29 november, 2010

EFT novice 29.11.2010 in povezava na posnetek na TV SLO prejsnjo sredo

Pozdravljeni vsi ljubi moji, 
 
verjetno večino zanima - se je našel junak za snemanje?
Si je kdo res upal pred kamero?
Naj vam najprej povem, da imam celo goro prostovoljcev za naslednje oddaje (če seveda bodo).
V zvezi s hujšanjem.
V zvezi s slabim počutjem.
V zvezi z depresijo.
In prav gotovo sem še kaj pozabila.
In tudi za kajenje se je v tem kratkem času našel junak.
Evo povezava na prispevek:
 
 
Tapkanje je zakon:)))))))))))))))))))))
 
malo motivacije - pisma bralcev - uporabnikov metode EFT: 
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
 ...Vceraj zvecer sem imela sestanek v klubu, kjer trenira moj sin. No, na tistem sestanku mi je vsekakor koristilo, da poznam eft, ker sem v mislih tapkala... drugace bi kar vstala in sla, ker mi je slo vse skupaj precej na zivce.... ko sem se pa lotila miselnega tapkanja, sem kmalu lahko postala neutralna opazovalka in se ucila iz custvenih reakcij udelezencev.... Zanimivo! Kmalu se je potem tudi splosna debata polegla in ljudje so nasli skupni jezik.... Se bolj zanimivo!
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pozdravljeni! 
sporočam vam, kako je bilo na predstavitvi: tapkanje je pomagalo. mogla bi se še malo stapkati na suha usta in malce zoprni občutek:))) ostalo pa vse nad pričakovanji. na koncu sem rekla no in kdo je naslednji. pa so bili vsi kar tiho. vprašala sem jih zakaj pa se jih je ene par oglasilo: ja al si bila tako.... ja kako tako???? jah, tako k da teb to ni vse skup nič tako nastopanje:)))) 
najlepša hvala za tapkanje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! še mal se bom sama ali pa prišla k vam na individualno urico.
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: 
..... Danes sem v osmem naredila dve vaji: predklon in roke na hrbtu. Mulci so bili čisto razštelani in večino časa sem govorila, kako je to brez veze, kaj nam ta tukaj teži, ko bi nas v šoli vsaj kaj pametnega naučili, kako se meni to ne da in vmes še ta gib, ki ga ne morem narediti bolje, globlje, sem čisto zakrnela, morala bi se razgibat, ...  in po dveh vajah na gib, so se umirili in me začeli poslušat in pametno spraševat in potem smo naredili še krog, kako sem jezen. Uau. Ko bi le imeli vsak dan uro EFTja, potem bi učitelji vsaj lahko začeli učit, sedaj pa pol ure mirijo in 15 minut učijo.....
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
.... Vedno ti pozabim povedati, da me je mama klicala Pika (kot tebe tvoja Lučka) in je bil to skoraj edini način, s katerim mi je pokazala, da me ima rada.  V prvem razredu je pri predmetu okolje DZ, v katerem nastopa Lučka in prejšnji teden sem se ves čas motila in namesto Lučka govorila Pika....
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Veš sem zadnjič razmišljala po tistem tapkanju za slabe navade. Ta eft je v bistvu neke vrste psihoterapija, ki pa uporablja manualne tehnike za spreminjanje notranjosti. Stvari, ki prihajajo tukaj ven znajo biti res globoke hkrati pa tudi olajšanja, ki jih nudi tapkanje. Zato se nič ne zgodi, če ne tapkaš na "ta pravi" problem ali stanje.
Ne vem, če sem se pravilno izrazila. Ampak sem začutila, da to res ni nekaj kar tako, da bi delal samo zato, da bi plaval nad oblaki in težavami, ampak bolj orodje, da se z njimi spopadeš in "izboljšaš" sebe in kvaliteto svojega življenja sredi teh težav.
Pa lep teden ti želim.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika, meni je eft zelo pomagal pri premagovanju jeze in burnih čustvenih reakcij....
Leto in pol sem pogosto tapkala...miselne in čustvene možganske nevihte so se umirile in izginile....
Vse dobro in naj se odlične stvari širijo med ljudmi.
Resnično je tapkanje zakon. Hvala.

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pa še to, danes teče četrti dan od tapkanja na SLABE NAVADE. Ni nobene potrebe, da bi stopila k predalu s sladkarijami. Čokoladice, napolitanke in keksi so se v predalih umirile, ko sem jaz doma. Zahrbtno čakajo obiske, da bodo takrat rogovilile po predalih, ki bodo od te sile kar šklepetali in vabili nove žrtve. 
Jupiiiiiii  !!!!
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Ojla Pika,
ko sem jest nehala kadit, EFTa žal še nisem poznala - bi mi bilo verjetno velik lažje!
Si pa še zdaj pomagam z njim, kadar me zvija, samo to ni tist kar ti rabiš. Upam, da se ti javi kak junak!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: 
Pozdravljena Pika.
Pravkar sem prebrala tvoje sporočilo in hkrati vabilo za snemanje, kako si ljudje pomagajo pri odvajanju od kajenja. Hvala Bogu, sem ena tistih srečnic, ki nima težav s tem, saj nikoli nisem kadila. No, v bistvu se javljam zato, da se pridružim vsem tistim, ki cenimo in širimo EFT (vsak po svojih močeh). Torej, od mene ne bo pomoči pri snemanju in tej oddaji, je pa moja zgodba spodbuda vsem, ki se še počutijo tako, kot sem se še nedolgo nazaj tudi jaz. Vsi imamo težave, takšne ali drugačne, nekateri samo psihične, čustvene, nekateri fizične, drugi finančne, nekateri pa smo takšni "srečneži", da nas pesti kar vse od naštetega.
EFT sem spoznala pred dobrimi tremi leti, takrat sem bila na eni uvodni delavnici v Mariboru. Zadeva mi je bila všeč, a je nisem uporabljala, čeprav sem imela težave. No, zdaj se mi je pa nabralo vse od bolečine v kolenu, hrbtenici, ostala sem brez zaposlitve, zapadla v depresijo. In to DEPRESIJO!!! Pa sem hotela na bioresonanco, pa je bila gospa, ki to dela na nekakšnih terapijah, pa sem hotela k gospe, ki se ukvarja s homeopatijo, pa je nisem dobila....Potem pa kot strela z jasnega mi pade v glavo...EFT!!! Kje je priročnik, kje so cd-ji??!!?? No, priročnik sem si morala še enkrat snet z internetne strani, cd-je sem poiskala in jih pridno gledala in se učila, odtapkala nekajkrat mojo depresijo in glej ga zlomka, že več kot dva tedna ni duha ne sluha o depresiji. Sedaj, ko je ni več, vidim, v kakšnem stanju sem dejansko bila. Tega se takrat nisem resnično zavedala, a je izgledalo nekako tako...brez volje za karkoli (zdaj bi premikala gore), vse mi je bilo brezveze (zdaj me veselijo stvari, na katere sem že skoraj pozabila), nobena glasba me ni zanimala (zdaj spet rada prižgem radio), nisem si pela ob lepih skladbah (pojem tudi pred svojimi družinskimi člani, če mi je kaj všeč), pri gledanju TV sem postala nervozna, ne glede na to, kaj sem gledala (zdaj lahko gledam tudi dva filma zapored, pa mi je super, nobene nervoze), nobenega smisla ni bilo v mojem življenju (vse je dobilo smisel!!). Verjetno sem bila le stopničko do tiste stopnje, ko začneš razmišljati o koncu.....Hvala Bogu, to sem premagala s pomočjo metode EFT, zdaj pa me čaka še veliko dela, saj si moram odtapkati  marsikaj, pa tudi pritapkala bi si lahko kaj pozitivnega. Tapkanje je zakon!!!
--
Lep pozdrav,
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: 
SKUPINSKO VSESLOVENSKO TAPKANJE VSAK PONEDELJEK OB 20.00:   
Kar nekajkrat smo izvedli skupinska tapkanja, ki so se rodila ob ideji o skupinskem tapkanju in kritični masi za spremembo. Občutek, ko končamo, je vsakič dober - tako da bomo s projektom kar nadaljevali. Odzivov na moje takratne novice je bilo več kot 500 - se pravi, da je somišljenikov dovolj za celo Slovenijo - januarja je v Sloveniji uradno prebivalo 2.046.976 ljudi - kritična masa je torej 143 ljudi za celo Slovenijo in 55 za Ljubljano.
Se nas lahko zbere toliko?
V duhu?
Oziroma - kot je super predlagala ena od udeleženk sobotnega tečaja EFT Prve stopnje - tisti, ki niste iz Ljubljane, se pojavite na spletni strani www.eft-slovenija.si/
 in poglejte števec prisotnosti - da se boste počutili bolj povezane z ostalimi. Torej - vsak ponedeljek točno ob 20.00 za dobrih pet minut.
Tapkamo pa takole - za tiste, ki še niste doživeli v živo: www.eft-slovenija.si/eftvseslovenskotapkanjevponedeljek
 
 
AAMET (http://www.aamet.org/main.php) certificirani EFT tečaji v Sloveniji KONČNO V SLOVENSKEM JEZIKU!   
Prva stopnja (popularno imenovana tudi Level1):  
datumi: sobota, 29.januarja 2011 ali pa sobota, 16.april ali sobota, 18.junij, vsakič od 10h do 18h
kraj: Ljubljana 
pogoj za udeležbo: opravljen moj začetni 4-urni uvodni praktični tečaj uporabe metode EFT 
cena tečaja: 110 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju.   
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja: 
http://eft-slovenija.si/index.php?option=com_content&view=article&id=69&Itemid=64
Druga stopnja (popularno imenovana tudi Level2):   
datumi: sobota in nedelja 18. in 19.decembra 2010 ali pa 26. in 27.februarja 2011 ali pa 21. in 22. maja 2011, vsak dan od 10h do 18h
kraj: Ljubljana 
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Prva stopnja (Level1)  
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 2.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli). 
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja: 
http://eft-slovenija.si/index.php?option=com_content&view=article&id=70&Itemid=65
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Začetne 4-urne delavnice uporabe metode EFT v Ljubljani 11.decembra, v Vitacentru 4.decembra, v Mariboru 11.februarja 2011, ...eft-slovenija.si/index.php
Nadaljevalna 4-urna delavnica uporabe metode EFT v Ljubljani 11.decembra: eft-slovenija.si/joomla-license/nadaljevalna4urna
Uvodne enourne predstavitve delovanja metode EFT - sobota, 4.decembra v Ljubljani, sreda, 5.januarja 2011 v Ljubljani, ..:  eft-slovenija.si/index.php
Skupinske EFT ''vadbe'' so prilika za vse, ki bi si želeli malo zunanje pomoči v procesu spopadanja s svojimi energijskimi zamaški. 
Individualne tapkalne seanse metode EFTvsak, ki želi z mano delati individualno, naj mi to sporoči, pa se bomo natančneje dogovorili. ''Moji'' individualci trajajo 1,5 do 2 uri, s tistimi, ki vas poznam pa lahko delam tudi preko skypa (da odpade vožnja). Skype je neprimeren samo za prvi stik, ki mora biti zame še vedno oseben. 
 
Mini EFT delavnice v Vitacentru Naklo, Mariboru in Žalcu: www.eft-slovenija.si/index.php  Prispevek: 15 EUR. Naslovi in natančni opisi posamezne delavnice:
 
Slovenska www stran za uporabnike metode EFT, s  katere si lahko brezplačno snamete celoten EFT priročnik v slovenščini:
www.eft-slovenija.si/ Obiščite tudi njeno prelepo odraslo sestro www.eftuniverse.com/ , ki pa je v angleščini.
 
Če imate kakšno svojo zgodbo, napišite mi! Z veseljem bom brala in tudi odgovorila na vaša vprašanja. Prosim vas tudi, da mi dovolite objavo vaših doživetij (seveda brez imen ali kakšnih konkretnih podrobnosti), saj so take zgodbe strašno močna motivacija za nas ostale. OK? OK! 
 
Vas vse ljubeče pozdravljam,
Pika 
 
 
 
 
POVEZAVE NA NEKATERE TV POSNETKE: 
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na oddajo na TV SLO v ponedeljek, 14.6.2010 - EFT in hujšanje -
http://tvslo.si/predvajaj/dobro-jutro-2-del/ava2.73041801/
EFT je od minute 34 naprej
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Živjo Pika!
Sporočam ti, da smo pravkar objavili
oddajo o metodi EFT.
Povezava: http://www.s12.si/zdravo-zivljenje/v-ravnovesju/985-v-ravnovesju-metoda-eft
Jaz sem prebrala prvi del priročnika in se že veselo tapkam ter širim navdušenje nad EFTjem. :)
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na posnetek oddaje Mozaik na RTV SLO2, ki je bila na sporedu 28.7.2009 ob 20.30.
- povezava na prispevek v oddaji Vizita na POP TV 20.6.2009http://poptv.si/multimedia/alergije/eft-metoda.html 
- povezava na oddajo dolenjskega TV kanala ''Vaš kanal'' v Tomovi dnevni sobi 18.5.2009: http://www2.tv-nm.si/index.php?option=com_content&task=view&id=10484&Itemid=133  
- oddaja Sobotno popoldne na TV SLO1 - povezava je na vseh 37 minut, EFT pa je od 24. minute naprej...  http://www.rtvslo.si/play/labirint-alternativa/ava2.31273605/ 

 



--
Če ne želite več prejemati EFT novic, kliknite this link
Če želite popraviti svoje podatke, kliknite this link

Powered by PHPlist2.10.10, &copy tincan ltd

Arhiv EFT Novic