27 marec, 2017

EFT novice 27.3.2017 in obcutki so nam... odvec...

Pozdravljeni vsi ljubi moji, 

mogoče zadnje mesece bolj opažam, kako zelo slabšalno je kazati občutke, celo ob res prelomnih trenutkih, takih, ki se nam v celem življenju mogoče zgodijo enkrat ali dvakrat.
Jok ob vzhičenju ali jok ob izgubi – vsakič je komentiran v smislu ''izgube kontrole'', ''zloma'', neke ''šibkosti''.
Kot da smo ljudje roboti ali kaj.
Sem zadnjič peljala mami na obisk k njeni edini še živeči sestri v oddaljen Dom za starejše - moja mami že na vratih joče od veselja in vsakršnega ganotja in bogvečesa vsega še, in prva stvar, ki jo zaslišim, še pred pozdravom je – pa kaj je sedaj treba jokat…
Je treba jokat?
Ni treba jokat?
In kaj naj človek s solzami, ki mu že vrejo?
S kakšnim veseljem sem mirno in glasno izrekla stavek – ti kar jokej, to je čisto OK – tega vam ne znam povedati.
In s kakšnim mirom lahko dovolim komurkoli, da v moji bližini joče, ne da bi ga za vsako ceno in čisto takoj sedajle poskušala ustaviti, ga prepričati, da jok ne pomaga, mu razložiti, kaj naj raje naredi namesto tega, da joče – to je tudi nekaj, za kar se ponovno in ponovno hvaležno zahvalim tapkanju.
Ker – ko čustvena bolečina (med ljubečim tapkanjem) odteče, na izpraznjen prostor samo od sebe silovito privre nekaj lepega – ali občutek miru ali veselja ali zagon do nečesa – karkoli.
To se zgodi ponovno in ponovno in me vsakič sproti in preseneti in navduši.
Kot nek mehanizem, ki se ga šele učim(o) zavedati in uporabljati.
To soboto, 1.aprila, bomo skupaj tapkali svoje občutke ob pogledu na vsakovrsten nered in kramo, zunaj in znotraj sebe.
Prav zanima me, ali bodo tekle soze med smehom ali med jokom – to, da bodo tekle, pa je pač med ljudmi, ki tapkamo, najbolj normalna stvar na svetuJJJJ.
 
Tapkanje je zakon:)))))))))))))))))))))))))))))
 
 
na kratko o dogodkih v prihajajočih dveh tednih:
 
-          v ponedeljek, 27.marca od 19h do 20h v Ljubljani – redno enourno skupinsko tapkanje v prostorih gimnazije Moste. Vrata točno ob 19h zaklenemo in jih ne odklepamo več. Prostovoljni prispevki.
-          v soboto, 1.aprila v Ljubljani – .EFT in veliko spomladansko čiščenje. Tapkanje vsakovrstne krame, ki nam jemlje energijo za kvalitetno življenje. Od 10h do 19h. Vodiva v paru z Barbaro Žetko. Predpogoj za udeležbo enkrat v preteklosti opravljena praktična 4-urna EFT delavnica. Prijave po elektronski pošti meni ali Barbari.
 
 
-          v ponedeljek, 3.aprila v Ljubljani – izobraževanje učiteljev, prijavljenih v katalog KATIS. Od 9h do 18h.
-          v ponedeljek, 3.aprila od 19h do 20h v Ljubljani – redno enourno skupinsko tapkanje v prostorih gimnazije Moste. Vrata točno ob 19h zaklenemo in jih ne odklepamo več. Prostovoljni prispevki.
-          v torek, 4.aprila ob 19.30h v Medvodah – predstavitev EFT knjige 7 mostov po prstih avtorice Barbare Žetko. V knjižnici Medvode. Brezplačno.
-          v četrtek, 6.aprila v Ljubljani – začetna praktična 4-urna EFT delavnica (od 16.30h do 20.30h).
-          v soboto, 8.aprila v Ljubljani – celodnevno AAMET mentorsko srečanje in izpopolnjevanje.
 
 
malo motivacije - pisma bralcev - uporabnikov metode EFT:
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Video posnetek, ki ga je pripravila Barbara Žetko o svoji knjigi 7 mostov po prstih - s tapkanjem do sreče: https://www.youtube.com/watch?v=iXAW2hRg_m0&feature=youtu.be
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pika, pozdravljena!
Sobota je bila neponovljiva. Hvala tebi Pika in vsem, ki so/ste stali na odru. Čisto vsak je pustil v meni "pečat", zavedanje, kje moram še delati in tudi zavedanje, koliko navlake sem že počistila. Zvonkova meditacija se me je zelo dotaknila, čeprav sem bila po celodnevnem tapkanju že full utrujena. Hvala Alji.....v nedeljo sem se sprehajala po toplem soncu in me je naenkrat prešinilo .... slika 12 letne punčke, ko stojim v hladni dvorani pred sodnikom in nekje je bil obtoženi (drugih se ne spomnim). Tam sem kot priča, ker je nekdo grozil očetu s puško. In sem med sprehodom stapkata tisti sram, ko sem učiteljici angleščine povedala, da bom pri njeni uri odsotna in sem ji pokazala poziv na sodišče in se spraševala, kaj si misli. Zanimivo, nič nisem storila narobe, mene je pa bilo strah in sram, kaj si učiteljica misli o meni. In sem stapkala tisti svoj nasmešek, ki sem ga kazala v hladni dvorani pred sodnikom in ki je v resnici prikrival hud strah in tesnobo. In stapkala sem ta neprijeten občutek, da mi sodnik ne verjame. Ja, in še kar nekaj občutkov se je pri tem porajalo…
Hvala.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Sobota v Ljubljani je bila seveda super. Moram povedati, da sem sem si strastno želela slišati moškega na odru, Adila Huslja namreč in potem pafff!!! Takoj me je vžgalo! In sem se potem ob Mašini relaksaciji, samo-motivirala, da bo tudi brez njega vse ok. In tako je tudi bilo. Seveda, kaj ne, ko so te ženske vedno bolj kvalitetene! Moje misli bom povzela s ključnimi besedami, ki so jih predavateljice prav zame izbrale! Urša - ja, spomnila me je, kako redno delam nekatere stvari proti sebi in da se tega sploh ne zavedam. In tako sem se danes takoj odločila, da ukrenem nekaj in se postavim samo zase. Hvala Urša. Katja - ker sem preveč stroga do sebe, me je opomnila na to, da naj bom hvaležna za vse, kar že imam in predvsem za vse tisto, kar me še čaka. In v tem grmu tiči zajec. Hvala Katja! Maša - prebudila mi je veliko me je spominov iz otroštva, ko so me spravljala v red -moraš, in jaz sem vse po vrsti delala nered - ne bom. Upirala sem se močno sistemom, (že takrat ja). Seveda sem bila za to primerno "nagrajena" s kuhavnico po stegnih, postavljena v kot in tudi v klečanje. V bistvu se nisem veliko spremenila, le drugače se postavim za svoj RED. In ko je Maša vprašala:kaj pa življenje? Je to red? No draga Maša, prešinilo me je: Ja seveda, je red! Vse je že v naprej dolčeno. Kam potem butam z glavo? Samo prepustiti se je treba. In tega sem se spomnila.Hvala Maša! Barbara - podala se je v skrivnostni in neodkriti svet spolnosti. Pogrešala sem besedo samozadovoljevanje in masturbacija, a potem bi morali tapkati cel popoldanJJJJ. Lepo je obdelala vse vidike, ki pestijo  ženske in moške. Skratka spolnosti se je treba komaj začeti učiti. Tudi tu nas je sistem zrušil s prepričanji, ki se jih niti ne zavedamo in so v nas zasidrani od Adama in Eve dalje. Debata bi bila res predolga. Bila je perfektna tako, kot je bila. Ključna beseda za mene je bila pri tej debati sexy. In sem pomislila, kdaj sem se tako počutila? Ja, gotovo ob mojih trenutkih zdrave in sproščene spolnosti, vesele , nasmejane, nesramne itd...in kdaj še? Podobni občutki te prežemajo, ko čutiš, da si privlačen za druge in sploh ni nujno, da se pripravljaš na nek spolni podvig. To nima veze s spolnostjo. To ni nič drugega kot to, kako se ti počutiš in kako se ti predstaviš svetu. Odločiš se: bom sexy.Hvala Barbara! Alja - mislim...ni besed, kako se čudovita ženska lahko v trenutku prelevi v črnega krokarja! No, hvaležna sem ji, da sem razumela, kako se je moral v nekem obdobju počutiti moj mož. Res nisem tega nikoli razumela tako globoko kot v soboto. Naenkrat se mi je zasmilil in bi ga kar objela in potolažila...a bil je doma na kavčuJJJ. In da ne govorim, ko sem si zamislila, kako se počutijo otroci, ko jih na sodiščih zaslišujejo, komu bodo pripadali ob razporokah staršev. A ni to noro? No in tu sem spet zadela ob sistem, v oblast, v način življenja, v katerega nas potiskajo. In me je razjezilo, kako se čutim nemočna ob tem. A v meni je tlelo, tlelo, tlelo.....Pa se pojavi Zvonko in pritegne mojo pozornost z mislimi o tem, kako gojimo rastline, kako redimo živali, s čim se hranimo , kaj vnašamo vase ipd.Vse to v svojih krogih večkrat debatiram, učim razmišljati o tem svojo družino in širši krog mojih učencev v šoli. To počnem že veliko let in tudi v tem primeru se pogosto čutim nemočna v tem bedastem politično-ekonomskem sistemu. In v meni je spet tlelo, tlelo in tlelo in me s tem Zvonkotovim posegom dokončno podžgalo.Globoko v sebi sem bojevnica in ne bom nikoli dovolj srečna, če ne bom res nekaj velikega ukrenila v zvezi z vsem tem, kar je Zvonko govoril. Hvala Zvonko, da si me podžgal! In na koncu.... srčna hvala tebi draga bojevnica Pika💟, ki že delaš take velike stvari, ki gredo tistim v "zakulisju", ki imajo štrene v rokah, kar krepko na živce. Ne marajo, da bi se ljudje počutili boljše , bolj veselo...prav tako, kot je opazil mladenič, ki je delil kosilaJJJ.
Vidimo se drugo leto!!!
Velik objeeeemmm ljuba moja Pika!!!
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Luba, draga Pika,
in vsi tvoji, kolikor jih poznam zdaj po imenih, drage ženske in moški: Pika, si najbolj naravno bitje, kar jih poznam, in hvalim tla in nebo pod nami in nad nami, da se nam zwischen zeit bivanja na Zemlji ujema. Hvala za izkušnjo, čudoviti ljudje so okoli tebe, take si zaslužiš. Kot Zvonko, s katerih nebes je pa ta prišel? Odgovor je na dlani, iz moje in tvoje in svoje biodežele. To, kar smo dobili z njim in s tabo, je eno od vrhunskih doživetij. Že vem, kaj bo dobil moj mož za rojstni dan julija. In jaz z njim. Ta zgodba se šele začenja!
Hvala za hranjenje od znotraj in zunaj. In piškoti, to tudi ne pade z neba, katera zlata ročica je bila tu vmes? Objem in hvala tebi vsem, da sem pogostovala ob vas.
Midve pa kmalu  v pogozdovanje!JJJJ
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pozdravljeni gospa Pika,
najprej hvala za ponedeljkova sporočila, me prijazno spomnijo, da imam orodje za dobro počutje, pa ga premalo uporabljam. Zato se prijavljam na prvo-aprilsko tapkanje!JJJJ.
Lepo bodite,
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Se že veselim, da se vidimo.
Ravno sem prišla z roditeljskega sestanka. Pred tem sem imela s starši sproščanje in tapkanje in bilo je superrrr!!!!!!!
Tako, da mi šola upravičeno plača kotizacijoJJJJJ.
Lepe in sladke sanje!
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Jest pa to ful opazam, da mam skoz neko potrebo po sprasevanju samo zato, da preverim, ce sem se prav odlocila, ce prav razmisljam,...in to me moti, ker se lotim preverjanja zato, ker si ne zaupam in si ne upam stati za svojimi dejanji, prepricanji (ker, kaj pa ce sem v zmoti?? in kaj ce na ven ne bo zgledalo ok???) Ali celo kaj podobnega kot "saj ni pomembno, ce imam jaz prav, bols preverit in narest tako kot se mi rece, kot pa tvegat, da ne bom sprejeta".
Jao.
Vcasih bi bilo res lazje se ne zavedati globjih stvari, ki se dogajajo v meni. Ampak, po drugi strani sem pa vesela, da to globino imam, da poznam prijeme, kako se zadeve lotiti in veselim se dni, ko bom opazila premike, ki sem jih dosegla!
Objeeeem!
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Oj!
Prijavljam se na  tapkanje za 1.april. Upam, da bo poudarek Čiščenja OD ZNOTRAJ (svoje občutke), kajti čiščenje od zunaj (brisanje prahu in omar) mi je vedno manj pomembno (če že govorimo o prioriteti) JJJJJJ.
Lepo pomlad želim,
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Všeč mi je, da se ljudje vedno bolj zavedajo občutkov, čustvovanja itd. Mogoče bomo že v kratkem posvečali še več pozornosti temuJJJ.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
 
 
in še – kaj se dogaja pod vodstvom mojih učenk in učencev (http://www.eft-slovenija.si/index.php/koledar-eft-dogodkov2/enourna-skupinska-tapkanja )
-       vsak ponedeljek ob 18h v Lenartu - Knjižnica Lenart. Vodi Mojca Zorman, obvezne prijave na 041 283 522 ali mojca.zorman1@gmail.com..
-       vsak ponedeljek ob 18h v Mariboru v prostorih mestne četrti Center na Kacovi 1. Vodi Andreja Valcl (tel 031 299 882 andreja.valcl@gmail.com)
-       vsak ponedeljek ob 19h v Celju, na II. osnovni šoli - OŠ Slavka Šlandra, Ljubljanska c. 46, v učilnici v prvem nadstropju. Šola je nasproti celjskega letnega bazena. Vodi Alja Inkret Koštrun (aljainkret@gmail.com). Prostovoljni prispevki.
-       vsak ponedeljek ob 19h v Kranju. Lokacija – OŠ Franceta Prešerna Kranj. Vodi Urša Zakrajšek. Vse dodatne informacije na ursa.zakrajsek@gmail.com. Prostovoljni prispevki.
-      vsak ponedeljek ob 19h v Kopru. Lokacija – Slikoplast Koper, ulica 15.maja 2. Vodi Zdenka Zupančič, 031 542 622, zupancic.zdenka51@gmail.com.
-      vsak ponedeljek nekje v Trstu in okolici. Vodi Barbara Žetko. Urnik in lokacija po dogovoru. Prostovoljni prispevki. Za dodatne informacije info@eft-trieste.it
-       vsak torek ob 18h na Ptuju - Fürstova hiša. Vodi Mojca Zorman, obvezne prijave na 041 283 522 ali mojca.zorman1@gmail.com.
-       vsak ponedeljek ob 18h v Velenju – v prostorih knjižnice OŠ Šalek. Vodi Adil Huselja. V okviru študijskega krožka Univerze za tretje življenjsko obdobje. Več info na 041 445 052 ali okpersona.sp@gmail.com.
-      vsak torek ob 18.30h v Murski Soboti. Vodi Cvetka Horvat. Več informacij na spletni strani www.custvena-svoboda.si/dogodki
-       vsako sredo ob 18h v Sežani. Vodi Ana Petelin Grubišič. Obvezne predhodne prijave na mail: ana.taptap@gmail.com ali tel. 031 335 515. Prispevek.
-       vsako sredo ob 19h v Mariboru - Center Svetlobe, Lackova c. 78a. Vodi Mojca Zorman. Prijave obvezne na tel. 041 283 522 ali mail: mojca.zorman1@gmail.com
-       vsako sredo ob 18.30h v Logatcu. Vodi Maša Kandušer (031 456 958). V učilnici 16 na OŠ 8.talcev.
-       vsako drugo sredo (9.novembra, 14.decembra, …) ob 10.30h v Novi Goricimesečno tapkanje za člane UNITRI Nova Gorica. Prostori Medgeneracijskega središča. Vodi Mirjam Hojak. Brezplačno.
-       vsako drugo in četrto sredo (23.marca, …) ob 18h v Novem mestu, v Gasilskem domu Šmihel, Bajčeva 20, prostor RK, vhod pritličje na levi. Vodi Maja Fink. Zaželjen prostovoljni prispevek 3 EUR. Parkiranje je možno v bližnji okolici, samo pred gasilskim domom ne (gasilske intervencije).
-       vsak četrtek ob 8.30h v Ljubljani – DCA, Puhova 6. Za člane DCA. Vodi Mojca L. Portir.
-       vsak četrtek ob 10h v Mariboru – Center Svetlobe, Lackova c. 78a, prijave obvezne na 041 283 522 ali mojca.zorman1@gmail.com
-       vsak četrtek ob 18h v Sežani. Vodi Ana Petelin Grubišič. Obvezne predhodne prijave na mail: ana.taptap@gmail.com ali tel. 031 335 515. Prispevek.
-       skupinska tapkanja - vodi Renata Čimžar (041 665 297) – zaključena redna skupina v okviru Ljudske Univerze Radovljica, ostale skupine po dogovoru. Poleg skupinskih vodi tudi individualna tapkanja na Gorenjskem, za lažji dostop do skritih vzrokov težav po potrebi ali želji v delo vključimo pogled v astrološko karto po metodi astrologa Tad Mann-a, Astrologija življenjske dobe.
 
 
-       od od 6. do 8. aprila v Gornji Radgoni - EFT - Tapkanje s Cvetko Horvat - na mednarodnem sejmu sodobne medicine Medical. Več na naslednji povezavi: http://custvena-svoboda.siali http://www.pomurski-sejem.si/index.php/sl/medical/medical
 
 
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
SKUPINSKO VSESLOVENSKO TAPKANJE VSAK PONEDELJEK OB 20.00:
Kar nekajkrat smo izvedli skupinska tapkanja, ki so se rodila ob ideji o skupinskem tapkanju in kritični masi za spremembo. Občutek, ko končamo, je vsakič dober - tako da bomo s projektom kar nadaljevali. Odzivov na moje takratne novice je bilo več kot 500 - se pravi, da je somišljenikov dovolj za celo Slovenijo - januarja je v Sloveniji uradno prebivalo 2.046.976 ljudi - kritična masa je torej 143 ljudi za celo Slovenijo in 55 za Ljubljano.
Se nas lahko zbere toliko?
V duhu?
Oziroma - kot je super predlagala ena od udeleženk sobotnega tečaja EFT Prve stopnje - tisti, ki niste iz Ljubljane, se pojavite na spletni strani www.eft-slovenija.si/ in poglejte števec prisotnosti - da se boste počutili bolj povezane z ostalimi.
Torej - vsak ponedeljek točno ob 20.00 za dobrih pet minut.
Tapkamo pa takole - za tiste, ki še niste doživeli v živo:
 
AMET (www.aamet.org) certificirani EFT tečaji v Sloveniji V SLOVENSKEM JEZIKU!
Prva stopnja (popularno imenovana tudi Level1), traja en cel dan:
datumi: sobote24.september 2016, 19.november 2016, 28.januar 2017, 22.april 2017, 17.junij 2017, vsakič od 10h do 19h
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: opravljen moj začetni 4-urni uvodni praktični tečaj uporabe metode EFT
cena tečaja: 110 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju.
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
 
Druga stopnja (popularno imenovana tudi Level2), traja dva cela dneva:
datumi: sobota in nedelja 22. in 23.oktobra 2016, 10. in 11.decembra 2016, 18.in 19 marca 2017, 13. in 14.maja 2017, vsakič od 10h do 18h
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Prva stopnja (Level1)
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 2.stopnje potrebno opraviti vse obveznosti, ki jih predvideva AAMET. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli).
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
 
Tretja stopnja (popularno imenovana tudi Level3), traja dva cela dneva:
datumi: sobota in nedelja xxxxxxx (datum še določim),  vsakič od 10h do 18h
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Druga stopnja (Level2)
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 3.stopnje potrebno opraviti vse obveznosti, ki jih predvideva AAMET. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli).
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
 
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Začetne 4-urne delavnice uporabe  metode EFT: v Ljubljani ob četrtkih popoldan od 16.30h do 20.30h: 15.september, 13.oktober, 10.november, 7.december 2016. V Vitacentru Naklo od 16.30h do 20.30h: čet 22.september, sreda 19.oktober, sreda 30.november 2016. http://www.eft-slovenija.si/index.php/koledar-eft-dogodkov2/zacetne-4-urne-delavnice-uporabe-metode-eft
 
Tematske EFT delavnice – EFT za boljše počutje in več energije v Ljubljani: od 15h do 20h, sobote 8.oktober, 12.november, 17.december 2016.
 
Uvodne enourne predstavitve delovanja metode EFT: v Vitacentru Naklo ob 19h: sreda 14.september, sreda 5.oktober, sreda 9.november - http://www.eft-slovenija.si/index.php/koledar-eft-dogodkov2/uvodne-prakticne-predstavitve-delovanja-metode-eft
 
Skupinske EFT ''vadbe'' so prilika za vse, ki bi si želeli malo zunanje pomoči v procesu spopadanja s svojimi energijskimi zamaški. http://www.eft-slovenija.si/index.php/koledar-eft-dogodkov2/enourna-skupinska-tapkanja
 
Individualne tapkalne seanse metode EFT: vsak, ki želi z mano delati individualno, naj mi to sporoči, pa se bomo natančneje dogovorili. ''Moji'' individualci trajajo 1,5 do 2 uri, s tistimi, ki vas poznam pa lahko delam tudi preko skypa (da odpade vožnja). Skype je neprimeren samo za prvi stik, ki mora biti zame še vedno oseben.
 
EFT mini delavnice na DVD-jih
Posnetih je 6 EFT mini 2-urnih delavnic: Trema pred nastopom, Težavni osebni odnosi, Odlašanje, Vsakdanji stres, Slabe navade in Željena telesna teža.
Na voljo so v kompletu, vseh 6 skupaj, zraven pa je priložen CD z besedili za tapkanje.
Posnetki so namenjeni tistim, ki se težko spravijo tapkat sami, kot neke vrste vodenje in pomoč. Ali ljudem, ki se delavnic v živo ne morejo udeležiti.
Cena za komplet je 29 EUR, poštnina je dodatne 3 EUR.
 
Slovenska www stran za uporabnike metode EFT, s katere si lahko brezplačno snamete celoten EFT priročnik v slovenščini: www.eft-slovenija.si Spletna stran ustanovitelja metode EFT, Gary-ja Craiga pa je www.garythink.com , seveda v angleščini.
 
Če imate kakšno svojo zgodbo, napišite mi! Z veseljem bom brala in tudi odgovorila na vaša vprašanja. Prosim vas tudi, da mi dovolite objavo vaših doživetij (seveda brez imen ali kakšnih konkretnih podrobnosti), saj so take zgodbe strašno močna motivacija za nas ostale. OK? OK!
 
Vas vse ljubeče pozdravljam,
Pika
 
Če še niste utegnili - zvočni posnetki vseh dosedanjih dnevov za EFT so sedaj v celoti naloženi na spletni strani http://www.eft-slovenija.si/index.php/audio-in-video-posnetki/audio-posnetki.
 
POVEZAVE NA NEKATERE TV POSNETKE in članke:
 
Časopis Dolenjski list - novembra 2014 smo takole tapkali v RIC-u Novo mesto:
studio 12, oddaja Zdravo življenje, april 2014
 
Val 202, 27.marca 2014 - z mano se je pogovarjala novinarka Danila Hradil Kuplen
http://val202.rtvslo.si/2014/03/tapkanje/ - poleg je tudi super fotka redakcije, ki tapkaJJJ.
 
TV SLO1, oddaja Dobra ura z Bernardo, 20.januarja 2014
napovednik za EFT je na minuti 13.15, sam prispevek pa od 35.50 naprej:
Naj kot zanimivost povem, da so ustvarjalci oddaje že en teden prej snemali tapkalce, ki so bili pripravljeni pred kamero deliti svoje osebne izkušnje s tapkanjem – in jih je pravo veselje gledati.
 
TV SLO1, oddaja Dobro jutro, 17.januarja 2014 sem bila gostja Zvezdane Mlakar
na začetku je najava, prispevek pa je potem od 14.20 minute naprej. Nama določenih menda 7 minut sva veselo raztegnili na – boste videli samiJJJJ.
 
članek v reviji Šolski razgledi - november 2013
 
Gea TV – 28.avgust 2013 - pogovor o EFT-ju z novinarko Jano Debeljak.
 
Časopis Dnevnik 29.avgusta 2013 - prva ocena naše skupne EFT knjige Kako je EFT spremenil moje življenje…in lahko tudi vaše.
 
TV kanal Preprosto naravno – januar 2013
V Brežicah smo posneli oddajo o metodi EFT za njihovo lokalno televizijo.
 
TV SLO1, oddaja Dobra ura z Bernardo v ponedeljek, 28.januarja 2013 – posnetek januarske bralne Kavarne Union, kjer je Manca Košir predstavila knjigo EFT za telebane (kavarna se začne na 12.50 minuti)
zanimiv utrinek s prireditve, kot jo je doživel in opisal eden od obiskovalcev Iztok Snoj: http://www.gore-ljudje.net/novosti/88293/.
 
Časopis Dnevnik – december 2012 - ocena ob izdaji knjige EFT za telebane.
 
TV SLO1, mladinska oddaja Dobra ura z Akijem v petek, 30.novembra 2012
EFT je od 19.40 minute naprej, v živo smo tapkali tremo
 
Dnevnikova priloga Zdravje, 16.avgust 2012:
 
Članek o EFT v Dnevnikovi prilogi Nika, 30.maj 2012:http://dnevnik.si/tiskane_izdaje/dnevnik/1042532886
 
TV SLO1, oddaja Dobro jutro, 23.maj 2012 Predstavitev knjige EFT za telebane
EFT se začne približno na 46. minuti, knjiga mislim da pride v veliki plan tam okoli 50.minute.
 
portal Siol.net, 2.maj 2012 – intervju z mano
 
TV SLO1, oddaja Dobro jutro, 21.februar 2011 tapkanje z Zvezdano Mlakar na kajenje - EFT se začne nekje okrog 30.minute
in nadaljevanje – 7.marec 2011, od 7.minute naprej se Zvezdana in Gašper najprej pogovarjata o tapkanju, potem pa midve tapkava
 
TV SLO1, oddaja Dobro jutro, 24.november 2010 – oddaja o različnih načinih odvajanja od kajenja, tudi EFT seveda – posnetki prostovoljcev
 
TV SLO1, oddaja Dobro jutro, 14.junij 2010 - EFT in hujšanje - EFT je od minute 34 naprej
 
studio 12, oddaja V ravnovesju, 28.maj 2010
 
TV SLO2, oddaja Mozaik, 28.julij 2009, EFT je od 4.33.minute naprej:
 
POP TV , oddaja Vizita, 20.junij 2009
 
Dolenjski ''Vaš kanal'', oddaja v Tomovi dnevni sobi, 18.5.2009žal posnetek ni več na voljo, arhivirani so samo posnetki od leta 2011 dalje
 
TV SLO1, oddaja Sobotno popoldne, 28.marec 2009 - EFT je od 24. minute naprej... http://4d.rtvslo.si/arhiv/labirint/31273605
 
TV SLO1, oddaja Dobro jutro, Rokovi uroki, 24.november 2008
 
TV SLO1, oddaja Dobro jutro, Rokovi uroki, 7.april 2008
 

 



--
Če ne želite več prejemati EFT novic, kliknite this link
Če želite popraviti svoje podatke, kliknite this link

Arhiv EFT Novic