10 december, 2015

posebne EFT novice za tapkanje ob zimskem solsticiju

Pozdravljeni vsi ljubi moji,
 
kot sem obljubila, pišem poseben napovednik za letošnje tapkanje ob zimskem solsticiju.
Zimski solsticij (najdaljša noč v letu) je en tak magičen trenutek, velika in močna možnost za začetek novega, ko iz konca vsako leto znova začne rasti nov začetek.
Ta močen val, to zgoščenost trenutka smo tapkalci lansko leto občutili skupaj – bilo nas je več kot 150 – in bilo je super.
Letos mi je že na novembrski 1.stopnji ena od udeleženk ''naročala'', da moramo to tapkanje letos obvezno narediti spet.
Seveda bomo, je predobra priložnost, da bi šla kar v prazno mimo.
Izkoristili bomo trenutek, ki je že sam po sebi tak, da pomaga k zdravim novim začetkom, mi pa pri tem lahko dejavno pomagamo.
 
Lansko leto smo za darilo imeli z imeni potiskane Flaške (in moj ugasnjen prefrontalni korteks – tisti, ki ste bili tam, natančno veste, o čem govorim – naravnost nepozabno!:):), letos boste udeleženci prejeli komplet ''EFT kart'' z mnogimi praktičnimi namigi za tapkanje.
Tekste, ki so na kartah, sem sestavljala več kot eno leto, in lahko mi verjamete, da vam bo marsikateri navdih prišel še kako prav pri tapkanju kakšnega bolj trdovratnega problema – ali pa enostavno za bolj igriv in zabaven pogled nase.
 
Torej - v ponedeljek, 21.decembra 2015 ob 19h – posebno tapkanje ob zimskem solsticiju.
Koliko časa? Trajalo bo dobro uro, uroinpol, bomo čutili in videli sproti.
Kje? V Ljubljani, lokacijo javim prijavljenim.
Za koga? Za kogarkoli, ki je že kdaj poskusil tapkanje in čuti, da je to prava priložnost za premik.
Cena? Tapkanje in komplet EFT kart s super namigi za tapkanje - 15 EUR. Medsebojni objemi na koncu, tudi z mano – brezplačno:):).
Prijave? Napišite mi mail.
 
 
Tapkanje je zakon:)))))))))))))))))))))))))))))
 
 


---
Če ne želite več prejemati EFT novic, kliknite this link
Če želite popraviti svoje podatke, kliknite this link

Arhiv EFT Novic