26 julij, 2010

EFT novice 26.7.2010 in moja sladka gladka zmaga v soboto

Pozdravljeni vsi ljubi moji, 
 
sem razmišljala, ali je prav, da vam povem, ali bo izpadlo, da se samo hvalim.
Pa je zgodba predobra, da bi ostala v krogu mojih bližnjih in prijateljev.
In jaz sem vedno ljubila dobre zgodbe - in tale je še prav posebej dobra.
Torej - v moji vasi na Dolenjskem vsako poletje (letos že šestič zapovrstjo) organiziramo in pripravimo t.i.''konjsko fešto''.
Prijazno popoldne za ljudi, ki jahajo konje, za njihove otroke in vse ostale.
Popoldne so tekmovanja konjenikov (zelo veliko je tudi deklet), za otroke jahanje ponijev in vožnje s kočijo, za opazovalce in spremljevalce hladna pijača in najboljši divjačinski golaž kar sem jih kdaj jedla (vsako leto boljši) ter za vse, ki so tam, srečelov z enim dobitkom - krasnim žrebičkom.
Cela fešta se dogaja na travniku sredi vasi, ki je z vseh strani obdan s potokom, tako da je naravna zaključena celota.
Ko se napete tekme konjenikov končajo, ko so konji spet privezani, pokali z ustreznim pompom razdeljeni, srečelov končan, ko se ljudje v večini razidejo, ostanejo konjeniki ki bodo prespali, organizatorji, prijatelji - mogoče dobrih dvesto ljudi.
In takrat vsako leto naredimo še tekmovanje v metanju podkve.
Brez uradnega napovedovalca, ki je do takrat že brez glasu in brez idej (celo popoldne je zabaval stotine ljudi) nalogo sodnika in kontrolorja prevzame kar moj brat.
Brez prijavnine - tako da se prijavimo večinoma vsi ki smo takrat tam.
A s prekrasnimi pokali za tri najboljše.
Sam ''šport'' metanja podkve ne zahteva posebne fizične kondicije, samo občutek za dolžino, težo podkve in smer.
Podkev mora namreč leteti par metrov do palice, ki je zapičena v tla, in jo objeti (matematično bi temu rekli da namišljena daljica ki poveže oba konca podkve, postavi palico v notranjost podkve). 
Vsak prijavljen meče tri podkve, sodnik pa zapisuje koliko podkev je ''zadelo''.
In sedaj zgodba.
Vsa leta, ko mečemo podkve, so dekleta, ki z vrženo podkvijo vsaj enkrat objamejo palico, redka kot biseri v školjkah.
Da ne omenjam, da še nikoli nobena ni prišla med prve tri.
Pa to ne pomeni, da so dekleta med konjeniki tisti dan redek pogled - sploh ne! Čedalje več jih je in krasno je gledati kakšen mlad ženski drobiž na ogromnem konju, kako usklajeno se premikata.
Torej - v soboto pred začetkom tekme mene popade nejevolja - pa zakaj nikoli ne zadanem niti enkrat? (vsa leta namreč niti enkrat samkrat nisem spravila podkve okrog palice - niti enkrat samkrat).
In sem  - kaj mislite - tapkala.
Čeprav moja podkev noče okrog palice, se...
Čeprav moja roka ne zna narediti pravega giba, se...
Čeprav še nikoli nisem zadela niti enkrat, se...
Čeprav ne znam, se...
Čeprav to ni zame, se...
In ko sem se postavila na metalno pozicijo, zadela dve podkvi od treh.
Edina cel večer.
Da vam ne razlagam, kakšno presenečenje je bilo to. Čisti ''outsider'' gre in zadane dve podkvi, najboljši metalci vseh let pa tisti večer niti enkrat.
V naslednjih dveh krogih se je stvar ponovila - in končna zmaga je bila gladko, prepričljivo in brez vsakega dvoma moja.
Mislim, da moj brat tisti večer nobenemu ni lažje dal pokala kot meni.
In tisto, kar vam hočem povedati je tole - ko sem stala na metalni poziciji, mi je bilo popolnoma jasno, kako se počutijo vrhunski športniki pred zmago.
Jaz sem namreč vedela - čutila - videla, kako gre podkev točno na pravo mesto. Brez najmanjšega dvoma - in danes, ko vam tole pišem, še vedno ne najdem pravih besed da vam opišem ta občutek - pač veš da bo podkev padla na pravo mesto - in še vedno mi gre na smeh:):):):):):):):):)
Moja roka je samo ubogala.
In ko so me potem prekaljeni fantje spraševali, ''katero tehniko metanja'' sem uporabila, sem jim povedala, da EFT....

Tapkanje je zakon:)))))))))))))))))))))
 
malo motivacije - pisma bralcev - uporabnikov metode EFT: 
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Ojla, Pika,
SPET si napisala nekaj pravega, resničnega, prebujajočega :): Sem si tale tvoj uvod kar shranila, morda ga uporabimo v enem od naših glasil, da prebudimo, ali vsaj poskušamo, tiste, ki se še ne čutijo...
Eno veselo, nasmejano poletje
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Spoštovana Pika,
ne vem če se me boš še spomnila, ker sem tako dolgo odlašala s tem mailom. Bila sem na zadnji 4 urni delavnici v ::::::::, takrat ko je igrala Slovenija pa Amerika in je bilo na koncu 2:2 (se mi zdi tako). Joj skoraj en mesec bo že od tega.
No, naj takoj povem, da tapkam ne, ker je moj problem ta, da hočem vse izvesti popolno. Ampak tisto kar bi ti rada sporočila je (joj, saj je prav, če te kar tikam? Se mi zdi, da smo se že na koncu tako kar tikali, ne?) kako je izgledal prihod domov.
Kljub temu, da sem bila ta dan na smrt utrujena sem na situacijo doma odreagirala popolnoma mirno, prisebno in neznansko uravnovešeno. V času delavnice sem tapkala tudi za najin odnos s starejšo hčerko (12 let, na pragu pubertete) in za to, da ne bi bila nenehno jezna in frustrirana in nemogoča mama nasploh....No, pa pridem tega dne domov in vse narobe. Hčerka "pobegnila" od doma ker ji je očim ob pol osmih zvečer naročil da bodo skupaj pospravili mizo in kuhinjo za  mene, da ne bom preveč utrujena (to bi po mojih navodilih že tako morala narediti ob 2 ko je prišla iz šole), moja mama in ata vsa v "luftu", češ kako se do nje obnašamo in skratka vsi skregani in vse narobe. Situacijo pa sem tako elegantno uredila in rešila, da sem se čudila sama sebi. Vse mi je bilo v trenutku jasno kaj moram narediti in kako se zadeve lotiti. Nič dretja, nič vpitja, nič jeze in zamere in slabe volje... In se je uredilo. Vsak je dobil nazaj tisto, kar je hotel "meni pripisati". Verjamem, da ne bi zmogla tega, če ne bi toliko dobila skozi tvojo delavnico.
Torej mene zapiši še za tisto celodnevno. In v septembru tisto prvo soboto zagotovo pridem. Do takrat se bom pa še naučila pravilnega zaporedja tapkanja, pa bo.
Pa lahko noč. In hvala ker si prebrala vse do sem.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Tale Pika pa je hudičevo resnična!!!!  
Vprašati se kaj zdajle čutim, to sem že preizkusila!!! Prevečkrat zatajena čustva, ker si ne upamo, ker nas je strah - česa nas je že strah?  
Na meni deluje: vprašati se kaj čutiš, na glas to izraziti in tapkati, tapkati in se zraven pogovarjati, sam s seboj!!!! Zame zelo pomembno, da tapkam sproti, preventivno, ko čutim!!! Če začnem tapkati, ko vse bruhne na plano, v paniki, takrat na meni ne deluje. 
Všeč mi je tole tvoje razmišljanje, ker če sproti čistiš, se pravi izraziš svoja čustva - če ne znaš drugače, se vprašaš: kaj zdajle čutim in to iztapkaš, čutiš olajšanje in osvoboditev,... 
Lep dan ti želim in ti pošiljam objem,
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pika,
zdaj pa sem prebrala še tvoje pismo...ne moreš verjeti kako jaz včasih isto razmišljam tisti teden preden nam pišeš o določeni temi...s tem se že nekaj dni ukvarjam in ugotavljam, kaj jaz sploh čutim, saj lahko sprašujem Piko v nedogled in ji jamram, ampak kako se počutim jaz vem samo jaz... in to je resnica, ki pa jo je težko najti, saj je teh občutkov veliko...
To se nanaša še na moj prejšnji mejl, ki sem ti ga poslala...odkriti moram resnico!
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
ojla Pika,
tole skupinsko tapkanje očitno deluje. Pošteni!!! ne morejo več zdržati z nepoštenimi.
Keep tapping!!!
Se kmalu vidimo!

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Zdravo, 
ja, res mi je lažje. Te dni se kar dobro počutim in ravno danes zjutraj, ko sem se peljala  v službo sem si po dolgem času rekla, če bi se pa zmeraj tako počutila, bi bilo pa res kul. Nobene teže v prsih, nobenih solz na očeh..čeprav sem razmišljala o  istih stvareh, kot vedno.. 
Hvala vam. Bom delala doma in se vam po dopustu javim, da vam sporočim, kako napredujem. 
Lep pozdrav
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Halo Pika, 
mogoče se me spomniš. Moram ti povedati, da še vedno zelo malo verjamem v tapkanje, samo en kanček zaupanja pa vseeno je in to glede mojega tiščanja v želodcu, seveda še me tišči, naprimer danes me je v službi tako tiščalo, da sem mislila da bom bruhala, potem sem šla v stranišče in malo potapkala, pa si mislila če bo pomagalo, če pa ne še vedno lahko vzamem tablet, no potem v pisarni sem pa kar pozabila na želodec in je bolečina zares popustila, tako da kanček upanja ostaja....
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pozdravljena,
redno prebiram tvojo pošto in vsak ponedeljek komaj čakam tvoj mail, toliko pozitivne energije s tvoje strani in strani ljudi, ki so odkrili tapkanje. Ostala sem brez službe, pubertetnika me po svoje sekirata. Lahko samo rečem hvala Pika za tapkanje, saj s pomočjo tapkanja lažje premagujem vse tegobe in probleme, res pa je tako kakor si zapisala - čustva ja s čustvi imam pa tut sama probleme in ko sem ob izgubi službe premišljevala, ja kaj naj pa tapkam, sem se vprašala, kako se počutim, kaj ob izgubi čutim, mi ni bilo lahko, je bilo precej jeze in razočaranja. Ampak mi je uspelo. In mi uspeva in ko začnem obupovati, ko me začnejo preletavati žalostne misli, si rečem tapkaj, tapkaj, tapkaj in je takoj boljše. Hvala, hvala in še enkrat hvala za tapkanje!
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
SKUPINSKO VSESLOVENSKO TAPKANJE VSAK PONEDELJEK OB 20.00:   
Kar nekajkrat smo izvedli skupinska tapkanja, ki so se rodila ob ideji o skupinskem tapkanju in kritični masi za spremembo. Občutek, ko končamo, je vsakič dober - tako da bomo s projektom kar nadaljevali. Odzivov na moje takratne novice je bilo več kot 500 - se pravi, da je somišljenikov dovolj za celo Slovenijo - januarja je v Sloveniji uradno prebivalo 2.046.976 ljudi - kritična masa je torej 143 ljudi za celo Slovenijo in 55 za Ljubljano.
Se nas lahko zbere toliko?
V duhu?
Oziroma - kot je super predlagala ena od udeleženk sobotnega tečaja EFT Prve stopnje - tisti, ki niste iz Ljubljane, se pojavite na spletni strani 
www.eft-slovenija.si in poglejte števec prisotnosti - da se boste počutili bolj povezane z ostalimi. Torej - vsak ponedeljek točno ob 20.00 za dobrih pet minut.
Tapkamo pa takole - za tiste, ki še niste doživeli v živo:
Za začetek par minut tapkanja na globalne probleme:
PRVO ZAPOREDJE OSNOVNEGA RECEPTA:
Karate točka:
Čeprav smo v tej naši Sloveniji vsi skregani med sabo, se popolnoma in globoko sprejemam.
Čeprav so naši politiki pokvarjeni in nesposobni in o njih raje sploh ne razmišljam, da ne postanem slabe volje, se popolnoma ...
Čeprav je naše gospodarstvo v razsulu, se popolnoma in globoko....
Čeprav tudi drugje v svetu ni kaj prida bolje, se ...
Čeprav bomo ravnokar popolnoma uničili naš prekrasni planet, se popolnoma..
Na vsaki točki enega celega zaporedja poljubno stvar od zgoraj naštetih
 
DRUGO ZAPOREDJE OSNOVNEGA RECEPTA:
Karate točka:
Čeprav sem samo en neznaten človek, ki ne more spremeniti nič, se popolnoma in globoko sprejemam...
Čeprav se dobro zavedam, da sem premajhna, da bi karkoli spremenila, se popolnoma..
Čeprav sam človek ne more nič proti bogatim in močnim, in jaz sem sama, se popolnoma...
Čeprav se zavedam svoje nemoči, sem kljub temu pripravljena narediti tisti drobec, ki ga kot jaz lahko.
Čeprav se zavedam, da ni za pričakovat kakšnih strašnih rezultatov, sem pripravljena narediti toliko kolikor lahko.
Čeprav sem čisto mala in čisto nemočna, in česa takega še nikoli nisem delala, sem pripravljena poskusiti in prispevati svoj mali delček.
Na vsaki točki enega celega zaporedja - pripravljena sem prispevati svoj del
 
Po končanem drugem zaporedju si vsak izbere poljubno barvo, ki mu je všeč (katerokoli), si predstavlja, da iz vesolja ta barva teče vanj, si predstavlja da ga ta barva popolnoma napolni, do zadnje celice, in potem to barvo pošilja iz sebe kot dobro vibracijo. Nekateri si predstavljajo v krogu svojo družino, drugi gledajo obris Slovenije, tretji gledajo Zemljo kot se jo vidi iz vesolja - ali karkoli podobnega - in medtem ko pošiljamo tapkamo:
Začnemo na točki na vrhu glave
 - pošiljam to dobro vibracijo vsem ljudem, ki jo želijo sprejeti
 - z najboljšimi nameni
 - v najvišje dobro vseh
 - pošiljam dobro vibracijo (ljubezen, če je komu ta beseda ljuba)
 - vsem, ...
....
Po končanem zaporedju pošiljanja vsak obsedi za par sekund v tem občutku - ga poskuša čimbolj ojačati - in v njem uživati.
 
AAMET (http://www.aamet.org/main.php) certificirani EFT tečaji v Sloveniji KONČNO V SLOVENSKEM JEZIKU!   
Prva stopnja (popularno imenovana tudi Level1):  
datumi: naslednji datumi bodo spet jeseni  kraj: Ljubljana 
pogoj za udeležbo: opravljen moj začetni 4-urni uvodni praktični tečaj uporabe metode EFT 
cena tečaja: 110 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju.   
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja: 
http://eft-slovenija.si/index.php?option=com_content&view=article&id=69&Itemid=64
Druga stopnja (popularno imenovana tudi Level2):   
datumi: naslednji datumi bodo spet jeseni!
kraj: Ljubljana 
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Prva stopnja (Level1)  
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 2.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli). 
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja: 
http://eft-slovenija.si/index.php?option=com_content&view=article&id=70&Itemid=65
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
 
Uvodne enourne predstavitve delovanja metode EFT - sob/ned 4./5.september v Mariboru, petek, 24.september v Murski Soboti, sreda, 29.september v Sevnici:  eft-slovenija.si/index.php
Skupinske EFT ''vadbe'' so prilika za vse, ki bi si želeli malo zunanje pomoči v procesu spopadanja s svojimi energijskimi zamaški. 
eft-slovenija.si/index.php
Individualne tapkalne seanse metode EFTvsak, ki želi z mano delati individualno, naj mi to sporoči, pa se bomo natančneje dogovorili. ''Moji'' individualci trajajo 2 uri, s tistimi, ki vas poznam pa lahko delam tudi preko skypa (da odpade vožnja). Skype je neprimeren samo za prvi stik, ki mora biti zame še vedno oseben. 
 
Mini EFT delavnice v Vitacentru Naklo: ponovili jih bomo jeseni
 
Slovenska www stran za uporabnike metode EFT, s  katere si lahko brezplačno snamete celoten EFT priročnik v slovenščini: www.eft-slovenija.si Obiščite tudi njeno prelepo odraslo sestro www.eftuniverse.com , ki pa je v angleščini.
Če imate kakšno svojo zgodbo, napišite mi! Z veseljem bom brala in tudi odgovorila na vaša vprašanja. Prosim vas tudi, da mi dovolite objavo vaših doživetij (seveda brez imen ali kakšnih konkretnih podrobnosti), saj so take zgodbe strašno močna motivacija za nas ostale. OK? OK! 
Vas vse ljubeče pozdravljam! 
Pika 


--
Če ne želite več prejemati EFT novic, kliknite this link
Če želite popraviti svoje podatke, kliknite this link

Powered by PHPlist2.10.10, &copy tincan ltd

Arhiv EFT Novic