28 september, 2010

EFT novice 27.9.2010 in nov napovednik nasih rednih EFT torkov

Pozdravljeni vsi ljubi moji,

takole - tole je nov napovednik naših EFT torkov:
Vsi potrebujemo pozornost.

Dojenčki, ki čakajo na mamo, da se jim razigrajo rokice;
mamke, ki hodijo ponjo k zdravnikom;
"tv talenti", ki mislijo, da jim jo bo dala medijska izpostavljenosti in slava.

Ja, tako kot rože - jo potrebujemo:
za svoj razvoj in razcvet.

Kar pa ni čista naravna pozornost (očiščena
'aditivov' in 'konzervansov': sojenj in pričakovanj)
ni dovolj dobro za nikogar.

Pridite na torkovo tapkanje in dobili jo boste
več od največjih talentov :) En od drugega in
s skupnimi močmi.
Vsak torek ob 17.00!
Tapkanje je zakon:)))))))))))))))))))))

malo motivacije - pisma bralcev - uporabnikov metode EFT:
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika,
...no pa se je spet mal zataknil...tokrat sicer pri prijetnejših stvareh, amapk sem takoj detektirala eno skalo, ki jo je treba odstranit....namreč, zdej k sem dobila ta kredit, mam jst zdej ta dnar na mojem računu in me je GROZA k pogledam ta račun in vidim te kupe dnarja....in na bankomatu rajš kr mižim na konc k stanje pokaže, ker se PAZI TO DEBILNOST, ob teh številkah počutim neprijetno in me je strah če kopni.....iz tega seveda lahko sledi samo to, da pač nam mela nikol več takih kupov dnarja, ker se jih očitno pač bojim, ker očitno mi vzbujajo slabe občutke in me grabi panika.....skratka jst in dragi nakupi in velik dnarja nisva v sozvočju, čeprav je to neki, kar sem si zmeri ultra želela in si še zmer želim, torej kupi dnarja, brezskrbno nakupovanje, ker veš, da ti bo kartica potegnila. Uglavnem....a si morš mislit.....kok bad! Da maš neki in u tem ne moreš uživat k te je tega strah al te pa grize slaba vest.....Bi se kr skloftala!!!
No in ker ne želim, da se vrnem na stara pota rdečih številk in cone brez denarja, bi to nujno hotla odpravit, ker me je zdej pa panika zagrabila, da pač nič u življenju nam mela, če bom pač s to energijo do tega pristopala....jasno!.....sicer sem že sama tapkala, samo bi se ti ultra priporočala za eno seanso. Ker vsakič k s tabo tapkam se stvar tko ornk naprej premakne....k je pač to en tak mal večji brc :))
Te objemam!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga, Pika,
kdaj pa bo zopet tapkanje v Novem mestu? Ti ne veš, kako jih pogrešam in tebe tudi. Daj povej, kje se naj nabijam, ampak dobesedno nabijam, da bi mal premaknila to svojo voljo. Tapkam samo, ko mi kaj zagusti in ravnotako se obračam k Bogu, ko sem že dodobra v "dreku". Kako naj se vzamem v roke, da bi si ojačala svojo voljo. Bodi mi zdrava in Bog nam naj čuva take bisere kot si ti. Lep pozdrav,
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Hvala ti Pikica....ampak mislim resno, ker mi je s tvojim navdušenjem uspelo poiskati in izbezati ven tudi mojega....seveda z EFT-jem tudi, je tolk pripomogel, da še sama ne verjamem kaj se mi vse dogaja in za kaj sem se že sedaj vse odprla - samo gledam še lahko, kaj me še vse čaka v prihodnosti in uživam vsak trenutek v polno!!!! JJJ
Objem,
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pregovor pravi: " Če zapreš vrata vsem napakam, tudi resnica ne more priti do tebe".
Lep dan,
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
..... in sem srečala dobrega prijatelja po 100 letih. Živjenje se mu je precej zapletlo in med drugim ima hudo nevrološko? (fantomsko) bolečino, zaradi hrbtenice. Sem mu takoj povedala za EFT in že poslala link in to... Upam, da mu bo "sedlo" in se kmalu srečata na kaki delavnici, ker mu res privoščim, da se mu začne obračat na bolje.
Imej se fajn,
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
..... Bistvena razlika je v tem, da s tabo lahko dam vse ven... in me čist nč ne mot.... skor tko kot kdr delam sama, sam še mal boljš ker čutm zavarovan prostor, ki mi ga držiš na razpolago, da izbruham svojo bolečino...
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika,
ko pa delam EFT se mi pa zdi, kot da si Ti vedno prisotna (v neki energiji pač) in sem Te vedno močno, močno vesela ;)))
HVALA za vse,
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
PS: danes zvečer bomo vsi tapkali za poplave - super ideja - da bi le kaj pomagalo. A veš da sva s sinom tapkala za "brezvezne domače naloge", ki jih je preveč in je bil čist navdušen:), lp!
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Dobro jutro, Pika,
ja, verjamem, da je v meni ogromno nakopičene jeze, začelo pa se je prejšnji teden s pogrebom, ki mi je najprej sprožil ogromno žalosti, takoj zatem pa je očitno morala priti na plano še jeza, hvala bogu, pravim jaz, da se očistim vse navlake, na telesu pa celo opažam, da sem dobesedno uplahnila, manj me je za par kg, vsa prejšnja napetost in napihnjenost je izginila.
Hvala za odgovor in spodbudo in lep sončen dan vam želim!
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
zobka (modrostna) sta zunaj. bolecine skoraj nisem cutila. cutim pa mocno z mati Zemljo - podozivljam kamnolome. sem pa se vedno zelo izcrpana.
mi je pa tapkanje zelo pomagalo pri kanaliziranju stresa, ki se ga je ob dogodku kar dosti nabralo.
ja, se vidimo v soboto :)
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
in potem sem tapkala hvaležnost za vsak tak trenutek (in zraven jokala od najgloblje hvaležnosti) in nato sem videla sebe, kako ležim v travi in brezskrbno gledam zvezde in nato se je zgodilo...občutila sem globok mir in tapkala hvaležnost za mir in bog mi je ponudil roko in jaz sem bila hvaležna (da se razumeva, da sem ateist) - kaj tako božanskega še nisem občutila... ....in nato sem tapkala občutek...vem, da se dogaja nekaj velikega... vem, da se dogaja nekaj čudovitega...k meni prihaja nekaj tako dobrega in velikega (občutek nečesa veličastnega), da komaj verjamem....je že na poti k nama...je že čisto blizu...ob vsem tem sem čutila neizmerno srečo (je ne znam opisat - kot bi dejansko že res bila srečna in čisto navdušena - skoraj evforična).
In ko sem po koncu tapkanja odprla oči, se mi je prostor zdel večji, bolj odprt, barve in linije bolj izrazite, še sebe in svoje telo sem drugače čutila, tudi več toplote v rokah. SPOMNILA SEM SE TVOJIH BESED, ko sem prvič iskala Tvojo pomoč in si mi napisala, da bo prišla jeza in potem olajšanje, mir...da tako pač je... (mislim, da si rekla nekaj v tem smislu)...Si imela prav. Ne vem, kako bo jutri. Upam, da bo tole trajalo, ker sem neverjetno pomirjena sama s seboj.
Ne vem zakaj tako čutim...a čutim, da je bilo v vsem tem tapkanju nekaj Tvoje čarovnije...
Pika hvala, ker si moja Učiteljica. Brez Tebe teh občutkov najbrž nikoli ne bi čutila.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
SKUPINSKO VSESLOVENSKO TAPKANJE VSAK PONEDELJEK OB 20.00:
Kar nekajkrat smo izvedli skupinska tapkanja, ki so se rodila ob ideji o skupinskem tapkanju in kritični masi za spremembo. Občutek, ko končamo, je vsakič dober - tako da bomo s projektom kar nadaljevali. Odzivov na moje takratne novice je bilo več kot 500 - se pravi, da je somišljenikov dovolj za celo Slovenijo - januarja je v Sloveniji uradno prebivalo 2.046.976 ljudi - kritična masa je torej 143 ljudi za celo Slovenijo in 55 za Ljubljano.
Se nas lahko zbere toliko?
V duhu?
Oziroma - kot je super predlagala ena od udeleženk sobotnega tečaja EFT Prve stopnje - tisti, ki niste iz Ljubljane, se pojavite na spletni strani www.eft-slovenija.si/
in poglejte števec prisotnosti - da se boste počutili bolj povezane z ostalimi. Torej - vsak ponedeljek točno ob 20.00 za dobrih pet minut.
Tapkamo pa takole - za tiste, ki še niste doživeli v živo: www.eft-slovenija.si/eftvseslovenskotapkanjevponedeljek
AAMET (http://www.aamet.org/main.php) certificirani EFT tečaji v Sloveniji KONČNO V SLOVENSKEM JEZIKU!
Prva stopnja (popularno imenovana tudi Level1):
datumi: sobota, 25.septembra ali pa sobota, 27.novembra 2010, vsakič od 10h do 18h
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: opravljen moj začetni 4-urni uvodni praktični tečaj uporabe metode EFT
cena tečaja: 110 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju.
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja:
http://eft-slovenija.si/index.php?option=com_content&view=article&id=69&Itemid=64
Druga stopnja (popularno imenovana tudi Level2):
datumi: nsobota in nedelja 23. in 24. oktobra ali pa 18. in 19.decembra 2010
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Prva stopnja (Level1)
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 2.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli).
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja:
http://eft-slovenija.si/index.php?option=com_content&view=article&id=70&Itemid=65
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Začetne 4-urne delavnice uporabe metode EFT v Ljubljani 9.oktobra, v Vitacentru 16.oktobra, v Mariboru 22.oktobra: eft-slovenija.si/index.php
Nadaljevalna 4-urna delavnica uporabe metode EFT v Ljubljani 9.oktobra: http://www.eft-slovenija.si/index.php?option=com_content&view=article&id=62&Itemid=59
Uvodne enourne predstavitve delovanja metode EFT - sobota 2.oktober v Ljubljani, sreda, 29.september v Sevnici, petek, 8.oktober v Mariboru: eft-slovenija.si/index.php
Skupinske EFT ''vadbe'' so prilika za vse, ki bi si želeli malo zunanje pomoči v procesu spopadanja s svojimi energijskimi zamaški.
Individualne tapkalne seanse metode EFT: vsak, ki želi z mano delati individualno, naj mi to sporoči, pa se bomo natančneje dogovorili. ''Moji'' individualci trajajo 1,5 do 2 uri, s tistimi, ki vas poznam pa lahko delam tudi preko skypa (da odpade vožnja). Skype je neprimeren samo za prvi stik, ki mora biti zame še vedno oseben.
Mini EFT delavnice v Vitacentru Naklo, Mariboru in Žalcu: www.eft-slovenija.si/index.php Prispevek: 15 EUR. Naslovi:
--

Arhiv EFT Novic