12 april, 2010

EFT novice 12.4.2010 in Jaqui Crooks, EFT mojster junija na Bledu

Pozdravljeni vsi ljubi moji,

najprej najnujnejše -
v ponedeljek, 19.4. in v torek, 20.4. obe vadbi v Ljubljani odpadeta - sem v Angliji.
Potem pa - prva od mini dveurnih delavnic v Vitacentru (trema pred nastopom) je uspešno opravljena, en odziv si lahko preberete v današnjih pismih. Naslednja bo v sredo, 21.aprila - lotili se bomo ODLAŠANJA - v sredo, 12.maja pa bomo tapkali SLABE NAVADE.
In sedaj tisto, kar je najbolj pomembno.
Moja ljuba učiteljica Jaqui Crooks, EFT mojster, bo imela na Bledu enotedensko delavnico.
Zakaj ravno na Bledu? Ker sem neumorno prepevala o lepoti Slovenije vsakič, ko sem bila v Angliji in to prav vsakemu, ki me je želel poslušati. Ker je čas, da enkrat združimo prijetno s koristnim - in delamo v prostoru ki je že sam po sebi očiščevalen - ima namreč celo steno stekleno z direktnim pogledom na jezero. Ker se spodobi, da enkrat Angleži letijo v Slovenijo na delavnico in ne vedno obratno. Ker se je ideja o tem obema z Jaqui porodila v istem trenutku - in sva to vzeli resno. Ker.... 
Kdaj? Od nedelje, 30.maja do petka, 5.junija. To pomeni 6 polnih dni dela na sebi - in to ob fantastičnem vodstvu. 
Za koga? Prvenstveno za angleško govoreče tujce, saj bo v angleščini brez prevoda. Ampak lahko se priključi vsak, ki tekoče govori angleško - tam bom pa (seveda) tudi jaz, da bo bolj domače.
Za koliko ljudi?
Skupina bo majhna, saj bomo delali intenzivno.
Kakšen je program? Poglejte si napovednik:
http://www.beacontraining.co.uk/rtccourse.php?level=1&subcatid=7
Cena? 390 EUR, vsebuje tudi kosilo in napitke med odmori. Toplo pa priporočam vsakemu, ki bi se pod
al na to avanturo da jo izkoristi v celoti - in da se odloči tudi petkrat prespati na Bledu. Imamo neverjetno ugodno ponudbo v Sava hotelih.

To bo že čez dva meseca!!!

Tapkanje je zakon:)))))))))))))))))))))

 
malo motivacije - pisma bralcev - uporabnikov metode EFT:

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Ljuba Pika, 

moram ti povedati, da si postala članica moje grupe z naslovom MOJI UČITELJI (pet jih je) in da je dovolj, da le pomislim nate in že pride hipna rešitev. Res sedaj bolj uspešno sestavljam in razstvaljam lego kockice, iz  katerih je sestavljena moja notranjost, ki jo tvori v veliki meri moja "tragična" drama. Uspeva  mi  bolečinske lego kockice  zamenjevati z bolj živopisanimi in veselimi in upam, da bom enkrat vse kockice uspela uspešno zamenjati ali vsaj obnoviti. 

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

.........Čutila sem moč tapkanja. In čutila sem globoko oporo v Tebi, Pika, in sem ti bila tako zelo hvaležna, ker si bila ob meni in me popolnoma začutila, ker si se tolikokrat spomnila name, ker si preprosto bila Ti...   Čutim, da si mi omogočila nekaj velikega...in ko sem razmišljala o naših vzorcih, sem nekje zasledila (po radiu), da gre to vse do naših non (babic) in sem vedela, da sva šli medve s tapkanjem vsaj 100 let nazaj v naše družinske vzorce...

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Dobro jutro Pika, kjerkoli že si, v objemu sonca ali nadebudnih tapkarjev!
Sem vesela, da sem Te spoznala, še bolj pa tega, da je porojeno zdravo jedro navdušencev za nadaljnje učenje in prakticiranje EFTja. Trem kolegicam se nikamor ni mudilo,  smo še kar delile prijetne občutke. Tudi jaz sem se počutila bolj sproščeno in osvobojeno skrbi, ki jih imam trenutno cel kupček - v sredo, 21.aprila namreč svečano odpiramo našo HIŠO PRAVIH SREČANJ.

Prijazni Te poZDRAVljam!

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Pika,
hvala, spet je bilo super na sredini tematski delavnici v Naklem!  Kot vedno, ko se tapkam s teboj je to vse bol doživeto in bol "prime"
Skratka, po tistem tapkanju zvečer bi lahko takoj odšla nastopat pred množico, danes pa že malo cvikam, ampak se bom potapkala po tistih 4 korakih pa bo.
Pika nadaljuj tako naprej in veliko sonca in uspeha.

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Aha in še to; sem pokazala eft v službi in moja sodelavka se je po parih dneh uporabe (skupaj sva tapkali parkrat zjutraj malo za hec, no saj še boljš kot zares - in potem je tapkala tud sama) nehala potit pod pazduhami; s to nadlogo se bori že vrsto let. Sploh nisva mogli vrjet…. Zdaj vesela nadaljuje. Prej je obiskala že vse možne zdravnike, kupila že vse možne deodorante…

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Pozdravljeni, gospa Pika,
Kako sem vesela, da se še kdo zanima za tematsko dveurno delavnico v Mariboru. Mogoče bomo pa le dovolj vztrajni in bo nas dovolj, da bo delavnica lahko izvedena. Oh, kako se vedno razveselim vaših novičk.
Lep pozdrav,

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Hoj Pika,
ja, dogaja se ti in želim, da bi se ti izpolnila tista želja po Madonini izvedbi EFT....
Pa tudi nam se dogaja, če tapkamo, jaz sem npr bolj sproščena in vse, prav vse delam lažje, vključno z ohranjanjem vitke postave.
Sem dobre volje, zgovorna
in razpoložena. Pa če pomislim, kako malo časa je pravzaprav potrebno za ta efekt!
Še veliko uspehov, oddaj, predavanj in EFT glasbe (zakaj pravzaprav ne bi bila to nova zvrst !!!),  ti želim,

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Pozdravljena Pika,

ne vem kaj, no tvoje solze ne, ker »dedca« ženske solze naj ne bi ganile, me je ganilo ob tvojem razmišljanje, dojemanju.

V čem je bistvo življenja ?

V nas? V okolici?

To je vprašanje, ki nas in ki nas bo spremljalo vse življenje.

Zato je tapkanje zakon !!!!!!!!!!!!!!!!!!
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Spoštovana Pika,
 
zelo sem vesela,da sva se srečale na Celjskem sejmu. Veliko sem slišala o tebi- same pozitivne stvari, sedaj ko sva se končno srečali vidim, da stvari na moreš tako dobro opisati, kot lahko čutiš.Velikokrat nam zmanjkuje samospoštovanje, energije, samozavesti, z tapkanjem dosežemo, da se imamo radi se spoštujemo, smo samozavestni...- tapkanje je zakon!!
 
Komaj čakam na pošto, utrinki iz sejma so bili super, spravili so me do solz - ta z Gvidotom mi je res dala misliti, kako težko je nekomu povedati, kako ga imaš rad, navadno se tega zavedamo, ko je prepozno..

Tako uspešno naprej, te podpiramo in se vidimo na kakšnem skupinskem tapkanju!
Hvala in lep topel pozdrav

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Ojla, Pika,
SUPER, KRASNO, pridem na delavnico o odlašanju in idealni teži, saj sporočiš, kdaj bo, kajne? VESELA sem, da te poznam, v tvoji pošti vedno preberem tvoj uvod, naj se ti dobro z dobrim povrne....

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

AAMET (http://www.aamet.org/main.php) certificirani EFT tečaji v Sloveniji KONČNO V SLOVENSKEM JEZIKU!   

Prva stopnja (popularno imenovana tudi Level1):   
datumi: sobota, 12.junija od 10h do 18h 
kraj: Ljubljana 
pogoj za udeležbo: opravljen moj začetni 4-urni uvodni praktični tečaj uporabe metode EFT 
cena tečaja: 110 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju.   
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja:  http://eft-slovenija.si/index.php?option=com_content&view=article&id=69&Itemid=64
Druga stopnja (popularno imenovana tudi Level2):   
datumi: sobota in nedelja, 22. in 23.maj 2010 / vsak dan od 10h do 18h
kraj: Ljubljana 
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Prva stopnja (Level1)  
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 2.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli). 
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja:  http://eft-slovenija.si/index.php?option=com_content&view=article&id=70&Itemid=65
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
 
Uvodne enourne predstavitve delovanja metode EFTeft-slovenija.si/index.php

Začetne 4-urne delavnice uporabe metode EFT v Ljubljani, Mariboru, Naklem in Bazovicieft-slovenija.si/index.php

Nadaljevalna 4-urna delavnica uporabe metode EFT v Ljubljani in Ribnici::  http://www.eft-slovenija.si/index.php?option=com_content&view=article&id=62&Itemid=59

Skupinske EFT ''vadbe'' so prilika za vse, ki bi si želeli malo zunanje pomoči v procesu spopadanja s svojimi energijskimi zamaški. eft-slovenija.si/index.php

Individualne tapkalne seanse metode EFTvsak, ki želi z mano delati individualno, naj mi to sporoči, pa se bomo natančneje dogovorili. ''Moji'' individualci trajajo 2 uri, s tistimi, ki vas poznam pa lahko delam tudi preko skypa (da odpade vožnja). Skype je neprimeren samo za prvi stik, ki mora biti zame še vedno oseben. 

Slovenska www stran za uporabnike metode EFT, s katere si lahko brezplačno snamete celoten EFT priročnik v slovenščini: www.eft-slovenija.si Obiščite tudi njeno prelepo odraslo sestro www.emofree.com , ki pa je v angleščini.

Če imate kakšno svojo zgodbo, vprašanje, mnenje - napišite mi! Z veseljem bom brala in tudi odgovorila na vaša vprašanja. Prosim vas tudi, da mi dovolite objavo vaših doživetij (seveda brez imen ali kakšnih konkretnih podrobnosti), saj so take zgodbe strašno močna motivacija za nas ostale. OK? OK! 
Vas vse ljubeče pozdravljam! 
Pika

 



--
If you do not want to receive any more newsletters, this link
To update your preferences and to unsubscribe visit this link
Forward a Message to Someone this link

Powered by PHPlist2.10.10, &copy tincan ltd

Arhiv EFT Novic