02 november, 2010

EFT novice 2.11.2010 in prvi november

Pozdravljeni vsi ljubi moji, 
 
pa smo preživeli še en prvi november.
Ste obiskovali grobove, prižigali sveče, se pogovarjali z dragimi sorodniki ki so sedaj za ''nekimi drugimi vrati''?
Jaz sem.
In sem vmes razmišljala.
O njih, ki jih ni več.
In o nas, ki smo tu.
O odštekani teti, ki se nikoli ni poročila, saj je njena velika ljubezen padla med vojno, in mu je vedno ostala zvesta.
In nam je, svojim nečakom, vse naše otroštvo neumorno pripovedovala pravljice.
Ja, pripovedovala, ne brala.
Smo morali sedeti tako, da smo jo gledali v obraz - drugače je nekaj manjkalo.
In ker smo bili štirje, je to ''najdevanje'' pravilnega položaja za poslušanje včasih zahtevalo kar nekaj časa - namreč, to pripovedovanje se je zelo pogosto dogajalo zunaj, v naravi, brez sedežnih in foteljev, kjer bi vsak imel svoj ustaljen sedež.
Umrla je pred leti, v bolnišnici, hotela je biti čisto sama - nikomur ni hotela povedati, da je bolna in da umira.
Kot da bi to bilo nekaj sramotnega.
Kot da bi moralo biti življenje pravljica, kjer na koncu zmaga dobro in so vsi srečni in v slogi živijo do konca svojih dni.
In ker ni bilo, je enostavno - poskusila izginiti.
Sem stala na njenem grobu in se v mislih pogovarjala z njo.
Ji povedala, da so strah, žalost in jeza ravno tako človeški občutki kot veselje, radost in mir.
Da jih ni treba neusmiljeno tlačiti in se pretvarjati, da jih ni.
Ker slej ko prej izbruhnejo - namesto da bi prišli in šli ravno tako kot dobri občutki.
In še več - da ni nič narobe, če se o takih občutkih govori in se jih celo pokaže.
V mislih sem jo vprašala, če ji pokažem tapkanje - prav presenetljivo je pokazala veliko zanimanje - pa sva poskusili.
Še danes jo čutim, kako ji je odleglo, jokala je kot dež...
In jaz - meni se je zdelo, da sem rekla hvala za vse tiste ure pravljic....
 
Tapkanje je zakon:)))))))))))))))))))))
 
malo motivacije - pisma bralcev - uporabnikov metode EFT: 
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika, najlepša hvala. 
Moram ti povedat da sem šla včeraj po najinem srečanju takoj domov spat. Tako sem bila utrujena da nisem mogla nazaj v službo.. Ampak prvič po ne vem koliko letih sem čutila stanje brez slabe vesti. In tako zelo sem uživala v tem občutku, da sem se kar kopala v njem, celo popoldne sem uživala sama s sabo, malo spala malo brala. Tako zadovoljna. Čutim da sem si nekaj odpustila, zagotovo pa bom še prišla na kako tako tapkanje. Imam občutek da sem še kar malo utrujena od včeraj, vendar manj "težka", manj obremenjena.
Najlepša hvala da si mi pomagala. 
Se tipkava.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Ampak najbolj fino mi je pa bilo, ko sem se peljala domov in sva malo prej v paru tapkali počasne voznike, pa semaforje, da je točno pred menoj nekdo peljal 30 na uro, pa vmes še čvekal po mobitelu, da me to niti malo ni vrglo iz tira, prej bi sigurno penila v avtu kdo mu je dal izpit. Pa že nekaj časa sem se pripravljala, da si stapkam te stvari, pa sem skoraj vsako jutro, ko sem se pripeljala v Ljubljano rekla, joj pa spet si nisem to stapkala, res sem veliko bolj mirna v avtu po nedeljskem tapkanju....
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Jaz sem včeraj tapkala svojega sina. Pred spanjem je rekel, da ga boli glava in trebuh. Vprašala sem ga, kaj ga boli bolj. Rekel je, da glava. Bolečino je opisal, kot da ga nekaj pritiska navzdol za 7. Tapkala sem ga jaz in po prvem krogu (delala sva tudi 9 gamut - postopek pozna že od prej) ga ni več bolel trebuh, po drugem je glavobol padel na 3 in po tretjem krogu ni bilo ničesar več. Ker je že ležal v postelji, se je samo obrnil na bok in zaspal.
Čudovit občutek, ko lahko kot starš tako pomagaš svojemu otroku.
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika, 
rada bi se Ti zahvalila, ker si bila moj angel varuh.
Tvoje besede in Tvoje tapkanje sta bila zame balzam. 
Glede Galussove dvorane...PRIDEM :))) 
Objeeeem,
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
..... Čutim nepopisno veselje! Imam orodje v rokah! In delat si želim, probat, učit se. Danes bi rada vse hkrati. Prepisala bi si zapiske in s tem odtehtala vsako besedo, ki sem jo med seminarjem prelila na papir.  Odtapkala svoje "smeti" in pokazala drugim. Vsem. (ne daj, Bože, da mi nekdo pove, kaj ga boli, česa ga je strah,....:-)) Gledala bi video posnetke. Brskala bi po internetu. Naročila bi knjige. (OK, pomislim, pomiri se :-)
Tam nekje v globini svoje duše sem po tem vikendu na en način nepopisno mirna. Stavek, da "smo vsi eno", me takooooo zelo pomirja. Ker je tako zelo res. Če samo grem po cesti in gledam ljudi okrog sebe, zdaj točno to čutim... Tam, to soboto in nedeljo sem se v družbi vseh prekrasnih žensk, počutila neverjetno lepo.. Najraje bi kar naglas povedala: Rada vas imam.
Vem, da sem le ena majhna pikica v množici tapkalcev tega časa, aaaampaaaak - ko bom velika, bom pa Pika! :-) (če verjameš:-))
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pozdravljena Pika,
in cestitke za idejo z Gallusovo dvorano. Zagotovo pridem.Tudi na vseslovensko tapkanje ob ponedeljkih mi bo enkrat uspelo priti, ko mi bodo odpadla predavanja, ki jih imam prav ob ponedeljkih do 20h. Danes bi se odzvala se na eno pismo v tvoji posti in sicer od gospe, ki govori o tisocletni umazaniji,ki se je nabrala v nas. Zelo se strinjam z njenim mnenjem in tudi sama sem prisla do tega spoznanja. Vseh 2.000 let, kolikor so nekako zabelezene, je obelezeno z manipulacijo cloveka, da se nebi razvijal in napredoval. Zato sirimo luc spoznanja, vsak kolikor more. Tovaristvo, sodelovanje, socutje do socloveka,.... Besede, ki so jih izrrekli rudarji iz Cila, ko so jih resili iz "groba". Obudimo jih tudi mi.
Lep pozdrav in veliko uspehov tebi in vsem "tapkarjem"!
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Tooooo, Pika;
v Galusovi sem že uživala, ploskala, pela in plesala; če bi še tapkala, bi to lepo zaokrožilo vtise!!! Všeč so mi tvoje ideje; tvoj pogum!
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pika ljuba, Pika draga, tudi jaz pridem v Gallusovo dvorano tapkat, hura! 
Drži se in bodi svetilnik še in še ... Te prijateljsko objemam, tvoja ...
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
HVALA še enkrat, ko bi vedela kako si mi pomagala.
Trenutno si zapisana v mojo spominsko knjigo z najlepšimi črkami, kot še ene par posebnih ljudi v mojem življenju. JJ 
Imej se fajn in osvobodi še mnogo ljudi na poti.
Z iskrenimi pozdravi,
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Živjo Pika,
včeraj tapkanje odlašanje. Ok. Pridem domov, pa me moj starejši brat, ko mu spet neki ni bilo prav  - kar sem po njegovem naredila mimo njegovih navodil.   
Po starem, bi se umaknila, včeraj pa sem se postavila zase. Uf kakšno presenečenje zanj, pa tudi zame. Po malo daljšem pogovoru, kjer sva raspucala stvari za dolgo  nazaj ter za naprej sva bila oba zadovoljna, jaz pa še posebno, ker sem si upala nekaj prigovarjati avtoriteti - velikemu bratu, ki je imel do sedaj vedno prav, jaz pa nikoli. 
Na takšen način sem očitno začela pucati svoje odlašanje ene res velike stvari, ki mi tiči v želodcu že nekaj let. Živelo tapkanje ;) in Pika :) in jaz :)
Pozdravček in čez 14 dni nadaljujemo!
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Zivjo Pika, 
tale mail je sicer bolj namenjen Samotu in njegovi zelji, da bi kdaj kdo napisal tudi kaksen odziv na torkova tapkanja.. Sem imela enkrat njegov mail, pa zdaj ne vem vec kje je... Mu bos posredovala, a ne?
Torej: Vceraj sem sla na torkovo tapkanje, ker sem ze prejsnji cetrtek po nasem individualcu zacutila, da nujno rabim torkovo oblivanje s pozornostjo... in si ga tudi zasluzim.. in sem vceraj sla. Sploh se ne da z besedami izrazit kaj sem dozivela in kako sem se pocutila... Ko sem sedela v krogu in podpirala in opazovala dogajanje v telesu nekoga drugega, ki je bil v sredini kroga se je skozi mene pretakala energija in neprestano sem zehala, vcasih sem se smejala... ce pogledam na to dogajanje iz distance lahko recem, da sem se odzivala na odzive nekoga drugega. Moje telo je vleklo paralele in cistilo moje problema, ne da bi jih ozavestilo. Bilo je res carobno... Ko pa sem se znasla v srediscu pozornosti na sredini kroga, se je dogajanje se okrepilo. To je bilo mojih 5 minut (ali kolikor je pac vse skupaj trajalo... meni se je zdelo bezcasno...). Na zacetku se je sicer oglasala moja razumska kontrola in me zelela poducit kaj je primerno, kaj se sme in cesa ne...... ampak zelo kmalu sem navezala prav poseben in zelo pristen dialog s svojim telesom... Telo se je zacelo izrazati... porajali so se gibi, ki so poskusali izraziti stanje in bolecino, ki jo je v tistem trenutku cutilo telo... in to brez vsake kontrole zavestnega dela... Kot bi sla v neko drugo vesolje, vesolje mojega telesa, kje veljajo drugacne zakonitiosti.. kjer ni zanikanja, obstaja samo to kar je in ni preteklosti, ni prihodnosti ampak obstaja samo ta trenutek tukaj in zdaj...
Dogajalo se je se veliko vec, ampak se z besedami ne da izrazit.. recem lahko samo, da je bilo intenzivno in osvobajajoce... 
Lp,
 
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
SKUPINSKO VSESLOVENSKO TAPKANJE VSAK PONEDELJEK OB 20.00:   
Kar nekajkrat smo izvedli skupinska tapkanja, ki so se rodila ob ideji o skupinskem tapkanju in kritični masi za spremembo. Občutek, ko končamo, je vsakič dober - tako da bomo s projektom kar nadaljevali. Odzivov na moje takratne novice je bilo več kot 500 - se pravi, da je somišljenikov dovolj za celo Slovenijo - januarja je v Sloveniji uradno prebivalo 2.046.976 ljudi - kritična masa je torej 143 ljudi za celo Slovenijo in 55 za Ljubljano.
Se nas lahko zbere toliko?
V duhu?
Oziroma - kot je super predlagala ena od udeleženk sobotnega tečaja EFT Prve stopnje - tisti, ki niste iz Ljubljane, se pojavite na spletni strani www.eft-slovenija.si/
 in poglejte števec prisotnosti - da se boste počutili bolj povezane z ostalimi. Torej - vsak ponedeljek točno ob 20.00 za dobrih pet minut.
Tapkamo pa takole - za tiste, ki še niste doživeli v živo: www.eft-slovenija.si/eftvseslovenskotapkanjevponedeljek
 
 
AAMET (http://www.aamet.org/main.php) certificirani EFT tečaji v Sloveniji KONČNO V SLOVENSKEM JEZIKU!   
Prva stopnja (popularno imenovana tudi Level1):  
datumi: sobota, 27.novembra 2010 ali pa sobota, 29.januarja 2011, vsakič od 10h do 18h
kraj: Ljubljana 
pogoj za udeležbo: opravljen moj začetni 4-urni uvodni praktični tečaj uporabe metode EFT 
cena tečaja: 110 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju.   
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja: 
http://eft-slovenija.si/index.php?option=com_content&view=article&id=69&Itemid=64
Druga stopnja (popularno imenovana tudi Level2):   
datumi: sobota in nedelja 23.in 24.oktobra ali pa 18. in 19.decembra 2010
kraj: Ljubljana 
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Prva stopnja (Level1)  
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 2.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli). 
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja: 
http://eft-slovenija.si/index.php?option=com_content&view=article&id=70&Itemid=65
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Začetne 4-urne delavnice uporabe metode EFT v Ljubljani 6.novembra, v Vitacentru 13.novembra, v Mariboru 26.novembra, ...eft-slovenija.si/index.php
Nadaljevalna 4-urna delavnica uporabe metode EFT v Ljubljani 6.novembra: eft-slovenija.si/joomla-license/nadaljevalna4urna
Uvodne enourne predstavitve delovanja metode EFT - četrtek, 4.novembra v Ljubljani, sobota, 6.novembra v Ljubljani, ..:  eft-slovenija.si/index.php
Skupinske EFT ''vadbe'' so prilika za vse, ki bi si želeli malo zunanje pomoči v procesu spopadanja s svojimi energijskimi zamaški. 
Individualne tapkalne seanse metode EFTvsak, ki želi z mano delati individualno, naj mi to sporoči, pa se bomo natančneje dogovorili. ''Moji'' individualci trajajo 1,5 do 2 uri, s tistimi, ki vas poznam pa lahko delam tudi preko skypa (da odpade vožnja). Skype je neprimeren samo za prvi stik, ki mora biti zame še vedno oseben. 
 
Mini EFT delavnice v Vitacentru Naklo, Mariboru in Žalcu: www.eft-slovenija.si/index.php  Prispevek: 15 EUR. Naslovi in natančni opisi posamezne delavnice:
 
Slovenska www stran za uporabnike metode EFT, s  katere si lahko brezplačno snamete celoten EFT priročnik v slovenščini:
www.eft-slovenija.si/ Obiščite tudi njeno prelepo odraslo sestro www.eftuniverse.com/ , ki pa je v angleščini.
 
Če imate kakšno svojo zgodbo, napišite mi! Z veseljem bom brala in tudi odgovorila na vaša vprašanja. Prosim vas tudi, da mi dovolite objavo vaših doživetij (seveda brez imen ali kakšnih konkretnih podrobnosti), saj so take zgodbe strašno močna motivacija za nas ostale. OK? OK! 
 
Vas vse ljubeče pozdravljam,
Pika 
 
 
 
 
POVEZAVE NA NEKATERE TV POSNETKE: 
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na oddajo na TV SLO v ponedeljek, 14.6.2010 - EFT in hujšanje -
http://tvslo.si/predvajaj/dobro-jutro-2-del/ava2.73041801/
EFT je od minute 34 naprej
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Živjo Pika!
Sporočam ti, da smo pravkar objavili
oddajo o metodi EFT.
Povezava: http://www.s12.si/zdravo-zivljenje/v-ravnovesju/985-v-ravnovesju-metoda-eft
Jaz sem prebrala prvi del priročnika in se že veselo tapkam ter širim navdušenje nad EFTjem. :)
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na posnetek oddaje Mozaik na RTV SLO2, ki je bila na sporedu 28.7.2009 ob 20.30.
- povezava na prispevek v oddaji Vizita na POP TV 20.6.2009http://poptv.si/multimedia/alergije/eft-metoda.html 
- povezava na oddajo dolenjskega TV kanala ''Vaš kanal'' v Tomovi dnevni sobi 18.5.2009: http://www2.tv-nm.si/index.php?option=com_content&task=view&id=10484&Itemid=133  
- oddaja Sobotno popoldne na TV SLO1 - povezava je na vseh 37 minut, EFT pa je od 24. minute naprej...  http://www.rtvslo.si/play/labirint-alternativa/ava2.31273605/ 


--
Če ne želite več prejemati EFT novic, kliknite this link
Če želite popraviti svoje podatke, kliknite this link

Powered by PHPlist2.10.10, &copy tincan ltd

Arhiv EFT Novic