05 september, 2010

EFT novice 5.9.2010 in kvantna fizika

Pozdravljeni vsi ljubi moji, 
 
se še spomnite teme prejšnjih EFT novic?
Kako je pomembno troje - misel, beseda in na koncu tudi akcija - in kako brez enega od teh elementov ni nič.
Mora biti vse troje - tako pač je.
In je prišel tale odmev:
 
Pozdrav,
Kvantna fizika je dokazala, da atom ni najmanjši delec materije, pač pa je vsak atom sestavljen iz skupka energijskih vibracij. Zvok je most med energijskim in materialnim svetom.
Ena trditev iz fizike na katero sem naletela ko sem raziskovala zvok.
Lep vikend,
 
Saj ne, da fiziko nevemkoliko razumem - in tudi mi ni potrebno več, da prav vse razumem - ampak tale odziv mi je pa res polepšal dan!
Kako je včasih vse enostavno!
 
Se ''vidimo'' v ponedeljek ob osmih zvečer za 5 minut!
 
Tapkanje je zakon:)))))))))))))))))))))
 
malo motivacije - pisma bralcev - uporabnikov metode EFT: 
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Živjo draga Pika, Pikica! 
Evo, dopusti so za nami, jaz se prebijam čez elektronsko pošto in vidim ful dobrih novic od tebe. Pa da si še  vedno polna pozitivne energije in elana. Jest sem na trenutke prav fajn, včasih me sicer zvije, ampak je čas "zvijanja", odkar poznam eft, mnogo krajši in manj intenziven. Super je, kako znava midva z EFT-jem opravit s trenutno bolečino, herpesom in podobnimi jojoti. Kopljem sicer še ne prav globoko, ampak se pripravljam (beri odlašam). Zato bom prišla tudi na 2 urno mini dealvnico na temo odlašanja v Naklo. 
Lepo se imej in velik se smej,
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika,
zaljubljena sem v tebe, v tvojo moč in energijo in optimizem in ne vem v kaj še vsega. Spoštujem in občudejem tebe in vse ljudi, ki so kot ti. Rada bi bila tudi jaz taka, rada bi zrasla, se okrepila, se obogatila s čustvi. Rada bi izbrisala iz sebe vse tiste negativne občutke, ki jih tako pogosto imam v sebi v zadnjih mesecih.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
......in sem vesela, da sem tudi tokrat poslušala svojo intuicijo in prišla k tebi. Pa za ta preljubi svet tudi tapkamo ob ponedeljkih! Hvala Bogu za tvojo srčnost in vse kar poosebljaš. 
Lep pozdrav in objemček, težko čakam da se zopet vidimo!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Totalno odštekana familja, joj še to ti moram povedati, da mi je prejšnjo soboto crknil avto pred gostilno, kjer smo imeli neko rojstnodnevno kosilo s prijatelji. Preprosto ni vžgal po vseh poskusih in študiranju moških glav. Malo me je razburilo, bila sem sama in naslednji dan sem morala po moža na letališče. Zvečer in zjutraj sem tapkala na avto in to imaginarno okvaro. Soseda mi je posodila avto, šla na letališče in mož pravi, da bo naslednji dan šel z mehanikom po avto. Predlagala sem mu, da greva pogledat, mogoče pa bo avto vžgal, ker sem tapkala. Ne, jaz sem bila takrat že trdno prepričana da bo vžgal. In tako je tudi bilo. Prijateljem pa se vseeno nisem upala povedati resnice, tako počasi  in mehko doziram to vedenje o tapkanjuJ 
Te objemam,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
ZADNJIČ SEM SE NASMEJALA,  ŠETAM PO BENARDINU IN SE ZNAJDEM PRED TRGOVINO " PIKA".
NATO V PONEDELJEK PRIDE ENA NONICA Z VNUKICO PIKO.... IN NATO VNAŠAM DOJENČKE IN ENA DOJENČICA .....JE PIKA!!!

VIDIŠ PRAV POVSOD SI Z MANO!!!! ČE NE DRUGAČE PA V MISLIH IN  SRCU!!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
....glede najinega individualnega tapkanja, pa sicer na splošno nisem znala takrat ocenit, a sva, kaj sva sploh naredili, sem pa čutla, da je en velik kos te moje tesnobe šel stran in sem lažje dihala, v glavnem v sebi sem čutla, da se je nekaj premaknilo. Hvala ti Pika neizmerno.
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika,  
evo mene - sem živa in normalno diham po zaslugi EFT :) Sigurno!!!
Pomislim naTe prav vsak dan in sem Ti tako hvaležna, da si ne moreš mislit! Življenje je toliko, tooooooliko boljše.  
Iz srca HVALA :)
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
SKUPINSKO VSESLOVENSKO TAPKANJE VSAK PONEDELJEK OB 20.00:   
Kar nekajkrat smo izvedli skupinska tapkanja, ki so se rodila ob ideji o skupinskem tapkanju in kritični masi za spremembo. Občutek, ko končamo, je vsakič dober - tako da bomo s projektom kar nadaljevali. Odzivov na moje takratne novice je bilo več kot 500 - se pravi, da je somišljenikov dovolj za celo Slovenijo - januarja je v Sloveniji uradno prebivalo 2.046.976 ljudi - kritična masa je torej 143 ljudi za celo Slovenijo in 55 za Ljubljano.
Se nas lahko zbere toliko?
V duhu?
Oziroma - kot je super predlagala ena od udeleženk sobotnega tečaja EFT Prve stopnje - tisti, ki niste iz Ljubljane, se pojavite na spletni strani www.eft-slovenija.si/
 in poglejte števec prisotnosti - da se boste počutili bolj povezane z ostalimi. Torej - vsak ponedeljek točno ob 20.00 za dobrih pet minut.
Tapkamo pa takole - za tiste, ki še niste doživeli v živo:
Za začetek par minut tapkanja na globalne probleme:
PRVO ZAPOREDJE OSNOVNEGA RECEPTA:
Karate točka:
Čeprav smo v tej naši Sloveniji vsi skregani med sabo, se popolnoma in globoko sprejemam.
Čeprav so naši politiki pokvarjeni in nesposobni in o njih raje sploh ne razmišljam, da ne postanem slabe volje, se popolnoma ...
Čeprav je naše gospodarstvo v razsulu, se popolnoma in globoko....
Čeprav tudi drugje v svetu ni kaj prida bolje, se ...
Čeprav bomo ravnokar popolnoma uničili naš prekrasni planet, se popolnoma..
Na vsaki točki enega celega zaporedja poljubno stvar od zgoraj naštetih
 
DRUGO ZAPOREDJE OSNOVNEGA RECEPTA:
Karate točka:
Čeprav sem samo en neznaten človek, ki ne more spremeniti nič, se popolnoma in globoko sprejemam...
Čeprav se dobro zavedam, da sem premajhna, da bi karkoli spremenila, se popolnoma..
Čeprav sam človek ne more nič proti bogatim in močnim, in jaz sem sama, se popolnoma...
Čeprav se zavedam svoje nemoči, sem kljub temu pripravljena narediti tisti drobec, ki ga kot jaz lahko.
Čeprav se zavedam, da ni za pričakovat kakšnih strašnih rezultatov, sem pripravljena narediti toliko kolikor lahko.
Čeprav sem čisto mala in čisto nemočna, in česa takega še nikoli nisem delala, sem pripravljena poskusiti in prispevati svoj mali delček.
Na vsaki točki enega celega zaporedja - pripravljena sem prispevati svoj del
 
Po končanem drugem zaporedju si vsak izbere poljubno barvo, ki mu je všeč (katerokoli), si predstavlja, da iz vesolja ta barva teče vanj, si predstavlja da ga ta barva popolnoma napolni, do zadnje celice, in potem to barvo pošilja iz sebe kot dobro vibracijo. Nekateri si predstavljajo v krogu svojo družino, drugi gledajo obris Slovenije, tretji gledajo Zemljo kot se jo vidi iz vesolja - ali karkoli podobnega - in medtem ko pošiljamo tapkamo:
Začnemo na točki na vrhu glave
 - pošiljam to dobro vibracijo vsem ljudem, ki jo želijo sprejeti
 - z najboljšimi nameni
 - v najvišje dobro vseh
 - pošiljam dobro vibracijo (ljubezen, če je komu ta beseda ljuba)
 - vsem, ...
....
Po končanem zaporedju pošiljanja vsak obsedi za par sekund v tem občutku - ga poskuša čimbolj ojačati - in v njem uživati.
 
AAMET (http://www.aamet.org/main.php) certificirani EFT tečaji v Sloveniji KONČNO V SLOVENSKEM JEZIKU!   
Prva stopnja (popularno imenovana tudi Level1):  
datumi: sobota, 25.septembra ali pa sobota, 27.novembra 2010, vsakič od 10h do 18h
kraj: Ljubljana 
pogoj za udeležbo: opravljen moj začetni 4-urni uvodni praktični tečaj uporabe metode EFT 
cena tečaja: 110 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju.   
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja: 
http://eft-slovenija.si/index.php?option=com_content&view=article&id=69&Itemid=64
Druga stopnja (popularno imenovana tudi Level2):   
datumi: nsobota in nedelja 23. in 24. oktobra ali pa 18. in 19.decembra 2010
kraj: Ljubljana 
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Prva stopnja (Level1)  
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 2.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli). 
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja: 
http://eft-slovenija.si/index.php?option=com_content&view=article&id=70&Itemid=65
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
 
Uvodne enourne predstavitve delovanja metode EFT - sob/ned 4./5.september v Mariboru, petek, 24.september v Murski Soboti, sreda, 29.september v Sevnici:  eft-slovenija.si/index.php
Skupinske EFT ''vadbe'' so prilika za vse, ki bi si želeli malo zunanje pomoči v procesu spopadanja s svojimi energijskimi zamaški. 
Individualne tapkalne seanse metode EFTvsak, ki želi z mano delati individualno, naj mi to sporoči, pa se bomo natančneje dogovorili. ''Moji'' individualci trajajo 2 uri, s tistimi, ki vas poznam pa lahko delam tudi preko skypa (da odpade vožnja). Skype je neprimeren samo za prvi stik, ki mora biti zame še vedno oseben. 
 
Mini EFT delavnice v Vitacentru Naklo, Mariboru in Žalcu: www.eft-slovenija.si/index.php
 
Slovenska www stran za uporabnike metode EFT, s  katere si lahko brezplačno snamete celoten EFT priročnik v slovenščini:
www.eft-slovenija.si/ Obiščite tudi njeno prelepo odraslo sestro www.eftuniverse.com/ , ki pa je v angleščini.
 
Če imate kakšno svojo zgodbo, napišite mi! Z veseljem bom brala in tudi odgovorila na vaša vprašanja. Prosim vas tudi, da mi dovolite objavo vaših doživetij (seveda brez imen ali kakšnih konkretnih podrobnosti), saj so take zgodbe strašno močna motivacija za nas ostale. OK? OK! 
Vas vse ljubeče pozdravljam! 
Pika 


--
Če ne želite več prejemati EFT novic, kliknite this link
Če želite popraviti svoje podatke, kliknite this link

Powered by PHPlist2.10.10, &copy tincan ltd

Arhiv EFT Novic