27 avgust, 2010

EFT novice 27.8.2010 in ponedeljkovo tapkanje 30.8.odpade

Pozdravljeni vsi ljubi moji, 
 
najprej najnujnejše - ponedeljkovo tapkanje v ponedeljek, 30.8. ODPADE.
In sedaj - povezava na datume 2-urnih mini EFT delavnic v Naklem, Mariboru in Žalcu je tole: http://www.eft-slovenija.si/index.php?option=com_content&view=article&id=63&Itemid=60
 
Potem pa dobra novica za prebivalce Črnomlja in okolice - moja učenka Zdenka, ki je opravila tudi izpit za EFT 2.stopnjo, bo s septembrom začela redna skupinska tapkanja v Črnomlju. Vse podrobnosti - dan, ura, lokacija - še sledijo. Bravo Zdenke! Ker še ena druga Zdenka (tudi ima izpit) že od pomladi isto tako vodi skupinska tapkanja v Kopru.
 
V ponedeljek smo se ves dan, od 6h zjutraj do do 23h zvečer vozili v avtu iz Danske.
Kaj smo delali na Danskem?
Odzvali smo se povabilu udeleženca tečaja na Bledu z Jaqui letos maja in se od povsod dobili pri njem v njegovi poletni hiški ob morju.
In intenzivno delali tri dni.
In kuhali in jedli in plavali v severnem morju.
In nabirali (bolje rečeno - izbirali) prekrasne kamenčke iz obale, da si jih odnesemo domov.
In jaz sem seveda vneto kurila kamin - saj me poznate:):):)
In tisto, kar je bilo eno od mojih globokih spoznanj v teh treh dneh je - seveda spet - čisto preprosto.
Možno tudi, da sploh ni moje - zelo verjetno je to ''vžgalo'' že mnogim pred mano.
Ampak vseeno.
Med mislijo in akcijo mora biti tudi beseda.
Brez besede ni akcije.
In brez akcije ni naslednje misli.
In brez misli ni besede.
In možgani so zelo dovzetni za trening - in tudi jih treniramo - samo se tega žal običajno sploh ne zavedamo.
Se nam zdi, da od nas ni nič odvisno.
Pa ni res.
Sploh ni res.
Najprej misel - potem izgovorjena misel, da jo slišiš - in seveda akcija, dejanje.
 
Se ''vidimo'' v ponedeljek ob osmih zvečer za 5 minut!
 
Tapkanje je zakon:)))))))))))))))))))))
 
malo motivacije - pisma bralcev - uporabnikov metode EFT: 
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pozdravljena Pika,
sem sicer zaposlena, vendar ne toliko kot babica, bolj z drugimi stvarmi. Ob ponedeljkih tapkam v duhu s celo Slovenijo in prav vidim oz. začutim tvojo energijo, energijo množice, ki se širi na cel svet.
objemmmmm 
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika! 
Najprej ti čestitam za zmago pri metanju podkve!
Pa da ti napišem moje dogodivščine tega poletja. Imam sorodnike v ZDA, ki so me že vrsto let vabili na obisk. Pa sem vsako leto rekla, ne grem sama, pa ne znam dobro angleščine, pa se ne bom znašla na letališčih .
Letos sem se pa odločila, da si stapkam vse svoje strahove povezane s potovanjem, letališči .
In rezultat je bil, da sem dobila zelo ugodno letalsko karto, gospa ki mi jo je prodala ni mogla verjeti svojim očem kakšna enkratna kombinacija letov in cena ji je ven padla na računalniku, ker sem se za nakup odločila v zadnjem hipu. Nekdo je odpovedal let, pa sem karto dobila jaz.
Na poti sem se morala dvakrat presesti, skrbelo me je, če bodo vsi avioni točni, da ujamem naslednji let. V obe smeri je bilo tako, da sem na potrebni izhod prišla 10 do 15 minut pred vkrcanjem na letalo. Še angleščine sem se spomnila brez težav vse, kar sem rabila na letališčih, da sem se prebila čez vse potrebne kontrole.
Pa naj še kdo reče, da EFT ne deluje! 
Lep pozdrav in objem
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Ojla Pika! 
Yes, yes, yes! To mi delaj!!!  Sem navdušena za Maribor!!!...... končno bo tudi naših frustracij manj, ali pa bo ostal le bled spomin nanjeJ (Vstanite v suženjstvo zakleti... J) .. TI SI ZAKON, TAPKANJE pa takoj za tabo!!!! J
Pa čestitke za AAMET - boljše osebe pa res ne bi našli v toti lubi Sloveniji!!!!! JJJ  
Objem,
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Živjo Pikaa!
Zdej se pa res že nismo slišale dosti časa...sam dosti pa mislim nate in na EFT-tu je že del mojega življenja. Morem povedt da sicer ne tapkam ku zmešana vsak ljubi dan, ampak da kdr kej zagusti pa se kr polaščam EFT-ja. Npr. tu je čudež pri bolečinah menstruacije. grem pet rund mimo in bolečine izginejo! Kukr da nebi več obstajale! Tuki se najbl pozna hitrost in učinkovitost EFT-ja. Pr psihi je tu sicer malu težje in večkrt si sploh ne upm neki vrtat... Sm se pa naučila, da vsako stvar, ki me mori in mi hodi po glavi, povem na glas in zravn tapkam še točke, da je bolj učinkovito...
Objem, 
 
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Vedno me tvoja pisemca in izkušnje "učencev" razveselijo, saj je prav to, da ti sledi toliko ljudi, da se izboljšujejo, največ vredno! Pa veš, da tega, če nebi bilo tebe s tvojim žarom, nebi bilo! Res si "motor" tega, bom rekel kar "gibanja"! Superca si in rad te imam! 
tvoj vdani učenec
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Ampak povedat sem ti mislil to, da ko berem te tvoje misli, si pa res narejena za to kar delaš. 100% (da boš bolje razumela, ti matematik!).
Kaj je to energije v teh zapisih, dol padeš.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
SKUPINSKO VSESLOVENSKO TAPKANJE VSAK PONEDELJEK OB 20.00:   
Kar nekajkrat smo izvedli skupinska tapkanja, ki so se rodila ob ideji o skupinskem tapkanju in kritični masi za spremembo. Občutek, ko končamo, je vsakič dober - tako da bomo s projektom kar nadaljevali. Odzivov na moje takratne novice je bilo več kot 500 - se pravi, da je somišljenikov dovolj za celo Slovenijo - januarja je v Sloveniji uradno prebivalo 2.046.976 ljudi - kritična masa je torej 143 ljudi za celo Slovenijo in 55 za Ljubljano.
Se nas lahko zbere toliko?
V duhu?
Oziroma - kot je super predlagala ena od udeleženk sobotnega tečaja EFT Prve stopnje - tisti, ki niste iz Ljubljane, se pojavite na spletni strani www.eft-slovenija.si/
 in poglejte števec prisotnosti - da se boste počutili bolj povezane z ostalimi. Torej - vsak ponedeljek točno ob 20.00 za dobrih pet minut.
Tapkamo pa takole - za tiste, ki še niste doživeli v živo:
Za začetek par minut tapkanja na globalne probleme:
PRVO ZAPOREDJE OSNOVNEGA RECEPTA:
Karate točka:
Čeprav smo v tej naši Sloveniji vsi skregani med sabo, se popolnoma in globoko sprejemam.
Čeprav so naši politiki pokvarjeni in nesposobni in o njih raje sploh ne razmišljam, da ne postanem slabe volje, se popolnoma ...
Čeprav je naše gospodarstvo v razsulu, se popolnoma in globoko....
Čeprav tudi drugje v svetu ni kaj prida bolje, se ...
Čeprav bomo ravnokar popolnoma uničili naš prekrasni planet, se popolnoma..
Na vsaki točki enega celega zaporedja poljubno stvar od zgoraj naštetih
 
DRUGO ZAPOREDJE OSNOVNEGA RECEPTA:
Karate točka:
Čeprav sem samo en neznaten človek, ki ne more spremeniti nič, se popolnoma in globoko sprejemam...
Čeprav se dobro zavedam, da sem premajhna, da bi karkoli spremenila, se popolnoma..
Čeprav sam človek ne more nič proti bogatim in močnim, in jaz sem sama, se popolnoma...
Čeprav se zavedam svoje nemoči, sem kljub temu pripravljena narediti tisti drobec, ki ga kot jaz lahko.
Čeprav se zavedam, da ni za pričakovat kakšnih strašnih rezultatov, sem pripravljena narediti toliko kolikor lahko.
Čeprav sem čisto mala in čisto nemočna, in česa takega še nikoli nisem delala, sem pripravljena poskusiti in prispevati svoj mali delček.
Na vsaki točki enega celega zaporedja - pripravljena sem prispevati svoj del
 
Po končanem drugem zaporedju si vsak izbere poljubno barvo, ki mu je všeč (katerokoli), si predstavlja, da iz vesolja ta barva teče vanj, si predstavlja da ga ta barva popolnoma napolni, do zadnje celice, in potem to barvo pošilja iz sebe kot dobro vibracijo. Nekateri si predstavljajo v krogu svojo družino, drugi gledajo obris Slovenije, tretji gledajo Zemljo kot se jo vidi iz vesolja - ali karkoli podobnega - in medtem ko pošiljamo tapkamo:
Začnemo na točki na vrhu glave
 - pošiljam to dobro vibracijo vsem ljudem, ki jo želijo sprejeti
 - z najboljšimi nameni
 - v najvišje dobro vseh
 - pošiljam dobro vibracijo (ljubezen, če je komu ta beseda ljuba)
 - vsem, ...
....
Po končanem zaporedju pošiljanja vsak obsedi za par sekund v tem občutku - ga poskuša čimbolj ojačati - in v njem uživati.
 
AAMET (http://www.aamet.org/main.php) certificirani EFT tečaji v Sloveniji KONČNO V SLOVENSKEM JEZIKU!   
Prva stopnja (popularno imenovana tudi Level1):  
datumi: sobota, 25.septembra ali pa sobota, 27.novembra 2010, vsakič od 10h do 18h
kraj: Ljubljana 
pogoj za udeležbo: opravljen moj začetni 4-urni uvodni praktični tečaj uporabe metode EFT 
cena tečaja: 110 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju.   
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja: 
http://eft-slovenija.si/index.php?option=com_content&view=article&id=69&Itemid=64
Druga stopnja (popularno imenovana tudi Level2):   
datumi: nsobota in nedelja 23. in 24. oktobra ali pa 18. in 19.decembra 2010
kraj: Ljubljana 
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Prva stopnja (Level1)  
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 2.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli). 
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja: 
http://eft-slovenija.si/index.php?option=com_content&view=article&id=70&Itemid=65
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
 
Uvodne enourne predstavitve delovanja metode EFT - sob/ned 4./5.september v Mariboru, petek, 24.september v Murski Soboti, sreda, 29.september v Sevnici:  eft-slovenija.si/index.php
Skupinske EFT ''vadbe'' so prilika za vse, ki bi si želeli malo zunanje pomoči v procesu spopadanja s svojimi energijskimi zamaški. 
Individualne tapkalne seanse metode EFTvsak, ki želi z mano delati individualno, naj mi to sporoči, pa se bomo natančneje dogovorili. ''Moji'' individualci trajajo 2 uri, s tistimi, ki vas poznam pa lahko delam tudi preko skypa (da odpade vožnja). Skype je neprimeren samo za prvi stik, ki mora biti zame še vedno oseben. 
 
Mini EFT delavnice v Vitacentru Naklo: ponovili jih bomo jeseni
 
Slovenska www stran za uporabnike metode EFT, s  katere si lahko brezplačno snamete celoten EFT priročnik v slovenščini:
www.eft-slovenija.si/ Obiščite tudi njeno prelepo odraslo sestro www.eftuniverse.com/ , ki pa je v angleščini.
 
Če imate kakšno svojo zgodbo, napišite mi! Z veseljem bom brala in tudi odgovorila na vaša vprašanja. Prosim vas tudi, da mi dovolite objavo vaših doživetij (seveda brez imen ali kakšnih konkretnih podrobnosti), saj so take zgodbe strašno močna motivacija za nas ostale. OK? OK! 
Vas vse ljubeče pozdravljam! 
Pika 


--
Če ne želite več prejemati EFT novic, kliknite this link
Če želite popraviti svoje podatke, kliknite this link

Powered by PHPlist2.10.10, &copy tincan ltd

Arhiv EFT Novic