18 oktober, 2010

EFT novice 18.10.2010 in zakaj pozitivne afirmacije ne delujejo

Pozdravljeni vsi ljubi moji,

saj vem, da sem o tem že veliko pisala in še več govorila.
Vem tudi, da ideja sama pozitivnih afirmacij deluje strašno privlačno - vestno si ponavljaš pozitivne stavke in po nekaj časa iz stavkov nastane resničnost.
Ampak - žal - stvar v resnici ne deluje.
Čeprav je slišati tako zelo privlačna.
Zakaj ne deluje?
Primerjav, ki ste jih slišali od mene v živo in ki jih ni malo, vam danes ne bom ponavljala.
Povedala vam bom eno, ki sem jo nazadnje slišala pred leti, ko sem v ZDA delala EFT 3.stopnjo pri EFT mojstrici Lindsay Kenny.
Govorili smo o letih razvoja človeškega bitja - kako se formira naša zavest in naši možgani - in kako se vsi pomembni refleksni programi vtisnejo v nas v prvih šestih letih našega življenja.
In to je po eni strani super - namreč ni se nam treba vsak dan sproti učiti, kako si obujemo nogavice in operemo zobe.
Po drugi strani pa je to katastrofa - te informacije so namreč v naši podzavesti - in ta nas ''šofira'', da sami ne vemo, kako in kdaj.
In podzavest predstavlja vsaj 90% (baje celo 95% in več) našega mišljenja (in delovanja).
Koliko ostane potem zavestnemu mišljenju?
Prav malo.
Kdaj je že 5% premaknilo 95%? Na dolgi rok?
Ni šans.
Zato pa na srečo obstaja EFT...

Tapkanje je zakon:)))))))))))))))))))))

malo motivacije - pisma bralcev - uporabnikov metode EFT:
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika,
na sobotni delavnici si bila čudovita.
Tako dobro in sproščeno znaš predstaviti stvari, da te je bilo res veselje poslušati in s teboj delati.
Lep dan!
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pika, naj se ti tudi jaz še enkrat zahvalim da si me "prepičala", da začnem tapkati. Priznam, da sem malček dvomila v čudovito moč tapkanja, vendar sem se res bolje počutila po tisti soboti.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika!
Hvala za vse, za tvoj trud, željo in voljo, da svet spreminjaš na bolje. Ravno včeraj sem bila na obisku pri ženski, ki jo življenje kar prehudo preizkuša z rakom. Ko sva tapkali, mi je rekla, da ne more verjeti, kakšna energija je šla po njej in kako se je osvobodila celega kupa napetosti.
Občutek, da nekomu pomagaš, ne le sebi, je noro dober občutek, zato se že veselim novih znanj.
Vse lepo in dobro
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
....Danes ponoči sem se zbudila, ker se mi je sanjalo da imam že ene 120 kg.. in šla tapkat, do nule! In zaspala kot otrok.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Živjo Pika!
Že dolgo razmišljam o tem, da se ti kaj oglasim. Danes pa me je k temu spodbudilo pismo bralke, ki je pisala o tem, kako je naslednji dan po vajinem individualnem tapkanju prek skypa izvedela, da je sprejeta v službo. Res moraš oddajati neko posebno nad energijo, kajti tudi pri meni je bilo nekaj podobnega s službo. Naslednji dan, po najinem tapkanju (da sem sposobna, da ne želim biti tutka-putka, ki le sledi drugim, da nočem biti le številka na plačilni listi ipd. - se še spomniš tega, tam nekje v začetku poletja?) je prišel razpis za meni primerno delavno mesto in kmalu za tem še eden. Čeprav navsezadnje ne od ene ne od druge službe ni bilo nič, sem pridobila novih izkušenj, predvsem pa samozavest, ki sem jo izkoristila na obstoječem delovnem mestu.
Tako sem še vedno na istem delovnem mestu, čeprav so me ob koncu mandata prejšnjega izvršnega direktorja iz sektorja že skoraj izrinili, češ da zame v tem sektorju ni nalog. Rečeno mi je bilo, da se marketinga v našem sektorju ne gremo (čeprav imamo naziv Strategija in marketing za podjetja). K sreči pa je sredi poletja prišel nov izvršni, ki hvala Bogu razmišlja drugače. Pred dnevi smo morali tako rekoč čez noč na njegovo zahtevo sproducirati ideje za trženjske akcije, ki jih bomo izvajali v naslednjem letu. Ni bilo lahko, ker se to tako ne dela (brez dolgoročnejše strategije, določenih segmentov in ciljnih skupin, .), vendar je kar nekako šlo.
Dela, ki sodijo v moje poklicno področje, so se tako odprla. Zdaj sem za delo tudi čisto drugače motivirana!
Naj bo za danes dovolj.
V koledar sem si dala dve tvoji delavnici v Naklem, tako da se upam spet kaj vidiva.
Lepo bodi, (tudi ) moja Lučka!
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Spoštovana ga. Lučka!
Tudi jaz se pridružujem mnenju, da vam ime Lučka bolj pristoji, glede na vašo prijaznost in toplino ki jo izžarevate. Ime Pika mi deluje bolj hladno, zaključujoče, kar pa vi brez dvoma niste taka oseba. Čeprav se zelo bojim povedati na glas, (ker se bojim da se mi kljub tapkanju zruši) vam moram priznati, da se je izpolnila vaša želja, moji dnevi so po najinem individualnem srečanju nekoliko lažji.
Pa srečno
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pika živjo....
ravno včeraj zvečer sem prišla iz Poreča, kjer sem uživala en teden na norem sijočem sončku in pomirjajoči se bližini morja.
In to šla takoj po najinem tapkanju, ki sva ga imeli v četrtek. Moram ti povedati bilo je super in se mi zdi, da sem pustila oz. odvrgla veliko breme od sebe.
Res mi je pomagalo. Čutim pa še, da so zdaj še druge stvari za mano in bom delala na tem, da tudi te popucam.
Se mi zdi, da se tko lahko pučutim, norooo.
Hvala ti Pika še enkrat, k si si vzela čas zame, me potipala na pravi žulj in res mi je lažje...
Sem se odločila, da pridem in zopet začnem se posvečati intenzivno še na skupne delavnice.
Hvala bilo je super....
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika,
v četrtek ko smo tapkali v NM na veliko različnih tem, sem jaz bila glasna in rekla, da tapkam na čokolado. No zadnje čase sem bila kar paožrešna na različne sladkarije. Nisem se mogla odrečt, vedno sem iskala kaj sladkega, pa nisem se obvladala, pa sem v sebi rekla ne ne bom jedla piškotov ali štrudla itd.
Kar grozna sem se zdela sama sebi nisem se umirila dokler nisem našla za pod zob nekaj kar diši na sladko. No tapkali smo vsak na svoje in že nasledni dan in celi teden je pri meni mir. Pomislim že, pa pogledam v trgovini po tej ali oni čokoladi, ampak nič nimam več take želje, da bi mogla kupit in pojest. Super, juhu pa smo na zeleni veji, hvala Pika super da smo skupaj. Še enkrat hvala iz srca.
Topel objem
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika,
…..npr. zakaj pozitivne afirmacije ne delujejo….sploh ne na dolgi rok…
Nekako čutim, da zato, ker nismo vsi enaki, v resnici smo vsi različni….in vsak čuti drugače in nosi v sebi svoje zapise. Govoriti si, jest sem samozavestna, sem super…res dvigne raven energije……..za nekaj časa….in potem padeš nazaj, ker nisi razgradil vzroka, ki povzroča to tvoje stanje. Nato pa si rečeš, čeprav nisem samozavestna, se mam rada in se popolnoma sprejemam …začutiš olajšanje…..ker to si ti…..
Jest tapkam po potrebi in probam sijati naprej…
Objemček,
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
SKUPINSKO VSESLOVENSKO TAPKANJE VSAK PONEDELJEK OB 20.00:
Kar nekajkrat smo izvedli skupinska tapkanja, ki so se rodila ob ideji o skupinskem tapkanju in kritični masi za spremembo. Občutek, ko končamo, je vsakič dober - tako da bomo s projektom kar nadaljevali. Odzivov na moje takratne novice je bilo več kot 500 - se pravi, da je somišljenikov dovolj za celo Slovenijo - januarja je v Sloveniji uradno prebivalo 2.046.976 ljudi - kritična masa je torej 143 ljudi za celo Slovenijo in 55 za Ljubljano.
Se nas lahko zbere toliko?
V duhu?
Oziroma - kot je super predlagala ena od udeleženk sobotnega tečaja EFT Prve stopnje - tisti, ki niste iz Ljubljane, se pojavite na spletni strani www.eft-slovenija.si/
in poglejte števec prisotnosti - da se boste počutili bolj povezane z ostalimi. Torej - vsak ponedeljek točno ob 20.00 za dobrih pet minut.
Tapkamo pa takole - za tiste, ki še niste doživeli v živo: www.eft-slovenija.si/eftvseslovenskotapkanjevponedeljek
AAMET (http://www.aamet.org/main.php) certificirani EFT tečaji v Sloveniji KONČNO V SLOVENSKEM JEZIKU!
Prva stopnja (popularno imenovana tudi Level1):
datumi: sobota, 27.novembra 2010 ali pa sobota, 29.januarja 2011, vsakič od 10h do 18h
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: opravljen moj začetni 4-urni uvodni praktični tečaj uporabe metode EFT
cena tečaja: 110 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju.
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja:
http://eft-slovenija.si/index.php?option=com_content&view=article&id=69&Itemid=64
Druga stopnja (popularno imenovana tudi Level2):
datumi: sobota in nedelja 23. in 24. oktobra ali pa 18. in 19.decembra 2010
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Prva stopnja (Level1)
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 2.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli).
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja:
http://eft-slovenija.si/index.php?option=com_content&view=article&id=70&Itemid=65
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Začetne 4-urne delavnice uporabe metode EFT v Ljubljani 6.novembra, v Vitacentru 13.novembra, v Mariboru 22.oktobra, ...: eft-slovenija.si/index.php
Nadaljevalna 4-urna delavnica uporabe metode EFT v Ljubljani 6.novembra: eft-slovenija.si/joomla-license/nadaljevalna4urna
Uvodne enourne predstavitve delovanja metode EFT - četrtek, 4.novembrav Ljubljani, sobota, 6.novembra v Ljubljani, ..: eft-slovenija.si/index.php
Skupinske EFT ''vadbe'' so prilika za vse, ki bi si želeli malo zunanje pomoči v procesu spopadanja s svojimi energijskimi zamaški.
Individualne tapkalne seanse metode EFT: vsak, ki želi z mano delati individualno, naj mi to sporoči, pa se bomo natančneje dogovorili. ''Moji'' individualci trajajo 1,5 do 2 uri, s tistimi, ki vas poznam pa lahko delam tudi preko skypa (da odpade vožnja). Skype je neprimeren samo za prvi stik, ki mora biti zame še vedno oseben.

Arhiv EFT Novic