05 julij, 2010

EFT novice 5.7.2010 in torkova EFT raziskovanja v juliju ODPADEJO - Samo je odsoten

Pozdravljeni vsi ljubi moji,
 
v juliju naših EFT torkov ne bo - Samo je na morju - začnemo spet avgusta. Ponedeljkova skupinska tapkanja na Zaloški pa tečejo čisto normalno čez celo poletje - mogoče bo odpadel kakšen ponedeljek v avgustu, a to bom pravočasno najavila.
 
Sedaj pa dva prekrasna odziva na naše ponedeljkovo vseslovensko tapkanje - odzivov je veliko, ustnih in pisnih - taledva pa sta še posebej lepa:
 
Draga Pika, 
včeraj sem po tvojih navodilih doma tapkala za ''skupno dobro''. Že med tapkanjem sem občutila močno povezanost z maso ljudi. V sobi sem bila sama, pa sem kljub temu imela občutek, kot  bi bila v veliki dvorani. V mislih so se mi prikazovali različni ljudje. Sprva moji najbližji, potem pa ljudje na katere že dolgo, dolgo nisem sploh pomislila. Tudi osebe, ki jih nisem srečala od svojega otroštva. Po koncu tapkanja sem v mislih hotela obdržati sliko in podobe teh ljudi. Pa so vsi izginili. Bil pa je zelo blažen občutek in počutila sem se zelo izpolnjeno. Kar sedela sem tako z zaprtimi očmi in vijolične barve, ki sem si jo sprva le predstavljala kasneje pa močno občutila po vsem telesu, kar ni hotelo biti konec. In ko sem naposled le odprla oči sem vedela, da ta skupna energija niti slučajno ni šla v nič. Še bom tapkala, tudi za ''skupno dobro''. Topel objem tebi in vsem tapkalcem.
 
Še to ti moram povedat.
Prejšji ponedeljek ob 20 sem se tapkala tudi jaz (pa me ni bilo doma). In tako kakor tisto rundo tapkanja, ne vem če sem že kdaj čutila. Ves čas sem po telesu čutila, kot neke mravljinčke, preletaval me je mraz..., občutki ki jih je težko opisat. Očitno je v zraku bilo toliko skupne energije .. ti je to kdo omenil - res nekaj nepopisnega...

Če še niste preizkusili - pridružite se nam vsak ponedeljek zvečer ob 20.00 - za dobrih 5 minut!

Tapkanje je zakon:)))))))))))))))))))))
 
malo motivacije - pisma bralcev - uporabnikov metode EFT: 
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Pika hoj! Moram se ti prav posebej zahvaliti, da si me spodbudila, da pridem na sredino delavnico o težavnih osebnih odnosih. Zares se mi je zdela lepa in zanimiva. Ti si bila ti, čeprav v vlogi profesorice, popolnoma sproščena in duhovita, zaradi česar je delavnica uspela kot vedno. Verujem, da ta 'metoda' osvobajanja od težkih čustev, ki jih gojimo do soljudi, predstavlja novo upanje, čeprav zdaj še nisem čisto prepričana. Nisem si še uspela vzeti časa, da bi tapkala po tej 'metodi' na odnos z mojo mami. Je pa to prvo kar bom stapkala. En objem od mene in lepo bodi.

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Nekajkrat na leto imam hud glavobol. Hud pomeni, da glavo in vrat para tako boleče trganje, da moram včasih od bolečin bruhati. To vedno traja dva dni. Najmanj. V teh dveh dneh sem v postelji z vzglavnikom čez glavo in čepki v ušesih, ker me vsak zvok in najmanjša svetloba bolečine še poveča. Jem najraje nič. Družina hodi po prstih in se v velikem loku izogiba vsaj prostoru kjer ležim, včasih pa celo raje odpotujejo k babici. Preživim tako, da vsake dve do štiri ure pojem vsaj aspirin ali pa kaj močnejšega, če je le pri roki. 
Včeraj popoldne se je začel kazati takle glavobol. Hitro! Kje so tablete? O, sranje, tudi če bi jih imel bi šele po več kot pol ure prijele. Kriza, kako mi seka po glavi. Evo jih. Hitro en aspirin! 
Ali pa ne. In se usedem in začnem tapkati.
Naredim uvod: Čeprav mi seka in me trga po glavi in me boli za znoret, se popolnoma in globoko sprejemam.
Naokoli po točkah, kar tako, malo mešano, na vsaki točki uporabim kakšno od teh besed: boli, seka, glavo mi bo razgnalo.
In naprej: Čeprav me še vedno boli ko sam vrag, se popolnoma in globoko in sploh sprejemam. U, jeba, kako boli.
In naokoli po točkah: preostanek bolečine, preostanek trganja po glavi, preostanek te neznosne bolečine. 
In? Nič! Čisto nič bolje!? Sranje na kubik.
Prekleman EFT, mar bi tableto vzel.  Benti in Garrya in Piko in Doblanoviča in EFT in mojo jebeno glavo in glavobol in migreno in blesave klime in prepih ... 
In kot star EFT-ar sem v svoji bolečini, nemoči in jezi spoznal fine iztočnice. In sem tapkal:
Čeprav ta blesavi EFT za ta moj glavobol ne deluje, se popolnoma, globoko in v celoti sprejemam; in po točkah: ne deluje, jebenti ne deluje, pa glih men ne deluje, matr mi bo glavo razgnal men pa ne deluje.
Čeprav men ta butast EFT ne deluje za glavobol in je ta trapast Garry čist mim in Pika tud se po popolnoma, globoko in v celoti sprejemam in sprejemam tud EFT in Garrya in Piko in svojo bolečo glavo; in po točah: ne dela, men to ne dela, men bo glavo razgnal.
Čeprav mi bo glavo razgnal se popolnoma, globoko in v celoti sprejemam sebe in svojo jebeno glavo k jo bo glihkar razgnal; in po točkah: razgnal jo bo, ja razgnal, matr me boli, boli.
Čeprav ta EFT še zmeri ne deluje in me glava še zmeri boli se popolnoma, globoko, v celoti in sploh sprejemam; in po točkah: pa kaj je s tem EFTjem, o kok me boli, boli.... 
Do tu sem tapkal kakšne pol ure. Ker me je sedaj poleg glave od tapkanja bolela še roka, sem moral malo prenehati. Ta kratki čas za razmislek je porodil idejo:
Čeprav sem absolutno prepričan, da EFT za moj glavobol ne more delovati, jasno, saj še nikoli ni deloval in je to torej povsem praktično dokazano, da ne deluje na mojem glavobolu, se popolnoma in globoko sprejemam; in po točkah: ne deluje, prepričan sem, da ne deluje, nikakor ne more delovati, absolutno ne more delovati, nima šans da bi mi tudi najmanj pomagal.
Čeprav sem še vedno prepričan, da EFT za moj glavobol ne more delovati, vsi dokazi to kažejo, še nikoli ni deloval, se popolnoma, globoko in v celoti sprejemam in sprejemam tudi EFT in dopuščam eno čist tako malo in teoretično možnost, da bi pa mogoče enkrat lahko čisto malo deloval; in po točkah izmenično: ne deluje, dopuščam možnost da bi pa morda lahko enkrat čisto malo pomagal.
Čeprav sovražim vse tisto Garryevo nakladanje o enominutnih EFT čudežih in o vztrajnosti in sovražm, de to men ne gre, se popolnoma, globoko in v celoti sprejemam in sprejemam Garrya in EFT in mojo jebeno glavo; in po točkah: boli, boli, o madona kok me boli.
Čeprav najbrž EFT nikoli ne bo deloval za moj glavobol se popolnoma, v celoti in globoko sprejemam in sprejemam tudi EFT, pa če bo deloval al pa ne in sprejemam tudi svojo jebeno bolečo glavo in dopuščam čisto majčkeno možnost, da me neha bolet; in po točkah izmenično: boli, mrbit bo pa mal ponehal, trga po glavi, če ne danes mi bo pa EFT mrbit kdaj drugič pomagal.  
In je minilo naslednjih petnajst minut. Roka je bolela od tapkanja in sem spet malo prenehal. Ej, kaj pa je sedaj to? Morda pa čisto, čisto malo manj boli? A!? OK, sedaj se vsaj lahko vprašam za koliko boli - no, recimo za eno sedem.
Čeprav me ta fradamana sedmka seka tja po glavi, se popolnoma, globoko in v celoti sprejemam z bolečo ali pa z zdravo glavo; in po točkah: za sedem mi razbija po glavi, sedmka me seka.
Čeprav mi še vedno sedmka po glav seka in trga se popolnoma, globoko in v celoti in sploh sprejemam; in po točkah: preostanek te jebene sedmke, preostanek trganja, preostanek bolečine. 
Žejen! Pit! Pa nazaj se usest. Timater! Pa jaz tapkam že več ko eno uro! Pa men bo roka odpadla! Ko bi mi vsaj glava. Glava, kakšna glava? Pa saj me skoraj nič več ne boli!? Pa to ni res!
Čeprav ne morem verjet, da me glava res manj boli, se popolnoma, globoko in v celoti sprejemam; in po točkah: to ni res, vsaj malo me še boli, ne morem verjet.
Ziher bo bolečina prišla nazaj?!
Čeprav sem prepričan, da se bo bolečina vrnila, se popolnoma, globoko in v celoti sprejemam; in po točkah: moje globoko prepričanje, da se bo bolečina vrnila.
Hm? Še vedno me bolj malo boli. Ja, ko bom vstal, bo bolečina nazaj, še vedno je bila.
Čeprav sem prepričan, da bo bolečina nazaj takoj ko bom vstal, se popolnoma, v celoti in globoko sprejemam; in po točkah: to moje blesavo prepričanje, da se bo bolečina vrnila.
Ja, ampak malo me pa še vseeno boli.
Čeprav me še vedno boli za eno tri se popolnoma, globoko in v celoti sprejemam; in po točkah: boli za tri, boli za trojko.
Čeprav me še vedno boli za eno tri se popolnoma, globoko in v celoti sprejemam; in po točkah: preostanek bolečine. 
Pa zakaj to ne neha čist? Čakmal. Kaj pa tisto tapkanje po gamutu, oči dol in počasi oči gor do stropa.
Dejmo še to. 
Minilo je eno uro in pol. 
Vstal sem, sicer počasi in previdno, in sem šel prati stopnice, tudi to počasi in previdno, da jih bom lahko jutri dobetoniral. Vmes med pranjem stopnic mi je postalo slabo in sem tapkal:
Čeprav mi je tko grozn slabo, za kozlat slabo, se popolnoma, globoko in v celoti sprejemam; in po točkah: slabo mi je, za kozlat slabo, u šit mi je slabo.
Čeprav mi je še vedno za kozlat slabo, se popolnoma, globoko in v celoti sprejemam; in po točkah: ostanek slabosti, ostanek za kozlat občutka. 
Stopnice sem opral do konca in šel pojest dve palačinki.
Se še spomniš kaj je bila druga možnost: dva dni v postelji, v hiši absolutna tišina in tema, pest aspirinov, nič jesti. 
Čau
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Ja, Pika, res je to velik plus za nas, ki imamo sposobnost globoke povezanosti z drugimi ljudmi, čeprav včasih preveč prenesemo nase.  Zato pa bom vztrajala
da postanem močnejša in odločnejša, da si postavim meje, do kam mi lahko drugi z negativnimi in meni neugodnimi besedami in dejanji sežejo, da jih ne bom
zaznavala tako telesno in se bodo kar odbiljale od mene. 
Vztrajam in še bom vztrajala Pika, po tvojih spodbudah je to tako simple, ker ti si človek z veliko začetnico, ki daješ energijo in moč ljudem in nam nesebično
pomagaš. Tebe je težko opisat z besedami, tebe ljudje začutimo...
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga moja Pika,
velikokrat si mi v mislih, kar pomeni vedno, ko se moram zateči k tapkanju .... Ker se že dolgo nisva brali - samo takole na ti in jaz - sem se odločila, da je čas za par  vrstic samo tebi. Smešno tole, vedno ko sem najbolj srečna ali najbolj žalostna  :)))), želim pisati ravno tebi....
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika, 
pravkar sem prebrala veselo novico: ravnateljica nam je sporočila, da v "naš" razred pride želena učiteljica. Kot zgleda, je to v duhu najboljše rešitve za VSE nas.  Verjamem, da je k celoviti rešitvi pomagalo tudi moje tapkanje pretekle dni. Še enkrat se ti RES ISKRENO in iz VSEGA SRCA ZAHVALJUJEM za tvoj predlog teksta. 
Lepo se imej.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Lepe počitnice tudi tebi. Do jeseni bomo potapkali vse kar se bo potapkat dalo. Imam dve zanimivi izkušnji, primerni za izpit. Kogoj je zakon. Bodi fajn.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika!
Če kdaj, potem sem ta mesec res pogrešala tiste ponedeljke, ki so mi pomagali, da se takorekoč "resetiram". No ampak recept mi je še vedno ostal in saj veš, če gre vse narobe potem poizkusiš vse samo da je bolje in pomaga. In kaj naj rečem "tapkanje je zakon".
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pika,
najbolje da se kar takoj usedem k računalniku, ker imam zdaj polno glavo, pa tako fino lahke misli. Bom nadaljevala tam, kjer sva v Vita centru nehali - pri odlašanju. Takrat na delavnici sploh nisem tapkala na nič od tistega, kar se je potem zgodilo - tapkala sem na priprave, ker bi jih morala do konca uredit v e-obliki in na knjigo, ki jo že leta želim napisati. Kaj drugega mi takrat ni niti na misel prišlo, res pa je, da sem se po tistem večeru zelo dobro počutila - ker ne odlašam samo jaz, ker imam pravico reči ne bom... Papirji so v mojih očeh najbolj sitna stvar v poklicu, zato z njimi pogosto odlašam in potem se mi nakopičijo. Kmalu sem opazila, da se malo lažje usedem k birokraciji; nisem znala in še ne znam razložiti zakaj, ampak šlo je. Konec maja me je sodelavka spomnila, da imam na pol zbrano dokumentacijo za napredovanje, ki sem ga odlašala že leta. Točk sem zbrala toliko, da bi bila lahko 3x mentor, oddala pa nisem...ne vem, zakaj. Samo vem, da vsakič, ko je nekdo to omenil, sem dobila v grlu in prsih kepo, roke so se mi tresle in nekdo zadaj v moji glavi reče: To ni zate, to je za druge.
AMPAK; kot sem rekla, vse sem premagala; niti nisem nič konkretno na to tapkala, ampak bolj na vsakdanji stres, posamezne dogodke iz preteklosti in sedanjosti, na odnos do same sebe. Pa se je kar zgodilo. In ne samo to. Malo pred tem me je ravnateljica (ki je mimogrede strah zbujajoč človek) poklicala v pisarno in mi ponudila dodatno delovno mesto (no, rekla je, da se je odločila, da bom to jaz) - vodja podružnice. Halo!!! Jaz sebe nisem nikoli videla na tem mestu, so me pa sodelavci. Jeseni me torej čakajo novi izzivi (še bom tapkala haha).
Te moje zagate so, tako bi rekla naša šolska psihologinja, povezane z nizko samopodobo. Dejstvo je, da so mene vzgojil v stilu - postavljati sebe in svoje želje na prvo mesto je grdo. Tako svojih želja ne znam ali ne upam izraziti; včasih jih celo ne prepoznam. Ker to bi vendar bilo ošabno! In tako spustiš mimo priložnosti v službi in družbi in še kje.....
Hvala ti za vse; nasvete, znanje, toplo žarčenje in vse, kar deliš z mano. Želim ti lepo poletje in veliko izkušenj, kakršna je bila tista s Kogojem (kar mazilo me je, ko sem brala)!
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
OJLA PIKA,
dan mi je še dodatno polepšal tvoj *članek* doživljanju Oskarja Kogoja oz. energij, ki sta jih razvijala. Kako zelo pomembi in veliki smo ljudje. Dobro je to videti in čutiti ....., Družimo se, gradimo, delimo ..... lepo nam je lahko, če tako delujemo .....
- tapkanje je zakon -  sončen pozdrav
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika,
zdaj pa zgodba, ki jo lahko brez imen objaviš, če se ti bo zdelo: moj sinko, star 19 mesecev, se je zvečer nemirno premetaval v postelji - lahko si predstavljaš, kako se mečejo tamali v spalni vreči z leve na desno in vrtijo za 360 stopinj - to se je dogajalo z njim. Ga malo božam, pa potihoma pojem in poskušam z raznimi variantami. Nič. Zk, zk, se meče in vrti. Pa ga začnem tapkati ... najprej na vrhu glave, nato po točkah obraza, kolikor sem ga lahko, nato po prstkih, nazadnje po karate točki - še najdlje. Odneham in položim rokico nazaj, ko me pogleda in reče: "Še."
Pa sva naredila še eno rudno po prstkih in na karate točki, nakar se je obrnil na trebuh in  ... se umiril ter zaspal.
Zame je to dokaz, kaj pomeni naravnati elektriko, sem videla na lastne oči. Ja, zares deluje, priporočam vsem mamam.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
SKUPINSKO VSESLOVENSKO TAPKANJE VSAK PONEDELJEK OB 20.00:   
Kar nekajkrat smo izvedli skupinska tapkanja, ki so se rodila ob ideji o skupinskem tapkanju in kritični masi za spremembo. Občutek, ko končamo, je vsakič dober - tako da bomo s projektom kar nadaljevali. Odzivov na moje takratne novice je bilo več kot 500 - se pravi, da je somišljenikov dovolj za celo Slovenijo - januarja je v Sloveniji uradno prebivalo 2.046.976 ljudi - kritična masa je torej 143 ljudi za celo Slovenijo in 55 za Ljubljano.
Se nas lahko zbere toliko?
V duhu?
Oziroma - kot je super predlagala ena od udeleženk sobotnega tečaja EFT Prve stopnje - tisti, ki niste iz Ljubljane, se pojavite na spletni strani www.eft-slovenija.si in poglejte števec prisotnosti - da se boste počutili bolj povezane z ostalimi. Torej - vsak ponedeljek točno ob 20.00 za dobrih pet minut.
Tapkamo pa takole - za tiste, ki še niste doživeli v živo:
Za začetek par minut tapkanja na globalne probleme:
PRVO ZAPOREDJE OSNOVNEGA RECEPTA:
Karate točka:
Čeprav smo v tej naši Sloveniji vsi skregani med sabo, se popolnoma in globoko sprejemam.
Čeprav so naši politiki pokvarjeni in nesposobni in o njih raje sploh ne razmišljam, da ne postanem slabe volje, se popolnoma ...
Čeprav je naše gospodarstvo v razsulu, se popolnoma in globoko....
Čeprav tudi drugje v svetu ni kaj prida bolje, se ...
Čeprav bomo ravnokar popolnoma uničili naš prekrasni planet, se popolnoma..
Na vsaki točki enega celega zaporedja poljubno stvar od zgoraj naštetih
 
DRUGO ZAPOREDJE OSNOVNEGA RECEPTA:
Karate točka:
Čeprav sem samo en neznaten človek, ki ne more spremeniti nič, se popolnoma in globoko sprejemam...
Čeprav se dobro zavedam, da sem premajhna, da bi karkoli spremenila, se popolnoma..
Čeprav sam človek ne more nič proti bogatim in močnim, in jaz sem sama, se popolnoma...
Čeprav se zavedam svoje nemoči, sem kljub temu pripravljena narediti tisti drobec, ki ga kot jaz lahko.
Čeprav se zavedam, da ni za pričakovat kakšnih strašnih rezultatov, sem pripravljena narediti toliko kolikor lahko.
Čeprav sem čisto mala in čisto nemočna, in česa takega še nikoli nisem delala, sem pripravljena poskusiti in prispevati svoj mali delček.
Na vsaki točki enega celega zaporedja - pripravljena sem prispevati svoj del
 
Po končanem drugem zaporedju si vsak izbere poljubno barvo, ki mu je všeč (katerokoli), si predstavlja, da iz vesolja ta barva teče vanj, si predstavlja da ga ta barva popolnoma napolni, do zadnje celice, in potem to barvo pošilja iz sebe kot dobro vibracijo. Nekateri si predstavljajo v krogu svojo družino, drugi gledajo obris Slovenije, tretji gledajo Zemljo kot se jo vidi iz vesolja - ali karkoli podobnega - in medtem ko pošiljamo tapkamo:
Začnemo na točki na vrhu glave
 - pošiljam to dobro vibracijo vsem ljudem, ki jo želijo sprejeti
 - z najboljšimi nameni
 - v najvišje dobro vseh
 - pošiljam dobro vibracijo (ljubezen, če je komu ta beseda ljuba)
 - vsem, ...
....
Po končanem zaporedju pošiljanja vsak obsedi za par sekund v tem občutku - ga poskuša čimbolj ojačati - in v njem uživati.
 
AAMET (http://www.aamet.org/main.php) certificirani EFT tečaji v Sloveniji KONČNO V SLOVENSKEM JEZIKU!   
Prva stopnja (popularno imenovana tudi Level1):  
datumi: naslednji datumi bodo spet jeseni  kraj: Ljubljana 
pogoj za udeležbo: opravljen moj začetni 4-urni uvodni praktični tečaj uporabe metode EFT 
cena tečaja: 110 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju.   
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja: 
http://eft-slovenija.si/index.php?option=com_content&view=article&id=69&Itemid=64
Druga stopnja (popularno imenovana tudi Level2):   
datumi: naslednji datumi bodo spet jeseni!
kraj: Ljubljana 
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Prva stopnja (Level1)  
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 2.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli). 
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja: 
http://eft-slovenija.si/index.php?option=com_content&view=article&id=70&Itemid=65
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
 
Uvodne enourne predstavitve delovanja metode EFT - petek, 9.julija ob 19h v Kopru:  eft-slovenija.si/index.php
Skupinske EFT ''vadbe'' so prilika za vse, ki bi si želeli malo zunanje pomoči v procesu spopadanja s svojimi energijskimi zamaški. 
eft-slovenija.si/index.php
Individualne tapkalne seanse metode EFTvsak, ki želi z mano delati individualno, naj mi to sporoči, pa se bomo natančneje dogovorili. ''Moji'' individualci trajajo 2 uri, s tistimi, ki vas poznam pa lahko delam tudi preko skypa (da odpade vožnja). Skype je neprimeren samo za prvi stik, ki mora biti zame še vedno oseben. 
 
Mini EFT delavnice v Vitacentru Naklo: ponovili jih bomo jeseni
 
Slovenska www stran za uporabnike metode EFT, s  katere si lahko brezplačno snamete celoten EFT priročnik v slovenščini: www.eft-slovenija.si Obiščite tudi njeno prelepo odraslo sestro www.eftuniverse.com , ki pa je v angleščini.
Če imate kakšno svojo zgodbo, napišite mi! Z veseljem bom brala in tudi odgovorila na vaša vprašanja. Prosim vas tudi, da mi dovolite objavo vaših doživetij (seveda brez imen ali kakšnih konkretnih podrobnosti), saj so take zgodbe strašno močna motivacija za nas ostale. OK? OK! 
Vas vse ljubeče pozdravljam! 
Pika 

 

 



--
Če ne želite več prejemati EFT novic, kliknite this link
Če želite popraviti svoje podatke, kliknite this link

Powered by PHPlist2.10.10, &copy tincan ltd

Arhiv EFT Novic