25 september, 2009

EFT Novice 25.9.2009

Pozdravljeni vsi ljubi moji, 
 
danes je ena gospa na delavnici rekla - ja, to vem, saj vem, sem načitana. In z nasmehom nadaljevala - ampak mi to prav čisto nič ne pomaga NAREDITI nečesa drugače kot vedno dosedaj.
Torej - če strnem - notranje spoznanje malo koristi, če človek ne STORI tega, kar je spoznal.
Neprijetni občutki so del našega življenja. Vsakega od nas obiščejo. Nihče ni imun pred ''življenjem''. Ne moremo se vedno izogniti občutkom žalosti, nemoči ali jeze.
Ampak - a vam nekaj povem?
Pomembno je KAJ NAREDIMO TAKRAT, ko nas preplavijo žalost, nemoč ali jeza.
Obsedimo? Otrpnemo? Krivimo druge? Čakamo, da bo nekdo prišel in nas rešil?
Ali se mogoče spomnimo, da obstoja enostavna in učinkovita metoda, s katero lahko prekinemo začaran krog IN JO TUDI UPORABIMO?
 
Tapkanje je zakon! 


:)))))))))))))))))))))))))))))))))
 
malo motivacije - pisma bralcev - uporabnikov metode EFT:
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Ljuba Pika! 
Zelo sem se razveselila tvoje današnje pošte.Vse vedno pride ob pravem trenutku. Ravnokar sem se vrnila z Brnika, kjer sva oddala hči na avion za London. Zelo močno čutim, da je to njena prava izbira in pot, a jo bom doma zelo pogrešala. Gotovo sem se ti stokrat zahvalila v mislih za vso individualno pomoč, ne morem ti povedati, kakšne dobre spremembe so bile takoj otipljivo vidne in na naša hišna vrata bi lahko brez težav obesili napis: Tukaj stanujoči so nori tapkalci!
Razumljivo, saj noro deluje. Večkrat sem že rekla in sva se z možem pogovarjala, kako močno orodje smo dobili posebej po nadaljevalni delavnici. Na trenutke mi je jemalo sapo. Sedaj pa preprosto samo vem - do korenin. 
Razmišljanje, ki si ga zapisala danes, pa je nekaj, o čemer sama tudi veliko razmišljam. Z možem sva skupaj 34 let in sva si zagotovo najbližja in najboljša prijatelja. Zaupava si vse strahove, želje, pričakovanja, žalosti, stiske. Pomagava si ozaveščati to ljubezen do sebe in drug drugega opominjava na vzorce in modelčke, ki jih imava v glavi desetletja, da jih opuščava, kar seveda ne gre lahko, saj je živi beton. A, gre, počasi, po korakih in včasih se zdi, da gre še polžu hitreje. Včasih komu izbruhne kaj potlačenega, da samo gledava in se čudiva in, ja, sva zelo hvaležna, da to lahko počneva skupaj in sva vsak dan bolj hvaležna za to čudovito orodje, ki ga imava vedno pri roki tako, kot je zapisal danes nekdo v svojem pismu, ja, tudi midva veva, da je to neprecenljive vrednosti...Pred časom sem se, preden sem začela tapkati kje izven doma, malo ozrla okoli, ali je varno, da malo potapkam, sedaj me to sploh več ne vznemirja. Danes zjutraj sem na Brniku stala, pomahala hčerki in že tapkala... Hej, vse bolj se zavedam, da sem svobodna ptica! In to je tisto najlepše in najmočnejše zavedenje, ki me počasi in celostno zapolnjuje. Partnerstvo pa je tudi zavedanje in sprejemanje te svobode, ko se pojavi strah, občutke potlačimo in želimo biti tisto, kar mislimo, da partner od nas pričakuje... nekaj časa deluje, potem pa ne gre več, ker začenja boleti, ker ne prihaja iz srca ampak iz glave. Zato je tako fino, da lahko takoj vse občutke, ki mi povzročijo bolečino, odtapkam in zadiham s polnimi pljuči."Hej, kako dobr!":):):):  
Te zelo močno objemam,
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Živjooo Pika!!
Vidim, da si tudi ti uživala na morju..malu možgane na off-se strinjm ja. Dopust res dobru dene za razmislek-tak realn. Res fajn. 
Uglavnem, bi se s tabo mal pomenla in odtapkala na 4 oči, pa me zanima, če imaš kej časa za kšn individualc. Se ga že veselim, da bomo malu skupi čistle. zdej na dopusti sm neki tapkala, sam ne dosti. Ma zdej se bom spet lotila lpu vsak dan. Itk ga imam že v krvi:)). Hvalabogu.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

To so pa ene lepše in tako zelo resnične misli: ''Gre predvsem zato, koliko ljubezni si upaš/dovoliš/znaš ''dati'' sebi takrat, ko je on zraven.
Sebi. Najprej in predvsem sebi."

Občutiti to, dati sebi toliko ljubezni,. kako to narediti, občutiti v realnosti??  Da, tudi s tapkanjem, ampak katera afirmacija je tu najboljša?

Pika, en lep dan ti želim, vidiva se v naslednjem tednu!

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
DRAGA PIKA !!! 
Javljam se, po mojem krasnem dopustu !!!!!!!!  3 tedne - 21 sončnih vzhodov in zahodov, in luna-tudi polna je bila vmes in miljarde zvezd,
sonce, morje, črički, ptički, knjige,.IN JAZ.. tu nekje vmes...:-) J
vendar med dopustom seveda nisem nič tapkala ???!!!!!  
ker sem tako izklopila, da se nisem RES na nikogar in na nič spomnila
BivALA SEM LE SAMA  S SABO IN ZASE - KAKO TO DENE J J zanimivo,tokrat še >moške< družbe , kdaj na trenutke, nisem pogrešala J In očitno je najino tapkanje delovalo , da nisem vlekla nobenih >spominov > iz moje malhe.. J J  
Toda vrnitev v >realni< svet je bila pravi šok L
ME JE  ŽE  prvo noč >doma< oz po prvem dnevu službe ponoči >zgrabilo
Pa se ponoči sekirala, kako  ne smem nič pozabit, pa nič spregledat, pa da bo vse popolno..
In poslušaj to- po eni uri  bedenja, sem začela tapkat (kako sem nepopolna, pa zmešana kokla,pa trola, ki vse vzame preveč resno in deviško...)  in mi je po 4-5 ponovitvah odleglo, sem se pomirila in potem uspela spet zaspati J
TAPKANJE JE ZAKON !!!
Le da ga jaz uporabim šele potem, ko sem že skoraj na koncu z močmi, namesto takoj, ko se problem pojavi .
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
pozdravljena Pika,
z zanimanjem sem prebrala , da bi se naj obetala ena delavnica na temo odnosi z nasprotnim spolom.
Rada bi zvedela , če že imate določen termin  in kje bi to potekalo?
Jaz bi z veseljem se udeležila , kajti ravno s temi problemi , da ne najdem pravega partnerja ali da se dobivam s samimi napačnimi, ali že sama ne vem kaj je narobe z mano...... in podobno...... se ukvarjam....
hvala za odgovor in lep pozdrav!
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pika, lep podopustniškipozdrav. 
Na dupustu je bilo super, fajn. Uživanje na celi črti morje, sonce, knjige in lenarjenje.
Ampak vse lepo se enkrat mine in sedaj sem spet doma v kruti resničnosti , brez službe in v upanju da jo čim prej najdem,
do takrat pa si pomagam s tapkanjem, ampak šele ko mi zagusti in nič prej, ne gre in ne gre, pa še to je tapkanje na splošno samo da "poženem elektriko skozi". 
En tapkarski pozdrav od mene!
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Ljuba Pika,

Veš v teh dveh letih se zares počasi ampak učim in spoznavam, da nekatere stvari in dogodki najdejo mesto in čas, ko je to potrebno in prav zanje in predvsem ZAME.Nisem idealka, ampak počasi dojemam in sprejemam da se kruh mora speči, da ga pojem.seveda, medtem pa sem tudi neučakana, kot vsak izmed nas.

Prav tu si zelo pomagam s tapkanjem.

Veš  te dni se fuuul dogaja.v ponedeljek na tapkanju sem s teboj in ostalimi izgleda zares dobila dozo..ali sem pripravljena, da se stvari spremenijo.,

Ne boš verjela, starejša hčerka je imela v četrtek težaaak izpit / študij veterine- vsi izpiti so pogoj -1. Letnik /. Študirala je v noč, živčna da komaj živi.pa me je pršla  zvečer prosit ( šla se je učit k fantu ) če tapkam zanjo ta večer, pa  še zjutri pred izpitom.Nism mogla verjet.pa sem tapkala zase, pa zanjo, pa zase pa zanjo.ja naredila je, pa včeri je bla za spremembo normalna..

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
AAMET (http://www.aamet.org/main.php) certificirani EFT tečaji v Sloveniji KONČNO V SLOVENSKEM JEZIKU!  
 
Prva stopnja (popularno imenovana tudi Level1):   
datumi: sobota - 26.september 2009; ali pa sobota - 21.november 2009 / vsakič od 10h do 18h
kraj: Ljubljana 
pogoj za udeležbo: opravljen moj začetni 4-urni uvodni praktični tečaj uporabe metode EFT 
cena tečaja: 110 EUR. V ceno je vključeno kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju.  Za posebne želje v zvezi s prehrano (razne vrste vegetarijanstva, presnojedci, ...) bo poskrbljeno, če mi jih boste izrazili ob prijavi.   
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s podrobnostmi o hrani ter točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
 
Druga stopnja (popularno imenovana tudi Level2):   
datumi: sobota in nedelja - 17. in 18. oktober 2009; ali pa sobota in nedelja - 5. in 6. december 2009 / vsak dan od 10h do 18h
kraj: Ljubljana 
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Prva stopnja (Level1)  
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Za posebne želje v zvezi s prehrano (razne vrste vegetarijanstva, presnojedci, ...) bo poskrbljeno, če mi jih boste izrazili ob prijavi.  
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s podrobnostmi o hrani ter točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila. 
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Uvodne enourne predstavitve delovanja metode EFT:   
vsako drugo sredo - 23.9., 14.10., 28.10., 11.11., 25.11., 9.12. 2009 ob 17.30h  v Mariboru - v OŠ Prežihov Voranc, Gosposvetska 10. Predhodne prijave zelo zaželene, da bomo vedeli, kako veliko učilnico potrebujemo. Po Uvodni predstavitvi bomo ob 19h imeli enourno skupinsko tapkanje. Zaželjeni prispevek vsakega udeleženca je 5 EUR - če kdo ne more, lahko pride vseeno.

- v sredo, 30.9.2009 ob 19h v Naklem - Vita center. Prijavite se po telefonu na njihovi recepciji. Predhodne prijave so zelo zaželene. http://vitacenter.dev.si21.info/sl/Aktualno    

- v četrtek, 1.10.2009 ob 17h v Krški vasi pri Brežicah - v Družbenem domu, nad trgovino in pošto. Predhodne prijave niso potrebne. Udeležba je brezplačna, prostovoljni prispevki zaželjeni

- v soboto, 3.10.2009 ob xxh v Ljubljani - v okviru Mavrične sobote. 

- v nedeljo, 4.10.2009 ob 10h v Ljubljani - na povabilo fundacije Samaritan.

- v torek, 20.10.2009 ob 20h v Ljubljani. Povabili so me iz Rotary kluba. Delali bomo v hotelu Mons v Ljubljani.   

- v sredo, 21.10.2009 ob 19h v Naklem - Vita center. Prijavite se po telefonu na njihovi recepciji. Predhodne prijave so zelo zaželene. http://vitacenter.dev.si21.info/sl/Aktualno  

- vsak drugi četrtek - 22.10., 5.11., 19.11., 3.12., 17.12. 2009 ob 17.30h v Žalcu - lokacije žal še nimam. Predhodne prijave niso potrebne. Po Uvodni predstavitvi bomo ob 19h imeli enourno skupinsko tapkanje. Zaželjeni prispevek vsakega udeleženca je 5 EUR, če kdo ne zmore, lahko pride vseeno. 

- v sredo, 4.11.2009 ob 19h v Naklem - Vita center. Prijavite se po telefonu na njihovi recepciji. Predhodne prijave so zelo zaželene. ttp://vitacenter.dev.si21.info/sl/Aktualno    

 

Začetne 4-urne delavnice uporabe metode EFT: 

- v petek, 25.9.2009 od 17.00 do 21.00 v Izoli. Delali bomo v Kulturnem domu Cetore nad Izolo. Minimalni prispevek vsakega udeleženca - 40 EUR. Prijavite se tako, da mi napišete e-mail. Delali bomo intenzivno v manjši skupini - najprej malo teorije, potem pa veliko prakse. Delavnica je primerna tako za popolne začetnike kot za tiste, ki metodo že uporabljate.

- v petek, 2.10.2009 od 17.00 do 21.00 v Mariboru. Delali bomo v OŠ Prežihov Voranc, Gosposvetska 10. Minimalni prispevek vsakega udeleženca - 40 EUR. Prijavite se tako, da mi napišete e-mail. Delali bomo intenzivno v manjši skupini - najprej malo teorije, potem pa veliko prakse. Delavnica je primerna tako za popolne začetnike kot za tiste, ki metodo že uporabljate.

v soboto, 3.10.2009 od 16.00 do 20.00  v Naklem. Prispevek vsakega udeleženca - 50 EUR. Prijavite se po telefonu na njihovi recepciji. Predhodne prijave so obvezne. http://vitacenter.dev.si21.info/sl/Aktualno  Delali bomo intenzivno v manjši skupini - najprej malo teorije, potem pa veliko prakse. Delavnica je primerna tako za popolne začetnike kot za tiste, ki metodo že uporabljate. 

- v petek, 6.11.2009 od 17.00 do 21.00 v Mariboru. Delali bomo v OŠ Prežihov Voranc, Gosposvetska 10. Minimalni prispevek vsakega udeleženca - 40 EUR. Prijavite se tako, da mi napišete e-mail. Delali bomo intenzivno v manjši skupini - najprej malo teorije, potem pa veliko prakse. Delavnica je primerna tako za popolne začetnike kot za tiste, ki metodo že uporabljate.

v soboto, 7.11.2009 od 16.00 do 20.00  v Naklem. Prispevek vsakega udeleženca - 50 EUR. Prijavite se po telefonu na njihovi recepciji. Predhodne prijave so obvezne. http://vitacenter.dev.si21.info/sl/Aktualno  Delali bomo intenzivno v manjši skupini - najprej malo teorije, potem pa veliko prakse. Delavnica je primerna tako za popolne začetnike kot za tiste, ki metodo že uporabljate.

v soboto, 12.12.2009 od 16.00 do 20.00  v Naklem. Prispevek vsakega udeleženca - 50 EUR. Prijavite se po telefonu na njihovi recepciji. Predhodne prijave so obvezne. http://vitacenter.dev.si21.info/sl/Aktualno  Delali bomo intenzivno v manjši skupini - najprej malo teorije, potem pa veliko prakse. Delavnica je primerna tako za popolne začetnike kot za tiste, ki metodo že uporabljate.

- v petek, 18.12.2009 od 17.00 do 21.00 v Mariboru. Delali bomo v OŠ Prežihov Voranc, Gosposvetska 10. Minimalni prispevek vsakega udeleženca - 40 EUR. Prijavite se tako, da mi napišete e-mail. Delali bomo intenzivno v manjši skupini - najprej malo teorije, potem pa veliko prakse. Delavnica je primerna tako za popolne začetnike kot za tiste, ki metodo že uporabljate.

  

Skupinske EFT ''vadbe'' so prilika za vse, ki bi si želeli malo zunanje pomoči v procesu spopadanja s svojimi energijskimi zamaški.

Na vadbi ne razlagamo metode EFT, temu so namenjeni EFT Priročnik in delavnice, ampak samo tapkamo - in vsi stojimo pod istim slapom dobrih vibracij, čeprav pride vsak s svojo specifično težavo.
Dobimo se in delamo:
V Ljubljanivsak ponedeljek od 19h do 20h v prostorih društva Altra, Zaloška 40, Ljubljana. Udeležba je brezplačna, prostovoljni prispevki zaželjeni.
V Naklem: v sredo 30.9., 21.10., 4.11., 18.11., 2.12. od 18h do 19h v prostorih Vita centra, Naklo pri Kranju. Udeleženci plačajo prispevek 10EUR (pogoji Vita centra).
V Mariboru: v sredo 23.9., 14.10., 28.10., 11.11., 25.11., 9.12., od 19h do 20h v Mariboru, OŠ Prežihov Voranc, Gosposvetska 10. Priporočen prispevek je 5 EUR, kdor ne zmore, lahko pride vseeno.
V Novem mestu: v četrtek 24.9., 15.10., 29.10., 12.11., 26.11., 10.12. od 19h do 20h v prostorih RIC-a Novo mesto. Udeležba je brezplačna, prostovoljni prispevki zaželjeni.  
V Žalcu: v četrtek, 22.10., 5.11., 19.11., 3.12., 17.12. od 19h do 20h. Priporočen prispevek je 5 EUR, kdor ne zmore, lahko pride vseeno.
 

Torkova ''EFT raziskovanja telesa v gibanju'' je relativna novost, s katero sva začela lani novembra v paru s Samotom Koprivcem. Je odpravljanje energijskih zamaškov na TURBO način, saj jih namensko iščemo in sprožamo z vodenim telesnim gibom - in kar je najlepše - jih nemudoma tudi odpravimo s tapkanjem.

Pristop je zbudil veliko zanimanje v Angliji, kamor sva s Samotom povabljena, da ga v živo predstaviva ljudem iz vsega sveta, ki se bodo udeležili vsakoletnega kongresa, imenovanega Masterclass. Spletna stran za EFT Masterclass, ki bo oktobra v Angliji, je že aktivna, ogledate si jo lahko na tejle povezavi: http://www.eftmasterclass2009.com/ . Udeležbo vsem resnim ''tapkalcem'' priporočam vsaj enkrat v življenju - in zakaj ne ravno letos, ko bova med samimi svetovnimi zvezdami predstavljala novosti tudi dva ponosna Slovenca - midva s Samotom? Sedaj je ravno pravi čas za prijavo:):):):) 

V Ljubljani se dobimo in delamo vsak torek od 17.15 do 19.45  v Damara centru, Hubadova1. Priporočen prispevek je 5 EUR, kdor ne zmore, lahko pride vseeno.

 
Za tiste, ki ste že bili na kakšni od mojih 4-urnih delavnic - in se vam zdi, da bi potrebovali ''ponavljalni'' tečaj - lahko pridete ponovno za samo polovičen prispevek (če je seveda na delavnici še prostor - in običajno je vedno vsaj kakšno mesto prosto). Verjemite, da boste doživeli veliko novega - ljudje bodo drugačni kot takrat, ko ste bili prvič, jaz bom drugačna, vi boste drugačni.....
 

Individualne tapkalne seanse metode EFT: vsak, ki želi z mano delati individualno, naj mi to sporoči, pa se bomo natančneje dogovorili. ''Moji'' individualci trajajo 2 uri, s tistimi, ki vas poznam pa lahko delam tudi preko skypa (da odpade vožnja). Skype je neprimeren samo za prvi stik, ki mora biti zame še vedno oseben.

 

Slovenska www stran za uporabnike metode EFT, s katere si lahko brezplačno snamete celoten EFT priročnik v slovenščini: http://eft-slovenija.tk

Obiščite tudi njeno prelepo odraslo sestro www.emofree.com , ki pa je v angleščini.  

 

DVD-ji, ki so dobrodošlo dopolnilo EFT priročnika

Mnogi me po e-mailih sprašujete, kje bi se jih dalo dobiti. (Omenjeni DVD-ji so v angleškem jeziku!)

Vsak si jih mora naročiti neposredno na originalni www strani (https://www.emofree.com/EFTStore/), saj sem sedaj dosegla mejo 100 kopij, za kolikor Gary dovoli kopiranje.

Ogled kateregakoli kompleta DVD-jev, ki so trenutno na voljo, vsakemu od vas močno priporočam v ogled. Na njih so posnetki resničnih živih ljudi z resničnimi živimi problemi in na lastne oči se vsak lahko prepriča, kako deluje metoda EFT.     

 
Praktične predstavitve delovanja metode EFT za skupine 
Za vsakega od vas, ki je član kakšnega formalnega ali neformalnega združenja - če se vam zdi, da bi bili ostali člani veseli mojega enournega uvodnega predavanja - napišite mi. Kot vidite iz urnika, je takih predstavitev čedalje več in so vedno zelo toplo sprejete. Z moje strani je tako predavanje brezplačno. 
Tako da - hvala vsem že vnaprej za napor organizacije - verjemite mi, ljudje vam bodo zelo hvaležni! Vi pa boste uživali (kot uživam tudi jaz). 
Po moje bi metodo EFT moral poznati vsak živ Zemljan, saj je najlažja, najnežnejša, najhitrejša in najučinkovitejša od vseh metod za samo-pomoč.
 
Če imate kakšno svojo zgodbo, vprašanje, mnenje - napišite mi! Z veseljem bom brala in tudi odgovorila na vaša vprašanja. Prosim vas tudi, da mi dovolite objavo vaših doživetij (seveda brez imen ali kakšnih konkretnih podrobnosti), saj so take zgodbe strašno močna motivacija za nas ostale. OK? OK!
 
Vas vse ljubeče pozdravljam!
 
Pika
 
P.S.: Pa še za zamudnike:

link na prispevek (zdaj tudi na youtube tukaj http://www.youtube.com/watch?v=6jY8qSlIO2k ) v oddaji Vizita na POP TV (20.6.2009): http://poptv.si/multimedia/alergije/eft-metoda.html

link na oddajo dolenjskega TV kanala ''Vaš kanal'': http://www2.tv-nm.si/index.php?option=com_content&task=view&id=10484&Itemid=133

oddaja Sobotno popoldne na TV SLO1 - link je na vseh 37 minut, EFT pa je od 24. minute naprej... http://www.rtvslo.si/play/labirint-alternativa/ava2.31273605/

RTV SLO - Dobro jutro v ponedeljek, 24.11.2008 zjutraj:
http://www.rtvslo.si/play/rokovi-uroki/ava2.23456998/
Kot sem rekla pred kamero - strastno sanjam o dnevu, ko bo metodo EFT poznal in uporabljal vsak otrok - šolar - mladostnik - odrasel - prav vsak živ zemljan.....

Posnetek oddaje na RTV SLO - Dobro jutro v ponedeljek, 7.4.2008 - lahko si lahko ogledate ne tejle povezavi:
http://www.rtvslo.si/play/posnetek-brez-naslova/ava2.13471856

Če posnetek ne dela, je potrebno naložiti Realplayer, ki si ga lahko brezplačno naložite na tejle povezavi:
http://www.free-codecs.com/download/Real_Alternative_Lite.htm

Arhiv EFT Novic