19 november, 2010

EFT na RTV SLO in isce se prostovoljec

Pozdravljeni vsi ljubi moji,

tole bo zelo nahitro, kot je vedno, ko se naša nacionalna TV odloči, da bi posnela kakšen prispevek.

Torej, ravnokar me je poklicala režiserka Barbara Novak, in me povabila pred kamere v sredo, 24.novembra dopoldan. Pogovarjali se bomo o kajenju oz. o načinih, s katerimi si ljudje pomagajo, ko se odločijo, da je čas, da prenehajo. Oddaja bo v živo, v njej bomo predstavili zelo različne pristope, manjkala ne bo tudi uradna medicina. 

In zakaj vam pišem?

Ker mi je režiserka ponudila, da posname kakšnega od vas (če se bo tak junak seveda našel), ki si je s pomočjo metode EFT dejansko praktično pomagal pri odvajanju od kajenja.

Sedaj pa tisto, kar je najbolj važno:

 - ne bo potreben nastop v živo, samo vaša vnaprej posneta kratka izjava. Po želji vam lahko zatemnijo tudi obraz.

 - gospa ima termin za snemanje v ponedeljek dopoldan (22.novembra) kadarkoli od 9h do 12h

- snemanje je lahko samo v Ljubljani

Če se kdo odloči, pa ni iz LJ, mu povrnem potne stroške iz lastnega žepa.

Da pa bo odločitev lažja, vsakemu pogumnežu, ki bi se javil, častim eno individualno tapkanje z mano.

Srčno upam, da se najde kakšen junak! To bi bila res super reklama za EFT, in EFT moramo širiti mi sami - sploh če nam ponudijo tako krasno brezplačno reklamo!

Mene do ponedeljka zvečer ni v SLO, zato se je potrebno režiserki neposredno, njen mobi je 031 313 132.

AKCIJA!!!!!!

vaša Pika



--
Če ne želite več prejemati EFT novic, kliknite this link
Če želite popraviti svoje podatke, kliknite this link

Powered by PHPlist2.10.10, &copy tincan ltd

Arhiv EFT Novic