19 julij, 2010

EFT novice 19.7.2010 in kako najlazje najdemo besede za zacetek tapkanja

Pozdravljeni vsi ljubi moji, 
 
še vedno dobivam vprašanja o ponedeljkovem tapkanju v Ljubljani - ponedeljkova skupinska tapkanja na Zaloški tečejo čisto normalno čez celo poletje - mogoče bo odpadel kakšen ponedeljek v avgustu, a to bom pravočasno najavila.
 
Sedaj pa o večnem, nikoli do konca odgovorjenem vprašanju ljudi, ki začenjajo s tapkanjem (ob ponedeljkih jim ljubeče rečemo ''tazeleni'').
Vprašanje je seveda - kaj naj rečem med tapkanjem Karate točke? Katere besede naj uporabim?
In nekaj mojih standardnih odgovorov - povejte nekaj kar je za vas res - povejte isto kar bi povedali svoji prijateljici po telefonu - povejte nekaj česar si nikoli ne bi upali izgovoriti na glas - .....
Mnogo koristnih napotkov udeleženci dobijo na začetni 4-urni delavnici uporabe metode EFT.
Ampak danes se mi je med hojo na Grintavec ''zjasnilo'' bistvo tega ''problema''.
Mi se največkrat sploh ne zavedamo svojih resničnih občutkov.
Svojih resničnih občutkov pod vsakdanjim nanosom tečnih šefov, tašč ki ne razumejo, možov ki ne poslušajo, otrok ki so nehvaležni...
Namreč - jeziti se na šefa je dovoljeno - čutiti nemoč ker si mu ne upamo povedati svojega mišljenja pa...
Obupovati nad možem, ki ne posluša je dovoljeno (celo pričakovano) - čutiti željo po tem da smo ljubljeni pa....
Obsojati taščo ki nam dela krivico je dovoljeno (in čisto varno) - čutiti jezo nase ker nečesa nisem naredila pa.....
Zgražati se nad sodnikom nogometne tekme je popolnoma normalno - čutiti razočaranje nad nečim kar smo (ali česar nismo) naredili pa....
Torej - ustavimo se.
Ustavite se.
Vprašajte se - KAJ ČUTIM?
Kaj v resnici čutim?
In si potem odgovorite - pa karkoli v resnici pride kot odgovor.
Ker ta odgovor je resnica.
In osvobodi nas lahko samo resnica.  
Tapkanje je zakon:)))))))))))))))))))))
 
malo motivacije - pisma bralcev - uporabnikov metode EFT: 
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika,
neštetokrat si me razveselila in spravila v dobro voljo s svojimi idejami.

Poskušam ti slediti, pa čeprav samo s stiki na daljavo.
Moram ti priznati, kako sem se nasmejala, ob branju dogodkov, ki so spremljali tistega gospoda z migrenskim glavobolom.
Dober je bil, da je vztrajal do konca!
Jaz sem včasih manj potrpežljiva in mi je težko slediti, če mi se kaj hudo mudi.
Takrat niti tapkati ne utegnem.
S tem živim in želim, da se napak znebim.
Vesela sem vsakega tvojega nasveta in ti želim vse dobro,
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Vedla sem, Pika,
VEDLA SEM!!! da je Recept za odnose taprav - mi je kapnilo takoj naslednji dan!!!
Ker sem pozimi prebrala knjigo Zakon privlačnosti in je sistem, ki ga opisuje zelo podoben: napiši težave v nekem segmentu življenja, nato jih spremeni v dobro, v tisto, kar hočeš imeti, obenem pa še poišči znamenja, da je lahko drugače (tisto, za kar si hvaležen). Ko sem brala, mi je bilo tako razmišljanje zelo všeč, ampak potem s tistimi zapiski nisem imela kaj početi. Kajti, kot pravi avtor, če
res ne zaupaš, da se bo Vesolje premaknilo tebi v dobro, se pač ne more. Po tvoji delavnici pa se je eno in drugo znanje v moji glavi lepo prepletlo in kar naenkrat sem ugotovila, da gre za isto zgodbo, samo da imam zdaj kaj početi s tistimi zapiski. Ne vem, če sem že kdaj s tako vnemo tapkala, kot naslednje jutro!
Ker sem potem v četrtek lahko delala doma, sem se že takoj zjutraj lotila "Recepta" in tekočega računa (dobro, da sem v sredo vse zapisovala).
Takoj seveda nisem imela občutka, da bi se kaj posebnega spremenilo. Že v soboto pa se je mož vsedel k meni v kotičku za hišo in vprašal, kako sem mislila tisto z denarjem. In sva se lepo pogovorila. Kaj se dogaja z denarjem, kje so težave. Prvič, odkar pomnim, brez obtoževanja, brez občutkov krivde, predvsem pa z razmišljanjem o tem, kako rešiti stisko. Stisko, ki naenkrat ni bila
več samo MOJA, ampak NAJINA.
Moj račun je sicer še vedno v rdečem stanju, počutim se pa dosti manj prestrašeno, ogroženo, krivo in ogoljufano. To pa je dober začetek. Od tu naprej pa bom videla, kaj se še zgodi (me kar firbec matra); tapkanje gre z mano v počitnice :):).
Hvala za vso pomoč in podporo!!!
Imej se lepo, uživaj poletje in se bereva
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Hoj, Hvala ti. Vsak dan 2x na dan tapkam tako, da sedim v vodi. Ko sem prvič tapkala v vodi, so mi kar nekaj časa tekle solze. Tapkala sem, da so solze prenehale,
potem mi je odleglo. Ko sedim v vodi na skali in tapkam, poskušam zamisliti, da vzorce voda odplakuje in sonce raztaplja. Tudi to bom ponovno odtapkala, kar si mi rekla. Veliko bereva, meditirava, tapkava...da ne pozabim tudi plavava. Velik objem

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 Ojla Pika!
No, tole ti pa moram povedati..Sinoči sem dala svojo šefico v škatlico za obdelavo, saj veš, ne?..danes sem bila celo 10 minut prej v službi, potem pa sem šla cela vesela do nje, da jo pozdravim - no, to sem se že naučila, da sem bolj prijazna do nje (če že ona ni/bila do meneJ - seveda se tudi to počasi spreminja in še bolj se bo!!! J)....ampak ne boš verjela, kaj se je zgodilo - šefica mi je prinesla >darilce<JJJJJ.
Jaz sem bila tako paf, da nisem vedela, kaj si naj mislim -spomnila se je, da mi prinese tisto blago za na oči, ki ga dobiš na letalu, da lahko spiš - ampak, da se je sploh na tole spomnila - to sem še jaz pozabilaJ - očitno je bila včeraj ogromna energija na poti ob 20.00 - funkcionira, ej!!!!JJJ 
Tapkanje je zakon!!!!!!!.....če malček obrnem Armstrongove besede: >majhen korak za človeštvo, vendar ogromen skok za človeka< - ampak, saj vsak posameznik gradi mrežo človeštva (in kaj se lahko še vse zgodi, če smo zadovoljni???),!!! J..hvaležna sem ti za vse, kar se mi pozitivnega dogaja v mojem življenju - zdaj se bom kdaj zjutraj iz hvaležnosti tud za tebe potapkala!!! J..mi je žal samo, da nisem prej tebe spoznala, kot pa informacijo Jelke Slapar - ampak očitno je bilo prav tako, tako ali tako se vse zgodi z namenom in ob pravem času!!! 
En objeeem od mene,
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika, 
z manjšo zamudo se ti prav lepo zahvaljujem za tvoje zapise. Starih prepričanj zaenkrat še nisem brisala, zato pa toliko bolj intenzivno izvajam recepta za odnose in možnost izbire. Vsak dan znova pa ugotavljam, da je tapkanje RES zakon :-)))))
Želim ti prijetno poletje. No, ob ponedeljkih pa ostajamo povezani še naprej - kljub dopustniškemu potepanju...
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Sem pa tapkala en teden prej s sodelavko na avtobusu, ko smo bili na sindikalnem izletu. Naslednji dan pa jo je prijel glavobol in po treh krogih je bilo vse v redu. Zanimivo pa je bilo, da se ji je v teku tapkanja spreminjala barva.
Upam, da uživaš v kakšni prijetni senci.
Lp
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga  Pika,
res si tudi ti ANGELČEK, ki sem ga spoznala med tapkanjem v NM. Hvala, da sem našla način, da se izjokam zaradi moje hčere, ki tako pridno dela, saj vem da je tako prav, vendar težko je razumet, da otroci odhajajo od doma. 
Res lep dopust ti želim, pa tud kaj ti potapkaj za nas.  L.p.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Živjo Pika, 
Kot sem ti že omenila, sem imela po 2. stopnji ponovno precej dela sama s seboj. V sebi sem čutila, da dokler ne počistim pri sebi, ne morem uspešno tapkati za druge in za splošno dobro. Malo imam slabo vest, ker sem tudi ponedeljkova tapkanja prešpricala, a zdaj bo drugače. Sem pa razmišljala o neki splošni formuli za ohranitev zdravja, mladosti in vitalnosti. Ne zaradi gubic, kakšne kile več, ampak resnično za ohranjanje zdravih  celic in organov. Nekako tako: Čeprav:
- se moje telo stara in izgublja mladost in vitalnost ter moji organi ne delujejo več optimalno, se vseeno ...
- življenjski procesi v mojih celicah ne potekajo več optimalno, se vseeno ...
- je moj metabolizem vse počasnejši in se celice vse počasneje obnavljajo, se vseeno ...
- se moje celice vse počasneje delijo, se vseeno ...
- v mojih genih prihaja do mutacij, se ...
- v jedru mojih celic prihaja do poškodb, se ...
- se telomeri na mojih kromosomih krajšajo in se celice vse težje delijo, se ...
- moja tkiva izgubljajo elastičnost, se ...
Ja, včasih rada malo sanjam :).
Pa lepe poletne dni ti želim!
: 
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
SKUPINSKO VSESLOVENSKO TAPKANJE VSAK PONEDELJEK OB 20.00:   
Kar nekajkrat smo izvedli skupinska tapkanja, ki so se rodila ob ideji o skupinskem tapkanju in kritični masi za spremembo. Občutek, ko končamo, je vsakič dober - tako da bomo s projektom kar nadaljevali. Odzivov na moje takratne novice je bilo več kot 500 - se pravi, da je somišljenikov dovolj za celo Slovenijo - januarja je v Sloveniji uradno prebivalo 2.046.976 ljudi - kritična masa je torej 143 ljudi za celo Slovenijo in 55 za Ljubljano.
Se nas lahko zbere toliko?
V duhu?
Oziroma - kot je super predlagala ena od udeleženk sobotnega tečaja EFT Prve stopnje - tisti, ki niste iz Ljubljane, se pojavite na spletni strani www.eft-slovenija.si in poglejte števec prisotnosti - da se boste počutili bolj povezane z ostalimi. Torej - vsak ponedeljek točno ob 20.00 za dobrih pet minut.
Tapkamo pa takole - za tiste, ki še niste doživeli v živo:
Za začetek par minut tapkanja na globalne probleme:
PRVO ZAPOREDJE OSNOVNEGA RECEPTA:
Karate točka:
Čeprav smo v tej naši Sloveniji vsi skregani med sabo, se popolnoma in globoko sprejemam.
Čeprav so naši politiki pokvarjeni in nesposobni in o njih raje sploh ne razmišljam, da ne postanem slabe volje, se popolnoma ...
Čeprav je naše gospodarstvo v razsulu, se popolnoma in globoko....
Čeprav tudi drugje v svetu ni kaj prida bolje, se ...
Čeprav bomo ravnokar popolnoma uničili naš prekrasni planet, se popolnoma..
Na vsaki točki enega celega zaporedja poljubno stvar od zgoraj naštetih
 
DRUGO ZAPOREDJE OSNOVNEGA RECEPTA:
Karate točka:
Čeprav sem samo en neznaten človek, ki ne more spremeniti nič, se popolnoma in globoko sprejemam...
Čeprav se dobro zavedam, da sem premajhna, da bi karkoli spremenila, se popolnoma..
Čeprav sam človek ne more nič proti bogatim in močnim, in jaz sem sama, se popolnoma...
Čeprav se zavedam svoje nemoči, sem kljub temu pripravljena narediti tisti drobec, ki ga kot jaz lahko.
Čeprav se zavedam, da ni za pričakovat kakšnih strašnih rezultatov, sem pripravljena narediti toliko kolikor lahko.
Čeprav sem čisto mala in čisto nemočna, in česa takega še nikoli nisem delala, sem pripravljena poskusiti in prispevati svoj mali delček.
Na vsaki točki enega celega zaporedja - pripravljena sem prispevati svoj del
 
Po končanem drugem zaporedju si vsak izbere poljubno barvo, ki mu je všeč (katerokoli), si predstavlja, da iz vesolja ta barva teče vanj, si predstavlja da ga ta barva popolnoma napolni, do zadnje celice, in potem to barvo pošilja iz sebe kot dobro vibracijo. Nekateri si predstavljajo v krogu svojo družino, drugi gledajo obris Slovenije, tretji gledajo Zemljo kot se jo vidi iz vesolja - ali karkoli podobnega - in medtem ko pošiljamo tapkamo:
Začnemo na točki na vrhu glave
 - pošiljam to dobro vibracijo vsem ljudem, ki jo želijo sprejeti
 - z najboljšimi nameni
 - v najvišje dobro vseh
 - pošiljam dobro vibracijo (ljubezen, če je komu ta beseda ljuba)
 - vsem, ...
....
Po končanem zaporedju pošiljanja vsak obsedi za par sekund v tem občutku - ga poskuša čimbolj ojačati - in v njem uživati.
 
Tole sta dva odziva na naš eksperiment:
 
Draga Pika, 
včeraj sem po tvojih navodilih doma tapkala za ''skupno dobro''. Že med tapkanjem sem občutila močno povezanost z maso ljudi. V sobi sem bila sama, pa sem kljub temu imela občutek, kot  bi bila v veliki dvorani. V mislih so se mi prikazovali različni ljudje. Sprva moji najbližji, potem pa ljudje na katere že dolgo, dolgo nisem sploh pomislila. Tudi osebe, ki jih nisem srečala od svojega otroštva. Po koncu tapkanja sem v mislih hotela obdržati sliko in podobe teh ljudi. Pa so vsi izginili. Bil pa je zelo blažen občutek in počutila sem se zelo izpolnjeno. Kar sedela sem tako z zaprtimi očmi in vijolične barve, ki sem si jo sprva le predstavljala kasneje pa močno občutila po vsem telesu, kar ni hotelo biti konec. In ko sem naposled le odprla oči sem vedela, da ta skupna energija niti slučajno ni šla v nič. Še bom tapkala, tudi za ''skupno dobro''. Topel objem tebi in vsem tapkalcem.
 
Še to ti moram povedat.
Prejšji ponedeljek ob 20 sem se tapkala tudi jaz (pa me ni bilo doma). In tako kakor tisto rundo tapkanja, ne vem če sem že kdaj čutila. Ves čas sem po telesu čutila, kot neke mravljinčke, preletaval me je mraz..., občutki ki jih je težko opisat. Očitno je v zraku bilo toliko skupne energije .. ti je to kdo omenil - res nekaj nepopisnega...
 
Če še niste preizkusili - pridružite se nam vsak ponedeljek zvečer ob 20.00 - za dobrih 5 minut!
 
AAMET (http://www.aamet.org/main.php) certificirani EFT tečaji v Sloveniji KONČNO V SLOVENSKEM JEZIKU!   
Prva stopnja (popularno imenovana tudi Level1):  
datumi: naslednji datumi bodo spet jeseni  kraj: Ljubljana 
pogoj za udeležbo: opravljen moj začetni 4-urni uvodni praktični tečaj uporabe metode EFT 
cena tečaja: 110 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju.   
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja: 
http://eft-slovenija.si/index.php?option=com_content&view=article&id=69&Itemid=64
Druga stopnja (popularno imenovana tudi Level2):   
datumi: naslednji datumi bodo spet jeseni!
kraj: Ljubljana 
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Prva stopnja (Level1)  
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 2.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli). 
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja: 
http://eft-slovenija.si/index.php?option=com_content&view=article&id=70&Itemid=65
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
 
Uvodne enourne predstavitve delovanja metode EFT - sob/ned 4./5.september v Mariboru, petek, 24.september v Murski Soboti, sreda, 29.september v Sevnici:  eft-slovenija.si/index.php
Skupinske EFT ''vadbe'' so prilika za vse, ki bi si želeli malo zunanje pomoči v procesu spopadanja s svojimi energijskimi zamaški. 
eft-slovenija.si/index.php
Individualne tapkalne seanse metode EFTvsak, ki želi z mano delati individualno, naj mi to sporoči, pa se bomo natančneje dogovorili. ''Moji'' individualci trajajo 2 uri, s tistimi, ki vas poznam pa lahko delam tudi preko skypa (da odpade vožnja). Skype je neprimeren samo za prvi stik, ki mora biti zame še vedno oseben. 
 
Mini EFT delavnice v Vitacentru Naklo: ponovili jih bomo jeseni
 
Slovenska www stran za uporabnike metode EFT, s  katere si lahko brezplačno snamete celoten EFT priročnik v slovenščini: www.eft-slovenija.si Obiščite tudi njeno prelepo odraslo sestro www.eftuniverse.com , ki pa je v angleščini.
Če imate kakšno svojo zgodbo, napišite mi! Z veseljem bom brala in tudi odgovorila na vaša vprašanja. Prosim vas tudi, da mi dovolite objavo vaših doživetij (seveda brez imen ali kakšnih konkretnih podrobnosti), saj so take zgodbe strašno močna motivacija za nas ostale. OK? OK! 
Vas vse ljubeče pozdravljam! 
Pika 

 



--
Če ne želite več prejemati EFT novic, kliknite this link
Če želite popraviti svoje podatke, kliknite this link

Powered by PHPlist2.10.10, &copy tincan ltd

Arhiv EFT Novic