19 april, 2010

EFT novice 19.4.2010

Pozdravljeni vsi ljubi moji,

takole je torej bilo. Lepo smo se spakirali, uredili zadnje malenkosti, zalili rože, odnesli smeti, se vsedli v avto in se odpeljali na letališče. Bili smo prav presenetljivo dobre volje, nobene panike, nobenega hitenja, vse kot mora biti. Sonce je sijalo, pomlad je prihajala - in mi smo se peljali na kratke delovno - počitniške dni v Glastonbury v Angliji.
Potem pa - prav vsak od nas je že kdaj doživel trenutek šoka - in ko gledamo nazaj, si velikokrat rečemo - kako sem lahko, morala bi, ne bi smela, .....
Meni pa se je zgodilo ko smo stali pred ekranom, na katerem je pisalo da je let odpovedan zaradi ''vulcanic ash-a'' - da se mi ni zgodilo skoraj nič.
V resnici - skoraj nič. Edino kar je bilo je bilo malce nejevere, da mi ni prav nič hudo:):):):)
In jaz zelo dobro poznam avtomatskega pilota, ko potlačiš paniko in delaš avtomatično tisto, kar je treba - pa ga ni bilo treba vklapljati.
Bilo je čisto mirno zavedanje, da očitno v Anglijo tokrat ne letimo. Nič več in nič manj.
Seveda je bilo potem treba pomagati ljudem ki so padali v histerijo zaradi odpovedanih sestankov in izpitov - ampak pod vsem skupaj je bilo globoko mirno morje - brez žalosti, brez obupa, brez zamere - samo veselje do življenja.
In smo si vzeli par dni ''odklopa'' kar v Sloveniji. Ki je itak lepa da ni za povedat!


Tapkanje je zakon:)))))))))))))))))))))

 
malo motivacije - pisma bralcev - uporabnikov metode EFT:

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Prejle me je prešinilo, da sem včeraj na izletu po Krasu in tržaški obali hodila visoko po pečinah nad morjem in se ozirala dol, pa me ni nič streslo, niti pomislila nisem, kako visoko sem... upam, da je
to že začetek dobrodejnih učinkov tapkanja in da bom to poletje že stala na odskočni deski in skakala v vodo - da ne bom ves čas največja boječka v družini!
Lepo bodi,

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Oj,Pika,
hvala za soboto. Danes se počutim, kot čista studenčnica. Tapkanje "pomivanja posode" se je zelo dotaknilo tudi mene, čeprav sem mislila, da je moja hči že prerasla puberteto, mi je včeraj eno zagodla in jaz sem samo: "ja, ok". V petek bi mi to še glavo odprlo.

Lep dan,

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Draga Pika!
Hvala za lep tapkalni sobotni dan. Res sem hvaležna da te je prineslo na mojo pot in takšna kot si, polna svetlobe si res dar za ljudi. Tapkam na vse mogoče in nemogoče, in tapkanje je res zakon!
Objemček in bodi lepo,

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Pika moja, macola je čista odrešitev. Takoj delovalo in vsi ti občutki, zaradi katerih se nisem počutila dobro, so se razblinili. V trenutku. Ko sem to pripovedovala možu, so mu tekle solze po licih, tako se je zabaval in rekel, naj bo to moj rekvizit v moji torbici, druge ženske nosijo šminko in ogledalo, jaz pa macolo. Vse  življenje sem živela  v globokem prepričanju, kako nisem niti malo jezen človek. Pa-ja, pa-ja. Zdaj znam končno pihat in grist in gorje ko primem macolo. Se počutim osvobojeno in ko pomislim na to zgodbo, je samo dejstvo, bog ve zakaj in nobenih občutkov in to je čista svoboda!

Objem,

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Draga Pika,
Hvala za vse informacije! V soboto je bilo prima... še zdaj sem pod vtisom vsega, kar si povedala...  Tapkanje je res zakon! 
Lep pozdrav!

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

AAMET (http://www.aamet.org/main.php) certificirani EFT tečaji v Sloveniji KONČNO V SLOVENSKEM JEZIKU!   

Prva stopnja (popularno imenovana tudi Level1):   
datumi: sobota, 12.junija od 10h do 18h 
kraj: Ljubljana 
pogoj za udeležbo: opravljen moj začetni 4-urni uvodni praktični tečaj uporabe metode EFT 
cena tečaja: 110 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju.   
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja:  http://eft-slovenija.si/index.php?option=com_content&view=article&id=69&Itemid=64
Druga stopnja (popularno imenovana tudi Level2):   
datumi: sobota in nedelja, 22. in 23.maj 2010 / vsak dan od 10h do 18h
kraj: Ljubljana 
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Prva stopnja (Level1)  
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 2.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli). 
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja:  http://eft-slovenija.si/index.php?option=com_content&view=article&id=70&Itemid=65
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
teden tapkanja na Bledu z Jaqui Crooks, EFT mojstrom
moja ljuba učiteljica Jaqui Crooks, EFT mojster, bo imela na Bledu enotedensko delavnico.
Zakaj ravno na Bledu? Ker sem neumorno prepevala o lepoti Slovenije vsakič, ko sem bila v Angliji in to prav vsakemu, ki me je želel poslušati. Ker je čas, da enkrat združimo prijetno s koristnim - in delamo v prostoru ki je že sam po sebi očiščevalen - ima namreč celo steno stekleno z direktnim pogledom na jezero. Ker se spodobi, da enkrat Angleži letijo v Slovenijo na delavnico in ne vedno obratno. Ker se je ideja o tem obema z Jaqui porodila v istem trenutku - in sva to vzeli resno. Ker.... 
Kdaj? Od nedelje, 30.maja do petka, 5.junija. To pomeni 6 polnih dni dela na sebi - in to ob fantastičnem vodstvu. 
Za koga? Za vsakega, ki pozna osnove tapkanja in tekoče govori angleško - tam bom pa (seveda) tudi jaz, da bo bolj domače. Delali bomo ves čas v skupini, vsak se bo osredotočal nase.  
Za koliko ljudi?
Skupina bo majhna, saj bomo delali intenzivno.
Kakšen je program? Poglejte si napovednik:
http://www.beacontraining.co.uk/rtccourse.php?level=1&subcatid=7
Cena? 390 EUR, vsebuje tudi kosilo in napitke med odmori. Toplo pa priporočam vsakemu, ki bi se pod
al na to avanturo da jo izkoristi v celoti - in da se odloči tudi petkrat prespati na Bledu. Imamo neverjetno ugodno ponudbo v Sava hotelih.
 
Uvodne enourne predstavitve delovanja metode EFTeft-slovenija.si/index.php

Začetne 4-urne delavnice uporabe metode EFT v Ljubljani, Mariboru, Naklem in Bazovici nad Trstomeft-slovenija.si/index.php

Nadaljevalna 4-urna delavnica uporabe metode EFT v Ljubljani in Ribnici::  http://www.eft-slovenija.si/index.php?option=com_content&view=article&id=62&Itemid=59

Mini EFT delavnice v Vitacentru Naklo:   

           - sreda, 21.april od 19h do 21h - ODLAŠANJE

           - sreda, 12.maj od 19h do 21h - SLABE NAVADE

           - sreda, 26.maj od 19h do 21h - TELESNA TEŽA

Skupinske EFT ''vadbe'' so prilika za vse, ki bi si želeli malo zunanje pomoči v procesu spopadanja s svojimi energijskimi zamaški. eft-slovenija.si/index.php

Individualne tapkalne seanse metode EFTvsak, ki želi z mano delati individualno, naj mi to sporoči, pa se bomo natančneje dogovorili. ''Moji'' individualci trajajo 2 uri, s tistimi, ki vas poznam pa lahko delam tudi preko skypa (da odpade vožnja). Skype je neprimeren samo za prvi stik, ki mora biti zame še vedno oseben. 

Slovenska www stran za uporabnike metode EFT, s katere si lahko brezplačno snamete celoten EFT priročnik v slovenščini: www.eft-slovenija.si Obiščite tudi njeno prelepo odraslo sestro www.emofree.com , ki pa je v angleščini.

Če imate kakšno svojo zgodbo, vprašanje, mnenje - napišite mi! Z veseljem bom brala in tudi odgovorila na vaša vprašanja. Prosim vas tudi, da mi dovolite objavo vaših doživetij (seveda brez imen ali kakšnih konkretnih podrobnosti), saj so take zgodbe strašno močna motivacija za nas ostale. OK? OK! 
Vas vse ljubeče pozdravljam! 
Pika


Če ne želite več prejemati EFT novic, kliknite this link
Če želite popraviti svoje podatke, kliknite this link

Powered by PHPlist2.10.10, &copy tincan ltd

Arhiv EFT Novic