05 december, 2011

EFT novice 5.12.2011 in posnetki EFT delavnic na DVD-jih

Pozdravljeni vsi ljubi moji,
 
takle čas lansko leto smo počasi končevali s snemanjem 2-urnih mini EFT delavnic.
Nekateri izmed bralcev EFT novic ste bili celo zraven.
Plan je bil, da se posnetki ponudijo tistim, ki se težko spravijo tapkat sami, kot neke vrste vodenje in pomoč.
Super plan, ne?
Ja, plan je bil super.
Sem se v toku letošnjega leta neštetokrat spomnila, kako sem leta nazaj prevajala EFT Priročnik v slovenščino – oziroma kakšen je bil prvotni plan.
Vam povem?
Prvotni plan je bil, da ga vzamem s seboj na morje in ga prevedem v dveh tednih.
Ko tole pišem, se smehljam – tak plan si lahko postavi samo nekdo, ki v življenju ni še ničesar prevedel.
V resnici je vse skupaj trajalo več kot eno leto.
In s pripravo in obdelavo posnetkov za na DVD-je se je zgodilo natančno isto.
Ne bom vas utrujala s podrobnimi opisi vsega, kar je šlo narobe niti vsega, kar sem med samim projektom sproti spoznavala. Večkrat sem že skoraj obupala in vrgla puško v koruzo, res, ampak sem potem vedno znova tapkala in vsakič dobila idejo za korak naprej.
Tudi mislim, da vas ne zanima, koliko korakov je potrebnih, da se posnet video zapis prevede v obliko za obdelavo in nazaj v obliko za ogled, brez da bi pri tem prišlo do zamika med zvokom in sliko. Konec koncev je filmska industrija sposobna posneti filme kot je slavna trilogija Gospodar prstanov, ne? Samo take filme snemajo ljudje, ki se na ta posel spoznajo, jaz pa - …. no, sedaj se spoznam bistveno bolje kot lani ta čas.
Torej – svečano objavljam, da se posnetki ta čas kopirajo na lepe potiskane DVD-je.
Posnetih je 6 EFT mini 2-urnih delavnic: Trema pred nastopom, Težavni osebni odnosi, Odlašanje, Vsakdanji stres, Slabe navade in Željena telesna teža.
Na voljo bodo v kompletu, vseh 6 skupaj, zraven pa bo priložen CD z besedili za tapkanje.
Prvi kompleti bodo šli na pošto (upam, da še ta teden!) kot darilo udeležencem, ki so sodelovali pri snemanju – vsem še enkrat iskrena hvala!
Vsi ostali pa si jih seveda lahko naročite – cena bo 29 EUR za komplet.
Napišite mi samo svoj točen naslov in pridejo po pošti.
 
Tapkanje je zakon:)))))))))))))))))))))))))))))
 
na kratko o dogodkih ta teden:
-          v ponedeljek, 5. decembra od 19h do 20h v Ljubljani –  redno enourno skupinsko tapkanje v prostorih Gimnazije Moste. Prostovoljni prispevki.
-          v četrtek, 8. decembra od 18h do 20h v RIC-u Novo mesto – druga od šestih zaporednih EFT delavnic. Prijave zbira RIC.
-          v petek, 9. decembra od 18h do 20h v Slovenj Gradcu – mini 2-urna EFT delavnica ''Željena telesna teža''. www.eduka.si
 
in še – kaj se dogaja pod vodstvom mojih učenk:
-          vsako sredo ob 18.30h je enourno skupinsko tapkanje v Logatcu
-          vsak torek ob 18.30h je enourno skupinsko tapkanje v Murski Soboti. www.custvena-svoboda.si
-          vsak ponedeljek ob 19h je skupinsko tapkanje v Kopru
-          vsak torek ob 19h je skupinsko tapkanje v Ajdovščini
-          vsak torek ob 19h je skupinsko tapkanje v Ljubljani v Šiški www.odprta-pot.si
-          redna skupinska tapkanja v Mariboru – na različne teme – http://povezani.si
 
malo motivacije - pisma bralcev - uporabnikov metode EFT:
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Dnevni Martinin EFT blog: http://povezani.si/blog
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
… Še to ti morm povedat, ne sam sestre tut dohtarji merjo bolečino na lestvici od 1 do 10. Ampak, kdr jo uporabjo niso prepričani, če jih bo pacient razumu J. Me je moja dohtrca zadnč sprašvala, če bi znala ocent bolečino.. pa je debel pogledala, k sem ji izstrelila, da ja, da je za 10. Sem pol na internetu najdla, da je ta lestvica v uporabi J Sam tapkalci mal bl zaupamo svojim klientom, in jih kr vprašamo... Vrjamemo vanjeJ in vemo, da smo vsi povezani...lp
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika,
…. Sicer pa tapkam za marsikaj in so rezultati. Jaz osebno dodam še nekaj. Po tapkanju, ko sem sprostila blokado, še blagoslovim situacijo. Oboje skupaj ima naravnost presenetljiv učinek.
Lep pozdrav,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Piiikaaa!
Ful dobr si to sproducirala. Se vidimo!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Ravnokar sem prebrala en članek o gospodu, ki se ukvarja z regresijo (spet regresija!) in naenkrat sem spregledala: vsakokrat, ko tapkam, res dobro tapkam, posebej, ko se lotim »tahudih«, kot ti praviš, GREM V REGRESIJO!
Zanimivo, da sem šele sedaj to uvidela, razumeš, vsakokrat se mi odstirajo slike in celo dogodki, le ti me nato peljejo naprej v nadaljevanje tapkanja. Tako vem, kam moram in kje tiči resnični vzrok in težava.
Evo, to sem hotla delit s tabo J
Bodi super,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika,
evo, pa si s tokratnim mejlom na temo »rada bi« zadela tudi mene! Zadnje čase si namreč tolikokrat rečem, ma, jaz bi rada to in to, ampak, kaj ko… ja, očitno nas »bremza« nekaj zadaj, en strah, po drugi strani pa vsi očitno pričakujemo, da bo tisto, kar bi »radi«, padlo samo od sebe. No, včasih tudi ne vem, kaj »bi rada«, pa se usedem in tapkam, da sploh ne vem, kaj bi rada, ampak tega, kar se mi dogaja, zagotovo »ne bi«… In se mi čudežno vedno posveti, kaj bi rada in zakaj česa ne bi! Ker me do tega privede EFT. Zadnjič mi je celo odkril ene take globoke zadeve, da me je vrglo na rit. O tem v živo pri tebi na kakšni tapkarski seansi na štiri oči.
Lepo bodi, draga Pika,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika!
Hvaležna sem za vso pomoč, ki sem jo bila deležna na delavnicah, ki sem jih obiskala in vsakotedenskih novicah. Velikokrat mi je pomagalo, da sem se umirila. Mislim pa, da je prišel trenutek, da tudi jaz naredim nekaj zase in s tem posredno za svoje bližnje. Včerajšnje sporočilo, da se samo od sebe ne bo nič zgodilo, se me je tako močno dotaknilo, da sem prišla na skupinsko srečanjev gimnazijo Moste. Po glavi mi je divjal vihar, povedala sem lahko , da bi tapkala na nezadovoljstvo. Res je, da sem nezadovoljna s svojim življenjem in res je, da bi že zdavnaj morala nekaj narediti, da pride do sprememba, pa nisem. Počutila sem se nesposobno, nevredno, v meni sta  prisotna nemir in tesnoba, ki me tako razjedata, da to čutim kot fizično bolečino. Počutim se neljubljeno, osamljeno. Zapiram se v svoj svet, kjer fantaziram kako bi bilo, če bi imela več denarja in ne kredita za hišo, če bi bila bolj suha in ne baročnih oblik, mlajša, itd. Vse to mi jemlje energijo. Hitro se utrudim, jemljem tablete za ščitnico, ki pa mi ne pomagajo pri mojem razpoloženju. In tako jaz čakam, zmrznjena, kot slika pri filmu, ko pritisneš gumb pavza. Bojim se sprememb, pa si jih tako želim. In na povrhu vseh mojih negativnih občutij sem nabila še občutek izdaje, zavrženosti , da sem nevredna, ničvredna , čisto odveč in na koncu kot jagoda na vrhu torte strah pred osamljenostjo. Včeraj pri tapkanju sem odkrila, da sem vso to bolečino kopičila v vse pore svojega telesa. Mislim da od vse te nesnage že prav zaudarjam, kot če bi jedla česen.
Potem sem bila tako pametna, da sem mislila, bom šla k Piki in bova midve tapkali, pa se bo vse uredilo. Šele včeraj sem uvidela, da se bom morala sama odločiti (kako grozno, pa ravno jaz, ki nisem sposobna za nič in rabim vedno potrditev nekoga drugega), ampak rabim Pikino pomoč, da se znebim vseh negativnih občutkov, ki mi jemljejo prepotrebno moč. Moje telo bo potem že vedelo kaj bo najbolje zame, al pa tud ne.
Zdaj moram pa hitro na send pritisniti, da si ne premislim in pritisnem delete….
Lepo pozdravljena,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
O hvala, točno to bom delala, vadila. Se že veselim, kljub temu, da gre za težave.
Res sem vesela, da mi je pot prekrižal EFT.
Prijeten dan Vam želim in se že veselim naslednjega srečanja,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Danes mi je s tapkanjem uspelo prevrtati, delno odplakniti in preoblikovati moj Hrib Sranja v čudovito zeleno pokrajino s polji in terasami riža in zelenega čaja. Super JJJJ
Lep pozdrav,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
 
 
SKUPINSKO VSESLOVENSKO TAPKANJE VSAK PONEDELJEK OB 20.00:
Kar nekajkrat smo izvedli skupinska tapkanja, ki so se rodila ob ideji o skupinskem tapkanju in kritični masi za spremembo. Občutek, ko končamo, je vsakič dober - tako da bomo s projektom kar nadaljevali. Odzivov na moje takratne novice je bilo več kot 500 - se pravi, da je somišljenikov dovolj za celo Slovenijo - januarja je v Sloveniji uradno prebivalo 2.046.976 ljudi - kritična masa je torej 143 ljudi za celo Slovenijo in 55 za Ljubljano.
Se nas lahko zbere toliko?
V duhu?
Oziroma - kot je super predlagala ena od udeleženk sobotnega tečaja EFT Prve stopnje - tisti, ki niste iz Ljubljane, se pojavite na spletni strani www.eft-slovenija.si/ in poglejte števec prisotnosti - da se boste počutili bolj povezane z ostalimi.
Torej - vsak ponedeljek točno ob 20.00 za dobrih pet minut.
Tapkamo pa takole - za tiste, ki še niste doživeli v živo: www.eft-slovenija.si/eftvseslovenskotapkanjevponedeljek
 
AMET (http://www.aamet.org/main.php) certificirani EFT tečaji v Sloveniji KONČNO V SLOVENSKEM JEZIKU!
Prva stopnja (popularno imenovana tudi Level1):
datumi: sobote: 14. januarja v NM, 28. januarja, 21. aprila in 23. junija 2012, vsakič od 10h do 18h
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: opravljen moj začetni 4-urni uvodni praktični tečaj uporabe metode EFT
cena tečaja: 110 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju.
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
Druga stopnja (popularno imenovana tudi Level2):
datumi: sobota in nedelja 17. in 18. december 2011, 24. in 25. marec 2012 ter 26. in 27. maj 2012, vsak dan od 10h do 18h
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Prva stopnja (Level1)
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 2.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli).
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
Tretja stopnja (popularno imenovana tudi Level3):
datumi: 11. in 12. februar ter 16. in 17. junij 2012, vsak dan od 10h do 18h
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Druga stopnja (Level2)
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 3.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri predpisane opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli).
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja: www.eft-slovenija.si/joomla-license/eft3stopnjaaamet
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Začetne 4-urne delavnice uporabemetode EFT v Ljubljani 21.januarja, v Vitacentru 18.februarja, : eft-slovenija.si/index.php
 
Nadaljevalna 4-urna delavnica uporabemetode EFT v Ljubljani 21.januarja, eft-slovenija.si/joomla-license/nadaljevalna4urna
 
Uvodne enourne predstavitvedelovanja metode EFT – v torek, 17.januarja v Novi Gorici, v sredo 15.februarja v Nazarjah, …eft-slovenija.si/index.php
 
Skupinske EFT ''vadbe''so prilika za vse, ki bi si želeli malo zunanje pomoči v procesu spopadanja s svojimi energijskimi zamaški.
 
Individualne tapkalne seanse metode EFT: vsak, ki želi z mano delati individualno, naj mi to sporoči, pa se bomo natančneje dogovorili. ''Moji'' individualci trajajo 1,5 do 2 uri, s tistimi, ki vas poznam pa lahko delam tudi preko skypa (da odpade vožnja). Skype je neprimeren samo za prvi stik, ki mora biti zame še vedno oseben.
 
Slovenska www stran za uporabnike metode EFT, s katere si lahko brezplačno snamete celoten EFT priročnik v slovenščini:
www.eft-slovenija.si/ Obiščite tudi njeno prelepo odraslo sestro www.eftuniverse.com/, ki pa je v angleščini.
 
Če imate kakšno svojo zgodbo, napišite mi! Z veseljem bom brala in tudi odgovorila na vaša vprašanja. Prosim vas tudi, da mi dovolite objavo vaših doživetij (seveda brez imen ali kakšnih konkretnih podrobnosti), saj so take zgodbe strašno močna motivacija za nas ostale. OK? OK!
 
Vas vse ljubeče pozdravljam,
Pika
 
 
 
 
POVEZAVE NA NEKATERE TV POSNETKE:
 
Tole je povezava na posnetek tapkanje z Zvezdano Mlakar na kajenje - EFT se začne nekje okrog 31.minute.
 
in nadaljevanje - od 7.minute naprej:
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na oddajo na TV SLO v sredo, 1.12.2010 - EFT in odvajanje od kajenja
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na oddajo na TV SLO v ponedeljek, 14.6.2010 - EFT in hujšanje -
http://tvslo.si/predvajaj/dobro-jutro-2-del/ava2.73041801/
EFT je od minute 34 naprej
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Živjo Pika!
Sporočam ti, da smo pravkar objavili
oddajo o metodi EFT.
Povezava: http://www.s12.si/zdravo-zivljenje/v-ravnovesju/985-v-ravnovesju-metoda-eft
Jaz sem prebrala prvi del priročnika in se že veselo tapkam ter širim navdušenje nad EFTjem. :)
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na posnetek oddaje Mozaik na RTV SLO2, ki je bila na sporedu 28.7.2009 ob 20.30.
 
- povezava na prispevek v oddaji Vizita na POP TV 20.6.2009: http://poptv.si/multimedia/alergije/eft-metoda.html
 
- povezava na oddajo dolenjskega TV kanala ''Vaš kanal'' v Tomovi dnevni sobi 18.5.2009: http://www2.tv-nm.si/index.php?option=com_content&task=view&id=10484&Itemid=133
 
- oddaja Sobotno popoldne na TV SLO1 – povezava je na vseh 37 minut, EFT pa je od 24. minute naprej...http://www.rtvslo.si/play/labirint-alternativa/ava2.31273605/ 
 


--
Če ne želite več prejemati EFT novic, kliknite this link
Če želite popraviti svoje podatke, kliknite this link

Arhiv EFT Novic