07 januar, 2013

EFT novice 7.1.2013 in v cetrtek z Manco v kavarni Union

Pozdravljeni vsi ljubi moji,
 
že par let (od takrat, ko smo to prvič tapkali z mojo učiteljico Jaqui Crooks v Angliji) ob vsakem svojem rojstnem dnevu tapkam svoje spočetje, nosečnost v maminem trebuhu in samo rojstvo.
Se mi zdi, kot da brez tega ni pravega rojstnega dneva.
Enako naredim vsakič, ko rojstni dan praznuje moja hčerka.
In to občutim kot da z neko močno lučjo obžarim ta čas, ki je sicer že minil, ampak ga nosim s seboj v vsaki svoji celici kot močen spomin.
Seveda se natančno ne spomnim svojega lastnega poroda – kako le?
Ampak zaupam, da so zapisi ostali povsod, kamor jih je moje telo ''pospravilo'' – in med tapkanjem teh stvari se prav čuti, kako se luščijo iz svojih ''fasciklov'' in spreminjajo v nežne, prijazne in ljubeče.
Je že tako, da človeštvo zaenkrat lažje govori in se spominja slabih stvari.
Samo pomislite, da srečate dva svoja znanca, ki se družno predajata nezadovoljstvu nad čimerkoli – z lahkoto se jim boste pridružili.
In če bi ta ista znanca družno in glasno opevala lepoto vsega, kar trenutno vidita – oblaka na nebu, listja na bližnjem drevesu, kako bi se počutili, ko bi stopili zraven?
Bi se vam zdelo, da je nujno potrebno čimprej poklicati reševalce, ali bi dodali še svoj pogled na lepoto in svoj glas?
Lepota je ves čas okrog vseh nas.
In zame je s tapkanjem samo še bolj jasno vidna.
V posebno čast in veselje mi je, da me je na enega svojih bralno-razsvetljevalsko-motivacijskih večerov povabila Manca Košir – vabilo sem doživela kot neverjetno rojstnodnevno presenečenje – popolnoma nenadejano, pa zato toliko bolj navdušujoče.
Skupaj bomo slavili dejstvo, da smo povezani tudi z lepoto – in nihče ne bo klical rešilcaJJJJJ.
Vabljeni tudi vi ta četrtek zvečer v kavarno Union!
 
Tapkanje je zakon:)))))))))))))))))))))))))))))
 
 
na kratko o dogodkih naslednji teden:
-          v ponedeljek, 7.januarja od 19h do 20h v Ljubljani – redno enourno skupinsko tapkanje v prostorih gimnazije Moste. Prostovoljni prispevki.
-          v četrtek, 10.januarja ob 19h v Ljubljani –kavarna Union – beremo z Manco Košir. Pogovor o dveh knjigah, ki nas učita notranjega miru in predelovanja bolečih čustev. Oboje nujno potrebujemo v teh časih velikih sprememb. S profesorico sanskrta in budistične meditacije dr. Tamaro Ditrichse bo Manca pogovarjala o knjigi enega najbolj cenjenih mojstrov zena na svetu, Thich Nhat Hanha, Čudež pozornosti, z navduševalko tapkanja Piko Rajnar pa o knjigi Helene Fone EFT – tehnika doseganja čustvene svobode za telebane. Vstop prost. Nakup knjige po posebni ceni 20 EUR.
-          v soboto, 12. januarja v Ljubljani – poglobljeno izobraževanje za EFT izvajalce
 
in še – kaj se dogaja pod vodstvom mojih učenk in učencev (http://www.eft-slovenija.si/joomla-license/skupinskeeftvadbe):
-          vsak ponedeljek ob 19h je skupinsko tapkanje v Kopru. Lokacija – Slikoplast Koper. Vodi Zdenka Zupančič.
-          vsak ponedeljek ob 19h v Škofji Loki v prvem nadstropju v gasilskem domu na Trati v Škofji Loki (naslov Kidričeva cesta 51a). Vodita skupaj Renata Čimžar in Alenka Orešnik, prostovoljni prispevki.
-          vsak ponedeljek ob 17.45h v Trstu. Lokacija – Barkovljansko društvo, ul. Bonafata 6. Vodi Barbara Žetko.
-          vsak ponedeljek ob 18h v Mariboru v prostorih mestne četrti Center na Kacovi 1. Vodi Andreja Valcl.
-          vsak ponedeljek od 17.15 do 18.15 v Velenju v prostorih Centra dobrega počutja "ZANA" (naslov Ljubljanska 25, Velenje). Vodi Adil Huselja (tel. 041 445 052), prostovoljni prispevki. Posebnost srečanja je "predtapkalno ogrevanje" z vajami Či gong-a.
-          vsak torek ob 18.30h je enourno skupinsko tapkanje v Murski Soboti. www.custvena-svoboda.si v prostorih LU MS. Vodi Cvetka Horvat.
-          vsak torek ob 18.00 je enourno skupinsko tapkanje v Novem mestu. Lokacija – društvo Sonček, Cankarjeva ul. 25, Mestne njive. Vodi Maja Fink.
-          vsak torek ob 19h na OŠ Dekani. Vodi Berta Rebol.
-          vsak torek od 17h do 18h v CDA v Kopru. Vodi Zdenka Zupančič.
-          vsak torek ob 19h v Ljubljani, v prostorih četrtne skupnosti Rudnik, Pot k ribniku 20. Vodi Irena Dragoš.
-          vsak torek ob 18h v Sostrem – Litijska cesta 329 – vodi Darja Bitenc Logar, zaželjena predhodna prijava na 040 831 850. Prispevek 5 eur oz. po zmožnostih.
-          vsak torek ob 9h na Ptuju v prostorih LU Ptuj. Vodi Mojca Zorman.
-          vsak torek ob 19h v Ljubljani, v Kosezah, Ulica Bratov Učakar 64-65 (nedaleč od tržnice, nasproti lekarne). Vodi Nada Glušič.
-          vsako sredo ob 14.30h v Ljubljani v prostorih Dnevnega centra za starejše na Puhovi 6 za Bežigradom. Vodi Breda Torkar.
-          vsako sredo ob 18.30h je enourno skupinsko tapkanje v Logatcu. Vodi Maša Kandušer. V učilnici 16 na OŠ 8 talcev.
-          vsak četrtek od 19h do 20h v Ajdovščini v prostorih Doma krajanov. Vodi Zdenka Zupančič.
-          vsak četrtek ob 18h na Ptuju v stavbi Heliopolisa na Prešernovi 17, 1.nadstropje. Vodi Mojca Zorman, prijave na 041 283 522.
 
-          v torek, 8.1. od 18:00 do 19:00 in v sredo, 9.1. od 20:00 do 21:00 bo potekala delavnica "Uresničevanje novoletnih zaobljub", v centru Hortus Vitae, Dunajska 205, cena 10 EUR. Vodi Katja Lapkovski Kvas.
 
malo motivacije - pisma bralcev - uporabnikov metode EFT:
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Ej Pika hvala za tako izvirno voščilo.
Ti si že ven s te jame pa ti želim da bi uživala v tem ko nas vlečeš iz teh jam in se z nami veseliš da vidimo sonce jurčke ptičke - naj nam bo lepo skupaj in vsakemu posebej in da bi imeli moč in poguma za kopanje iz jam,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika,
hvala za " gozd", vse drži kar je zapisano. Jaz sem še vedno bolj v podrastju, upam da pridem tudi do zlatih dreves in ptičkov in....
Vse lepo v letu 2013!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika,
ful hvala za tole gozdnoljubno tapkanje, res prišlo do srca. Lepo, lepo se imej in še veliko veselj celo leto ti želim, zlatih dreves, gobic, ptičkov, metuljev, dobrih medvedov...vsega lepega in srečnega. Se kaj vidimo!
Big hug,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika,
ja prav imaš s tem gozdom, pa včasih smo utrujeni, pa gre sekanje bolj počasi, a ker je veliko dela že za nami v resnici vemo, da bomo zmogli počistiti še kaj in ni nas več strah, kar pa je najlepše, kar se nam lahko zgodi. Hvala ti za vse in srečno v novo leto.
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika v novem letu želim še takega uspeha kot ga imaš vsak teden. Posebej hvala za najino srečanje, tapkanje je zakon, meni počasi uspeva, važno je da so naši na boljši poti, sem tudi jaz za to 100 krat boljša. Veliko zdravja, sreče in nadaljnjih uspehov!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pozdravljena draga Pika!
Čeravno se nisem do zdaj oglašala tokrat se moram in sicer iz razloga, da se ti končno zahvalim za vse krasne in spodbudne besede, za tapkanje, za dobro voljo in vse kar nam daješ. Želim ti resnično zadovoljno, uspešno in zdravo novo leto 2013.
Pozdrav iz Bele krajine,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Hvala za vsa tvoja letošnja sporočila. Naj se nadaljujejo tudi v naslednjem letu in mlad gozd naj zeleni znova in znova....
Srečno novo leto, draga Pika!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Ko se zaveš, da je uresničenje želje...
....odvisno le in samo od tebe.
Draga Pika,
tale mail sem prihranila za konec leta, za Silvestrovo, za ta posebni trenutek, ki je lahko slovo od vsega, česar nočeš več v svojem življenju. Kakšna čudovita priložnost!
Ko sem se peljala domov z našega zadnjega, predprazničnega tapkanja, me je nenadoma močno obšlo: Vso pravico imaš do uresničitve svojih želja. Ti sama si edina ovira, če se ti želje ne uresničijo. Noro spoznanje!
Do tistega trenutka sem v sebi nenehno nosila občutek, da je čisto OK, če imaš želje, še zdaleč pa ni OK, če se taiste želje uresničijo. (Zakaj ne, je tisoč in en razlog ali izgovor!) Tako sem prazno hrepenenje in upanje nosila s seboj leta. Včasih sem mislila že, da sem kako uročena, ker nikakor nisem mogla do tistega, kar mi je pomenilo največ.
In zdaj vem - moje prepričanje je edina ovira. Stapkala sem ga ven (morda še ne čisto, pa vendar) in naenkrat so se začele prižigati iskrice. JJJJ
Tudi tebi želim v novem letu mnogo takih iskric!
*.*.*.*.*.*
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Tapkanje je zakon in naša Pika z njim. Velik objem in kmalu na snidenje, Pika ljuba. Pa SREČNO!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
preden vam vsem klišejsko voščimJJ vam moram povedat kaj me je včeraj zadelo prou dal mi je za mislt očitno nek 'hint' iz vesolja. zelo bedna stvar ki pa mogoče ni tako bedna. uglavnem pridm domov k staršem in pozvonim na vrata... nič pozvonim še enkrat... nič vzamem ključ vtaknem v ključavnico ne morm odklent ker je ključ na drugi strani notr... hm... malo čakam in potem pokljukam vrata in ugotovim da so odprta in bamm me zadane pizda pred kolkimi 'zaprtimi' vrati stojimo v lajfu pa ubistvu sploh niso zaklenjena... prou uno in dejansko je tko, če pogledaš nazaj na stvari ki si jih naredu oz dosegu se ti kdaj res smešno zdi kako da si tok časa čaku al pa si nisi upu al pa kar kol druzga. res je pomoje veliko vrat samo zaprtih in ne tudi zaklenjenih in ne vem še kaj. samo vrata kot vrata zmeraj zgledajo zaklenjena če so zaprta in jih pol velikrat niti ne probamo odpret...
torej:
v letu 2013 Vam (in sebi tudi) želim da bi si upal in probal in odprli čimveč vrat in za njimi našli čimveč lepih stvari.
rad vas imam
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
PS.: Prejšnji petek sem imela eno kratko prezentacijo o EFT med svojimi kolegi in smo skupaj tapkali in se nasmejali, da je bilo veselje. Ob tapkanju na obrat ob koncu popolnoma presenečeno mlajšo kolegico kar vrže s stola in zakriči: Oh, geil!!! Približno kot BOMBA!!! Čisto "slučajno" sta delu prezentacije prisostvovala direktorica našega doma in vodja celotne negovalne službe. Bila sta navdušena in dejala, da moram nujno na kratko opisati za kaj tukaj gre / nista mogla vse do konca poslušat, ker sta imela še druge zadolžitve / ter kako bi to lahko uporabili v domu. Boljšega scenarija se moja glava sploh ne bi mogla zamislit in sedaj se mi kar "iskri", kako predstaviti vso korist, ki jo od tapkanja lahko imajo tako prebivalci doma kot tudi uslužbenci in tako posredno podjetje/ustanova nasploh............sem zelo vesela in začetek v novo leto sploh ne bi mogel bit boljši!!!
Srečno še naprej tudi vsem tapkalcem na oni strani Alp!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Drugače pa želim vse lepo in še veliko takšnih predavanj, bila sem na predavanju o slabih navadah in moram reči, da v vaši prisotnosti kar deluje. Slabe navade, ki sem si jo zamislila enostavno ni več. Sami doma pa mi tapkanje kar nekako ne rata, ne vem zakaj.
Lep pozdrav,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Oj!
Takale je zdej zadevšna: jest tapkam. JJJJ
Tapkam neumorno:
-          na vsako stvar sproti, k me razbur (mnogo stvari, v uber reagiram, to je tud en simptom bolezni, sem že dragim razložila)
-          na vsako stvar, ke se jo domislm za nazaj, odkar vem, da me stvari sekirajo
-          na grozo pred zdravili, k jih jemljem
-          na strah pred stranskimi učinki
-          da jih sploh ne bo (pa na energijski strup)
-          da bodo dobri učinki (vse te zadnje štiri točno povem, kteri mi pridejo na misel)
-          če se mi zdi, da je že nekej začel stranskega se dogajat, takoj potapkam, prec izgine (pol sploh nisem zihr aje sploh kej blo JJ
-          zdej te tamale sprotne zadeve se takoj zrihtajo!!!
-          une še od nazaj so pa seveda kompleksne in vem:
-          1. ne bo treba čiiist useh, ko bo dost, bo dost (paranoja, da se ne bom spomnla vseh, je brezveze + potapkana)
-          2. ko se spomnem, pač potapkam in to rata kar en tok, in stvari prhajajo ven med pripravo, med zaporedji, skoz... in je tok dobr!!
-          3. in pol pride tko, da ta tok kr preide v eno reko, in rečem, da spustim (to jezo al krivdo al ponižanje al grde besede al zmedo al neravnovesje al bolezen...)
-          4. in pol to kar rata, da spuščam in zdravim in celim oohhh in tak mir pride in sm kr mehka...
Drugač pa tko, ne morm čakat do spomladi za naprej se učit, zdej znam, kar znam. Takrat bom pa še več. Nič ne delam bližnjic, mam itak časJJJ vsake tolko mal dihanje po ključnici, pa zelo velik Priprave, ker mi tam stvari ven prihajajo sproti in ker imam sigurno podzavestni odpor. In upam, da tko to zrihtam.
Tapkam na to, kako je moje telo zmedeno, ker ni v ravnotežju, in potem ne ve, proti čemu se borit, da bi prišlo v ravnovesje, da spucam, kjer so motnje... V bistvu mi je zanimivo, da to je zdej zlo fizično se pokazal, vzroki so pa večinsko psihični in to se da sigurno idealno spucat z eft, tko kot jst razumem to, klasična medicina mi tolk pomaga, da sem umirila burno dogajanje, preden mi je čist eksplodiralo….
Hvala ti, da si tole prebrala,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
EFT popoldan v Kopru je bil meni zelo zanimiv, čeprav mi je bilo na vseslovenskem dnevu tapkanja v Ljubljani veliko lepše, ne vem zakaj, nekako boljša energija. Kaj bi ti rekla? Sem pa po Kopru resnično 1 teden pospravljala hišo - ne moreš verjet!!! JJJ
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
No, nekateri pri nas v službi gredo ven na pavzo, na svež zrak, haha, js pa sem se zaprla v WC, in tapkala - preveč je stresa, in ne zmorem vsega, ampak se vseeno brezpogojno sprejemam, in ljubim. haha, kako smešno. In se boljše počutimJJJ.
Lepo bodi,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
 
SKUPINSKO VSESLOVENSKO TAPKANJE VSAK PONEDELJEK OB 20.00:
Kar nekajkrat smo izvedli skupinska tapkanja, ki so se rodila ob ideji o skupinskem tapkanju in kritični masi za spremembo. Občutek, ko končamo, je vsakič dober - tako da bomo s projektom kar nadaljevali. Odzivov na moje takratne novice je bilo več kot 500 - se pravi, da je somišljenikov dovolj za celo Slovenijo - januarja je v Sloveniji uradno prebivalo 2.046.976 ljudi - kritična masa je torej 143 ljudi za celo Slovenijo in 55 za Ljubljano.
Se nas lahko zbere toliko?
V duhu?
Oziroma - kot je super predlagala ena od udeleženk sobotnega tečaja EFT Prve stopnje - tisti, ki niste iz Ljubljane, se pojavite na spletni strani www.eft-slovenija.si/ in poglejte števec prisotnosti - da se boste počutili bolj povezane z ostalimi.
Torej - vsak ponedeljek točno ob 20.00 za dobrih pet minut.
Tapkamo pa takole - za tiste, ki še niste doživeli v živo: www.eft-slovenija.si/eftvseslovenskotapkanjevponedeljek
 
AMET (www.aamet.org) certificirani EFT tečaji v Sloveniji KONČNO V SLOVENSKEM JEZIKU!
Prva stopnja (popularno imenovana tudi Level1), traja en cel dan:
datumi: sobote 26. januarja, 20. aprila, 15. junija 2013, od 10h do 19h
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: opravljen moj začetni 4-urni uvodni praktični tečaj uporabe metode EFT
cena tečaja: 110 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju.
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
 
Druga stopnja (popularno imenovana tudi Level2), traja dva cela dneva:
datumi: sobota in nedelja 23. in 24. marec 2013, 25. in 26. maj 2013, vsak dan od 10h do 18h
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Prva stopnja (Level1)
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 2.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli).
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
 
Tretja stopnja (popularno imenovana tudi Level3), traja dva cela dneva:
datumi: sobota in nedelja 16. in 17. februar ter 29. in 30.junij 2013, vsak dan od 10h do 18h
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Druga stopnja (Level2)
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 3.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri predpisane opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli).
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
 
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Začetne 4-urne delavnice uporabe  metode EFT v Ljubljani 19.januarja, 2.februarja, v Vitacentru 8. decembra, – http://www.eft-slovenija.si/index.php/koledar-eft-dogodkov2/zacetne-4-urne-delavnice-uporabe-metode-eft
 
Nadaljevalna 4-urna delavnica uporabe  metode EFT v Ljubljani 19.januarja, 2.februarja – http://www.eft-slovenija.si/index.php/koledar-eft-dogodkov2/nadaljevalna-4-urna-delavnica-uporabe-metode-eft
 
Uvodne enourne predstavitve  delovanja metode EFT: v torek, 15.januarja v knjižnici Ljubljana Bežigrad, v četrtek 17.januarja v knjižnici Nova Gorica, v petek, 18.januarja v knjižnici Bled, v torek, 29.januarja v knjižnici Grosuplje   http://www.eft-slovenija.si/index.php/koledar-eft-dogodkov2/uvodne-prakticne-predstavitve-delovanja-metode-eft
 
Skupinske EFT ''vadbe''  so prilika za vse, ki bi si želeli malo zunanje pomoči v procesu spopadanja s svojimi energijskimi zamaški. http://www.eft-slovenija.si/index.php/koledar-eft-dogodkov2/enourna-skupinska-tapkanja
 
Individualne tapkalne seanse metode EFT: vsak, ki želi z mano delati individualno, naj mi to sporoči, pa se bomo natančneje dogovorili. ''Moji'' individualci trajajo 1,5 do 2 uri, s tistimi, ki vas poznam pa lahko delam tudi preko skypa (da odpade vožnja). Skype je neprimeren samo za prvi stik, ki mora biti zame še vedno oseben.
 
EFT mini delavnice na DVD-jih
Posnetih je 6 EFT mini 2-urnih delavnic: Trema pred nastopom, Težavni osebni odnosi, Odlašanje, Vsakdanji stres, Slabe navade in Željena telesna teža.
Na voljo so v kompletu, vseh 6 skupaj, zraven pa je priložen CD z besedili za tapkanje.
Posnetki so namenjeni tistim, ki se težko spravijo tapkat sami, kot neke vrste vodenje in pomoč. Ali ljudem, ki se delavnic v živo ne morejo udeležiti.
Cena za komplet je 29 EUR, poštnina je dodatne 3 EUR.
 
Slovenska www stran za uporabnike metode EFT, s katere si lahko brezplačno snamete celoten EFT priročnik v slovenščini: www.eft-slovenija.si Spletna stran ustanovitelja metode EFT, Gary-ja Craiga pa je www.garythink.com , seveda v angleščini.
 
Če imate kakšno svojo zgodbo, napišite mi! Z veseljem bom brala in tudi odgovorila na vaša vprašanja. Prosim vas tudi, da mi dovolite objavo vaših doživetij (seveda brez imen ali kakšnih konkretnih podrobnosti), saj so take zgodbe strašno močna motivacija za nas ostale. OK? OK!
 
Vas vse ljubeče pozdravljam,
Pika
 
Če še niste utegnili - zvočni posnetki Dneva za EFT so sedaj v celoti naloženi na spletni strani http://www.eft-slovenija.si/index.php/audio-in-video-posnetki/audio-posnetki Prezentacije predavateljev še pridejo zraven.
 
POVEZAVE NA NEKATERE TV POSNETKE in članke:
 
Mladinska oddaja Dobra ura z Akijem v petek, 30.novembra.
Posnetek si lahko ogledate na spodnji povezavi in sicer je EFT od 19.40 minute naprej.
 
Dnevnikova priloga Zdravje avgusta 2012: http://www.dnevnik.si/novice/zdravje/1042546922
 
Video prispevek z dogodka 27.junija 2012 v MB si lahko pogledate na tejle povezavi:
 
Članek v Večerovi prilogi 7 dni: http://www.7dni.com/v1/default.asp?kaj=2&id=5792401
 
Članek v Dnevnikovi prilogi Nika http://dnevnik.si/tiskane_izdaje/dnevnik/1042532886
 
Predstavitev knjige EFT za telebane na TVSLO prejšnjo sredo - http://tvslo.si/#ava2.137092014
EFT se začne približno na 46. minuti, knjiga mislim da pride v veliki plan tam okoli 50.minute.
 
Intervju za portal Siol – 2.maj 2012 - je na voljo na tejle povezavi:
 
Tole je povezava na posnetek tapkanje z Zvezdano Mlakar na kajenje - EFT se začne nekje okrog 31.minute.
 
in nadaljevanje - od 7.minute naprej:
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na oddajo na TV SLO v sredo, 1.12.2010 - EFT in odvajanje od kajenja
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na oddajo na TV SLO v ponedeljek, 14.6.2010 - EFT in hujšanje -
http://tvslo.si/predvajaj/dobro-jutro-2-del/ava2.73041801/
EFT je od minute 34 naprej
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Živjo Pika!
Sporočam ti, da smo pravkar objavili
oddajo o metodi EFT.
Povezava: http://www.s12.si/zdravo-zivljenje/v-ravnovesju/985-v-ravnovesju-metoda-eft
Jaz sem prebrala prvi del priročnika in se že veselo tapkam ter širim navdušenje nad EFTjem. :)
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na posnetek oddaje Mozaik na RTV SLO2, ki je bila na sporedu 28.7.2009 ob 20.30.
 
- povezava na prispevek v oddaji Vizita na POP TV 20.6.2009: http://poptv.si/multimedia/alergije/eft-metoda.html
 
- povezava na oddajo dolenjskega TV kanala ''Vaš kanal'' v Tomovi dnevni sobi 18.5.2009: http://www2.tv-nm.si/index.php?option=com_content&task=view&id=10484&Itemid=133
 
- oddaja Sobotno popoldne na TV SLO1 – povezava je na vseh 37 minut, EFT pa je od 24. minute naprej...http://www.rtvslo.si/play/labirint-alternativa/ava2.31273605/ 
 
 


--
Če ne želite več prejemati EFT novic, kliknite this link
Če želite popraviti svoje podatke, kliknite this link

Arhiv EFT Novic