29 marec, 2010

EFT novice 29.3.2010 in novo v Vitacentru

Pozdravljeni vsi ljubi moji,

najprej najnujnejše -
v ponedeljek, 5.4. (velikonočni ponedeljek) ponedeljkova EFT vadba ODPADE!
Potem pa - ste kdaj slišali, da se v življenju lahko zanesemo samo na to, da se bo zgodila sprememba?
Ste?
Jaz sem velikokrat - ne samo slišala, tudi doživela - in običajno mi sprememba ni bila niti malo všeč.
Velikokrat sem pri sebi vzdihovala v smislu - ne no, pa ravno navadila sem se.... sedaj pa spet vse od začetka....
Zakaj vam sedaj tole pišem?
Ker smo v Vitacentru uvedli veliko ogromno spremembo - inovacijo - eksperiment - nekaj novega.
Imeli bomo EFT mini delavnice - trajale bodo 2 uri - in imele bodo točno določene teme.
Prva bo v sredo, 7.aprila ob 19h in sicer EFT in trema pred nastopom.
Sledile bodo mini delavnice o odlašanju, slabih navadah, idealni telesni teži, ...
Komaj čakam:):):):)


Tapkanje je zakon:)))))))))))))))))))))

 
malo motivacije - pisma bralcev - uporabnikov metode EFT:
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Pika dej meil od Gvidota ......

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pika,
sem zelo vesel, da EFT tako napreduje v Sloveniji.
Sem s teboj in še tako naprej!
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika,  

tako mi polepšaš dan, ko najdem tvojo pošto. Preberem jo večkrat. Srečna sem, ko se najdem med tvojimi prijaznimi nasveti ali vtisi drugih in jim sama poskušam nekako slediti.
Sem očiten teoretik in ko to obvladam, mi tudi ostalo steče po lažji poti. S tvojo pomočjo bolje vidim smisel in lepoto življenja.Seveda sem ti za vse to iskreno hvaležna.Tvoja prijateljica - varovanka

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

PS: zadnji tvoj dopis iz sejma z bivšim alkoholikom.........naravnost ganljiv!

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Žvijo Pika, 
evo mene. Prva stvar, ki mi je prišla na misel, ko sem šla od tebe je bila: Madonca, da bi lahko enkrat občutila sebe in ljudi okrog mene tako neobsojajoče, kot znaš to ti. Človek se ob tebi res počuti super, ker se vživiš v človeka in ne obsojaš. Hvala ti za to!
Veliko sončkastih dni ti želim!

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Tapkaj Pika tapkaj, te z veseljem berem in vidim, kolko ljudem si že pomagala, da so se pritapkali skozi svojo đunglo...
tudi jaz se spomnim, ko je kriza tapkat in pomaga, drugače pa izplešem svoje zamaške...
papa

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Tole ti moram takoj napisat. Razmišljam zdajle o mojih delih izpred let, risbah v šoli kako so slabe, pa čeprav sem dobil same petice in pohvale od profesorjev. Začnem tapkat in mi nenadoma začne iti na jok, tapkam in jokam zraven, začenjam dobivat fleše ko sem bil mali - nič kar sem naredil ni blo vredu, ter kako sem jokal ker me nihče ni razumel. Še tapkam ko ne vem več ali jokam ali se smejim, tako se začnem režati, tapkam: "čeprav so petice še vedno nisem zadovoljen", se režim in si mislim pa kaj naj še... grem na luno? Počasi me mineva in se umirim...
Res mi je odleglo, in prvič da sem jokal ob tapkanju.
Pika en topel objem in se vidimo še na kaki skupinski.

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

AAMET (http://www.aamet.org/main.php) certificirani EFT tečaji v Sloveniji KONČNO V SLOVENSKEM JEZIKU!   

Prva stopnja (popularno imenovana tudi Level1):   
datumi: sobota, 10.aprila ali pa sobota, 12.junija od 10h do 18h 
kraj: Ljubljana 
pogoj za udeležbo: opravljen moj začetni 4-urni uvodni praktični tečaj uporabe metode EFT 
cena tečaja: 110 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju.   
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja:  http://eft-slovenija.si/index.php?option=com_content&view=article&id=69&Itemid=64
Druga stopnja (popularno imenovana tudi Level2):   
datumi: sobota in nedelja, 22. in 23.maj 2010 / vsak dan od 10h do 18h
kraj: Ljubljana 
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Prva stopnja (Level1)  
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 2.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli). 
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja:  http://eft-slovenija.si/index.php?option=com_content&view=article&id=70&Itemid=65
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
 
Uvodne enourne predstavitve delovanja metode EFT:eft-slovenija.si/index.php

Začetne 4-urne delavnice uporabe metode EFTeft-slovenija.si/index.php

Nadaljevalna 4-urna delavnica uporabe metode EFT:  http://www.eft-slovenija.si/index.php?option=com_content&view=article&id=62&Itemid=59

Skupinske EFT ''vadbe'' so prilika za vse, ki bi si želeli malo zunanje pomoči v procesu spopadanja s svojimi energijskimi zamaški. eft-slovenija.si/index.php

Individualne tapkalne seanse metode EFTvsak, ki želi z mano delati individualno, naj mi to sporoči, pa se bomo natančneje dogovorili. ''Moji'' individualci trajajo 2 uri, s tistimi, ki vas poznam pa lahko delam tudi preko skypa (da odpade vožnja). Skype je neprimeren samo za prvi stik, ki mora biti zame še vedno oseben. 

Slovenska www stran za uporabnike metode EFT, s katere si lahko brezplačno snamete celoten EFT priročnik v slovenščini: www.eft-slovenija.si Obiščite tudi njeno prelepo odraslo sestro www.emofree.com , ki pa je v angleščini.

Če imate kakšno svojo zgodbo, vprašanje, mnenje - napišite mi! Z veseljem bom brala in tudi odgovorila na vaša vprašanja. Prosim vas tudi, da mi dovolite objavo vaših doživetij (seveda brez imen ali kakšnih konkretnih podrobnosti), saj so take zgodbe strašno močna motivacija za nas ostale. OK? OK! 
Vas vse ljubeče pozdravljam! 
Pika


Če ne želite več prejemati EFT novic, kliknite this link
Če želite popraviti svoje podatke, kliknite this link

Powered by PHPlist2.10.10, &copy tincan ltd

Arhiv EFT Novic