21 november, 2011

EFT novice 21.11.2011 in o mojem ''norenju''

Pozdravljeni vsi ljubi moji,
 
v petek sem odprla elektronsko pošto enega od tapkalcev.
Sem bila najprej ganjena, potem pa sem – če verjamete ali ne – od samega veselja po svoji dnevni sobi plesala nepovezane ''indijanske'' plese.
Mogoče sem zraven spuščala tudi kakšne glasove, tega se ne spomnim.
Ko sem se umirila, sem malo razmišljala.
O otrocih in odraslih.
Kako otroke vedno spodbujamo, naj se vedejo bolj odraslo.
Resno in odgovorno.
In jih pohvalimo, kadar jim to uspe.
Obratno pa se nikoli ne zgodi.
Nas, odraslih, nikoli nihče ne spodbuja naj bomo malo otroški.
Ne otročji, otroški – otroško spontani.
Od petka čutim, da bi mi, odrasli, potrebovali malo spodbude, da bi bili včasih malo otroško spontani.
Meni, ki sem že od rojstva resna, je petkovo ''norenje'' neznansko dobro delo.
Še cel petek sem se smehljala.
Toplo priporočam!
 
Tapkanje je zakon:)))))))))))))))))))))))))))))
 
na kratko o dogodkih ta teden:
-          v ponedeljek, 21.novembra ob 16h v Celju – Uvodna praktična predstavitev za Hospic – prost vstop za vse. Naslov: Kocenova 8.
-          v četrtek, 24.novembra od 18h do 20h v RIC-u Novo mesto – prva od šestih zaporednih EFT delavnic. Prijave zbira RIC.
-          v petek, 25.novembra od 18h do 20h v Slovenj Gradcu – mini 2-urna EFT delavnica ''Težavni osebni odnosi''. www.eduka.si
-          v soboto in nedeljo, 26. in 27.novembra v Ljubljani – dvodnevna EFT 3.stopnja
 
in še – kaj se dogaja pod vodstvom mojih učenk:
-          vsako sredo ob 18.30h je enourno skupinsko tapkanje v Logatcu
-          vsak torek ob 18.30h je enourno skupinsko tapkanje v Murski Soboti. www.custvena-svoboda.si
-          vsak ponedeljek ob 19h je skupinsko tapkanje v Kopru
-          vsak torek ob 19h je skupinsko tapkanje v Ajdovščini
-          vsak torek ob 19h je skupinsko tapkanje v Ljubljani v Šiški www.odprta-pot.si
-          redna skupinska tapkanja v Mariboru – na različne teme – http://povezani.si
 
malo motivacije - pisma bralcev - uporabnikov metode EFT:
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Dnevni Martinin EFT blog: http://povezani.si/blog
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Ja, tudi tapkanje je izkušnjaJ
Hvala za novičke, lepo bodi Pika,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Zdravo Pika!
Končno se ti javljam. Večkrat te imam v mislih, daješ pogum in moč za tapkanje. Še vedno tapkamJJ. Morda je potreba zdaj, ko imam hčerkico, še večja. Notranja nuja, da počistim stvari, ki kradejo čas in dobro voljo. Vse to pa malo bitjece zelo potrebuje.
Tapkam, največkrat začnem z Bradom Yatesom, potem pa še po svoje na isto temo. Je lažje kot sama. Večkrat poslušam isto temo, da se odkrije pomen/povezava čim več besedam.
 
Pošiljam ti članek iz Dnevnikove priloge o odpuščanju. V njem sem našla vzporednico z EFTjem; odpustiti, sprostiti, osvoboditi od.... Najbolj me je očaral stavek:
Odpuščanje v tem smislu torej pomeni v spominu obnoviti preteklost, jo s tem predelati in napraviti za del lastne zgodovine.
Vedno pa je bilo vprašanje KAKO! Kot da je z EFT-jem odkrit sveti gralJJJ
Vse dobro ti želim in na snidenje čimprej,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Hoj,
danes želim pohvaliti tebe, draga Pika… ker si tako srčna, zabavna in predana voditeljica in učiteljica EFT-ja. Všeč mi je, ker znaš poslušati in spretno vključevati misli in sugestije udeležencev v izvajanje tehnike. Vsakič sem navdušena, kako nas učiš pravega poslušanja sebe in drugih skozi lastni vzgled. In velikokrat nas nasmejiš s svojimi srčnimi zgodbami.
Tvoja ponedeljkova pisma pa so pravi motivacijski prispevek in lep začetek tedna!
Veliko lepega želim,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pika draga moja !
Poglej kako sem tapkala včeraj:
Čeprav mi danes ni razmišljat o čem naj tapkam
Četudi mi ni za tapkanje in tapkam kar tako
Četudizdajle uživam v brezdelju
Se imam rada tudi tako in se popolnoma in globoko sprejemam
Opomnik: ni mi za delo, vidim ga, pa zdajle uživam v brezdelju, ker mi tudi to pripada, če hočem, zakaj pa bi morala gledati nonstop okrog sebe in videti vse, kar mi ni za videti, četudi se mi na čase zdi, da preveč zabušavam in bi morala veliko več stvarinarediti v enem dnevu, pa mi drugi šibkejši glasek prišepetuje: kje pa to piše ??
Topel pozdravček
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Vsi moji zataknjeni občutki, vsi moji zataknjeni občutki .... madona kolko jih je. moje telo je v krču, vsaka celica, vsak atom je v bolečini..... vsi moji zataknjeni občutki, vsi moji zataknjeni občutki. hvala bogu, da je rdeča luč na semaforu. tap, tap, tap... vsi moji zataknjeni občutki. tap, tap, tap... au, kako me boli telo. ja res jih nisem nikol ven spustila.... uh, super, še ena rdeča luč. Ironija, prvič sem vesela rdečih luči po Ljubljani.... osvobajam svoje telo, spuščam ven zataknjene občutke, si odpuščam za vse.... oh, čimprej hočem bit doma, da predelam stvari do konca....
Včeraj sem našla med brskanjem po zvezku za meditacije tale listek:
Ključ št. 9: Občutki so jezik, ki nagovarjajo "božansko" matriko. Počutite se tako, kot da ste že dosegli svoj cilj in kot da so bile vaše molitve že uslišane.
Ključ št. 10: Ne bo zadostoval kakršen koli občutek. Občutki, ki ustvarjajo, ne smejo vsebovati ega ali podajati sodbe. (G. Braden)
Pa si rečem, dobro, torej, če se mi trenutno v življenju odvijajo stvari, za katere ne vem rešitve, je to moj odgovor. Delala bom z občutki, in izbrskala ali ustvarila občutke, kot da to že doživljam..... in potem pridem na ponedeljkovo tapkanje in pucamo stare občutke, da se napravi prostor za nove. Potem človek nehote pomisli, da je življenje, kadar se človek odloči tako, in dela na tem, lepo. Ne pravim, da je lahko, je pa lepo. In da je še upanje. Zame, zate, za nas vse. Blagoslavljam življenje, in vse kar je.
Doma sem potem še res naprej tapkala, ker je kar vrelo iz mene, po moje sem delala še do kakih enih zjutraj, in še med spanjem. Jasno sem vidla tudi dogodke, in stapkala tiste, ali vsaj enga, "taproblematičnega", in čustva ob tem. In nardila plac za nove občutkeJJJ
Res je dobro tole.
lp,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Sicer sem ti pa hotela povedat tole: včeraj spet en »dojemek«! Kako mi je sedlo tisto NOČEM. Sama veš, kaj me najbolj pesti J in ko sem se zbudila sredi noči z grlobolom, tut požirat nisem mogla, sem imela najprej to domačo nalogo, in ko sem jo uspešno opravila!!! J sem nadaljevala z mojo »vročo temo-denarjem« sem tapkala NOČEM IN NOČEM in KAJ POL ČE NOČEM in tako naprej, kot smo mi na dih, pa me je kar lepo naprej vodilo kar samo…zagledala sem to mojo odločitev kot en skupek, ki je spravljen nekje globoko globoko v meni, nisem vedela kje, samo da je globoko in na toplem in na mokrem in v temi, potem se mi je zazdel podoben obliki zarodka, ampak to niti ni bil, nato pa jo vidim, odločitev torej, da nočem denarja, v svoji prvi celici. Bila je še vedno tako lepa, kot takrat, ko sva jo medve osvobajali, le tale »skupek« je bil v njej, potem sem tapkala, da ji dovolim, da ga sprosti in se osvobodi. Pojma nimam, kako sva medve delali, ker se res ne spomnim, upam, da je delovalo, ti poročam.
Saj nisem tolk naivna, da si domišljam, da sem v eni noči rešila nekaj, kar sem prej poskušala na tisoč in en način, se pa počutim lažja, nekako bolj razbremenjena, svobodnejša.
A ni tole super???
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Obljubila sem, da vam bom pisala, torej pišemJJ. Najprej o najinem tapkanju - dobila sem informacije, ki sem jih potrebovala, kar je bil v bistvu moj cilj tega srečanja. Nisem pričakovala "čudežne ozdravitve", kar se tudi ni zgodilo, so se pa zgodile druge stvari. Namreč, kar iz treh koncev sem dobila ponudbe za delo (brezposelnost je eden izmed mojih problemov), čeprav sploh nisem tapkala na delo! Morda je bil to stranski produkt najinega tapkanjaJ. Delati pričnem že naslednji teden, zasuta sem z informacijami, tako da v bistvu sploh nimam časa za tapkanje. Ko si ga bom vzela, pa vam sporočim, kako in kaj se dogaja z mojimi občutki in čustvi. Do takrat pa hvala za vaš trud in pomoč!"
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
In mislim, da je prav, da čeprav vas vseh ne poznam, sporočim eno veselo novico, na katero sem prav ponosen. V torek, 15. novembra sem imel prvo skupino policistov in policistk, ki sem jim na usposabljanju, kjer sem jim predstavil tibetantske vaje, malo meditacije, či gonga in kot jagodo na vrhu smetane še EFT. Pri EFT metodi smo se tako nasmejali, da so eni imeli solze v očeh (!!!!!), drugi pa so čutili trebušne mišice. Tako kot smo sami na začetku, tudi oni niso doumeli kaj se je zgodilo zo rokami, ki so se kar naenkrat dotaknile na hrbtu, zadnji stresni dogodek, ki smo se ga dotaknili, pa se je zelo zmanjšal ali celo izginil. V glavnem uspelo je in zdaj res lahko zapišem, da policisti že tapkajo. Jutri grem z drugo skupino v vadbeni center, kjer bom zopet z 20 kolegi in kolegicami ponovil kar smo delali v torek in dodali še kaj novega.
Tako se vračam rdeči niti krožnega pisanja, od sebe bom dal dobro, slabo pri sebi bom pogledal, analiziral in odpravil tudi s pomočjo EFT, tako da bom res dajal le dobro in prepričan sem, da prej ali slej dobro, v kakršnikoli obliki, pride nazaj tako do mene osebno kot moje okolice in nenazadnje celega sveta. To je moj cilj delovanja.
Lep in sončen pozdrav in seveda: vse dobro!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
 
SKUPINSKO VSESLOVENSKO TAPKANJE VSAK PONEDELJEK OB 20.00:
Kar nekajkrat smo izvedli skupinska tapkanja, ki so se rodila ob ideji o skupinskem tapkanju in kritični masi za spremembo. Občutek, ko končamo, je vsakič dober - tako da bomo s projektom kar nadaljevali. Odzivov na moje takratne novice je bilo več kot 500 - se pravi, da je somišljenikov dovolj za celo Slovenijo - januarja je v Sloveniji uradno prebivalo 2.046.976 ljudi - kritična masa je torej 143 ljudi za celo Slovenijo in 55 za Ljubljano.
Se nas lahko zbere toliko?
V duhu?
Oziroma - kot je super predlagala ena od udeleženk sobotnega tečaja EFT Prve stopnje - tisti, ki niste iz Ljubljane, se pojavite na spletni strani www.eft-slovenija.si/ in poglejte števec prisotnosti - da se boste počutili bolj povezane z ostalimi.
Torej - vsak ponedeljek točno ob 20.00 za dobrih pet minut.
Tapkamo pa takole - za tiste, ki še niste doživeli v živo: www.eft-slovenija.si/eftvseslovenskotapkanjevponedeljek
 
AMET (http://www.aamet.org/main.php) certificirani EFT tečaji v Sloveniji KONČNO V SLOVENSKEM JEZIKU!
Prva stopnja (popularno imenovana tudi Level1):
datumi: sobote 19. novembra 2011, 14. januarja v NM, 28. januarja 2012, 21. aprila 2012 in 23. junija 2012, vsakič od 10h do 18h
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: opravljen moj začetni 4-urni uvodni praktični tečaj uporabe metode EFT
cena tečaja: 110 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju.
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
Druga stopnja (popularno imenovana tudi Level2):
datumi: sobota in nedelja 17. in 18. december, 24. in 25. marec 2012 ter 26. in 27. maj 2012, vsak dan od 10h do 18h
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Prva stopnja (Level1)
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 2.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli).
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
Tretja stopnja (popularno imenovana tudi Level3):
datumi: sobota in nedelja 26. in 27. november, 11. in 12. februar 2012 ter 16. in 17. junij 2012, vsak dan od 10h do 18h
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Druga stopnja (Level2)
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 3.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri predpisane opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli).
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja: www.eft-slovenija.si/joomla-license/eft3stopnjaaamet
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Začetne 4-urne delavnice uporabemetode EFT v Ljubljani 3.decembra, v Vitacentru 12.novembra, v Trstu 12.novembra, : eft-slovenija.si/index.php
 
Nadaljevalna 4-urna delavnica uporabemetode EFT v Ljubljani 3.decembra, eft-slovenija.si/joomla-license/nadaljevalna4urna
 
Uvodne enourne predstavitvedelovanja metode EFT – v ponedeljek, 21.novembra v Celju, v soboto, 3.decembra v Ljubljani, eft-slovenija.si/index.php
 
Skupinske EFT ''vadbe''so prilika za vse, ki bi si želeli malo zunanje pomoči v procesu spopadanja s svojimi energijskimi zamaški.
 
Individualne tapkalne seanse metode EFT: vsak, ki želi z mano delati individualno, naj mi to sporoči, pa se bomo natančneje dogovorili. ''Moji'' individualci trajajo 1,5 do 2 uri, s tistimi, ki vas poznam pa lahko delam tudi preko skypa (da odpade vožnja). Skype je neprimeren samo za prvi stik, ki mora biti zame še vedno oseben.
 
Slovenska www stran za uporabnike metode EFT, s katere si lahko brezplačno snamete celoten EFT priročnik v slovenščini:
www.eft-slovenija.si/ Obiščite tudi njeno prelepo odraslo sestro www.eftuniverse.com/, ki pa je v angleščini.
 
Če imate kakšno svojo zgodbo, napišite mi! Z veseljem bom brala in tudi odgovorila na vaša vprašanja. Prosim vas tudi, da mi dovolite objavo vaših doživetij (seveda brez imen ali kakšnih konkretnih podrobnosti), saj so take zgodbe strašno močna motivacija za nas ostale. OK? OK!
 
Vas vse ljubeče pozdravljam,
Pika
 
 
 
 
POVEZAVE NA NEKATERE TV POSNETKE:
 
Tole je povezava na posnetek tapkanje z Zvezdano Mlakar na kajenje - EFT se začne nekje okrog 31.minute.
 
in nadaljevanje - od 7.minute naprej:
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na oddajo na TV SLO v sredo, 1.12.2010 - EFT in odvajanje od kajenja
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na oddajo na TV SLO v ponedeljek, 14.6.2010 - EFT in hujšanje -
http://tvslo.si/predvajaj/dobro-jutro-2-del/ava2.73041801/
EFT je od minute 34 naprej
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Živjo Pika!
Sporočam ti, da smo pravkar objavili
oddajo o metodi EFT.
Povezava: http://www.s12.si/zdravo-zivljenje/v-ravnovesju/985-v-ravnovesju-metoda-eft
Jaz sem prebrala prvi del priročnika in se že veselo tapkam ter širim navdušenje nad EFTjem. :)
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na posnetek oddaje Mozaik na RTV SLO2, ki je bila na sporedu 28.7.2009 ob 20.30.
 
- povezava na prispevek v oddaji Vizita na POP TV 20.6.2009: http://poptv.si/multimedia/alergije/eft-metoda.html
 
- povezava na oddajo dolenjskega TV kanala ''Vaš kanal'' v Tomovi dnevni sobi 18.5.2009: http://www2.tv-nm.si/index.php?option=com_content&task=view&id=10484&Itemid=133
 
- oddaja Sobotno popoldne na TV SLO1 – povezava je na vseh 37 minut, EFT pa je od 24. minute naprej...http://www.rtvslo.si/play/labirint-alternativa/ava2.31273605/ 
 


--
Če ne želite več prejemati EFT novic, kliknite this link
Če želite popraviti svoje podatke, kliknite this link

Arhiv EFT Novic