25 oktober, 2010

EFT novice 25.10.2010 in polna Gallusova dvorana v Ljubljani

Pozdravljeni vsi ljubi moji,

spet smo imeli prekrasno drugo stopnjo - včeraj in predvčerajšnjim.
Kakšni dnevi so to, se sploh ne da povedat - druženje, učenje, sprejemanje - premiki - rast - in skupina, ki vsakega pri tem v celoti podpira.
Neprecenljivo.
Dva dneva mineta kot bi mignil in mirno bi lahko nadaljevali še tretji dan, pa ne bi bilo nobenemu odveč.
Ampak zakaj omenjam Gallusovo dvorano?
Ker se mi zadnje časa pogosto mota po mislih.
V bistvu že dolgo časa - imam par ljudi, ki mi v šali rečejo - pridem, ko bo EFT srečanje v Gallusovi dvorani.
In v soboto smo o tem govorili in ena od udeleženk v smehu reče - ma kaj Gallusova, to je 1.500 ljudi - predlagam raje dvorano v novem stadionu Stožice - 12.000.......
Samo po moje bo Gallusova za začetek čisto dovolj.
Podrobnosti še ne vem.
Vem pa, da bo občutek fantastičen.
1.500 ljudi tapka naenkrat!!!!
Tomideli!!!!!!
Tapkanje je zakon:)))))))))))))))))))))

malo motivacije - pisma bralcev - uporabnikov metode EFT:
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Bomo, bomo!
Mormo s pozitivno energijo prosvetlit pa polepšat naš svet! Najbolše stvari so pa vedno enostavne in tapkanje je tud tako!!! Neverjetno, zanimivo - deluje!
Pozdrave od vseh vračam..
Hvala še enkrat!
Se vidimo,
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Živjo Pika!
Spet si me dregnila-a ne iz zimskega spanja :) Res je, kar si napisala o naši podzavesti a samo en del. Otroštvo je poleg rasti namenjeno tudi naši gradnji samega sebe. Zamisli si hišo, ki jo gradimo od temeljev do strehe in notranje opreme. Pa mi povej, ali res ostane notranja oprema za vse življenje enaka ali pa jo dopolnjujemo in celo staro zavržemo ter kupimo novo. Popravimo in obnovimo streho, zunanjost, jo moderniziramo in tako naprej. Tudi ljudje nismo statični. Tisto kar pridobimo v otroštvu je le podlaga za nadaljnjo gradnjo naše življenjske hiše in seveda zapisano v naši podzavesti - kje pa naj bi bilo hehe, saj zato jo imamo. Ko rastemo dodajamo nove vsebine a od primera do primera različne in o tem nebi pisal saj bi bilo preveč - vsak pa naj se zamisli in poglobi vase, kaj je skozi življenje vgradil in vnesel v svojo "hišo". Marsikdo skače do stropa, ker mu je zaradi okoliščin žal, da je postoril ali ni postoril nekaj zase in s tem nesmiselno "ubija" samega sebe namesto, da bi ugotovil, da se tako, kot hiša, da vse vgraditi, dograditi, popraviti in podobno brez posebne "muje", če si to le želiš. Saj veš za pregovor "brez muje se še čevelj ne obuje"! In kaj zdaj? Ker si napisala (upam, da samo prispodobno), da je to katastrofa sem se naglas zasmejal. Kakšna katastrofa neki. To je je v bistvu blagoslov. A zakaj? Hja, zato vendar, ker drugače nebi bilo ničesar kar bi nas "špikalo" da rinemo naprej, da si ogledujemo svojo hišo in razmišljamo, kaj in kako bi spremenili. Seveda vsak s svojim pogledom in na svoj način. In kje je tu TAPKANJE? Ja prav to je UNIVERZALNO sredstvo ali gradnik s katerim lahko kadarkoli, kjerkoli in kolikor želimo spremenimo v svojem življenju. Le hoteti je treba-ja no--ali pa ne--to je stvar posameznika!!!!!!
Prejmi moj velik objem!
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
...a se ti zdi, če sem do pol treh zjutraj tapkala, da sem malček čudna????? JJJ..ok, lahko bi se malček prej spravila tapkat, ampak še nisem bila na pravi delavnici za odlašanjeJ...no, zbudila sem se pa spočita, kot da bi spala celih 10 urJ....a je v Žalcu kakšno tapkanje med dvema tednoma, ali je tako kot pri nas v Mb - mrk? J
Pozdravček,
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Zivjo Pika,
Ze nekaj dni se pripravljam, da ti napisem nekaj vtisov po cetrtkovem tapkanju... Vsega skupaj je prevec.. in sploh se se ni do konca razjasnilo kaj vse smo pocistili in cesa smo se dotaknili. Jasno mi je samo to, da tako globinskega ciscenja ze dolgo nisem bila delezna... Ocitno res deluje, ko se poveze vec ljudi in vsi delajo na isti priblem. Kot da bi se vse moci posameznikov zdruzile v silovit cistilni curek vode in odplaknile staro, zasuseno umazanijo, ki se je nabirala skozi tisocletja... Odplaknili (odtapkali) smo stara prepricanja, tudi taka, ki so posledice nase vzgoje, kulturnega okolja... in takih stvari, ki se vlecejo iz generacije v generacijo, zato govorim o tisocletni umazaniji J... Se pa ciscenje se kar nadaljuje.... in to mi je vsec... Odpirajo se nova obzorja, polna optimizma... in predvsem razumevanje, da so priblemi del cloveske narave... in ce jih imam jaz se se vedno popolnoma in globoko sprejemam... saj sem vendar clovek J in lepo je biti clovek!
Ti napisem se kaj vec in kaj bolj konkretnega... samo pocakat bo treba, da se rodi... J.. in tokrat se rojeva iz svetlobe in optimizma... kot Bottichelijeva Venera... iz vodne pene... mehko in nezno... in z ljubeznijo...
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pika, pišeš, da te je oče klical Lučka.... pa bi te v resnici moral Sonček!
Ja, res si Sonček in s svojim EFT-jem siješ v vse slovenske vasi!
Po mojem bi morala malo še posijat v sosednje državice, da tam spoznajo, da smo res dežela na sončni strani Alp! Pa ne zaradi smeri neba, zaradi tebe!
No, lepo furaj tale EFT naprej, verjamem, da ti napolne(mo) življenje!
Objem!
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pozdravljena Pika!
Zelo sem vesela, da sem vas spoznala v soboto v Pradah pri Kopru. Že dolgo sem si to želela pa mi ni bilo prej usojeno. Je pač tako, da sem morala počakati na ta čas in pravi trenutek.
Moram vam povedati (ne nakladam), da se po tem srečanju že veliko boljše počutim. Moje nekatere obremenitve so že odšle na vašem uvodnem predavanju. Sedaj pa delam naprej po vaših navodilih, vendar vem, da se ne smem samo na tej točki ustaviti, ker vem, da mi boste vi pomagala do veliko večjih uspehov.
Hvala za vse in lep pozdrav!
Bodite tak sonček še naprej, saj s tem sejete srečo in zdravje med nami!
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pozdravljena Pika!
Kar ne morem pozabit koliko in kakšno pozitivno energijo sevate in na kako prijazen in posrečen način prenašate EFT metodo na nas nevednike!
Me tri smo res uživale v petkovem popoldnevu z vami! Vsaka na svoj način smo bile očarane.
Jaz moram priznat, da sem bila zelo utrujena in v nekakšnem čudnem valovanju, kot bi se mi naenkrat hoteli nakopičiti vsi občutki, ki jih premorem. Verjetno sem delovala čisto konfuzno!
Smo pa čez vikend veselo in uspešno tapkale in smo navdušene!!!
Še enkrat hvala za polepšan in obogaten petek!
Se vidimo,
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
..... Ampak jaz vem - še nikoli nisem po tako hudem napadu naslednji dan vstala in zdržala ves dan na nogah. Tokrat sem. Tako da je čisto vseeno, a si Pika a si Lučka - prižgala si Lučko v moje življenje in to drži pa Pika :-)
Pridem na kakšno skupinsko v Naklo. Mogoče na vsakdnji stres. Da dobim eno dozo tvojega optimizma in smeha v živo.
Do takrat pa en virtualni objem,
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pozdravljeni!
V soboto sm bila na vaši delavnic tapkanja v Naklem in moram reči, da je blo super in da mi ni niti malo žal da sem se udeležila!
Lep pozdrav!
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Ojla!
Pozitivne afirmacije - to deluje, sam najprej morš stare ven zmetat, da je prostor za nove. To je pa mal težje.....
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika,
še vedno me preseneča, kako metoda EFT deluje! Včasih se sprašujem, če so spremembe v meni samo slučajne in razum me hoče prepričati, da je tako. A globoko v sebi vem, sem prepričana, da je moč tapkanja neverjetna. Na delavnici odlašanja sem za trenutek podvomila, da mi bo metoda koristila, saj se proti tem negativnim navadam borim že celo življenje in mi nikoli ni nič pomagalo. Način reševanja problemov se mi je zdel preveč lahek, enostaven... A nekaj se je potem zgodilo! Kar se dela tiče, sem se končno odločila za nekaj, kar sem nameravala že celih 18 let!! Je to samo slučajno? Ne bi rekla.
Res sem ti hvaležna za vse kar si me naučila.
Močno te objamem in iskrena hvala!
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
SKUPINSKO VSESLOVENSKO TAPKANJE VSAK PONEDELJEK OB 20.00:
Kar nekajkrat smo izvedli skupinska tapkanja, ki so se rodila ob ideji o skupinskem tapkanju in kritični masi za spremembo. Občutek, ko končamo, je vsakič dober - tako da bomo s projektom kar nadaljevali. Odzivov na moje takratne novice je bilo več kot 500 - se pravi, da je somišljenikov dovolj za celo Slovenijo - januarja je v Sloveniji uradno prebivalo 2.046.976 ljudi - kritična masa je torej 143 ljudi za celo Slovenijo in 55 za Ljubljano.
Se nas lahko zbere toliko?
V duhu?
Oziroma - kot je super predlagala ena od udeleženk sobotnega tečaja EFT Prve stopnje - tisti, ki niste iz Ljubljane, se pojavite na spletni strani www.eft-slovenija.si/
in poglejte števec prisotnosti - da se boste počutili bolj povezane z ostalimi. Torej - vsak ponedeljek točno ob 20.00 za dobrih pet minut.
Tapkamo pa takole - za tiste, ki še niste doživeli v živo: www.eft-slovenija.si/eftvseslovenskotapkanjevponedeljek
AAMET (http://www.aamet.org/main.php) certificirani EFT tečaji v Sloveniji KONČNO V SLOVENSKEM JEZIKU!
Prva stopnja (popularno imenovana tudi Level1):
datumi: sobota, 27.novembra 2010 ali pa sobota, 29.januarja 2011, vsakič od 10h do 18h
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: opravljen moj začetni 4-urni uvodni praktični tečaj uporabe metode EFT
cena tečaja: 110 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju.
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja:
http://eft-slovenija.si/index.php?option=com_content&view=article&id=69&Itemid=64
Druga stopnja (popularno imenovana tudi Level2):
datumi: sobota in nedelja 23. in 24. oktobra ali pa 18. in 19.decembra 2010
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Prva stopnja (Level1)
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 2.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli).
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja:
http://eft-slovenija.si/index.php?option=com_content&view=article&id=70&Itemid=65
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Začetne 4-urne delavnice uporabe metode EFT v Ljubljani 6.novembra, v Vitacentru 13.novembra, v Mariboru 26.novembra, ...: eft-slovenija.si/index.php
Nadaljevalna 4-urna delavnica uporabe metode EFT v Ljubljani 6.novembra: eft-slovenija.si/joomla-license/nadaljevalna4urna
Uvodne enourne predstavitve delovanja metode EFT - četrtek, 4.novembra v Ljubljani, sobota, 6.novembra v Ljubljani, ..: eft-slovenija.si/index.php
Skupinske EFT ''vadbe'' so prilika za vse, ki bi si želeli malo zunanje pomoči v procesu spopadanja s svojimi energijskimi zamaški.
Individualne tapkalne seanse metode EFT: vsak, ki želi z mano delati individualno, naj mi to sporoči, pa se bomo natančneje dogovorili. ''Moji'' individualci trajajo 1,5 do 2 uri, s tistimi, ki vas poznam pa lahko delam tudi preko skypa (da odpade vožnja). Skype je neprimeren samo za prvi stik, ki mora biti zame še vedno oseben.
Mini EFT delavnice v Vitacentru Naklo, Mariboru in Žalcu: www.eft-slovenija.si/index.php Prispevek: 15 EUR. Naslovi in natančni opisi posamezne delavnice:
Slovenska www stran za uporabnike metode EFT, s katere si lahko brezplačno snamete celoten EFT priročnik v slovenščini:
www.eft-slovenija.si/ Obiščite tudi njeno prelepo odraslo sestro www.eftuniverse.com/ , ki pa je v angleščini.
Če imate kakšno svojo zgodbo, napišite mi! Z veseljem bom brala in tudi odgovorila na vaša vprašanja. Prosim vas tudi, da mi dovolite objavo vaših doživetij (seveda brez imen ali kakšnih konkretnih podrobnosti), saj so take zgodbe strašno močna motivacija za nas ostale. OK? OK!
Vas vse ljubeče pozdravljam,
Pika
POVEZAVE NA NEKATERE TV POSNETKE:
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na oddajo na TV SLO v ponedeljek, 14.6.2010 - EFT in hujšanje -
http://tvslo.si/predvajaj/dobro-jutro-2-del/ava2.73041801/
EFT je od minute 34 naprej
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Živjo Pika!
Sporočam ti, da smo pravkar objavili
oddajo o metodi EFT.
Povezava: http://www.s12.si/zdravo-zivljenje/v-ravnovesju/985-v-ravnovesju-metoda-eft
Jaz sem prebrala prvi del priročnika in se že veselo tapkam ter širim navdušenje nad EFTjem. :)
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na posnetek oddaje Mozaik na RTV SLO2, ki je bila na sporedu 28.7.2009 ob 20.30.
- povezava na prispevek v oddaji Vizita na POP TV 20.6.2009: http://poptv.si/multimedia/alergije/eft-metoda.html
- povezava na oddajo dolenjskega TV kanala ''Vaš kanal'' v Tomovi dnevni sobi 18.5.2009: http://www2.tv-nm.si/index.php?option=com_content&task=view&id=10484&Itemid=133
- oddaja Sobotno popoldne na TV SLO1 - povezava je na vseh 37 minut, EFT pa je od 24. minute naprej... http://www.rtvslo.si/play/labirint-alternativa/ava2.31273605/


--

Arhiv EFT Novic