06 december, 2010

EFT novice 6.12.2010 in kaj je zame svoboda

Pozdravljeni vsi ljubi moji, 
 
v teh časih večina od nas razmišlja o praznikih.
O posebnem času v letu, ko je dovoljena (ne, celo zapovedana!) neskončna dobra volja.
In sreča.
In medsebojna ljubezen in razumevanje vsepovprek.
Pa ne mislim, da je v tem kaj slabega - sploh ne, nekaterim je to edini čas v letu, ko si dovolijo vesele misli.
In si malo oddahnejo od vsakodnevnega napora - so pač zapovedani dobra volja, počitek in praznovanje.
Jaz pa razmišljam o svobodi.
O svobodi.
O svobodi, da občutim svoj resnični dejanski občutek.
O svobodi zavedanja, da je to moja pravica.
Moja pravica je da čutim, kar pač čutim.
In svoboda je - zame - da se zavedam, da je v vseh teh različnih občutjih tudi možnost moje odločitve.
Mi je ta občutek všeč?
Mi koristi?
Rastem v njem?
Ali me tlači?
Ga negujem in zalivam ali spremenim? 
Tapkanje je zakon:)))))))))))))))))))))
 
malo motivacije - pisma bralcev - uporabnikov metode EFT: 
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
.... In mi je prišlo na misel, kako smo hecni - poznamo pot, pa se je zlepa ne lotimo, dokler ni res HUDO. Pri sebi vidim, da se časih še vedno prepozno spomnim na tapkanje...ali pa ne najdem pravih besed in potem nisem tako učinkovita.
Po sredinem skupinskem v Naklem pa sem bila prerojena - v četrtek zjutraj sem šla v službo "taka kot vedno", ampak sem enkrat sredi dopoldneva ugotovila, da drugače vplivam na sodelavce; pomočnica ravnateljice se mi je zahvalila za mimogrede izrečeno pohvalo, kot bi ji dala božičnico... :-) Fin občutek, ko si v sebi tako pošlihtan, da mimogrede delaš dobro še drugim. Objemček od mene!
 
 :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::  
Pikica draga moja, naj Ti povem, da sem jest  tak srečna da te poznam in da lahko prihajam na Tvoja tapkanja. Hvaležna sem tistemu naključju, ko sem našla tvojo spletno stran in odkrila delavnice v Žalcu. Pa seveda tut Igorju, ker Te je pripeljal. 
Vsakič, ko se spomnim Nate, mi je toplo pri srcu, čez obraz pa se mi  razleze  nasmešek. Če bi me kdo opazoval, bi ga sgurn zanimal, kaj mi je, da se sam seb smejim. 
Čudovita Si in hvala Ti!!!!!
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pikica, haj !!! 
Danes sem tako dobre volje. Včeraj me je še bolelo, cevka v sečevodu se je boksala z ledvico, no zvečer sta se končno zmenile in danes je mir.
Včeraj zvečer sem večerjala in naenkrat me spet zagrabil grozovit krčv ledvici. Predstavljala sem si tako, da je poln želodec spet pritisnil na ubogo ledvico in ta je ponorela. Pa mož pravi. A tapkala si že ??? Joj, danes pa še nisem. Kako da ne ?? 
Kljub izredno močni bolečini sem se spravila toliko k sebi, da sem začela spet s tapkanjem.To je trajalo ob jamranju, preklinjanju, miselnem božanju in nagovarjanju ledvice in cevke naj se že končno zmenita,  itd, saj veš.
Po končanem tapkanju je bilo bolečino že za prenašat, bila je še čisto rahla in samo ob globokem vdihu močnejša. Toda 15 minut po končanem tapkanju je največji del bolečin izginil. Bila sem srečna, da bi plesala. Pa saj to ni res. TAPKANJE JE IZVEDLJIVO TUDI OB VELIKI BOLEČINI. IN POMAGA !!!! SPALA SEM CELO NOČ IN SE LAHKO ŽE OBRAČALA V POSTELJI..
Danes pa sem že počistila kopalnico.. 
Zdajle počivam in si ogledujem razpored izobraževanj iz EFT:):):):)
Draga Pika!!!!  H V A L A  !!!!!! 
LJUDJE BOŽJI, NE JAMRAJTE VEČ, SAMI SI POMAGAJTE. IMAMO METODO, KI NE STANE NIČ !!!!!! SAMO ZAČETI JE TREBA. JAZ SEM NA MENJAVO CEVKE MORALA ITI, KER ZAMAŠENE CEVKE EFT NE MORE REŠITI, KAKOR TUDI NE ZLOMLJENE NOGE. V TAKIH PRIMERIH ŠE RABIMO ZDRAVNIKE, 
VSE SE MI SMEJE !!!!! 
EN VELIK SONČEK IN TOPEL OBJEMČEK TI POŠILJAM,
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
.... To sem sama začutila na sebi, kaj nosim, in ko sem delala na drugih, ker sem sicer zelo intuitivna sem sama čutila njihove ovire,...Ko sem tapkala zapiranje vrat, sem spoznala da se niti nisem spočila od drugega poroda, ko sem rodila že tretjega in je utrujenost ostala v meni, in celo spoznala da sem precej utrujena od dela, ki ga imam vsak dan in si nekako nisem dovolila spoznat, ah 101 stvari se mi je nastavljalo za pucat ,..filmi so se mi kar odpiral liki, ki so se mi pojavljali so bili svinčeni stožci in jaz sem bila med njimi in jasno slišala kako kričim da me naj spustijo, druga stran pa da me ne bojo pustili ustvarjati, in da ne bom kreativna,...prav to besedo so uporabljal,..mogoče se zato bojim tapkat naprej,(,......JIM BOM ŽE DALA;))
Draga Pika to pa res je nekaj,...bogatega in sem brez besed,....
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
... Glede hujšanja, moram ti z veseljem povedati da deluje. Upam, da boš tudi ti opazila! 
Shujšala sem že vsaj 100 kg, pa vedno vse dobila nazaj, pa še pridobila. 
Torej sedaj pa velja zmaga!
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
 
Naj Ti povem, da ob večerih še vedno nimam tistih mojih pojedin. Ko me že misli nekako navlečejo, da bi jedla in vse zgleda da bom, potem šele drugi dan ugotovim, da nisem.
To se kar zgodi, sploh se mi ni treba upirati ali se odrekati.
EFT - DELUJE in to lahko verjame samo tisti, ki je to izkusil. 
Sončen pozdravček!!
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika, 
Odkar smo se nazadnje videli, sestavljam seznam za tapkanje in ga kar ni konec. Obsega že 3 tipkane strani, se pa po drugi strani tudi pridno krajša. Zanimivo je predvsem postavljanje samega sebe pred ogledalo, ko začneš pisati in ozaveščati dejstva, ki tako znatno polnijo tvoj hard disk in koš hkrati. Super krasen pa je predvsem občutek sprejemanja in ustvarjanja proste poti življenju, ki je pred tabo. Z vsakim koščkom stare prtljage, ki dobi svoje mesto, oz. odpade ali zbledi, se človek počuti lažjega, pa čeprav se je včasih težko ločiti od te stare šare. Skratka napor, ki se izplača, prizadevanje, ki osvobaja. 
Neizmerno sem hvaležen za EFT izkušnjo. EFTjevci ponavadi rečete "tapkanje je zakon". Dejal bi, da je EFT kar ustava, odlična podlaga za pisanje in izvajanje lastnih zakonov. In ta "politika" življenja mi je zelo všeč.  
Prijazen pozdrav,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: 
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: 
SKUPINSKO VSESLOVENSKO TAPKANJE VSAK PONEDELJEK OB 20.00:   
Kar nekajkrat smo izvedli skupinska tapkanja, ki so se rodila ob ideji o skupinskem tapkanju in kritični masi za spremembo. Občutek, ko končamo, je vsakič dober - tako da bomo s projektom kar nadaljevali. Odzivov na moje takratne novice je bilo več kot 500 - se pravi, da je somišljenikov dovolj za celo Slovenijo - januarja je v Sloveniji uradno prebivalo 2.046.976 ljudi - kritična masa je torej 143 ljudi za celo Slovenijo in 55 za Ljubljano.
Se nas lahko zbere toliko?
V duhu?
Oziroma - kot je super predlagala ena od udeleženk sobotnega tečaja EFT Prve stopnje - tisti, ki niste iz Ljubljane, se pojavite na spletni strani www.eft-slovenija.si/
 in poglejte števec prisotnosti - da se boste počutili bolj povezane z ostalimi. Torej - vsak ponedeljek točno ob 20.00 za dobrih pet minut.
Tapkamo pa takole - za tiste, ki še niste doživeli v živo: www.eft-slovenija.si/eftvseslovenskotapkanjevponedeljek
 
 
AAMET (http://www.aamet.org/main.php) certificirani EFT tečaji v Sloveniji KONČNO V SLOVENSKEM JEZIKU!   
Prva stopnja (popularno imenovana tudi Level1):  
datumi: sobota, 29.januarja 2011 ali pa sobota, 16.april ali sobota, 18.junij, vsakič od 10h do 18h
kraj: Ljubljana 
pogoj za udeležbo: opravljen moj začetni 4-urni uvodni praktični tečaj uporabe metode EFT 
cena tečaja: 110 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju.   
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja: 
http://eft-slovenija.si/index.php?option=com_content&view=article&id=69&Itemid=64
Druga stopnja (popularno imenovana tudi Level2):   
datumi: sobota in nedelja 18. in 19.decembra 2010 ali pa 26. in 27.februarja 2011 ali pa 21. in 22. maja 2011, vsak dan od 10h do 18h
kraj: Ljubljana 
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Prva stopnja (Level1)  
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 2.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli). 
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja: 
http://eft-slovenija.si/index.php?option=com_content&view=article&id=70&Itemid=65
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
 
Začetne 4-urne delavnice uporabe metode EFT v Ljubljani 11.decembra, v Vitacentru 4.decembra, v Mariboru 11.februarja 2011, ...eft-slovenija.si/index.php
Nadaljevalna 4-urna delavnica uporabe metode EFT v Ljubljani 11.decembra: eft-slovenija.si/joomla-license/nadaljevalna4urna
Uvodne enourne predstavitve delovanja metode EFT - sobota, 4.decembra v Ljubljani, sreda, 5.januarja 2011 v Ljubljani, ..:  eft-slovenija.si/index.php
 
Skupinske EFT ''vadbe'' so prilika za vse, ki bi si želeli malo zunanje pomoči v procesu spopadanja s svojimi energijskimi zamaški. 
Individualne tapkalne seanse metode EFTvsak, ki želi z mano delati individualno, naj mi to sporoči, pa se bomo natančneje dogovorili. ''Moji'' individualci trajajo 1,5 do 2 uri, s tistimi, ki vas poznam pa lahko delam tudi preko skypa (da odpade vožnja). Skype je neprimeren samo za prvi stik, ki mora biti zame še vedno oseben. 
 
 
Mini EFT delavnice v Vitacentru Naklo, Mariboru in Žalcu: www.eft-slovenija.si/index.php  Prispevek: 15 EUR. Naslovi in natančni opisi posamezne delavnice:
 
Slovenska www stran za uporabnike metode EFT, s  katere si lahko brezplačno snamete celoten EFT priročnik v slovenščini:
www.eft-slovenija.si/ Obiščite tudi njeno prelepo odraslo sestro www.eftuniverse.com/ , ki pa je v angleščini.
 
 
Če imate kakšno svojo zgodbo, napišite mi! Z veseljem bom brala in tudi odgovorila na vaša vprašanja. Prosim vas tudi, da mi dovolite objavo vaših doživetij (seveda brez imen ali kakšnih konkretnih podrobnosti), saj so take zgodbe strašno močna motivacija za nas ostale. OK? OK! 
 
Vas vse ljubeče pozdravljam,
Pika 
 
 
 
 
POVEZAVE NA NEKATERE TV POSNETKE: 
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na oddajo na TV SLO v sredo, 1.12.2010 - EFT in odvajanje od kajenja
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na oddajo na TV SLO v ponedeljek, 14.6.2010 - EFT in hujšanje -
http://tvslo.si/predvajaj/dobro-jutro-2-del/ava2.73041801/
EFT je od minute 34 naprej
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Živjo Pika!
Sporočam ti, da smo pravkar objavili
oddajo o metodi EFT.
Povezava: http://www.s12.si/zdravo-zivljenje/v-ravnovesju/985-v-ravnovesju-metoda-eft
Jaz sem prebrala prvi del priročnika in se že veselo tapkam ter širim navdušenje nad EFTjem. :)
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na posnetek oddaje Mozaik na RTV SLO2, ki je bila na sporedu 28.7.2009 ob 20.30.
- povezava na prispevek v oddaji Vizita na POP TV 20.6.2009http://poptv.si/multimedia/alergije/eft-metoda.html 
- povezava na oddajo dolenjskega TV kanala ''Vaš kanal'' v Tomovi dnevni sobi 18.5.2009: http://www2.tv-nm.si/index.php?option=com_content&task=view&id=10484&Itemid=133  
- oddaja Sobotno popoldne na TV SLO1 - povezava je na vseh 37 minut, EFT pa je od 24. minute naprej...  http://www.rtvslo.si/play/labirint-alternativa/ava2.31273605/ 
 
 
 

 

lp,


--
Če ne želite več prejemati EFT novic, kliknite this link
Če želite popraviti svoje podatke, kliknite this link

Powered by PHPlist2.10.10, &copy tincan ltd

Arhiv EFT Novic