29 julij, 2013

EFT novice 29.7.2013 in v sredo prva predstavitev knjige

Pozdravljeni vsi ljubi moji,
 
kljub vročini smo se odločili, da bomo imeli to sredo v Ljubljani prvo predstavitev knjige Kako je EFT spremenil moje življenje … in lahko tudi vaše.
Srečali se bomo v knjigarni ZDAJ (prvo nadstropje tržnice Koseze na Vodnikovi 187) v sredo, 31.julija ob 18h.
Če ste slučajno v Ljubljani, toplo vabljeni, da skupaj potapkamo in kakšno rečemo.
Se veselim!
 
Tapkanje je zakon:)))))))))))))))))))))))))))))
 
na kratko o dogodkih ta teden:
-         v ponedeljek, 29.julija od 19h do 20h v Ljubljani – redno enourno skupinsko tapkanje. V mesecu juliju gostujemo v prostorih centra Premik na Neubergerjevi ulici 9, po stopnicah navzdol, dvorana C. Prostovoljni prispevki. V avgustu skupinskih tapkanj v Ljubljani ne bo.
-         v sredo, 31.julija ob 18h v Ljubljani – predstavitev knjige Kako je EFT spremenil moje življenje… in lahko tudi vaše v knjigarni ZDAJ v Kosezah v Ljubljani. 
 
in še – kaj se dogaja pod vodstvom mojih učenk in učencev (http://www.eft-slovenija.si/index.php/koledar-eft-dogodkov2/enourna-skupinska-tapkanja )
-         vsak ponedeljek ob 18h v Mariboru v prostorih mestne četrti Center na Kacovi 1. Vodi Andreja Valcl (tel 031 299 882, andreja.valcl@gmail.com)
-         vsak torek ob 18.30h je enourno skupinsko tapkanje v Murski Soboti. www.custvena-svoboda.si v prostorih LU MS. Vodi Cvetka Horvat.
-         vsak torek ob 18h v Sostrem – Litijska cesta 329 – vodi Darja Bitenc Logar, zaželjena predhodna prijava na 040 831 850.
-         vsak torek ob 9h na Ptuju v prostorih LU Ptuj. Vodi Mojca Zorman.
-         vsak torek ob 19.30h v Semiču, v prostorih Kulturnega centra Semič (http://www.kc-semic.si/si/; pod okriljem kulturnega društva Orel (http://orelsemic.blogspot.com/). Vodi Romana Potočnik. Prostovoljni prispevki.
 
malo motivacije - pisma bralcev - uporabnikov metode EFT:
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika,
sem tam doli na prelepem dalmatinskem otoku med zgodnjimi jutranjimi sprehodi v hrib navdušila za EFT še eno prijateljico, ki je s srcem učiteljica najmlajših otrok. In vem, da to pomeni veliko naložboJJJ. Vse bi dala, da bi vsaj katera od mojih učiteljic tam v preteklosti to obvladala …ne bi imela jaz sedaj pri svojih štirih desetletjih še vedno travm o lastni (manj)vrednosti iz osnovne šole, čeprav sem bila vedno odlična učenka. In tudi dr. znanosti mi ni mogel dati tistega samozaupanja vase in mirnosti kot mi jo vsak dan znova sedaj daje tapkanje.
Kako je po svoje lepo še enkrat podoživeti tudi težke trenutke, če obenem veš, da te trajno zapušča bolečina, stara nakopičena in temna energija, ki se je ujela v celice določenega dela telesa in od tam s tesnobo klicala po pomoči, po sprostitvi in osvoboditvi.
Ko se lahko z dotikom prstov določenih točk našega telesa sklene krog za pretok nakopičenega …in nato za pritok sveže energije. Če bi se lahko videli od zunaj, smo najbrž zvezani od vseh spon… kot en kokon bube, ki čaka dne, da se z muko izvije iz primeža lastnih substanc, nekajkrat zamahne s pomečkanimi krili, da se le ta napolnijo s svežim zrakom in telesno tekočino…in potem postane lep metulj, ki nas navdahne s svojo lahkotnostjo in lepoto.
Pogosto se zahvaljujem za trenutke v življenju, ko mi je bilo dano spoznati modrosti in ljudi, ki s svojim delom in zgledom vodijo. In draga Pika, ti si zagotovo ena izmed njih. Hvala ti za vse!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika,
veselim se ponedeljkov, običajno jih ljudje ne marajo, saj se spomniš tiste pesmi I don't like Mondays,  mene pa tvoje novičke razveselijo in kot vidiš »zdržim« do petka… Ja, pa v pomoč sebi in mojim naročam knjigo.
Želim ti prijeten vikend in mirne poletne dni.
Lep pozdrav,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika, knjigo sem vzela v roke takoj naslednji dan ko jo je poštar prinesel in čeprav jo nisem celo "pojedla" isti večer, sem navdušena! Dogodki so res fascinantni in včasih skoraj čudežni, vse je polno energije, spravi te v dobro voljo, spodbudi te da tapkaš bolj redno in ne le ko je "kriza" in voda teče v grlo. Knjigo bereš brez diha, a potem ugotoviš da je to prehitro in da jo bo treba še enkrat "predihat" na dopustu in počasi. Ne glede na pisateljski talent, so vse izkušnje dragocene, ponovno te vsak posebej navduši za tapkanje, a kaj ko smo si različni in težko gremo iz svojih vzorcev. Jaz nikakor ne premagam oviro govorjenja na glas, zato občudujem vsakega ki si upa tapkati kadar ima "publiko" (pa tudi če zapreš oči, so tukaj). Zato hodim na srečanja, kjer skupaj tapkamo, a tam niso vedno moji problemi, ki bi jih morala stapkati sama. Ne vem ali se bojim na glas povedati to kaj me teži, enostavno mi besede nikakor ne stečejo, ne najdem pravih. Zato hvala vsem, ki so v tej dragoceni knjigi svoje izkušnje delili z nami! Hvala vsem, ki ste sodelovali pri nastajanju te čudovite knjige a največ HVALA TEBI PIKA, ki nas držiš skupaj in pleteš to krasno energijsko mrežo in vezi med nami!!!
Tap tap, cmok cmok za lahko noč!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pika, že nekaj tednov ti želim napisati mail... Konec junija sem končala moj doktoratJJJJ In brez tapkanja mi ne bi uspelo! Res mi je pomagalo v najtežjih trenutkih, ko se mi ni več dalo pisati, ko nisem vedela, kako naj se lotim dela, ko sem se zgubljala v preveliki količini materiala, ko sem zaključevala in ko sem pripravljala zagovor... Res je super orodje! Hvala ti za vse!
Želim ti lepo poletje in se vidimo jeseni na drugi stopnjiJJJ
lep pozdravček,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika,
prejela sem knjigo in jo nemudoma začela brat. Ker še nimam toliko izkušenj s tapkanjem, mi je bila v izredno pomoč, posebno tiste zgodbe, ki direktno opisujejo, kako se tapka točno določeno motnjo (ves miselni tok ob tapkanju). Tudi prebrati jih je bilo lepo, ker mi je bilo, kot bi brala samo sebe. Vesela sem, da sem jo naročila in tapkam dalje…bolj pridno kot prejJJJ
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Samo toliko, da veš. Pred pol ure sem začela zahat in kar ne neham. Za 15 sekund je prišel na plano nepopisen strah potem pa zehek za zehkomJJJJJJ
NAJLEPŠA TI HVALA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pozdravljena Pika,
včeraj zvečer se mi je utrnila ena definicija eftja. Takole prbl. bi šla: Eft dela za nazaj in za naprej. Olajša nas slabih stvari iz preteklosti, osvobodi nas zmotnih prepričanj v sedanjosti in nam utira pot, po kateri stopamo radostni in polni življenja.
Kaj praviš? Meni se zelo zdi pomembno kam gremo, kako gremo, da resnično osmislimo svoja življenja. Pa še ta, na temo, da delamo najprej na sebi: drugih ne moreš osrečiti. Lahko jim celo škodiš, če si sam nesrečen.
Pa lep dan ti želim!!!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika!
Z veseljem sledim tvojim rubrikam in z veseljem ugotavljam kako se ti stvari razvijajo... in gotovo se bodo še, ker drugače ne more bit! Res sem zadovoljna za tvoj/vaš uspeh, ker verjamem močno v to znanje, ki ga širiš. Maja sem šla na Barbarino delavnico o prostoru/pospravljanju navlak!!! ...in se navadila, da moram začeti pri majhnih zadevah in ne tako kot sem to počela jaz, ki sem se zarila kot tank in nato -jasno!- omagala. V glavnem počasi a vztrajno "čistim" oz praznim hišo skorajda že antičnih najdb! (GROZA, kaj vse uspemo spravljati...)!!!!
Moj namen je, da bi se jeseni lotila 2.stopnje EFT, moram, čutim da je prav.
Veeeeeeelik objem,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Po tem ko sm se jaz potapkala na..... se je marsikaj obrnilo..... ne moraš verjet celo knjigo iz Uma v srce se je lotil brat... to je za v uradne objave... JJJJ
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Hvala Pika,
ponovno sem se lotila vsega, kar sem poslušala in brala o EFT. Tokrat bolj umirjeno, saj sem bila na začetku preveč neučakana. Ko greš ponovno skozi gradivo ugotoviš, da si marsikaj prebral – ne bom rekla površno – malo prehitro. Tako, da se ni uspelo zasidrati v spomin.
Našla sem jasna navodila za nadomestno tapkanje, preizkusila in uspela. Mama se počuti bolje!
Najlepša hvala za vso pomoč in nasvete. Komaj čakam, da prejmem vašo novo knjigo.
Lep pozdrav,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
živjo pika,
jaz bi naročila še eno knjigico za darilo za kolegico k ima r.d., je že slišala za tapkanje ma še ne zna, sej če ji dam šnel kurz pa to knjigico si bo znala spomagat če bo hotela ane, za silo.
je pa tudi tašča naletela na mojo knjigo na mizi in jo je zanimalo kaj berem, pa sem jo tudi njo na hitro naučila, sem ji pokazala na primeru za vdih in uno z roko, pa me je gledala kako jaz delam...potem sem rekla to je samo tko da pokažem kako se dela, zdej pa probajte še sama in je stapkala 2 kroga na vdih in je rekla, ma waaaw samo to pa res delujeeee, sem rekla o ja ja, in to vedno in povsod in brez stranskih učinkovJJJ.
toliko zaenkrat,
hvala in lp,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Res, da se EFT nisem preveč posvetil, ker nekako mi ni šel. Bolj sem se osredotočil n mojo disleksijo, pa nisem imel uspeha z znanjem, ki sem ga tedaj imel. Potem sem se 2004 bolj posvetil bioenergetskim preparatom. Zadnje leto ga veliko več uporabljam in vem, in se zavedam, da bom moral na tem področju narediti še zelo veliko. V jeseni se vidiva na kompletnem tečaju za EFT izvajalca. Rabim ga zase, da res naredim občuten – viden preskok pri sebi in pa za mojo totalno skeptično žlahto, da jim ga bom lahko svobodno, suvereno, brez sramu demonstriral, pa če bodo še tako skeptični. Ta suverenost ali trenutna ne suverenost je za men velik izziv. Suverenost je po moje tudi zelo odvisna od resničnega sprejemanja samega sebe….
LP,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
 
Knjiga Kako je EFT spremenil moje življenje …in lahko tudi vaše.
13 resničnih zgodb resničnih ljudi iz Slovenije.
 
Izdala založba Pasadena v zbirki Ventilator. Cena knjige je 14,95 EUR, poštnina je še dodatnih 2,90 EUR. Lahko jo dobite osebno v Ljubljani in na vseh ostalih skupinskih tapkanjih. Kmalu na voljo v vseh večjih knjigarnah.
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika!
Že dolgo nisem kakšne knjige prebrala s takšnim navdušenjem in dobesedno požirala tekst, se zraven smejala in tudi jokala, saj mi je bil skoraj vsak tekst po svoje znan, saj sem doživljala zelo podobne občutke ob tapkanjih tudi sama. Jaz sem sicer že četrto leto dokaj redna tapkalka, tako da nisem rabila kakšne spodbude, da začnem redno tapkati, pa sem vseeno našla v tej knjigi veliko novih informacij, spodbud in ogromno pozitivne energije, ki nam je danes še kako potrebna. Prepričana sem, da bo knjiga zmigala marsikaterega tapkalca, ki je samo enkrat na teden hodil na skupinska tapkanja, zdaj pa bo začel tudi sam doma redno čistiti svoje energijske vozle. Dokler človek ne poskusi, kar ne more verjeti, kako si s prsti lahko zelo hitro pričaraš neverjetno olajšanje kakršnihkoli neprijetnih občutkov.
Tudi jaz komaj čakam na tedenske novice, ki nam jih pridno pošiljaš in čeprav ti ne pišem pogosto, bi ti rada povedala, da tudi jaz delim občutke vseh drugih tapkalcev, ki ti redno pišejo, kako hvaležni so ti in da te imajo radi.
Hvala. Hvala. Hvala.
S hvaležnostjo,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Navdušena sem nad to novo! Reeees navdušena!! Včeraj sem bila v kopališču, ej - naglas sem se smejala, ko sem brala prispevek anonimnega avtorja o tapkanju neubogljive hčerke!JJJJJ
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Mislm, a mi je treba iz krohota padati v jok?! Kot da nimam druzga dela kot brat to knjigo! Čist si mi zjebala dan!!!!! Ljuba Pika, veš, ti si človek z velikim Č, jaz to vem in ful te maram in pred prjatli se bom hvalila da te poznam, tko da veš!!!!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Zlata moja, že ves dan berem knjigo in se ne morem ustaviti. Sem skoraj na koncu, a ne morem več čakati, zdaj ti moram izraziti svoje navdušenje!!!! Knjiga je krasna in če bo navdušila druge kot je mene, bo imela res velik uspeh!!! Hvala ti za vse! Močen objem,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pika!
Prebrala knjigo - res lepa.
Odkritosrčna, iskrena, vesela, zabavna ... predvsem pa navdihujoča!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
 
SKUPINSKO VSESLOVENSKO TAPKANJE VSAK PONEDELJEK OB 20.00:
Kar nekajkrat smo izvedli skupinska tapkanja, ki so se rodila ob ideji o skupinskem tapkanju in kritični masi za spremembo. Občutek, ko končamo, je vsakič dober - tako da bomo s projektom kar nadaljevali. Odzivov na moje takratne novice je bilo več kot 500 - se pravi, da je somišljenikov dovolj za celo Slovenijo - januarja je v Sloveniji uradno prebivalo 2.046.976 ljudi - kritična masa je torej 143 ljudi za celo Slovenijo in 55 za Ljubljano.
Se nas lahko zbere toliko?
V duhu?
Oziroma - kot je super predlagala ena od udeleženk sobotnega tečaja EFT Prve stopnje - tisti, ki niste iz Ljubljane, se pojavite na spletni strani www.eft-slovenija.si/ in poglejte števec prisotnosti - da se boste počutili bolj povezane z ostalimi.
Torej - vsak ponedeljek točno ob 20.00 za dobrih pet minut.
Tapkamo pa takole - za tiste, ki še niste doživeli v živo:
 
AMET (www.aamet.org) certificirani EFT tečaji v Sloveniji KONČNO V SLOVENSKEM JEZIKU!
Prva stopnja (popularno imenovana tudi Level1), traja en cel dan:
datumi: spet jeseni
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: opravljen moj začetni 4-urni uvodni praktični tečaj uporabe metode EFT
cena tečaja: 110 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju.
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
 
Druga stopnja (popularno imenovana tudi Level2), traja dva cela dneva:
datumi: spet jeseni
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Prva stopnja (Level1)
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 2.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli).
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
 
Tretja stopnja (popularno imenovana tudi Level3), traja dva cela dneva:
datumi: spet jeseni
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Druga stopnja (Level2)
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 3.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri predpisane opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli).
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
 
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Začetne 4-urne delavnice uporabe  metode EFT v Mariboru 5.julija, v Ljubljani 6.julija, – http://www.eft-slovenija.si/index.php/koledar-eft-dogodkov2/zacetne-4-urne-delavnice-uporabe-metode-eft
 
Nadaljevalna 4-urna delavnica uporabe  metode EFT v Ljubljani  6.julija – http://www.eft-slovenija.si/index.php/koledar-eft-dogodkov2/nadaljevalna-4-urna-delavnica-uporabe-metode-eft
 
 
Skupinske EFT ''vadbe'' so prilika za vse, ki bi si želeli malo zunanje pomoči v procesu spopadanja s svojimi energijskimi zamaški. http://www.eft-slovenija.si/index.php/koledar-eft-dogodkov2/enourna-skupinska-tapkanja
 
Individualne tapkalne seanse metode EFT: vsak, ki želi z mano delati individualno, naj mi to sporoči, pa se bomo natančneje dogovorili. ''Moji'' individualci trajajo 1,5 do 2 uri, s tistimi, ki vas poznam pa lahko delam tudi preko skypa (da odpade vožnja). Skype je neprimeren samo za prvi stik, ki mora biti zame še vedno oseben.
 
EFT mini delavnice na DVD-jih
Posnetih je 6 EFT mini 2-urnih delavnic: Trema pred nastopom, Težavni osebni odnosi, Odlašanje, Vsakdanji stres, Slabe navade in Željena telesna teža.
Na voljo so v kompletu, vseh 6 skupaj, zraven pa je priložen CD z besedili za tapkanje.
Posnetki so namenjeni tistim, ki se težko spravijo tapkat sami, kot neke vrste vodenje in pomoč. Ali ljudem, ki se delavnic v živo ne morejo udeležiti.
Cena za komplet je 29 EUR, poštnina je dodatne 3 EUR.
 
Slovenska www stran za uporabnike metode EFT, s katere si lahko brezplačno snamete celoten EFT priročnik v slovenščini: www.eft-slovenija.si Spletna stran ustanovitelja metode EFT, Gary-ja Craiga pa je www.garythink.com , seveda v angleščini.
 
Če imate kakšno svojo zgodbo, napišite mi! Z veseljem bom brala in tudi odgovorila na vaša vprašanja. Prosim vas tudi, da mi dovolite objavo vaših doživetij (seveda brez imen ali kakšnih konkretnih podrobnosti), saj so take zgodbe strašno močna motivacija za nas ostale. OK? OK!
 
Vas vse ljubeče pozdravljam,
Pika
 
Če še niste utegnili - zvočni posnetki obeh dosedanjih dnevov za EFT so sedaj v celoti naloženi na spletni strani http://www.eft-slovenija.si/index.php/audio-in-video-posnetki/audio-posnetki.
 
POVEZAVE NA NEKATERE TV POSNETKE in članke:
 
V Brežicah smo januarja letos posneli oddajo o metodi EFT za njihovo lokalno televizijo. Naš skupni izdelek si lahko ogledate na tejle povezavi: http://www.preprosto-naravno.si/sl/eft .
 
Posnetek januarske bralne Kavarne Union z Manco Košir - prispevek v okviru oddaje Dobra ura z Bernardo, ki je bila na TV SLO na sporedu v ponedeljek, 28.januarja 2013 – oddaja je seveda zanimiva v celoti, Kavarna pa se začne na 12.50 minuti.
http://tvslo.si/#ava2.157107134;, utrinek s prireditve kot jo je doživel eden od obiskovalcev - http://www.gore-ljudje.net/novosti/88293/.
 
Revija Dnevnik – december 2012 - ocena ob izdaji knjige EFT za telebane.
 
Mladinska oddaja Dobra ura z Akijem v petek, 30.novembra 2012.
Posnetek si lahko ogledate na spodnji povezavi in sicer je EFT od 19.40 minute naprej.
 
Dnevnikova priloga Zdravje avgusta 2012: http://www.dnevnik.si/novice/zdravje/1042546922
 
Video prispevek z dogodka 27.junija 2012 v MB si lahko pogledate na tejle povezavi:
 
Članek v Večerovi prilogi 7 dni: http://www.7dni.com/v1/default.asp?kaj=2&id=5792401
 
Članek v Dnevnikovi prilogi Nika http://dnevnik.si/tiskane_izdaje/dnevnik/1042532886
 
Predstavitev knjige EFT za telebane na TVSLO prejšnjo sredo - http://tvslo.si/#ava2.137092014
EFT se začne približno na 46. minuti, knjiga mislim da pride v veliki plan tam okoli 50.minute.
 
Intervju za portal Siol – 2.maj 2012 - je na voljo na tejle povezavi:
 
Tole je povezava na posnetek tapkanje z Zvezdano Mlakar na kajenje - EFT se začne nekje okrog 31.minute.
 
in nadaljevanje - od 7.minute naprej:
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na oddajo na TV SLO v sredo, 1.12.2010 - EFT in odvajanje od kajenja
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na oddajo na TV SLO v ponedeljek, 14.6.2010 - EFT in hujšanje -
http://tvslo.si/predvajaj/dobro-jutro-2-del/ava2.73041801/
EFT je od minute 34 naprej
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Živjo Pika!
Sporočam ti, da smo pravkar objavili
oddajo o metodi EFT.
Povezava:
http://www.s12.si/zdravo-zivljenje/v-ravnovesju/985-v-ravnovesju-metoda-eft
Jaz sem prebrala prvi del priročnika in se že veselo tapkam ter širim navdušenje nad EFTjem. :)
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na posnetek oddaje Mozaik na RTV SLO2, ki je bila na sporedu 28.7.2009 ob 20.30.
 
- povezava na prispevek v oddaji Vizita na POP TV 20.6.2009: http://poptv.si/multimedia/alergije/eft-metoda.html
 
- povezava na oddajo dolenjskega TV kanala ''Vaš kanal'' v Tomovi dnevni sobi 18.5.2009: http://www2.tv-nm.si/index.php?option=com_content&task=view&id=10484&Itemid=133
 
- oddaja Sobotno popoldne na TV SLO1 – povezava je na vseh 37 minut, EFT pa je od 24. minute naprej...http://www.rtvslo.si/play/labirint-alternativa/ava2.31273605/ 
 
 


--
Če ne želite več prejemati EFT novic, kliknite this link
Če želite popraviti svoje podatke, kliknite this link

Arhiv EFT Novic