20 september, 2010

EFT in poplave ter kako lahko pomagamo

Pozdravljeni vsi ljubi moji,

takale in podobna pisma prihajajo v moj nabiralnik že od nedelje:
Pika!

Gledala sem poročila in tapkala in hudo mi je za vse ljudi, ki so toliko izgubili, so prestrašeni, žalostni in obupani. Glede na to, da imaš naše naslove (upam, da jih je veeeeeeliiiiiiikoooo), TE PROSIM, DA NAPIŠEŠ PISMO IN NAS POZOVEŠ NA TAPKALNI TEDEN ZA VSE ŽALOSTNE, OBUPANE IN UTRUJENE LJUDI, KI JIH JE PRIZADELA POPLAVA.
Pozdrav,
tisti, ki se ukvarjamo z reševanjem smo izčrpani do joka, rabimo da tapkate za nas
In danes na ponedeljkovem tapkanju smo ob 20h tapkali prav v ta namen.
Torej - kadar boste ta teden tapkali zase, naredite eno zaporedje še za vse naše sosede, ki živijo v paniki in ki rabijo pomoč.
In en krog za vse, ki pomagajo - ali poklicno ali prostovoljno - da ohranijo notranjo moč.
To lahko naredimo.
Jaz delam že od nedelje, intenzivno, in vas vabim, da se mi pridružite.
Če še nikoli niste poskusili v živo, je tole približni opis:
www.eft-slovenija.si/eftvseslovenskotapkanjevponedeljek

Vaša Pika


--

Arhiv EFT Novic