11 januar, 2010

EFT novice 11.1.2010

Pozdravljeni vsi ljubi moji, 

cel petek je snežilo kot za stavo - in cel dan smo poslušali opozorila, da ceste niso prevozne in nasvete, da naj ljudje raje ostanejo doma, če pot ni res zelo nujna.
Jaz sem imela zvečer ob 19h napovedano predavanje v Mariboru. Datum sva z organizatorjem iskala skoraj pol leta - ali nisem mogla jaz ali niso mogli oni - nikakor se ni hotelo sestaviti - in potem sva ga končno postavila in res sem bila vesela, da se nisva vdala.
In potem vreme v petek.
Kakšen znak je to? Mi mogoče to predavanje sploh ni usojeno? Je moja vožnja v Maribor res nujna vožnja? Saj bo vsak, ki bo prišel na predavanje ki ga ne bo prav gotovo razumel, da so bile vremenske razmere zelo neugodne...
Ampak nekako nisem imela pravega občutka, da je treba ostati doma na toplem.
Ni se mi zdelo prav.
Predstavljala sem si, kako bodo ljudje prišli, spravili se bodo od doma, prebili se bodo čez zamete - in mene ne bo.
In nisem mogla ostati doma.
Ker sem čutila, da je moja vožnja nujna.
Nujna.
Ni več kaj čakati. Treba je vse, ki si to želijo, naučiti tapkanja.
In smo delali v Mariboru - samo s polurno zamudo:):):):):)
 
Tapkanje je zakon! 
:))))))))))))))))))))))))))))))))) 

malo motivacije - pisma bralcev - uporabnikov metode EFT:
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Draga Pika! Leto 2009 se je izteklo. Jaz si ga bom skušala zapomniti po dobrih stvareh in ena od teh je tudi tvoja delavnica, katera mi je veliko dala. Ne bom rekla, da redno tapkam, sigurno pa takrat ko mi kaj ne gre od rok, ali se na splošno slabo počutim. Ugotavljam pa, da mi življenje vedno znova postavlja na pot nove ovire, katere pa s tapkanjem veliko lažje premagujem. Zato pa se moram zahvaliti tebi in EFT metodi. Naj te v novem letu 2010 spremljajo  zdravje, sreča, ljubezen.  Zato pa, ker nam skušaš pomagati in tako potuješ iz mesta v mesto pa ti želim predvsem mirno in varno vožnjo, da bomo  še naprej uživali  ob tvojem podajanju znanja, kako tapkati, da bomo lažje šli čez ovire na naših poteh.

Vse lepo ti želim, hvala ker si in hvala, ker si iz tvoje energije polnimo, (vsaj jaz) svoje "baterije". Tapkanje je zakon, pa ne samo to, uzakonit bi ga morali.
V tem, danes hladnem in zasneženem zimskem večeru ti pošiljam topel objem

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Hvala, Pika, te toplo objemam nazaj. Nadvse vesela sem vsakih tvojih EFT novičk, še vedno jih berem, tapkam sicer bolj poredko, a metodo imam dnevno v mislih in vem, da je vedno blizu, če jo rabim. Sem pa z njo postala drugačen človek, bolj odprt do drugih ljudi, veliko prej nagovorim tudi popolne tujce, pa sosede, sem prijaznejša, moj obraz je vedrejši, milejši, bolj nasmejan in zdi se mi, da to opazijo tudi mimoidoči, ki me sploh ne poznajo. Podarim jim nasmeh in če sem komu polepšala dan, je moj dan že zato izpolnjen. Srečna sem in to je edino, kar je pomembno. 
Predvsem pa vedno bolj verjamem, da je prav, da se z mislimi in besedami zatekamo nekam tja gor, višje in prosimo za vse tisto, kar si dobrega želimo zase in za svoje bližnje. Slej ko prej bo uslišano. Dobro privlači dobro. Po moje pa drži tudi tisto, da pazi, kaj si želiš, morda se uresniči. Ni direktno povezano z EFT, ampak nekako ubesedi mojo življenjsko filozofijo. 
Draga Pika, želim ti uspešno in srečno novo leto na vseh področjih in da boš seme EFT-ja še naprej razširjala in sejala tako uspešno, kot do sedaj. Naj namesto nove in podobnih grip svet zajame epidemija EFT in vse bo dobro.
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Naj te v novem letu razveseljuje sreča majhnih stvari. Da bi jo znala opazit, povsod in vedno, tudi ko je nevidna in neslišna, pa te vseeno vleče za rokav. Da bi šla naprej dovolj počasi, da te bo sreča lahko vedno dohitela. Da bi jo stalno zaznavala v sebi. Kot Mir, RAdost, Ljubezen. Kot tiho zadovoljstvo, ki ga nihanja zunanjih dogodkov ne kalijo. Da bi v novem letu predvsem BILA MIR. Če ne pa... ja itak...se potapkamo pa je!
Srečno in hvala, da si!
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Najprej veliko zdravja.......... Mi je zadnje tapkanje v LJ zaleglo zelo dolgo....... imam pa vprašanje..... a je možno, da sem premalo ali preveč tapkala za odnos z drugo osebo (mamo).
Sej mi paše, da imam mir z njenim vtikovanjem v mene, vendar ženska pase mulo že tri tedne, to se ni nikoli tako dolgo zdržala.... in kr vidim jo, da , če jo kaj vprašam bo začela s čustvenim izsiljevanjem in jokom........in boleznimi....in da jo nihče ne razume.....
Ej kaj so včasih delali z ljudmi, da se na starost ne znajo družiti s svojimi partnerji in, da dušijo otroke......
Ok, bom rešila......jo bom odtapkala.......
Sem pa po tem tapkanju zelo mirna, super in čudovita zadeva je to.....
Lep pozdrav!
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Draga Pika! 

Že nekaj dni mislim nate in ti hočem voščiti srečno, zdravo in veselo novo leto 2010, pa je vedno nekaj, da ne pridem do računalnika.

Res sem vesela, da mi je bilo dano, da sva se spoznali, da sem spoznala metodo EFT, ker se mi je res veliko stvari v življenju spucalo.

Kakšno stvar bo še potrebno, ampak metoda je znana.

Upam, da mi bo še kdaj uspelo priti na kakšno tapkanje, da se spet vidimo, pa še kakšno stvar naučimo. 

Res hvala ti še enkrat za vse in srečno!

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pikica,
Hkrati pa ti želim tudi srečno in vse dobro v letu 2010, da bi blo zate tako uspešno kot prejšnje in predvsem, da ostaneš tako polna energije in to svojo pozitivno energijo prenasaš tudi na druge. Rada bi ti povedala, da verjetno nisem edina, ki se  ozrem nazaj in lahko rečem, da si bila ti ena presneto dobra stvar, ki mi je zaznamovala leto 2009 in da sem s tvojo pomočjo videla, da je življenje lahko zelo lepo in lahkotno, le če si ga sam upaš tako pogledati in da ne glede na vse je to mogoče.
Sama se v tem (šolskem) letu spopadam z velikimi obrati v mojem življenju in je tudi na psihični ravni zame zelo težko leto.  Spopadam se s stvarmi, ki jih prej v žvljenju nisem nikoli opazila ali pa še manj doživljala, z osamljenostjo, z drugačnostjo, z borjenjem položaja v svetu, s sprejemanjem novih stvari, čeprav sem nekatere že zdavnaj dala skozi. velikokrat temu nisem kos in začnem tapkat... in potem tapkam in tapkam.. in hvaležna sem, da si lahko pomagam. čeprav vedno tudi to ni dovolj. js sm bila tako srečna lansko leto, da sem lahko prišla na torkove delavnice. zdi se mi da sem tolko nardila na sebi v tistem času, da včasih sem prav fovš vsem, ki so v ljubljani in imajo to možnost it :)) 
in še to.. veš, če tudi v Angliji potekajo take delavnice, ali so res bolj samo seminarji/izobraževanja? in če so tudi na tako sproščenem nivoju-za nas, navadne smrtnike in ne samo za tiste nadute angleže? :P hehe.. sej grem tapkat mal na njih no... :))
Želim ti en lep teden in lepo, lepo se imej.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika,
imela sem dober namen, da ti osebno izrečem voščilo včeraj ali danes. Vendar nisem mogla priti na srečanje.
Zato ti po tej poti izrekam vse lepo, veliko prijetnih srečanj in uspehov med nami in tudi v tujini. Naj se ti v tem letu uresničijo vse skrite želje in ideje. Bodi še naprej naš velik sonček.
Meni si zelo spremenila življenje, na bolje. Hvala ti!!!
Tapkanje je zakon!!!!! 
Pozdravček
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pika, ljuba moja, 
veš, kako vse od novembrske delavnice v Naklem mislim nate vsak dan? Vsak dan se spomnim, koliko topline in dobrega sije iz tebe in da je
očitno tapkanje orodje, ki pomaga, da se ti žarki ne "obrabijo", čeprav kar naprej daješ in daješ... Velikokrat pomislim, kako lepo je, da sem te spoznala.
Po tem si bom jaz zapomnila leto 2009. Da sem spoznala tebe in tapkanje. V tem vrstnem redu.
Veš, po svoje je škoda, da ne poučuješ matematike. Tako karizmatičnih učiteljev je malo; otroci bi vzljubili matematiko!!!
Najbrž bi se radi učili, čeprav je očitno za to treba zbrati še kaj več, kot naklonjenost in topla čustva do učitelja.
Tole zadnje vem, ker sem vsak dan med učenci in ker sem učenka tudi sama - zaenkrat v tapkanju še bolj "počasna" (v šoli bi rekli- s posebnimi potrebami).
Kar nekaj me "bremza", je pa res, da se v stiski vse večkrat spomnim - potapkaj se punca - in kar nekajkrat mi je že uspelo pregnati trenutno bolečino ali stres.
Že sam proces tapkanja deluje nekako zdravilno - ker veš, da počneš nekaj, kar pomaga, kar učinkuje in nima stranskih učinkov, nekaj, kar bo tudi na dolgi rok
prineslo samo dobro...že to je osvobajajoče. In kadar ne vem, kako ubesediti težavo, se spomnim nate; kako bi ti to povedala in kar slišim tvoj glas, ki me vodi...
Z migrenami se kar dobro spopadam, če le dovolj zgodaj posežem vmes; ko se bolečina enkrat razbohoti, pa zaenkrat še nisem uspešna.
Prav tako sem pregnala bolečino iz desne roke - novembra sem bolj za hec tapkala na to na delavnici, čeprav me tedaj ni bolelo in potem me sploh ni več!
Drugih težav in strahov pa se še nisem lotila; zdi se mi, da jih je tako veliko in nikoli ni primeren čas, bojim se, da me bodo morda zmotili ali da ne bom uspešna ali ne bom znala, kje naj sploh začnem... Vem, da so ti pomisleki pravzaprav prazni in da si večino odgovorov dala že ti na srečanjih. Ampak obe veva, da mora stvar dozoreti v človeku; tisto, kar pride od zunaj, je le vzpodbuda. Še s pisanjem tega pisma sem odlašala... skoraj dva meseca!!! Če bi bila sama svoja učenka, bi se zelo oštela :-). V mislih sem ga sestavljala, kot da se pogovarjam s tabo in se vedno znova prepirala  sama s seboj ali ti bodo moje težave in razmišljanja kradla čas ali si odprta za tisto, kar ti želimo povedati. Kot da ne bi bil odgovor na dlani!
Ena od mojih tihih fantazij je, da se bom "nekoč" odklopila od vsakdanjega tempa, opravila vse, kar nedokončanega stoji v omarah, predalih in glavi in bom končno občutila mir. 
MIR. To je ključna beseda. To je tisto, kar veje iz tebe k meni in me tako tolaži.
Imej se lepo Pika in vesela bom tvoje pomoči, kadar boš našla čas.
Aja, da ne pozabim -
1. če se ti bo kakšen stavek zdel vreden, da ga uporabiš - ni problema. Jaz strašno uživam, ko berem odlomke pisem, ker vidim, da imam veliko somišljenikov
2. še vedno mislim, da bi bilo fino, če bi enkrat prišla predstavit EFT mojim pevkam. December je bil bolj mimobežen in nismo imele vaj, zdaj pa se bo spet začelo. Se bereva!
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
sam še tole... 
una punčka na travniku (jest) ma zdej kajjazvem ene štiri do pet let, ne kleči več tam žalostna ampak me vleče za roko, nekam me pelje, nekaj mi govori in kaže z rokami (razlaga, smešna je, men podobna:):)... nč ne slišim kaj pravi, sam vidim jo, pelje me za roko...  
mi je lepo... z njo...
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
AAMET (http://www.aamet.org/main.php) certificirani EFT tečaji v Sloveniji KONČNO V SLOVENSKEM JEZIKU!   
Prva stopnja (popularno imenovana tudi Level1):   
datumi: sobota, 23.januar 2010 ali pa sobota, 20.marec 2010 - vsakič od 10h do 18h 
kraj: Ljubljana 
pogoj za udeležbo: opravljen moj začetni 4-urni uvodni praktični tečaj uporabe metode EFT 
cena tečaja: 110 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju.   
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s podrobnostmi o hrani ter točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila. 
Druga stopnja (popularno imenovana tudi Level2):   
datumi: sobota in nedelja, 20. in 21.februar 2010 - ali pa 22. in 23.maj 2010 / vsak dan od 10h do 18h
kraj: Ljubljana 
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Prva stopnja (Level1)  
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 2.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli). 
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s podrobnostmi o hrani ter točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila. 
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Uvodne enourne predstavitve delovanja metode EFT:   

vsako drugo sredo - 20.1., 3.2., 3.3. ob 17.30h  v Mariboru - v OŠ Prežihov Voranc, Gosposvetska 10. Predhodne prijave so zelo zaželjene. Po Uvodni predstavitvi je vsakič ob 19h enourno skupinsko tapkanje. Zaželjeni prispevek vsakega udeleženca je 5 EUR - če kdo ne more, lahko pride vseeno.
- vsako drugo sredo - 27.1., 10.2., 24.2. ob 19h v Naklem - Vita center. Prijavite se po telefonu na njihovi recepciji (04 25 19 558). Predhodne prijave so res zelo zaželjene.
- vsak drugi četrtek - 28.1., 11.2., 25.2., 11.3., 25.3. ob 17.30h v Žalcu - v prijazni hiši na Hmeljarski 3. Po uvodni predsatvitvi imamo ob 19h enourno skupinsko tapkanje. Zaželjeni prispevek vsakega udeleženca je 5 EUR, kdor ne zmore, lahko pride vseeno.
 

Začetne 4-urne delavnice uporabe metode EFT: 

- v petek, 22.1.2010 ob 19.00 do 20.30 v Ribnici. Drugi od petih sklopov. Delavnica poteka v okviru Univerze za III.življenjsko obdobje in je za člane Univerze brezplačna. 

- v soboto, 30.1.2010 od 16.00 do 20.00 v Ljubljani. Minimalni prispevek vsakega udeleženca - 40 EUR. Prijavite se tako, da mi napišete e-mail. Delali bomo intenzivno v manjši skupini - najprej malo teorije, potem pa veliko prakse. Delavnica je primerna tako za popolne začetnike kot za tiste, ki metodo že uporabljate.

- v petek, 5.2.2010 od 17.00 do 21.00 v Mariboru. Minimalni prispevek vsakega udeleženca - 40 EUR. Prijavite se tako, da mi napišete e-mail. Delali bomo intenzivno v manjši skupini - najprej malo teorije, potem pa veliko prakse. Delavnica je primerna tako za popolne začetnike kot za tiste, ki metodo že uporabljate. 

- v soboto, 6.2.2010 od 10.00 do 14.00 v Izoli. Minimalni prispevek vsakega udeleženca - 40 EUR. Prijavite se tako, da mi napišete e-mail. Delali bomo intenzivno v manjši skupini - najprej malo teorije, potem pa veliko prakse. Delavnica je primerna tako za popolne začetnike kot za tiste, ki metodo že uporabljate.

- v soboto, 6.2.2010 od 17.00 do 21.00 v Tolminu. Minimalni prispevek vsakega udeleženca - 40 EUR. Prijavite se tako, da mi napišete e-mail. Delali bomo intenzivno v manjši skupini - najprej malo teorije, potem pa veliko prakse. Delavnica je primerna tako za popolne začetnike kot za tiste, ki metodo že uporabljate.

v soboto, 27.2.2010 od 16.00 do 20.00  v Naklem. Prispevek vsakega udeleženca - 50 EUR. Prijavite se po telefonu na njihovi recepciji. Predhodne prijave so obvezne. http://vitacenter.dev.si21.info/sl/Aktualno  Delali bomo intenzivno v manjši skupini - najprej malo teorije, potem pa veliko prakse. Delavnica je primerna tako za popolne začetnike kot za tiste, ki metodo že uporabljate.

- v petek, 12.3.2010 od 9.00 do 14.00 v Šentjerneju. Delavnico organizira RIC in je namenjena prebivalcem dolenjske regije ter je brezplačna. Prijavite se na RIC Novo mesto.

 

Nadaljevalna 4-urna delavnica uporabe metode EFT:  

- v soboto, 30.1.2010 od 10.00 do 14.00 v Ljubljani. 

- v soboto, 6.3.2010 od 10.00 do 14.00 v Ljubljani. 

Za vse tiste, ki ste se udeležili kakšne od mojih začetnih štiriurnih delavnic. Mislim, da je že čas, da vas naučim kakšnih ''naprednejših'' postopkov, spretnejših pristopov, skratka - čaranja v najboljšem pomenu besede :))) Intenzivno bomo delali predvsem tri pomembne stvari:
 - natančno in v globino sestavljanje pozitivnega dela pri uporabi Možnosti izbire
 - iskanje naših globoko vsajenih prepričanj (ki se jih za povrh včasih niti ne zavedamo) in njihovo brisanje
 
- prekrasno, čarobno in delujoče EFT zdravilo za naše (najrazličnejše) odnose, v katerih smo in v njih poleg uživanja tudi trpimo.
Prijavite se lahko samo tisti, ki ste že bili na kateri od mojih štiriurnih delavnic. Prispevek: 60 EUR.
  

Skupinske EFT ''vadbe'' so prilika za vse, ki bi si želeli malo zunanje pomoči v procesu spopadanja s svojimi energijskimi zamaški.

Na vadbi ne razlagamo metode EFT, temu so namenjeni EFT Priročnik in delavnice, ampak samo tapkamo - in vsi stojimo pod istim slapom dobrih vibracij, čeprav pride vsak s svojo specifično težavo. Dobimo se in delamo:
V Ljubljanivsak ponedeljek od 19h do 20h v prostorih društva Altra, Zaloška 40, Ljubljana. Udeležba je brezplačna, prostovoljni prispevki zaželjeni.
V Naklem: v sredo 27.1., 10.2., 24.2., 10.3., 24.3., 7.4., 21.4. od 18h do 19h v prostorih Vita centra, Naklo pri Kranju. Udeleženci plačajo prispevek 10EUR (pogoji Vita centra).
V Mariboru: v sredo 20.1., 3.2., 3.3., 17.3., 31.3., 14.4., 5.5., 19.5. od 19h do 20h v Mariboru, OŠ Prežihov Voranc, Gosposvetska 10. Priporočen prispevek je 5 EUR, kdor ne zmore, lahko pride vseeno.
V Novem mestu: v četrtek 21.1., 4.2., 18.2., 4.3., 18.3. od 19h do 20h v prostorih RIC-a Novo mesto. Udeležba je brezplačna, prostovoljni prispevki zaželjeni.  
V Žalcu: v četrtek 28.1., 11.2., 25.2., 11.3., 25.3., 8.4., 22.4. od 19h do 20h v prijazni hiši na Hmeljarski 3Priporočen prispevek je 5 EUR, kdor ne zmore, lahko pride vseeno.  
V Črnomlju: v petek, 29.1., 12.2., 26.2., 5.3., 19.3. od 18h do 19h v prostorih Kulturnega doma. Priporočen prispevek je 5 EUR, kdor ne zmore, lahko pride vseeno. 
V Kopru: vsako sredo od 18h do 19h v prostorih podjetja Slikoplast, Ul.15 maja 2, 1.nadstropje. Vodi Zdenka, ki se je pri meni udeležila EFT tečaja tako prve kot druge stopnje. Njen mobi: 041 574 148. Prostovoljni prispevki. 
Torkova ''EFT raziskovanja telesa v gibanju'' je relativna novost, s katero sva začela lani novembra v paru s Samotom Koprivcem. Je odpravljanje energijskih zamaškov na TURBO način, saj jih namensko iščemo in sprožamo z vodenim telesnim gibom - in kar je najlepše - jih nemudoma tudi odpravimo s tapkanjem. Pristop je zbudil veliko zanimanje v Angliji, kamor sva bila s Samotom povabljena, da ga v živo predstaviva ljudem iz vsega sveta, ki so se udeležili vsakoletnega kongresa, imenovanega Masterclass. Spletna stran za EFT Masterclass, ki  je bil oktobra v Angliji: http://www.eftmasterclass2009.com/ . Udeležbo vsem resnim ''tapkalcem'' priporočam vsaj enkrat v življenju. V Ljubljani se dobimo in delamo vsak torek od 17.15 do 19.45  v Damara centru, Hubadova1. Priporočen prispevek je 5 EUR, kdor ne zmore, lahko pride vseeno.  
Za tiste, ki ste že bili na kakšni od mojih delavnic - in se vam zdi, da bi potrebovali ''ponavljalni'' tečaj - lahko pridete ponovno za samo polovičen prispevek (če je seveda na delavnici še prostor - in običajno je vedno vsaj kakšno mesto prosto). Verjemite, da boste doživeli veliko novega - ljudje bodo drugačni kot takrat, ko ste bili prvič, jaz bom drugačna, vi boste drugačni..... 

Individualne tapkalne seanse metode EFT: vsak, ki želi z mano delati individualno, naj mi to sporoči, pa se bomo natančneje dogovorili. ''Moji'' individualci trajajo 2 uri, s tistimi, ki vas poznam pa lahko delam tudi preko skypa (da odpade vožnja). Skype je neprimeren samo za prvi stik, ki mora biti zame še vedno oseben. 

Slovenska www stran za uporabnike metode EFT, s katere si lahko brezplačno snamete celoten EFT priročnik v slovenščini: www.eft-slovenija.si Obiščite tudi njeno prelepo odraslo sestro www.emofree.com , ki pa je v angleščini.   

DVD-ji, ki so dobrodošlo dopolnilo EFT priročnika

Mnogi me po e-mailih sprašujete, kje bi se jih dalo dobiti. (Omenjeni DVD-ji so v angleškem jeziku!)

Vsak si jih mora naročiti neposredno na originalni www strani (https://www.emofree.com/EFTStore/), saj sem sedaj dosegla mejo 100 kopij, za kolikor Gary dovoli kopiranje.

Ogled kateregakoli kompleta DVD-jev, ki so trenutno na voljo, vsakemu od vas močno priporočam v ogled. Na njih so posnetki resničnih živih ljudi z resničnimi živimi problemi in na lastne oči se vsak lahko prepriča, kako deluje metoda EFT.      

Praktične predstavitve delovanja metode EFT za skupine 
Za vsakega od vas, ki je član kakšnega formalnega ali neformalnega združenja - če se vam zdi, da bi bili ostali člani veseli mojega enournega uvodnega predavanja - napišite mi. Kot vidite iz urnika, je takih predstavitev čedalje več in so vedno zelo toplo sprejete. Z moje strani je tako predavanje brezplačno, je pa super, če je možnost pobiranja prostovoljnih prispevkov. 
Tako da - hvala vsem že vnaprej za napor organizacije - verjemite mi, ljudje vam bodo zelo hvaležni! Vi pa boste uživali (kot uživam tudi jaz). 
Po moje bi metodo EFT moral poznati vsak živ Zemljan, saj je najlažja, najnežnejša, najhitrejša in najučinkovitejša od vseh metod za samo-pomoč. 
Če imate kakšno svojo zgodbo, vprašanje, mnenje - napišite mi! Z veseljem bom brala in tudi odgovorila na vaša vprašanja. Prosim vas tudi, da mi dovolite objavo vaših doživetij (seveda brez imen ali kakšnih konkretnih podrobnosti), saj so take zgodbe strašno močna motivacija za nas ostale. OK? OK! 
Vas vse ljubeče pozdravljam! 
Pika 
P.S.: Pa še za zamudnike: 
- v okviru Dolenjskega obzornika na Vašem kanalu - 24.11. - prispevek o RIC-u je od 20.minute naprej, EFT in jaz pa od 23.minute naprej (je pa parkrat metoda EFT omenjena že prej). Povezava: 
http://www2.tv-nm.si/index.php?option=com_content&task=view&id=3341&Itemid=133
- povezava na posnetek oddaje na RTV SLO2, ki je bila na sporedu v torek, 28.julija ob 20.30.
- povezava na prispevek v oddaji Vizita na POP TV (20.6.2009): http://poptv.si/multimedia/alergije/eft-metoda.html 
- povezava na oddajo dolenjskega TV kanala ''Vaš kanal'': http://www2.tv-nm.si/index.php?option=com_content&task=view&id=10484&Itemid=133  
- oddaja Sobotno popoldne na TV SLO1 - povezava je na vseh 37 minut, EFT pa je od 24. minute naprej...  http://www.rtvslo.si/play/labirint-alternativa/ava2.31273605/ 
- RTV SLO - Dobro jutro v ponedeljek, 24.11.2008 zjutraj: 
Kot sem rekla pred kamero - strastno sanjam o dnevu, ko bo metodo EFT poznal in uporabljal vsak otrok - šolar - mladostnik - odrasel - prav vsak živ zemljan..... 
- Posnetek oddaje na RTV SLO - Dobro jutro v ponedeljek, 7.4.2008 - lahko si lahko ogledate ne tejle povezavi:  
http://www.rtvslo.si/play/posnetek-brez-naslova/ava2.13471856
Če posnetek ne dela, je potrebno naložiti Realplayer, ki si ga lahko brezplačno naložite na tejle povezavi:


Windows Live: Keep your friends up to date with what you do online.

Windows Live: Make it easier for your friends to see what you're up to on Facebook.

Arhiv EFT Novic