13 september, 2010

EFT novice 13.9.2010 in skupinska tapkanja v Crnomlju

Pozdravljeni vsi ljubi moji, 
 
v soboto popoldan smo imeli srečanje vseh, ki so pri meni opravljali certificiran tečaj EFT 2.stopnja.
Nekateri so uspešno opravili tudi izpit in so slavnostno prejeli ustrezne diplome.
Smo se intenzivno pogovarjali, da smo čisto posebna skupina in da ima vsak od nas čisto svojo posebno pot, ki se je ne da enostavno kopirati, ampak se rojeva sproti sama.
Sta pa trenutno dve Zdenki, ki vidita potrebo po širjenju metode EFT v kraju kjer živita - ena že več kot pol leta vodi skupinska tapkanja vsako sredo v Kopru, in sedaj je Zdenka iz Črnomlja sklenila, da bodo skupinska tapkanja tudi v Črnomlju - in sicer vsak petek dvakrat - ena skupina ob 17h in druga skupina ob 20h - tako da si vsak lahko najde čas, ki mu ustreza. Lokacijo in vse podrobnosti si poglejte na spletni strani.
Obe Zdenki seveda izvajata tudi individualna tapkanja in sta pri tem zelo uspešni!
Torej - če niste iz Ljubljane, je to super rešitev!
 
Vsi tudi veste, da Nataša iz Maribora (ki je tudi že opravila EFT 2.stopnjo) v paru z Andrejo piše diplomo na Fakulteti za socialno delo - in diploma je cela samo o metodi EFT! In zasluge imate tudi bralci EFT novic, ki ste prijazno izpolnjevali anketo! Hvala še enkrat! Ko bo diploma končana, vam bom vsem seveda napisala podrobnosti!
 
Se ''vidimo'' v ponedeljek ob osmih zvečer za 5 minut!
 
Tapkanje je zakon:)))))))))))))))))))))
 
malo motivacije - pisma bralcev - uporabnikov metode EFT: 
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Ojla Pika,
izgubljeno dete se javlja:) Ampak moram ti povedat, da se dostkrat spomnim nate in si mislim, kako je fajn, da ena tako pozitivna oseba tako predano in nesebično širi to pozitivnost in to prekrasno orodje EFT naokrog:)
Jaz sem po najinem individualcu zelo pridno tapkala (so bili tudi rezultati) potem pa sem po svoji navadi spet malo nehala... se vmes razjezila nase v smislu - kako sem lahko tako smotana, da imam pri roki tako učinkovito, zastonj in zdravo orodje za lajšanje težav, jaz pa vedno najdem kup izgovorov, da ga ne uporabljam - a nismo ljudje hecni??:) v glavnem trudim se:)
Najlepša hvala, lepo bodi, in želim ti veliko pozitivne energije še naprej!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
....malo se še pozna, ker sem bil 2 meseca v bolniški (junij, julij - poškodba z motorno žago)... Sem pa tako intenzivno EFTal, da sem vse skupaj preživel v krajšem času, kot bi sicer in dobesedno brez bolečin. In danes sem natančno takšen, kot sem bil prej. A, ne, bogatejši sem za izkušnjo...
Tak te stisnen! (če kdo ne razume - objemam te)
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Zadnjič sem sestrični razlagala EFT, ker ima njen partner depresijo, noče nikamor, hodi k psihiatru (ta ti standard reče, bodite pozitivni in...)  In jaz sem jo vprašala to kar nas ti učiš in že poznamo, ČE MU JE PSIHIČ POVEDAL KAKO NAJ TO NAREDI... in seveda ŽE POZNAŠ ODGOVOR. Potem sem ji razlagala,,,,, da med drugim dok ne bo odmaknil motnje ne bo MOGEL SI POMAGAT tudi če želi .. In ona je potrdila da je točno tako kot sem ji opisala in točno tako se on odziva... Potem je sledila moja (tako kot jaz najbolje vem) razlaga,  in da to uporablja tudi ful dedcov, pa tvoja spletna stran in Vietnam...
In sedaj najbolj zanimiv del. Za demonstrirat metodo sva midve (jaz sem jo) tapkali na DAH. In po prvi rundi  ko sem ji rekla naj gre pogledat dah je prvo bila vsa zmedena da ni vedela niti kako se udahne. Ko ji je to uspelo sva šli še eno rundo in na koncu rezultat - ZELO MOČEN "KRČ" NA DESNI STRANI VRATA PROTI RAMENU.  Ej pa le na dah sva šli! 
Ni mogla verjet, da kaj se je zgodilo. Moja razlaga je bila (in ti mi boš rekla če je prav ker sem rekla da te bom vprašala), da ima očitno toliko skrbi in vseh problemov in si tudi ona baje pravi ne jaz pa ne bom si dovolila da gem v k... kot moj dragi, da ji je že samo tapkanje na dah želelo dati opozorilo da si vse samo nekam nalaga..
Potem sva pa tapkali na bolečino ... Čeprav mislim da sem vsemogočna in lahko vse prenesem in zmorem in si vse pizdarije le nalagam na moja ramena, vrat ..... se globoko in popoloma sprejemam, se imam rada in si odpuščam... in podobne varjante .. Po drugem zaporedju je bilo le še malo. Naslednjo je morala naredit sama... in skoraj ni več čutila... pa še 9 gamut - in odšlo je....
Hvala, Pika!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Tapkam, vsak dan, tudi med vožnjo in sprehodi s kužkom, čeprav se potem kakšen v avtu ozira, kaj se "tepem" po glavi :)))) Kadar sem v čakalnicah se ljudje le nasmehnejo... ali pa še to ne. Zanimivo - kot da je tapkanje najbolj normalna stvar na svetu ;) No, zame že je del vsakdana in si želim, da bi koga kje srečala med tapkanjem (saj veš, kot pohodnik pohodnika, kolesar kolesarja, konjenik konjenika, motorist motorista, tapkalec tapkalca ;)
Saj se vidimo kmalu. 
Te toplo objemam,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
.....magistrsko nalogo smo oddali, bilo je časovno zelo na tesno, hči je vsakič, ko je šla mimo mene rekla: "Mami, tapkaj, jaz nimam časa, ti samo tapkaj!" In sem in tudi vedela, da bo vse o.k.
Te objemam,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Spoštovani, 
Zahvaljujem se vam za včerajšnji sproščujoči in krasen večer v Žalcu! Resnično ste zelo pozitivna oseba, energija kar žari iz vas. Bilo je to moje prvo srečanje v živo s tapkanjem (prej sem to poznala samo iz priročnika), ko sem prišla domov sem poskusila tapkati na "svojo revmo", ki me že kar nekaj časa drži v rami leve roke in bilo je mnogo bolje. Zagotovo se vidimo tudi 23.9.če bo le služba dopuščala! Hvala in lep vikend vam želim!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Tapkam vsak dan, o tem razlagam, kadar le morem. Najčudovitejši pa so trenutki, ko mi drugi govorijo o pozitivnih rezultatih (da o svojih ne govorim - včasih mi je prav smešno, za kaj vse tapkam! :-)) Obenem se čudim (pri sebi), ko opažam, kako se pa nekateri navdušijo in potem v ključnih trenutkih, ko bi najbolj rabili EFT, enostavno pozabijo, da to znajo. 
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga moja Pika, 
hvala za nasvet! Listam po vsem, kar imam sprintanega o tapkanju, a bistvena se mi zdiš ti s tvojo karizmo. Ob priliki ti napišem malo o svoji izkušnji (je še v teku) s popravljanjem dioptrije. 
Lepo se imej, 
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
SKUPINSKO VSESLOVENSKO TAPKANJE VSAK PONEDELJEK OB 20.00:   
Kar nekajkrat smo izvedli skupinska tapkanja, ki so se rodila ob ideji o skupinskem tapkanju in kritični masi za spremembo. Občutek, ko končamo, je vsakič dober - tako da bomo s projektom kar nadaljevali. Odzivov na moje takratne novice je bilo več kot 500 - se pravi, da je somišljenikov dovolj za celo Slovenijo - januarja je v Sloveniji uradno prebivalo 2.046.976 ljudi - kritična masa je torej 143 ljudi za celo Slovenijo in 55 za Ljubljano.
Se nas lahko zbere toliko?
V duhu?
Oziroma - kot je super predlagala ena od udeleženk sobotnega tečaja EFT Prve stopnje - tisti, ki niste iz Ljubljane, se pojavite na spletni strani www.eft-slovenija.si/
 in poglejte števec prisotnosti - da se boste počutili bolj povezane z ostalimi. Torej - vsak ponedeljek točno ob 20.00 za dobrih pet minut.
Tapkamo pa takole - za tiste, ki še niste doživeli v živo:
Za začetek par minut tapkanja na globalne probleme:
PRVO ZAPOREDJE OSNOVNEGA RECEPTA:
Karate točka:
Čeprav smo v tej naši Sloveniji vsi skregani med sabo, se popolnoma in globoko sprejemam.
Čeprav so naši politiki pokvarjeni in nesposobni in o njih raje sploh ne razmišljam, da ne postanem slabe volje, se popolnoma ...
Čeprav je naše gospodarstvo v razsulu, se popolnoma in globoko....
Čeprav tudi drugje v svetu ni kaj prida bolje, se ...
Čeprav bomo ravnokar popolnoma uničili naš prekrasni planet, se popolnoma..
Na vsaki točki enega celega zaporedja poljubno stvar od zgoraj naštetih
 
DRUGO ZAPOREDJE OSNOVNEGA RECEPTA:
Karate točka:
Čeprav sem samo en neznaten človek, ki ne more spremeniti nič, se popolnoma in globoko sprejemam...
Čeprav se dobro zavedam, da sem premajhna, da bi karkoli spremenila, se popolnoma..
Čeprav sam človek ne more nič proti bogatim in močnim, in jaz sem sama, se popolnoma...
Čeprav se zavedam svoje nemoči, sem kljub temu pripravljena narediti tisti drobec, ki ga kot jaz lahko.
Čeprav se zavedam, da ni za pričakovat kakšnih strašnih rezultatov, sem pripravljena narediti toliko kolikor lahko.
Čeprav sem čisto mala in čisto nemočna, in česa takega še nikoli nisem delala, sem pripravljena poskusiti in prispevati svoj mali delček.
Na vsaki točki enega celega zaporedja - pripravljena sem prispevati svoj del
 
Po končanem drugem zaporedju si vsak izbere poljubno barvo, ki mu je všeč (katerokoli), si predstavlja, da iz vesolja ta barva teče vanj, si predstavlja da ga ta barva popolnoma napolni, do zadnje celice, in potem to barvo pošilja iz sebe kot dobro vibracijo. Nekateri si predstavljajo v krogu svojo družino, drugi gledajo obris Slovenije, tretji gledajo Zemljo kot se jo vidi iz vesolja - ali karkoli podobnega - in medtem ko pošiljamo tapkamo:
Začnemo na točki na vrhu glave
 - pošiljam to dobro vibracijo vsem ljudem, ki jo želijo sprejeti
 - z najboljšimi nameni
 - v najvišje dobro vseh
 - pošiljam dobro vibracijo (ljubezen, če je komu ta beseda ljuba)
 - vsem, ...
....
Po končanem zaporedju pošiljanja vsak obsedi za par sekund v tem občutku - ga poskuša čimbolj ojačati - in v njem uživati.
 
AAMET (http://www.aamet.org/main.php) certificirani EFT tečaji v Sloveniji KONČNO V SLOVENSKEM JEZIKU!   
Prva stopnja (popularno imenovana tudi Level1):  
datumi: sobota, 25.septembra ali pa sobota, 27.novembra 2010, vsakič od 10h do 18h
kraj: Ljubljana 
pogoj za udeležbo: opravljen moj začetni 4-urni uvodni praktični tečaj uporabe metode EFT 
cena tečaja: 110 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju.   
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja: 
http://eft-slovenija.si/index.php?option=com_content&view=article&id=69&Itemid=64
Druga stopnja (popularno imenovana tudi Level2):   
datumi: nsobota in nedelja 23. in 24. oktobra ali pa 18. in 19.decembra 2010
kraj: Ljubljana 
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Prva stopnja (Level1)  
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 2.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli). 
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja: 
http://eft-slovenija.si/index.php?option=com_content&view=article&id=70&Itemid=65
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Začetne 4-urne delavnice uporabe metode EFT v Ljubljani 18.9., v Vitacentru 16.oktobra, v Mariboru 22.oktobraeft-slovenija.si/index.php
Nadaljevalna 4-urna delavnica uporabe metode EFT v Ljubljani 18.9.:  http://www.eft-slovenija.si/index.php?option=com_content&view=article&id=62&Itemid=59
Uvodne enourne predstavitve delovanja metode EFT - sobota 2.oktober v Ljubljani, 15.september v Radovljici, petek, 24.september v Murski Soboti, sreda, 29.september v Sevnici:  eft-slovenija.si/index.php
Skupinske EFT ''vadbe'' so prilika za vse, ki bi si želeli malo zunanje pomoči v procesu spopadanja s svojimi energijskimi zamaški. 
Individualne tapkalne seanse metode EFTvsak, ki želi z mano delati individualno, naj mi to sporoči, pa se bomo natančneje dogovorili. ''Moji'' individualci trajajo 1,5 do 2 uri, s tistimi, ki vas poznam pa lahko delam tudi preko skypa (da odpade vožnja). Skype je neprimeren samo za prvi stik, ki mora biti zame še vedno oseben. 
 
Mini EFT delavnice v Vitacentru Naklo, Mariboru in Žalcu: www.eft-slovenija.si/index.php  Prispevek: 15 EUR. Naslovi:
 

--
Če ne želite več prejemati EFT novic, kliknite this link
Če želite popraviti svoje podatke, kliknite this link

Powered by PHPlist2.10.10, &copy tincan ltd

Arhiv EFT Novic