28 november, 2011

EFT novice 28.11.2011 in kaj pomeni ''rada bi''

Pozdravljeni vsi ljubi moji,
 
kot veste, se relativno veliko vozim.
In čas v avtomobilu porabljam za različne stvari.
Nekoč je bilo zame med vožnjo nujno poslušanje glasbe, ko sem si po študiju kupila prvi avto (Diano) je bil avtoradio zanjo skoraj toliko kot ona.
Sedaj je zelo drugače.
Najpogosteje se vozim v tišini in razmišljam (ter tapkam).
Mnogo svojih ''prebliskov'' sem doživela v avtu.
Enega takega zadnjič, ko sem se vračala v Ljubljano s predavanja za Hospic v Celju.
Se peljem domov in razmišljam, kako radi rečemo – jaz bi nekaj rada…
Rada bi – in potem sledi naštevanje vsega kar bi radi.
Od stvari do občutkov.
Realizira pa se tako malo od tega vsega ''rada bi'' sveta.
Zakaj?
In mi v ponedeljek užge, kaj večina v resnici čuti ob tem, ko reče – rada bi.
Občutek zadaj je – če mi bo to nekdo dal, OK, vzamem.
In samo pripravljenost sprejeti nekaj je premalo.
Potrebna je tudi akcija.
In zato imam tako rada tapkanje – ker je akcija.
 
Tapkanje je zakon:)))))))))))))))))))))))))))))
 
na kratko o dogodkih ta teden:
-          v ponedeljek, 28.novembra od 19h do 20h v Ljubljani –  redno enourno skupinsko tapkanje v prostorih Gimnazije Moste. Prostovoljni prispevki.
-          v četrtek, 1.decembra od 19h do 20.30h v Žalcu – skupinsko tapkanje
-          v petek, 2.decembra ob 17h v Ljubljani – AAMET mentorsko srečanje
-          v soboto, 3.decembra v Ljubljani – nadaljevalna 4-urna EFT delavnica (od 10h do 14h) in začetna praktična EFT delavnica (od 16.30h do 20.30h)
 
in še – kaj se dogaja pod vodstvom mojih učenk:
-          v soboto, 3.decembra ob 15h v Ljubljani – v okviru Mavrične sobote predstavitev metode EFT s poudarkom na tapkanju neprijetnih občutkov med in pred prazniki. Predava Vera Lašič.
-          vsako sredo ob 18.30h je enourno skupinsko tapkanje v Logatcu
-          vsak torek ob 18.30h je enourno skupinsko tapkanje v Murski Soboti. www.custvena-svoboda.si
-          vsak ponedeljek ob 19h je skupinsko tapkanje v Kopru
-          vsak torek ob 19h je skupinsko tapkanje v Ajdovščini
-          vsak torek ob 19h je skupinsko tapkanje v Ljubljani v Šiški www.odprta-pot.si
-          redna skupinska tapkanja v Mariboru – na različne teme – http://povezani.si
 
malo motivacije - pisma bralcev - uporabnikov metode EFT:
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Dnevni Martinin EFT blog: http://povezani.si/blog
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pika, bravo!
Tudi jaz se sedaj smehljam, :-) Pohvalno tvoje spontano dejanje in tudi to, da nam o tem tudi pišeš. Sem se pa "zamislila" nad ugotovitvijo, da si resna že od rojstva. Si res???
Upam, da tudi meni uspe kaj podobnega, kot tebi.
Lep pozdrav!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika, vsak ponedeljek se ti v mislih zahvalim za tvoje razmišljanje, danes pa »v živo«. Včasih me tvoje razmišljanje zadane bolj, včasih malo manj. Danes je spet tisti bolj J in kar vriskam od hvaležnosti. Pristno otroškost sem doživela včeraj na poti na Šmarno goro, ko je sin legel na deblo in se zazrl v ivjasto bele krošnje, bilo je res kot v pravljici in zaradi megle naravnost mistično. In veš, v te lepe krošnje, v katere se odrasli tako redko zazremo, sem se s sproščeno otroškostjo zazrla tudi jaz. Bilo je čarobno, nepozabno, ta prizor sem po NLP-jevsko zasidrala za meglene dni JJ.
In ja, bezljanje zjutraj v šolo – če se že zgodi iz njega zganjava pozitiven humor in se reživa … tako prav po otroško, in je fajn za začetek dneva J.
Topel pozdravček,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Transformacija v otroškost in/ali otročjo spontanost je super – vem iz lastnih izkušenj J. Ampak včasih te »očividci« ne razumejo in zato krivo gledajo … si mislijo ali pa tudi rečejo kako pikro na ta račun v smislu »dej se zresn, ne bod otročji« in to tudi resno mislijo. Hočem rečt, da je včasih fino pazit pred kom se spremeniš v otroka J, ker nekateri ljudje enostavno ne zastopijo. Seveda, če kaj daš na tuje mnenje, če ne, toliko bolje.
Super, da si tole izpostavila. Sem na tvoji strani J.
Želim ti prav lep dan,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Ne morem verjet. Danes v službi mi najprej dve kolegici rečeta, kako fajn zgledam, da kar žarim. Ena je rekla: Da bi te človek kar gledal. Jaz se sama sebi nisem zdela prav nič posebnegaJJ. Seveda sem jim povedala za EFT . Na hodniku srečam ravnateljico , ki mi reče: O kako ste fajn, a se dobro počutite? Da dol padeš. Seveda sem takoj izkoristila priliko in ji na kratko razložila o EFT- vzbudila sem ji zanimanje. Ko sem tistima dvema kolegicama omenila, da razmišljam, da grem še na 2. stopnjo in bom potem rabila par poskusnih zajčkov, sem takoj dobila kandidate, čeprav dejansko še ne vejo za kaj se sploh gre…
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pika,
tole pošiljam v odmev na vaš zadnji mail - ali se znamo odrasli se otroško veseliti? V otroštvu nam kaj hitro zaprejo naš svobodni um. Predvsem pa radost in radovednost spraševanj in odkrivanja. Besedice ZAKAJ kmalu ne uporabljamo več. Tisto kar nam povedo vzamemo za "svoje" in nehamo raziskovati. Starši to počnejo v dobri veri, učitelji verjetno tudi .Celotna družba pa je vodena tako, da ima konformističnega človeka. Danes mislečega človeka ne ubijejo, tako kot so Sokrata ali "čarovnice". Nas kar zmanipulirajo, da sploh več ne mislimo s svojo glavoJJJ.
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika,
pošiljam ti zanimiv link na članek o holesterolu, o tem je veliko tekstov in zmede, tako več ne vemo, kaj je prav in kaj je narobe. Prosim, vseeno ne spreglej na koncu tč. 8, tema sproščanje in seveda EFT. http://wearechange.si/holesterol-ne-povzroca-srcne-bolezni-povzroca-pa-daljse-zivljenje-dokazano/?mid=5172 .
EFT- to že mnogi vemo, si nas naučila ti in tvoje pridne učenke in to že delamo in priložnostno širimo znanje naprej. Je pa bilo zanimivo slišati pevko Alyo, na TV v nedeljo zvečer, pri Misiji Evroviziji, ko je svetovala eni od mladih kandidatk, da tremo lahko premaga z EFT. Še moj mož je takoj pozitivno in navdušeno reagiral, ko je to slišal. Sem res vesela, ko slišim kaj dobrega na temo EFT in če komu lahko pomagam. Predvsem pa sem zadovoljna in ponosna, ko lahko pomagam sama sebi, to mi zares veliko pomeni.
Hvala ti,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
V Naklem ste me naučila tapkati, za kar lepa hvala! Za tapkanje sem vam bila že neštetokrat hvaležna!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pika, živjo.
Včeraj v Novem mestu je bilo pa .... To je to! Jaz to potrebujem. Sem navdušena. Orodje, ki ga imaš vedno pri sebi. Nobenih obsežnih priprav. Sem vesela, da sem se prijavila in z navdušenjem pričakujem naslednje srečanje.
Hvala za navdih, hvala za tapkanje.
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
 
 
SKUPINSKO VSESLOVENSKO TAPKANJE VSAK PONEDELJEK OB 20.00:
Kar nekajkrat smo izvedli skupinska tapkanja, ki so se rodila ob ideji o skupinskem tapkanju in kritični masi za spremembo. Občutek, ko končamo, je vsakič dober - tako da bomo s projektom kar nadaljevali. Odzivov na moje takratne novice je bilo več kot 500 - se pravi, da je somišljenikov dovolj za celo Slovenijo - januarja je v Sloveniji uradno prebivalo 2.046.976 ljudi - kritična masa je torej 143 ljudi za celo Slovenijo in 55 za Ljubljano.
Se nas lahko zbere toliko?
V duhu?
Oziroma - kot je super predlagala ena od udeleženk sobotnega tečaja EFT Prve stopnje - tisti, ki niste iz Ljubljane, se pojavite na spletni strani www.eft-slovenija.si/ in poglejte števec prisotnosti - da se boste počutili bolj povezane z ostalimi.
Torej - vsak ponedeljek točno ob 20.00 za dobrih pet minut.
Tapkamo pa takole - za tiste, ki še niste doživeli v živo: www.eft-slovenija.si/eftvseslovenskotapkanjevponedeljek
 
AMET (http://www.aamet.org/main.php) certificirani EFT tečaji v Sloveniji KONČNO V SLOVENSKEM JEZIKU!
Prva stopnja (popularno imenovana tudi Level1):
datumi: sobote: 14. januarja v NM, 28. januarja, 21. aprila in 23. junija 2012, vsakič od 10h do 18h
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: opravljen moj začetni 4-urni uvodni praktični tečaj uporabe metode EFT
cena tečaja: 110 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju.
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
Druga stopnja (popularno imenovana tudi Level2):
datumi: sobota in nedelja 17. in 18. december, 24. in 25. marec 2012 ter 26. in 27. maj 2012, vsak dan od 10h do 18h
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Prva stopnja (Level1)
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 2.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli).
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
Tretja stopnja (popularno imenovana tudi Level3):
datumi: 11. in 12. februar 2012 ter 16. in 17. junij 2012, vsak dan od 10h do 18h
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Druga stopnja (Level2)
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 3.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri predpisane opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli).
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja: www.eft-slovenija.si/joomla-license/eft3stopnjaaamet
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Začetne 4-urne delavnice uporabemetode EFT v Ljubljani 3.decembra, v Vitacentru 18.februarja, : eft-slovenija.si/index.php
 
Nadaljevalna 4-urna delavnica uporabemetode EFT v Ljubljani 3.decembra, eft-slovenija.si/joomla-license/nadaljevalna4urna
 
Uvodne enourne predstavitvedelovanja metode EFT – v
soboto, 3.decembra v Ljubljani, eft-slovenija.si/index.php
 
Skupinske EFT ''vadbe''so prilika za vse, ki bi si želeli malo zunanje pomoči v procesu spopadanja s svojimi energijskimi zamaški.
 
Individualne tapkalne seanse metode EFT: vsak, ki želi z mano delati individualno, naj mi to sporoči, pa se bomo natančneje dogovorili. ''Moji'' individualci trajajo 1,5 do 2 uri, s tistimi, ki vas poznam pa lahko delam tudi preko skypa (da odpade vožnja). Skype je neprimeren samo za prvi stik, ki mora biti zame še vedno oseben.
 
Slovenska www stran za uporabnike metode EFT, s katere si lahko brezplačno snamete celoten EFT priročnik v slovenščini:
www.eft-slovenija.si/ Obiščite tudi njeno prelepo odraslo sestro www.eftuniverse.com/, ki pa je v angleščini.
 
Če imate kakšno svojo zgodbo, napišite mi! Z veseljem bom brala in tudi odgovorila na vaša vprašanja. Prosim vas tudi, da mi dovolite objavo vaših doživetij (seveda brez imen ali kakšnih konkretnih podrobnosti), saj so take zgodbe strašno močna motivacija za nas ostale. OK? OK!
 
Vas vse ljubeče pozdravljam,
Pika
 
 
 
 
POVEZAVE NA NEKATERE TV POSNETKE:
 
Tole je povezava na posnetek tapkanje z Zvezdano Mlakar na kajenje - EFT se začne nekje okrog 31.minute.
 
in nadaljevanje - od 7.minute naprej:
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na oddajo na TV SLO v sredo, 1.12.2010 - EFT in odvajanje od kajenja
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na oddajo na TV SLO v ponedeljek, 14.6.2010 - EFT in hujšanje -
http://tvslo.si/predvajaj/dobro-jutro-2-del/ava2.73041801/
EFT je od minute 34 naprej
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Živjo Pika!
Sporočam ti, da smo pravkar objavili
oddajo o metodi EFT.
Povezava: http://www.s12.si/zdravo-zivljenje/v-ravnovesju/985-v-ravnovesju-metoda-eft
Jaz sem prebrala prvi del priročnika in se že veselo tapkam ter širim navdušenje nad EFTjem. :)
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na posnetek oddaje Mozaik na RTV SLO2, ki je bila na sporedu 28.7.2009 ob 20.30.
 
- povezava na prispevek v oddaji Vizita na POP TV 20.6.2009: http://poptv.si/multimedia/alergije/eft-metoda.html
 
- povezava na oddajo dolenjskega TV kanala ''Vaš kanal'' v Tomovi dnevni sobi 18.5.2009: http://www2.tv-nm.si/index.php?option=com_content&task=view&id=10484&Itemid=133
 
- oddaja Sobotno popoldne na TV SLO1 – povezava je na vseh 37 minut, EFT pa je od 24. minute naprej...http://www.rtvslo.si/play/labirint-alternativa/ava2.31273605/ 
 
 


--
Če ne želite več prejemati EFT novic, kliknite this link
Če želite popraviti svoje podatke, kliknite this link

Arhiv EFT Novic