer jih posamezniki težje – tako pač je.
Skupina, dobro vodena in usmerjena v pravi cilj – to je cel čudež.
Če na Bled ne zmorete, pridite vsaj v sredo, 18. aprila na celodnevno tapkanje v Ljubljani – za okus, kako je tapkati z nekom, ki je res neverjetno izkušen.
 
Ker – o tem sem danes razmišljala, ko smo v krasnem toplem pomladnem dnevu nabirali kilometre po dolenjskih hribih.
Bilo nas je veliko, saj je bil dan naravnost idealen za naš pohod – stari in mladi, znani in neznani, tapkalci (čedalje pogosteje mi ljudje razlagajo svoje uspehe s tapkanjem tudi v živo) in netapkalci – vsi združeni v užitku mladega zelenja pomladi.
Nekatere poznam že celo življenje, nekatere sem danes srečala prvič.
O čem sem torej razmišljala?
O tem, s čim svet okrog nas v resnici spremenimo.
S tem, kar rečemo?
Seveda tudi.
Pa s tem, kar naredimo?
Jasno da, še malo bolj kot z besedami.
Ampak še najbolj ga spremenimo – prav presenetljivo – s tem, kaj postanemo.
Ker – posledica tega da smo postali nekaj, kar v resnici smo je ''dovoljenje'' vsem ostalim, da naredijo isto.
Tapkanje je zakon:)))))))))))))))))))))))))))))
 
Knjiga EFT za telebane v prednaročilu:
Založba Pasadena se je odločila, da izda v slovenščino prevedeno obširno knjigo o praktični uporabi metode EFT v praksi.
Knjiga bo res obširna (več kot 300 strani), vsebovala bo (med drugim) mnoge postopke za tapkanje za tiste, ki radi sledite napisanim stavkom.
Napisala jo je Helena Fone, ki je predsednica organizacije AAMET.
Knjiga je del slavne mednarodne zbirke najrazličnejših priročnikov s skupnim naslovom ''…..za telebane'', ki jo prav gotovo poznate, saj ima prepoznavno rumeno-črno vizualno podobo.
Knjiga izide konec aprila letos.
V prednaročilu bo občutno cenejša, manj kot 20 EUR, in ta cena bo veljala do izida.
Naslovnico knjige si lahko ogledate na prvi strani naše spletne strani http://www.eft-slovenija.si/.
 
na kratko o dogodkih ta teden:
-          od četrtka 12. aprila do nedelje 15. aprila na Bledu – 4-dnevna intenzivna delavnica z Jaqui Crooks z naslovom ''Surviving your family''. Delavnica bo v angleškem jeziku brez prevoda.
 
in še – kaj se dogaja pod vodstvom mojih učenk in učencev:
-          vsako sredo ob 18.30h je enourno skupinsko tapkanje v Logatcu
-          vsak torek ob 18.30h je enourno skupinsko tapkanje v Murski Soboti. www.custvena-svoboda.si Lokacija je sedaj nova.
-          vsak ponedeljek ob 19h je skupinsko tapkanje v Kopru.
-          vsak torek ob 19h je skupinsko tapkanje v Ajdovščini
-          vsak torek ob 18h je skupinsko tapkanje v Ljubljani v Šiški www.odprta-pot.si
-          redna skupinska tapkanja v Mariboru – na različne teme – http://povezani.si
-          vsak torek ob 18h je skupinsko tapkanje v OŠ Malečnik.
-          vsako soboto od 9.30h do 10.30h in vsako drugo sredo ob 16h v Trstu. eft@barbarazetko.com
-          vsak ponedeljek od 17.45h do 18.45h v Velenju. Centru za nego telesa »ZANA«, Ljubljanska 25. Prostovoljni prispevki.
-          vsako sredo ob 19h na OŠ Dekani. Prednost imajo teme, ki so povezne z učenjem, vzgojnimi problemi, odnosi med šolo in domom, odnosi v družini. Prostovoljni prispevki. V soboto, 12.maja dopoldan začetna 4-urna delavnica.
 
malo motivacije - pisma bralcev - uporabnikov metode EFT:
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Dnevni Martinin EFT blog: http://povezani.si/blog
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Sedaj pa obljuba dela dolg in čas je, da napišem kako se je rešila naša težava s kakanjem. Naj spomnim: moja hči se je odločila, da ne bo več kakala, jaz pa sem bila čisto panična in sem že kar videla kako bova šli v bolnico.... Tapkali sva, ker se boji kakati, pa ker noče kakati, pa lalalala. Zdelo se mi je, da ni pravega učinka. Po tvojem nasvetu sem začela tapkati bolj sebe. Čeprav sem jezna na K…., da bi jo kar pregriznila, se popolnoma... in tako v nizu tapkanja odkrila, da me najbolj jezi, da ne morem imeti nadzora nad stvarjo in da me to meče iz tira. Nadzor hočem imeti tudi nad drugimi stvarmi, kar mi največkrat potem povzroči občutke nemoči in jeze, ker v življenju pač ne moreš imeti vsega pod kontrolo, to niti ni potrebno. Potem sem se zavedala še občutka kako sem s forsiranjem Karin v bistvu škodovala, namesto da bi ji stala ob strani, ker se je bala da jo bo bolelo, ko bo kakala. Tapkala sem še na ta občutek, da nisem pomagala svojemu otroku, ko me je potreboval. Seveda sem se zraven zjokala, potem pa sem se počutila veliko bolje. Po tem dogodku sem se umirila. V lekarni sem kupila sirup za mehčanje blata (že prej), gledala da je veliko pila, ji za vsako kakanje dala nalepiti nalepko na steno za spodbudo in jo pohvalila. Sedaj lahko rečem, da se že skoraj ne boji več kakanja, jaz pa je ne teroriziram.
Dobra izkušnja, ni kaj. Tapkanje je zakon!
Lep pozdrav,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Zdravo, draga Pika,
kar takoj se prijavljam med telebane. Moje podatke vidiš spodaj. Bom kratka. BRAVO! Čestitam ti za vse fantastične podvige! Upam, da se kdaj spet kakšnega udeležimJJJ
Iskren objem,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pozdravljena, Pikica!
Naročam knjigo da bom še naprej veselo tapkala! 10. marca je bilo, kot bi doživela razsvetljenje ....in kockice so se počasi začele zlagati, kot je treba! Kilogrami počasi kopnijo, jaz pa rastem. više in više. Hvala ti za vse in te objemam!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Dobro jutro JJJ
rada bi naročila komplet DVD-jev. Hvala. Zahvalila bi se vam tudi za čudovite ponedeljkove novice, ki mi vsak teden prinesjo nekaj novega, dobrega. 
Lep sončen pozdrav,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pika pozdravljena,
super si in hiper aktivna, kje pobiraš ideje in energijo...? Aja, odgovor je seveda čist simpl…preko tapkanjaJJ. Prosim, če me lahko upoštevaš pri prednaročilu za buklo EFT za telebane in ko prišla na svetlo mi jo pošlješ.
Hvala in lepo bodi še naprej,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Zdravo, Pika!
Naj se še jaz javim s svojim komentarjem glede 10. marca-bilo je res ENKRATNO!! Nobene živčnosti, vse mirno ,lepo, spontano. Resnično, vse čestitke za organizacijo, ker je bilo vse premišljeno in do pikice natančno dodelanoJJ.
Lep pozdrav!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Spoštovana gospa Pika!
Zelo sem srečna, da sem se lahko naučila te metode iz priročnika. Življenje je postalo mnogo lažje. Hvala in lep pozdrav!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika!
Tako sem vesela, da sem se lotila nekaj novega, da sem te spoznala, da sem bila na celodnevnem tapkanju. Zdaj se mi kar naenkrat zdi vse rešljivo. Še kaj bi te rada vprašala, zato se sigurno udeležim naslednje delavnice. Predavateljica si pa tako dobra, da bi jaz še matematiko vzljubila, če bi jo še učila. Sem pripovedovala prijateljicam, da si nam EFT razložila tako, da ni nobene možnosti, da v to ne bi verjel, in kako to, da tega že prej nismo spoznale.
Hvala za vse dobro, kar počneš za nas!!
S prijaznimi pozdravi,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika, posnetki so super JJJ
Zabavni in polni koristnih vsebin. Hvala, ker jih deliš z vsemi.
Lepo te pozdravljam,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pozdravljena Pika !
Najlepša hvala za tole spletno stran z zvočnimi posnetki. Super je. Vesela sem , da ti tako uspeva in da je vedno več ljudi, ki uporabljajo to čudovito metodo. Sama tudi v naši šoli hujšanja pokažem osnovni recept, nekateri so navdušeni (zlasti tisti, ki so uspešni in vztrajni, drugi pa me čudno gledajo), tistim najbolj zagretim dam tvoj naslov in jih obvestim o delavnici v Naklem. No vsak ima možnost izbire. Tale sprostitvena vaja je zelo dobra, edino ne vem, kako z rokami – prekrižane v karate položaju – ali mirujejo, ali tapkajo karate točko???
Draga Pika hvala ti in želim ti veliko uspeha, predvsem pa dobre volje (ki jo ti imaš na pretek) in zdravja!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pika pozdravljena,
naj povem, da se že 10 dni pripravljam, da ti napišem sporočilo…že ko sem se v nedeljo 25. marca vračala domov iz EFT-ja 2. stopnje sem med potjo razmišljala, kako ti moram napisat, da mi je tvoja razlaga »s kapsulo« odprla oči, kako lahko z EFT-jem vplivamo na spremembo dojemanja dogodkov…vse skupaj mi je zdaj popolnoma jasno…v glavi sem že na pol sestavila sporočilo, ki naj bi ti ga napisala…nakar se je v ponedeljek zjutraj (sicer že prej bolnemu) sinu zdravstveno stanje tako poslabšalo, da se mi je podrl ves plan za začetek novega tedna....morala sem poklicat reševalno postajo….jasno sem bila v šoku…ko sem čakala da se vzpostavi telefonska zveza, sem se spomnila nate in tvoje razlage o treh točkah za kritične situacije…v eni roki držim telefon, z drugo tapkam….vse skupaj sem super izpeljala, brez kakršnekoli panike, popolnoma mirna, zbrana…ko sva nato cel dan čakala na urgenci na prosto posteljo v KC, sem večkrat tapkala navedene točke…super sem se držala - navdušena sama nad sabo hahaha….zdravstveno stanje sina se je sicer do danes že precej izboljšalo…ampak jaz še vedno preokupirana z organizacijo, delom itd. (lahko bereš kot opravičilo, zakaj se nisem že prej javila)…danes pa trdno odločena, da najdem čas, da se ti oglasim ker,…poleg vsega je včeraj zvečer sina začel bolet še zob…ker ima že tako in tako ogromno drugih zdravil, sem upala, da bo lahko zaspal brez tablete proti bolečinam…ob 23h le ni šlo več, vzel je tableto proti bolečinam, pa je njen učinek čez 3 ure popustil…ura pa 2 ponoči….in brihtna mama se (šele takrat) spomni na EFT…bolečina mine po dveh krogih tapkanja in končno zaspiva do jutra….tako Pika vidiš – pri meni ponovno preverjeno, da EFT deluje…tapkanje je zakon…ti pa tudi, ker svoje znanje tako nesebično in na tak simpatičen način širiš….hvala ti!
Lepo bodi,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
 
APRILSKE DELAVNICE Z JAQUI CROOKS v Ljubljani in na Bledu:
Ena od stvari, ki se bo zgodila aprila letos, bo že tretji obisk gospe Jaqui Crooks (ima naziv EFT mojster) v Sloveniji.
Za tiste srečneže, ki ste že kdaj tapkali v njeni družbi opis seveda ni potreben.
Za ostale pa – Jaqui je ena velika prijazna mama, ki te ima zelo rada, tudi ko te s kakšno besedo med tapkanjem spravi v debele solze.
Zato je z njo tako lepo in enostavno delati.
Program je vsako leto drugačen, letos bomo imeli dve daljši delavnici na Bledu in vmes dvakrat po en dan v Ljubljani.
Vsak si iz programa lahko izbere tisto in toliko, kolikor se mu zdi, da je zanj najbolj primerno. Vsa predavanja bodo v angleščini brez prevoda, udeleženci (sploh na Bledu) pa bodo iz vse Evrope, ne samo iz Slovenije.
Bo zelo zanimivo delati v taki skupini.
Tisti, ki ste kdaj začutili, kaj naredi skupina, usmerjena natančno v isto smer in dobro vodena, veste, kaj govorim.
 
Od četrtka 12.aprila zjutraj do nedelje 15.aprila popoldan na Bledu – štirje polni intenzivni dnevi v skupini.
Za koga? Za vsakega, ki pozna osnove tapkanja in tekoče govori angleško - tam bom pa (seveda) tudi jaz, da bo bolj domače. Delali bomo ves čas v skupini, vsak se bo osredotočal nase.
Kakšen je program? Naslov je ''Surviving your family'' http://www.beacontraining.co.uk/survivingfamily.php
Cena: 260 EUR, vključuje kosilo in kavo/čaj v odmorih.
 
Torek, 17.april od 10h do 18h bo v Ljubljani mentorski dan - v prvi vrsti za tiste, ki ste opravili kakšno certificirano AAMET izobraževanje (ni treba da ravno pri meni) in boste lahko razpravljali o svojih primerih. Tudi za zagrete tapkalce brez ceftifikata, ki redno delajo in imajo vprašanja. Cena celega dneva: 80 EUR. Prijavite se meni po elektronski pošti.
 
Sreda, 18.aprila od 10h do 18h bo v Ljubljani delavnica Full of energy for life. Delali bomo izključno v skupini, delavnica je primerna za vsakega, ki pozna tapkanje in govori angleško. Cena za cel dan: 110 EUR. Prijavite se lahko meni lahko pa neposredno Jaqui. Njen napovednik: http://www.beacontraining.co.uk/energyforlife.php
 
Od petka 20.aprila zjutraj do nedelje 22.aprila popoldan na Bledu – trije polni intenzivni dnevi v skupini.
Za koga? Za vsakega, ki pozna osnove tapkanja in tekoče govori angleško - tam bom pa (seveda) tudi jaz, da bo bolj domače. Delali bomo ves čas v skupini, vsak se bo osredotočal nase.
Kakšen je program? Naslov je ''Bringing love into your life''
Cena: 195 EUR, vključuje kosilo in kavo/čaj v odmorih.
 
 
SKUPINSKO VSESLOVENSKO TAPKANJE VSAK PONEDELJEK OB 20.00:
Kar nekajkrat smo izvedli skupinska tapkanja, ki so se rodila ob ideji o skupinskem tapkanju in kritični masi za spremembo. Občutek, ko končamo, je vsakič dober - tako da bomo s projektom kar nadaljevali. Odzivov na moje takratne novice je bilo več kot 500 - se pravi, da je somišljenikov dovolj za celo Slovenijo - januarja je v Sloveniji uradno prebivalo 2.046.976 ljudi - kritična masa je torej 143 ljudi za celo Slovenijo in 55 za Ljubljano.
Se nas lahko zbere toliko?
V duhu?
Oziroma - kot je super predlagala ena od udeleženk sobotnega tečaja EFT Prve stopnje - tisti, ki niste iz Ljubljane, se pojavite na spletni strani www.eft-slovenija.si/ in poglejte števec prisotnosti - da se boste počutili bolj povezane z ostalimi.
Torej - vsak ponedeljek točno ob 20.00 za dobrih pet minut.
Tapkamo pa takole - za tiste, ki še niste doživeli v živo: www.eft-slovenija.si/eftvseslovenskotapkanjevponedeljek
 
AMET (http://www.aamet.org/main.php) certificirani EFT tečaji v Sloveniji KONČNO V SLOVENSKEM JEZIKU!
Prva stopnja (popularno imenovana tudi Level1):
datumi: sobote: 5. maja in 23. junija 2012, vsakič od 10h do 18h
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: opravljen moj začetni 4-urni uvodni praktični tečaj uporabe metode EFT
cena tečaja: 110 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju.
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
Druga stopnja (popularno imenovana tudi Level2):
datumi: sobota in nedelja 26. in 27. maj 2012, vsak dan od 10h do 18h
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Prva stopnja (Level1)
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 2.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli).
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
Tretja stopnja (popularno imenovana tudi Level3):
datumi: 30.junij in 1.julij 2012, vsak dan od 10h do 18h
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Druga stopnja (Level2)
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 3.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri predpisane opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli).
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja: www.eft-slovenija.si/joomla-license/eft3stopnjaaamet
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Začetne 4-urne delavnice uporabemetode EFT v Ljubljani 12. maja, v Vitacentru 19. maja, eft-slovenija.si/index.php
 
Nadaljevalna 4-urna delavnica uporabemetode EFT v Ljubljani 12.maja, 2.junija, eft-slovenija.si/joomla-license/nadaljevalna4urna
 
Uvodne enourne predstavitvedelovanja metode EFT – v torek, 3. aprila v Mariboru, v četrtek 10. maja v Domžalah, …eft-slovenija.si/index.php
 
Skupinske EFT ''vadbe''so prilika za vse, ki bi si želeli malo zunanje pomoči v procesu spopadanja s svojimi energijskimi zamaški.
 
Individualne tapkalne seanse metode EFT: vsak, ki želi z mano delati individualno, naj mi to sporoči, pa se bomo natančneje dogovorili. ''Moji'' individualci trajajo 1,5 do 2 uri, s tistimi, ki vas poznam pa lahko delam tudi preko skypa (da odpade vožnja). Skype je neprimeren samo za prvi stik, ki mora biti zame še vedno oseben.
 
EFT mini delavnice na DVD-jih
Posnetih je 6 EFT mini 2-urnih delavnic: Trema pred nastopom, Težavni osebni odnosi, Odlašanje, Vsakdanji stres, Slabe navade in Željena telesna teža.
Na voljo so v kompletu, vseh 6 skupaj, zraven pa je priložen CD z besedili za tapkanje.
Posnetki so namenjeni tistim, ki se težko spravijo tapkat sami, kot neke vrste vodenje in pomoč. Ali ljudem, ki se delavnic v živo ne morejo udeležiti.
Cena za komplet je 29 EUR, poštnina je dodatne 3 EUR.
 
Slovenska www stran za uporabnike metode EFT, s katere si lahko brezplačno snamete celoten EFT priročnik v slovenščini:
www.eft-slovenija.si/ Obiščite tudi njeno prelepo odraslo sestro www.eftuniverse.com/, ki pa je v angleščini.
 
Če imate kakšno svojo zgodbo, napišite mi! Z veseljem bom brala in tudi odgovorila na vaša vprašanja. Prosim vas tudi, da mi dovolite objavo vaših doživetij (seveda brez imen ali kakšnih konkretnih podrobnosti), saj so take zgodbe strašno močna motivacija za nas ostale. OK? OK!
 
Vas vse ljubeče pozdravljam,
Pika
 
Moji učenki Darja in Vera sta poskrbeli za lep slovenski prevod EFT knjige za otroke, ki jo je v angleščini napisal Brad Yates. Knjiga je na voljo v elektronski verziji na tej povezavi: http://www.bradyates.net/ww/translations.html med mnogimi ostalimi prevodi, stane 7 USD, naslov pa je Čarovnikova želja ali kako je pregnal zoprneže - zgodba o čarobnosti v tebi. Ne bo škodila niti odraslim po mojeJJJ.
 
Potem – mnogi ljudje omagajo v ''boju'' med svojo željo po določeni hrani in med željo po manj kilogramih in lepši postavi. Za lažje ohranjanje odločitve o novem in ''lažjem'' življenju lahko pomaga program Vlaste Kuster, ki kombinira 90 dni kratkih video posnetkov tapkanja (vsak dan dobite nov video in stapkate eno stvar) in receptov za tisti dan. Cena za ves program (90 dni) je 48 EUR ali 50 centov na dan. Naročite ga na tej povezavi: www.ločevalnadieta.com.
 
POVEZAVE NA NEKATERE TV POSNETKE:
 
Tole je povezava na posnetek tapkanje z Zvezdano Mlakar na kajenje - EFT se začne nekje okrog 31.minute.
 
in nadaljevanje - od 7.minute naprej:
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na oddajo na TV SLO v sredo, 1.12.2010 - EFT in odvajanje od kajenja
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na oddajo na TV SLO v ponedeljek, 14.6.2010 - EFT in hujšanje -
http://tvslo.si/predvajaj/dobro-jutro-2-del/ava2.73041801/
EFT je od minute 34 naprej
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Živjo Pika!
Sporočam ti, da smo pravkar objavili
oddajo o metodi EFT.
Povezava: http://www.s12.si/zdravo-zivljenje/v-ravnovesju/985-v-ravnovesju-metoda-eft
Jaz sem prebrala prvi del priročnika in se že veselo tapkam ter širim navdušenje nad EFTjem. :)
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na posnetek oddaje Mozaik na RTV SLO2, ki je bila na sporedu 28.7.2009 ob 20.30.
 
- povezava na prispevek v oddaji Vizita na POP TV 20.6.2009: http://poptv.si/multimedia/alergije/eft-metoda.html
 
- povezava na oddajo dolenjskega TV kanala ''Vaš kanal'' v Tomovi dnevni sobi 18.5.2009: http://www2.tv-nm.si/index.php?option=com_content&task=view&id=10484&Itemid=133
 
- oddaja Sobotno popoldne na TV SLO1 – povezava je na vseh 37 minut, EFT pa je od 24. minute naprej...http://www.rtvslo.si/play/labirint-alternativa/ava2.31273605/ 
 
 


--
Če ne želite več prejemati EFT novic, kliknite this link
Če želite popraviti svoje podatke, kliknite this link

Arhiv EFT Novic