20 september, 2010

EFT novice 20.9.2010 in sobotna spoznanja

Pozdravljeni vsi ljubi moji, 
 
v soboto popoldan smo imeli začetno 4-urno delavnico uporabe metode EFT v Ljubljani.
Ker je bila lokacija na poplavljenem območju, nas je bilo neverjetno malo, samo najbolj pogumni smo bili tam.
To je seveda pomenilo, da smo se lahko več in globlje pogovarjali.
O tem, kaj se dogaja med izvajanjem metode EFT, pa tudi o življenjskih spoznanjih, ki se med tapkanjem kar naenkrat sestavljajo v nove celote.
Naprimer - da se ne moremo zapreti in zaščititi za negativne občutke, vrata pustiti pa odprta za pozitivne občutke.
To je nemogoče.
Ali občutimo ali pa ne - in ker se trudimo slabe občutke potlačiti, se jim ne prepustiti, se nam sposobnost občutenja lepih občutkov ravno tako manjša.
In potem hodimo po svetu z zaprtimi vrati do svojih občutkov.
Jaz si tega za nikogar ne želim.
Zato tako neutrudno učim uporabo metode EFT vsakega, ki pokaže vsaj troho zanimanja.
Zato, da nam bo vsem skupaj lepše.
Zato, ker je to možno.
Zato, ker je to možno prav presenetljivo hitro!
 
Se ''vidimo'' v ponedeljek ob osmih zvečer za 5 minut!
 
Tapkanje je zakon:)))))))))))))))))))))
 
malo motivacije - pisma bralcev - uporabnikov metode EFT: 
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
ja, moram pa ti povedat, da sem se prijavila enkrat na neke internetne novice EFT and fertility in sem tapkala ...... seveda je takoj uspelo in sem zanosila, kljub moji trem menstruacijam na leto ... dostikrat tapkam samo na karate tocki za kaksen glavobolcek, pa kaksne nosecniske krce itd. in seveda ni variante, da ne bi uspela :)))))) 
tapkanje je res zakon :))))))))))))))))))
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Ja, to o Garyju si zelo lepo povedala, sploh ta odprtost, ta čuječnost, to sprejemanje vsega, kar je s širino, bližino to me prav gane do kosti, do najglobjega delca moje duše in potem čutim samo hvaležnost za vse učitelje, ki sem jih lahko srečala, za vse, ki jih srečujem in skupaj tapkamo in smo drug drugemu učitelj in najlepše od vsega je ta bližina in sprejemanje drug drugega. Sploh ti ne morem povedati, koliko sem hvaležna. In tole sem prebrala na eni od internetnih eft strani: "People are not broken and in need of fixing. Most people are just fine. They may simply need a tune up."
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pozdravljena draga Pika!
Prebiram pošto, vsakokrat ko jo dobim, sem vesela.
Tako pozitivne odzive na svoje znanje, pomoč ali terapije, nima prav veliko učiteljev.
Čestitam, pa kako masovno je postalo!
Še tako naprej!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pozdravljena Pika in vsi EFT-jevci,
pred kratkim sem prebrala misel Edwarda Bellamyja, ki pravi: "Osuple oci prebujene duse spoznajo kako enostavno resljivi so vsi nasi problemi (problemi clovestva), s preprostim premikom perspektive z "JAZ" na "MI". Logicno, kajne? Ker MI vkljucuje tudi JAZ. JAZ pa izkljucuje vse druge. In prav ta napacna JAZ perspektiva je clovestvo pripeljala v slepo ulico. Slovenci imamo mocno antropolosko dediscino kolektivizma in najbrz je cas, da jo zopet zacnemo obnavljati.
Cestitke tudi novima diplomantkama! Njuna znanja bodo gotovo koristna!
Lp,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pika, ne morem si kaj, da ti ne povem kako mi je žal da nisi slišala spontano partizansko pesem.
Vem da so vremenske razmere nemogoče. Razumem.
Hotel sem ti samo povedati kako je prijetno če ljudje delajo kaj spontano.
Vem da v tem uživaš tudi ti.
Vsaj tako je na tvojih predavanjih, pa na vseh še sploh nisem bil.
Tisto mojo zgodbo pa dobiš drugič.
Lepo noč ti želim,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pika res si sonček.
Tako preprosto in iz sebe ne govori veliko ljudi.
Sedaj pa je stvar na nas, da delamo.
LP!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Ob 5.45 sem začela tapkat, pol urce, tak, da me kar razganja! Pa noben tu, v službi, mi ne more do živega pa vsi zagrenjenci me nekam čudno gledajo. Saj me ne bodo dolgo, samo dokler me ti ne naučiš, kako je treba EFT pravilno opisat, ko želiš povedat, kaj to počneš. Hahahahahaha! Potem pa - akcijaaaaa!!
Imej prekrasen dan,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

AAMET (http://www.aamet.org/main.php) certificirani EFT tečaji v Sloveniji KONČNO V SLOVENSKEM JEZIKU!   
Prva stopnja (popularno imenovana tudi Level1):   

datumi: sobota, 25.septembra ali pa sobota, 27.novembra 2010, vsakič od 10h do 18h
kraj: Ljubljana 
pogoj za udeležbo: opravljen moj začetni 4-urni uvodni praktični tečaj uporabe metode EFT 
cena tečaja: 110 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju.   
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja: 
http://eft-slovenija.si/index.php?option=com_content&view=article&id=69&Itemid=64
Druga stopnja (popularno imenovana tudi Level2):   
datumi: sobota in nedelja 23. in 24. oktobra ali pa 18. in 19.decembra 2010
kraj: Ljubljana 
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Prva stopnja (Level1)  
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 2.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli). 
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja: 
http://eft-slovenija.si/index.php?option=com_content&view=article&id=70&Itemid=65
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
 
Začetne 4-urne delavnice uporabe metode EFT v Ljubljani 9.oktobra, v Vitacentru 16.oktobra, v Mariboru 22.oktobraeft-slovenija.si/index.php
Nadaljevalna 4-urna delavnica uporabe metode EFT v Ljubljani 9.oktobra:  http://www.eft-slovenija.si/index.php?option=com_content&view=article&id=62&Itemid=59
Uvodne enourne predstavitve delovanja metode EFT - sobota 2.oktober v Ljubljani, petek, 24.september v Murski Soboti, sreda, 29.september v Sevnici:  eft-slovenija.si/index.php
 Skupinske EFT ''vadbe'' so prilika za vse, ki bi si želeli malo zunanje pomoči v procesu spopadanja s svojimi energijskimi zamaški. 
Individualne tapkalne seanse metode EFTvsak, ki želi z mano delati individualno, naj mi to sporoči, pa se bomo natančneje dogovorili. ''Moji'' individualci trajajo 1,5 do 2 uri, s tistimi, ki vas poznam pa lahko delam tudi preko skypa (da odpade vožnja). Skype je neprimeren samo za prvi stik, ki mora biti zame še vedno oseben. 
 
Mini EFT delavnice v Vitacentru Naklo, Mariboru in Žalcu: www.eft-slovenija.si/index.php  Prispevek: 15 EUR. Naslovi:
 
--
Če ne želite več prejemati EFT novic, kliknite this link
Če želite popraviti svoje podatke, kliknite this link

Powered by PHPlist2.10.10, &copy tincan ltd

Arhiv EFT Novic