05 april, 2010

EFT novice 5.4.2010 in radio Stajerski val jutri zvecer

Pozdravljeni vsi ljubi moji,

tisti, ki poslušate radijsko postajo Štajerski val, me boste lahko poslušali jutri (torek, 6.4.) ob 19.15 v oddaji Življenje v ogledalu.
Oddaja bo trajala 45 minut.
Že dolgo me niso povabili v kakšno radijsko oddajo, tako da komaj čakam :):):):)
Voditeljica oddaje mi je dala možnost, da za oddajo izberem tudi glasbo, ki mi je všeč. Takoj sem pomislila na Martino, Angležinjo, ki dela v svetu zabave (show business) in sanja, da bo nagovorila Madonno, da posname pesem o metodi EFT:):):):) Ampak zaenkrat se to še ni zgodilo, tako da te pesmi jutri zvečer (še) ne boste poslušali. Bom pa predlagala pesem ''Man in the mirror'' (moški v ogledalu), ki jo poje lani umrli Michael Jackson.
Zakaj od vseh ravno to?

Zaradi besedila - in zaradi načina, kako sem ga pred leti, ko sem se ponoči peljala na letališče v Benetke, prvič v resnici slišala.
I'm Starting With The Man In The Mirror
I'm Asking Him To Change His Ways
And No Message Could Have Been Any Clearer
If You Wanna Make The World A Better Place
Take A Look At Yourself, And Make A Change

In mene je kot strela z jasnega zadelo - ampak ne spremembe na zunaj, kot si jo mojstrsko naredil ti, pač pa navznotraj!
NAVZNOTRAJ!
In sem ob treh ponoči stala na odstavnem pasu avtoceste nekje v Italiji in jokala kot dež - kot dež - od moči spoznanja, enostavnosti in cele slike, ki se mi je zložila. In od sočutja do Michaela. In od sočutja do vseh nas, ki ne vemo, kje in kako se bo naša pot končala - ampak vemo da je prava.....


Tapkanje je zakon:)))))))))))))))))))))

 
malo motivacije - pisma bralcev - uporabnikov metode EFT:
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Živjo, Pika,  

v naravi človeka je, da lažje verjame konkretnim stvarem, ki jih lahko vidi, izmeri in številčno ovrednoti. Če napišem, da mi je tapkanje pomagalo pri odpravi nekaterih zamer in bolečih spominov, bo marsikdo rekel, da je to le avtosugestija. Dober argument za učinkovitost tapkanja pa so rezultati meritev. Pred meseci so mi ugotovili nekoliko povišan holesterol (5,7) v krvi in to kljub dokaj zdravemu prehranjevanju in življenju. Ker mi asketsko življenje ne leži preveč, sem se  odločila, da poizkusim problem rešiti zgolj s tapkanjem. Že po prvem mesecu mi je (ob enakih ostalih pogojih oz. načinu življenja) vrednost padla na 5,1. V drugem mesecu je bil rezultat še izboljšan (4,9 - vrednost pod zgornjo mejo) in zadnji izvid je pokazal 4,7. Torej - zmaga na celi črti :). Zdaj razmišljam, da bi se morda dalo na enak način lotiti tudi dioptrije in še česa. 
Veliko veselja ob uspehih, ki jih dosegaš, ti želim!

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Živjo Pika, 
sori ker težim no, sej se jest tudi gnečim, ampak tole ti moram takoj!! napisat. Že en teden me jeb... en živec v desni nogi, da cele noči ne spim, podnevi pa jamram (to so moja stara jaj.., še iz časov operacije hernije in kadar se moji nogi zazdi, da sem pretiravala v kakšni dejavnosti, me začopati z vso silo in dobesedno vleče živec ven). Ampak, ker jaz zdaj EFT-am za moje sranje, mi sploh ni kapnilo, da bi lahko tudi tole poskusila zEFTat. No, in danes zjutraj me presvetli in bolj za hec, kot za res (odkrito: nisem glih verjela), "zmolim" eno za ta moj živček. In kaj se je zgodilo? Ja, šele zdele sem dojela, da me že od zjutraj NE boli NIČ!!! Tale EFT je res zakon, al si pa ti čarovnica, ko si me tako dobro naučila:-))). 
Evo nič ni treba odgovarjat, samo tole sem hotela delit s tabo. 
Bodi v cvetju,

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Draga Pika! Hvala za novice, ki me vsakič na novo spomnijo, da imam v rokah prvo pomoč. LP iz Kamnika!

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Pika, kak si me razveselila s temi dvournimi delavnicami. Sam še obljub, da jih boš izvajala tud v Novem mestu, proooooooosim. Jaz rabim vse to, kar si napisala, da se bo delalo.
Lep pozdrav in to od srca in vsakič posebej se zahvalim Bogu, da sem te spoznala. Moje življenje se spreminja in jaz sem tega vesela.

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Pika,
bolj mi nisi mogla pomagat, tema ki si jo navedla mi bo prav prišla in kot vedno vem da bo super in da nam boš ti spet "nalovdala" baterije za nekaj časa. 
Tapkanje je res zakon, še posebno s teboj, objem in se vidimo v Naklem!

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

To prvo delavnico bi tut jst rabila ; )

Čaaau,

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

draga Pika!!

kako sem vedno zelo vesela tvojih novic, ki so vedno optimistične, naravnane na danes in jutri. Pa vedno kakšno dobro-kaj dobro-odlično misel pripišeš .-)ki bi si jo najraje nalepila nekam na hladilnik ali na ogledalo v kopalnici ali na ekran računalnika.
LJUBA PIKA !?!  (je vedno dejala Pika Nogavička sama sebi, kadar si je bila posebej všeč ali pa kadar je nameravala kakšno ušpičiti) in včasih mi kot Pika deluješ - kot taprava, najboljša, najboljnavihana, vednodobrevolje, dobrodušna, z jamicami od smeha in veselja nad življenjem. PIKA pač. MI BI TUDI IMELI  V MARIBORU takšne tematske delavnice !! prosim prosim prosim !!! Ob sredah ali petkih!? ali smo Mariborčani za?? PIKA vse dobro in lepo še naprej ti želim in veliko pomladnega sončka! 

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Draga Pika Poka (ne morem drugače napisat, ker okrog tebe kar poka od energije ) 

Tudi jaz se zahvaljujem za prelep dan, ki sem ga preživela v prijetni družbi v soboto. Zelo fajn je bilo. Hvala, če se ti zdi da sem lahko motiv, jaz imam bolj občutek da pač moram povedat, če nekaj čutim in če to motivira še druge, še toliko boljše. In ljudje ahhhh, kako so mi bili všeč, vsak posebej in še kasneje sem razmišljala o njih kako smo se našli pri tebi. Kaj smo si prinesli in kaj je bilo namenjeno da se pogovorimo.  

Domov sem prišla navdušena, zdaj tapkam še raje (sem vseeno pri tebi v soboto dodelala tehniko). Drgač pa zdaj tapkam da ne rabim več živet s slabo vestjo do hrane in ugotavljam da se zdaj malo masakriram s hrano, ker nimam nič druzga - in tapkam na to da ni potrebno biti več večno trpeča Beatrice - da lahko živim kar tako brez bolečin. Da ne rabim imet slabe vesti, ker mi gre lepo in si umetno ustvarjat dramo s hrano. Pikec Pokec hvala še enkrat, in se vidimo!!!!

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

V soboto je bilo res prijetno. Bom pridno treniral, nato, ko pa bom nabral še malo tapkalnih kilometrov, pa se po vsej verjetnosti še kaj vidimo, da še kaj ''strojniškega'' vprašam. 

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Pika, moja, tole je pa super, tematsko tapkanje, o tem sem sama že velikokrat premišljevala in evo, se zgodi! Bravo, sem čisto navdušena. In res je, kar sem danes med tvojimi pismi prebrala, tudi mene neskončno očara in začara ta tvoja neobsojajoča drža. To je zame največ, kar lahko naredimo za bližnjega. Potem se lahko zgodijo samo dobre stvari. To sem takoj prepoznala in začutila pri tebi in zaradi tega si zame ena zelo velika, tja v nebo segajoča, Pika. Zato nam vsem velikokrat sklatiš kakšno zvezdo z neba in se kar znajde v mojem naročju, tako kot danes, ko sem prebirala tvoje sporočilo.

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

AAMET (http://www.aamet.org/main.php) certificirani EFT tečaji v Sloveniji KONČNO V SLOVENSKEM JEZIKU!   

Prva stopnja (popularno imenovana tudi Level1):   
datumi: sobota, 10.aprila ali pa sobota, 12.junija od 10h do 18h 
kraj: Ljubljana 
pogoj za udeležbo: opravljen moj začetni 4-urni uvodni praktični tečaj uporabe metode EFT 
cena tečaja: 110 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju.   
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja:  http://eft-slovenija.si/index.php?option=com_content&view=article&id=69&Itemid=64
Druga stopnja (popularno imenovana tudi Level2):   
datumi: sobota in nedelja, 22. in 23.maj 2010 / vsak dan od 10h do 18h
kraj: Ljubljana 
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Prva stopnja (Level1)  
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 2.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli). 
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja:  http://eft-slovenija.si/index.php?option=com_content&view=article&id=70&Itemid=65
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
 
Uvodne enourne predstavitve delovanja metode EFTeft-slovenija.si/index.php

Začetne 4-urne delavnice uporabe metode EFTeft-slovenija.si/index.php

Nadaljevalna 4-urna delavnica uporabe metode EFT:  http://www.eft-slovenija.si/index.php?option=com_content&view=article&id=62&Itemid=59

Skupinske EFT ''vadbe'' so prilika za vse, ki bi si želeli malo zunanje pomoči v procesu spopadanja s svojimi energijskimi zamaški. eft-slovenija.si/index.php

Individualne tapkalne seanse metode EFTvsak, ki želi z mano delati individualno, naj mi to sporoči, pa se bomo natančneje dogovorili. ''Moji'' individualci trajajo 2 uri, s tistimi, ki vas poznam pa lahko delam tudi preko skypa (da odpade vožnja). Skype je neprimeren samo za prvi stik, ki mora biti zame še vedno oseben. 

Slovenska www stran za uporabnike metode EFT, s katere si lahko brezplačno snamete celoten EFT priročnik v slovenščini: www.eft-slovenija.si Obiščite tudi njeno prelepo odraslo sestro www.emofree.com , ki pa je v angleščini.

Če imate kakšno svojo zgodbo, vprašanje, mnenje - napišite mi! Z veseljem bom brala in tudi odgovorila na vaša vprašanja. Prosim vas tudi, da mi dovolite objavo vaših doživetij (seveda brez imen ali kakšnih konkretnih podrobnosti), saj so take zgodbe strašno močna motivacija za nas ostale. OK? OK! 
Vas vse ljubeče pozdravljam! 
Pika


Če ne želite več prejemati EFT novic, kliknite this link
Če želite popraviti svoje podatke, kliknite this link

Powered by PHPlist2.10.10, &copy tincan ltd

Arhiv EFT Novic