08 november, 2010

EFT novice 8.11.2010 in odgovor na vprasanje - KAKO?

Pozdravljeni vsi ljubi moji, 
 
katerikoli časopis boste vzeli v roke - od dnevnika Delo do glasila lokalne krajevne skupnosti - povsod lahko berete navodila v smislu:
- Odpravite napetost, da ne boste zboleli.
- Če v kratkem ne bomo znali (zmogli) obvladati stresnih situacij, bo naš imunski sistem oslabel.
- Stres v otroštvu nas zaznamuje za vse življenje.
- Iščite rešitve, ne krivcev.
- Preizkušnje spremenite v izzive.
- Ne pozabite na veselje.
- Potrebno je, da uredite svoja negativna in potlačena čustva, saj ste sicer napeti, razdražljivi, nemirni in nezadovoljni.
- Sprejmite obtoževalca v sebi.
- Poglejte na svoje življenje s sončne plati.
Vse zgornje vrstice so iz časopisov tega tedna.
In z njimi, mislim s temi vrsticami in nasveti ni prav nič narobe.
Nasprotno, vsa so mišljena dobro.
Tako kot so meni dolga leta govorili - ti si preveč občutljiva.
Si preveč občutljiva!
Nehi!
Ne sekiraj se vendar toliko!
Ko bi mi le kdo že takrat znal povedati še - kako naj to naredim....
 
Tapkanje je zakon:)))))))))))))))))))))
 
malo motivacije - pisma bralcev - uporabnikov metode EFT: 
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Tako kot mnogim tapkalcem oz. praktikantom EFT metode sta tvoja (pri)srčnost in entuzijazem tudi meni v veliko veselje in navdih. 
Prisrčen pozdrav, 
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika, čudovit, navdihujoč zapis, o tebi, teti, občutkih, pravljicah...
Hvala ti, ker si taka Lučka!
objem
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Hvala Pika za tvojo odštekano teto in to zgodbo. BRAVO!
lp
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Glede oddaje pa, neizmerno mi je žal da nisem vedela zanjo. Ampak ne moreš verjeti, nikoli, skoraj nikoli ne poslušam radia Celje v nedeljo dopoldne, tega dne pa je sreča hotela da sem prižgala radio med kuhanjem kosila. In glej, slišim znan glas, prisluhnem o čem govori, seveda to je ja Pika.  Nato zazvoni telefon. Zjezim se, kdo mi sedajle ne da miru, Kliče me prijateljica, ki se je slučajno vozila v avtu in mi pove, da na radiju Celje posluša nekaj zanimivega, naj prisluhnem. Lepo. Lepo  sem jo prosila  naj samo posluša, kajti to je tisto o čemer sem ji govorila. (ima tako nesrečno življenje, da ga ne  bi privoščila niti največjemu sovražniku - tako se reče in bi ji neizmerno privoščila, tako kot ste rekli vi meni, boljše dni). Med glasbo sem jo potem poklcala nazaj.  Ampak oddaja je bila že v drugi polovici. Tako da mi je resnično žal da oddaje nisem slišala v celoti.
Pa srečno,
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Spoštovani! 
Na vaši delavnici sem bila v Mariboru. 
Bilo je super. Od takrat tapkam vsak dan vsaj 15 minut in tudi vsak dan se boljše počutim. 
Po vsej verjetnosti pa bom še kdaj prišla.
Hvala in lep pozdrav!
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Na začetni 4-urni delavnici sem bila maja ali junija v Naklem. Po tapkanju sicer posežem bolj poredko, a mislim, da mi pomaga, kadar se ga lotim (če se seveda lotim tistega pravega vzroka). Prepričana sem, da mi je pomagal tudi pri zanositvi (ki je še v začetni fazi), saj je uspelo takoj naslednji mesec, ko sem se težave lotila z nekaj seansami tapkanja. Ko sem prebrala, kaj približno obsega nadaljevalni tečaj, sem se odločila, da bi se bilo fino naučiti, kako še bolje nasloviti pravo težavo in najti prave besede, da se jo odpravi ali omili. Ker sem predolgo odlašala s prijavo in zamudila delavnico za tapkanje na odlašanje, upam, da bom tu našla še kakšen nasvet, kako se brcniti v rit in spraviti k zadevi:)
Lep dan,
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pika ko bi vi vedeli kaj vse sem že jaz poskusila. Od reikija do ne vem česa vsega, ampak oblačnost ni minila. Jaz vam resnično ne morem povedati kako se pa sedaj počutim. Kaj pomeni da lahko dihaš. Samo, da ne mine prehitro. Vaše zlate besede, da mi želite boljše dni, naj ne zbledijo. Pozdravite mi svojo Jasno. Ime Jasna je tudi Klara. in Klara je ime moji vnukinji, tako da ima ime po babici. Itak pa Jasne, Klare, so fajn punce, kadar so jasne, čiste, bistre (joj kaj takega nisem rekla že 40 let), tako kot Pike, Lučke, Sončki, pa tudi Lojzeti in Staneti, če se ne kregajo. Srečno in hvala za objem, ki ga vračam.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
.... Seveda sva se ta večer tudi pogovarjala in vmes potoži, da se mu je naredil herpes. Jaz pa nepremišljeno: "Eh, čakaj, saj mam skoz v denarnici tisti obliž. Čakaj, ti ga prinesem!" Ni ga bilo, ker tudi denarnice nisem vzela s sabo, saj sem vedela, da je ne bom rabila. In jasno - predlagam tapkanje. Prosil je, če lahko jaz njega. Da ti vidiš tisti izraz na obrazu! Kak je užival! Pozneje mi je razložil, da je imel prav posebne občutke na karate točki. Včeraj sem dobila od njega mail. Da ne more verjet - herpesa nima! Da bi me lepo prosil, če lahko probava na enak način naredit kaj za njegova vedno boleča ramena in kolena. Da tega ne more več vzdržat, ker ga nenehno spremljajo te bolečine.....
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pozdravljena Pika,
lahko bi rekla dobro jutro, pa ne morem, ker sem jutro prespala in lahko že rečem dober dan. Moram vam povedati, da sem bila včeraj po tečaju prijetno utrujena. Takoj, ko sem sedla v dnevni sobi na kavč sem postala zelo zaspana. Šla sem v posteljo in takoj zaspala. To je bila za mene posebna noč, ker sem imela prej velike motnje v spanju. Hvala vam za pomoč.
Moram reči, da sem se na delavnici zelo dobro počutila, saj iz vas seva posebna energija. To sem ugotovila že na predstavitvi v Pradah pri Kopru. Mi je pa ta predstavitev zelo veliko pomagala, da sem bila vsaj malo poučena pred tečajem. Prav gotovo se bom udeležila še nadaljnjih tečajev, če ne drugo pa za druženje z vami.
No zdaj pa je dovolj flancanja - MORAM TAPKATI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lep pozdrav in nasvidenje,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: 
SKUPINSKO VSESLOVENSKO TAPKANJE VSAK PONEDELJEK OB 20.00:   
Kar nekajkrat smo izvedli skupinska tapkanja, ki so se rodila ob ideji o skupinskem tapkanju in kritični masi za spremembo. Občutek, ko končamo, je vsakič dober - tako da bomo s projektom kar nadaljevali. Odzivov na moje takratne novice je bilo več kot 500 - se pravi, da je somišljenikov dovolj za celo Slovenijo - januarja je v Sloveniji uradno prebivalo 2.046.976 ljudi - kritična masa je torej 143 ljudi za celo Slovenijo in 55 za Ljubljano.
Se nas lahko zbere toliko?
V duhu?
Oziroma - kot je super predlagala ena od udeleženk sobotnega tečaja EFT Prve stopnje - tisti, ki niste iz Ljubljane, se pojavite na spletni strani www.eft-slovenija.si/
 in poglejte števec prisotnosti - da se boste počutili bolj povezane z ostalimi. Torej - vsak ponedeljek točno ob 20.00 za dobrih pet minut.
Tapkamo pa takole - za tiste, ki še niste doživeli v živo: www.eft-slovenija.si/eftvseslovenskotapkanjevponedeljek
 
 
AAMET (http://www.aamet.org/main.php) certificirani EFT tečaji v Sloveniji KONČNO V SLOVENSKEM JEZIKU!   
Prva stopnja (popularno imenovana tudi Level1):  
datumi: sobota, 27.novembra 2010 ali pa sobota, 29.januarja 2011, vsakič od 10h do 18h
kraj: Ljubljana 
pogoj za udeležbo: opravljen moj začetni 4-urni uvodni praktični tečaj uporabe metode EFT 
cena tečaja: 110 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju.   
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja: 
http://eft-slovenija.si/index.php?option=com_content&view=article&id=69&Itemid=64
Druga stopnja (popularno imenovana tudi Level2):   
datumi: sobota in nedelja 18. in 19.decembra 2010 ali pa 26. in 27.februarja 2011 ali pa 21. in 22. maja 2011, vsak dan od 10h do 18h
kraj: Ljubljana 
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Prva stopnja (Level1)  
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 2.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli). 
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja: 
http://eft-slovenija.si/index.php?option=com_content&view=article&id=70&Itemid=65
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Začetne 4-urne delavnice uporabe metode EFT v Ljubljani 11.decembra, v Vitacentru 13.novembra, v Mariboru 26.novembra, ...eft-slovenija.si/index.php
Nadaljevalna 4-urna delavnica uporabe metode EFT v Ljubljani 11.decembra: eft-slovenija.si/joomla-license/nadaljevalna4urna
Uvodne enourne predstavitve delovanja metode EFT - sobota, 4.decembra v Ljubljani, sreda, 5.januarja 2011 v Ljubljani, ..:  eft-slovenija.si/index.php
Skupinske EFT ''vadbe'' so prilika za vse, ki bi si želeli malo zunanje pomoči v procesu spopadanja s svojimi energijskimi zamaški. 
Individualne tapkalne seanse metode EFTvsak, ki želi z mano delati individualno, naj mi to sporoči, pa se bomo natančneje dogovorili. ''Moji'' individualci trajajo 1,5 do 2 uri, s tistimi, ki vas poznam pa lahko delam tudi preko skypa (da odpade vožnja). Skype je neprimeren samo za prvi stik, ki mora biti zame še vedno oseben. 
 
Mini EFT delavnice v Vitacentru Naklo, Mariboru in Žalcu: www.eft-slovenija.si/index.php  Prispevek: 15 EUR. Naslovi in natančni opisi posamezne delavnice:
 
Slovenska www stran za uporabnike metode EFT, s  katere si lahko brezplačno snamete celoten EFT priročnik v slovenščini:
www.eft-slovenija.si/ Obiščite tudi njeno prelepo odraslo sestro www.eftuniverse.com/ , ki pa je v angleščini.
 
Če imate kakšno svojo zgodbo, napišite mi! Z veseljem bom brala in tudi odgovorila na vaša vprašanja. Prosim vas tudi, da mi dovolite objavo vaših doživetij (seveda brez imen ali kakšnih konkretnih podrobnosti), saj so take zgodbe strašno močna motivacija za nas ostale. OK? OK! 
 
Vas vse ljubeče pozdravljam,
Pika 
 
 
 
 
POVEZAVE NA NEKATERE TV POSNETKE: 
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na oddajo na TV SLO v ponedeljek, 14.6.2010 - EFT in hujšanje -
http://tvslo.si/predvajaj/dobro-jutro-2-del/ava2.73041801/
EFT je od minute 34 naprej
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Živjo Pika!
Sporočam ti, da smo pravkar objavili
oddajo o metodi EFT.
Povezava: http://www.s12.si/zdravo-zivljenje/v-ravnovesju/985-v-ravnovesju-metoda-eft
Jaz sem prebrala prvi del priročnika in se že veselo tapkam ter širim navdušenje nad EFTjem. :)
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na posnetek oddaje Mozaik na RTV SLO2, ki je bila na sporedu 28.7.2009 ob 20.30.
- povezava na prispevek v oddaji Vizita na POP TV 20.6.2009http://poptv.si/multimedia/alergije/eft-metoda.html 
- povezava na oddajo dolenjskega TV kanala ''Vaš kanal'' v Tomovi dnevni sobi 18.5.2009: http://www2.tv-nm.si/index.php?option=com_content&task=view&id=10484&Itemid=133  
- oddaja Sobotno popoldne na TV SLO1 - povezava je na vseh 37 minut, EFT pa je od 24. minute naprej...  http://www.rtvslo.si/play/labirint-alternativa/ava2.31273605/ 

 

 

 


--
Če ne želite več prejemati EFT novic, kliknite this link
Če želite popraviti svoje podatke, kliknite this link

Powered by PHPlist2.10.10, &copy tincan ltd

Arhiv EFT Novic