18 junij, 2012

EFT novice 18.6.2012 in kako je bilo v Angliji

Pozdravljeni vsi ljubi moji,
 
ko bi vam le lahko nekako direktno prenesla svoja doživljanja in spoznanja s tečajev prejšnji teden!
Pa ne gre, ne znamo še, zaenkrat drugače kot z besedami ne znam(o).
Torej – Gary Craig je leta 2007 prvič javno eksperimentiral s prižganim EEG monitorjem med tapkanjem.
Se pravi – ljudje v dvorani na velikem platnu gledajo, kaj se dogaja z možganskimi valovi nekoga, ki tapka svojo težavo.
Tisto leto jeseni sem bila prvič Masterclassu v Angliji, kjer je bila tudi Ann Adams, EFT mojster iz Amerike, ki je bila pri tistem eksperimentu zraven.
Po moje sem bila videti točno taka kot nekoč ko sem kot mala punčka z odprtimi očmi (in usti) poslušala pravljice svoje tete Jože JJJ.
Ann nam ni mogla dovolj natančno razložiti, kaj in kako je vse to šlo.
In že takrat sem si zelo želela, da bi bila enkrat zraven.
Zraven, ko ljudje med tapkanjem opazujejo svoje (in druge) možganske valove.
Kaj se zgodi, ko težava kar naenkrat odide?
Kaj se zgodi, ko se nam pogled na stvar spremeni?
Seveda jaz ne bi bila jaz, če se ne bi javila za enega od poskusnih zajčkov.
Ubogi Angleži, niti sanjalo se jim ni, kaj jih čaka.
Lepo pošlihtani resno sedijo, se učijo, delajo zapiske, se pogovarjajo.
Cel teden.
In potem priklopijo mene, Philip me vodi med tapkanjem, in zelo hitro moja ''reč - težava'' postane smešna.
Takrat ne bi smela pogledat dvorane, pa bi bilo vse OK.
Pa sem jo (sem jih). Bili so tako neznansko smešni, da ni za povedat. Vsi smo bili smešni!
Tisti, ki ste bili zraven 10. marca pred kosilom, veste, kaj je sledilo.
Krohotali smo se do solz, nezmožni nehati. Super.
Jaz pa sedaj vem tudi to, kako so med tem zgledali moji možganski valovi.
Šli so v stanje, ki se mu reče blaženost (bliss), ki ga ne dosežemo z nobeno razumsko vajo (in da ne bo kakšne pomote, nima veze s smehom, ko se smejemo vicu).
 
Tapkanje je zakon:)))))))))))))))))))))))))))))
 
na kratko o dogodkih ta teden:
-          prvi naslednji dogodek bo celodnevna 1. stopnja v soboto, 23. junija v Ljubljani. Do takrat me ni.
-          v sredo, 27. junija ob 18h nekje v Mariboru. Brezplačno. Vse podrobnosti o prijavi najdete na koncu članka, ki je bil objavljen prejšnjo sredo v Večerovi prilogi 7 dni: http://www.7dni.com/v1/default.asp?kaj=2&id=5792401
 
in še – kaj se dogaja pod vodstvom mojih učenk in učencev (http://www.eft-slovenija.si/joomla-license/skupinskeeftvadbe):
-          vsak torek ob 18.30h je enourno skupinsko tapkanje v Murski Soboti. www.custvena-svoboda.si Lokacija je sedaj nova – LU MS.
-          vsak ponedeljek ob 19h je skupinsko tapkanje v Kopru.
-          vsak torek ob 19h je skupinsko tapkanje v Ljubljani v Šiški www.odprta-pot.si
-          vsak torek ob 18h je skupinsko tapkanje v OŠ Malečnik pri Mariboru.
-          vsak torek popoldan ob 17.30h in vsako drugo sredo ob 16h v Trstu. eft@barbarazetko.com .
-          vsako sredo ob 19h na OŠ Dekani. Prostovoljni prispevki.
-          počitnice z Barbaro Pust na otoku Ugljan pri Zadru – odponedeljka, 25.6. do petka, 29.6. Vsak dan po kosilu malo tapkanja, ostalo prosto. danuba.center@gmail.com.
 
malo motivacije - pisma bralcev - uporabnikov metode EFT:
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Dnevni Martinin EFT blog: http://povezani.si/blog
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Res sem vesela, da sem lahko prišla v Mladinsko knjigo v Mariboru in po dolgem času spet doživela tvoje prepričljive besede, ki človeka kar potegnejo. Mislim, da nihče ni ostal ravnodušen. Sedaj moram še poiskati 7D, da dobim kupon za srečanje 27. 6. Vedno izvem kaj novega in zanimivega, najbolje pri tebi pa mi je to, da znaš te stvari približati na duhovit način. Sicer pa imam sedaj tudi tvoj priročnik za telebane.
Se vidimo, vse dobro, pozdrav,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
... Resnično, kako pomemben je prvi korak, lahko bi dali prispodobo tudi otroštvo je prvi korak v življenju, pa mladost potem naslednji... Če s kom tapkam, ga povprašam, kje bi začel pisati svoj življenjepis? Vsi bi ga šele potem, ko so šli v službo, ali ko so se poročili, ko se jim je rodil otrok. Nihče pa ne želi prav veliko govorit o otroštvu - ali je minilo brez posebnosti ali pa je bilo zlo hudo in beda. A to obdobje nas je koreninilo in nam dajalo življenjsko moč in nemoč. Zato so prvi koraki pri tapkanju tako pomembni, da se spustimo pogledat, kaj smo počeli takrat, kaj se nam je takrat dogajalo in lažje je najti zakaj ravnamo, kot pač ravnamo danes s seboj in drugimi.
Pika, hvala in objem,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pozdravljena ga. Pika
najprej lepa hvala za prijetno 4. urno nadaljevalno delavnico, ter za zanimiva ponedeljkova tapkanja, pa še najbolj HVALA LEPA za ponedeljkovo E pošto. Res se ob tem branju mnogokrat "najdem", dogajajo se zanimive stvari, ko si rečem: občuti svoje občutke :-) Kako ljubeča mati sem znala biti?... žena? naenkrat krivda preplavi moje telo, tapkam, tapkam... in pridejo zopet novi občutki, spoznanje, da je v meni potreba po nadzoru !?!?!? in tako je spoznala tudi ena od tapkalk v E pošti, saj ni mogoče, kako smo si enaki, pa tako različni!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pozdravljena Pika!
Sem že pred časom prebrala tvoje zadnje novice in sem prav žalostna, da kar tri tedne ne bomo tapkali skupinsko. Saj tapkam tudi sama, ampak to ni isto, s tabo se - vsaj jaz - počutim prav sproščeno, varno, kot v kakšnem zavetju, ne znam prav razložiti. Vem pa, da me ti prav dobro razumeš, kaj hočem povedati. Dolga bo, dolga.....
Lep pozdrav, čeprav zaspan.
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Je pa moj sin pisu ta zadno matematko 4. Zgolj naključje, da je bil pred kratkim na EFT delavnici JJJ.
LP
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pika, vsak teden me EFT novice pomirijo in ko berem, se res ustavim in preberem z mislijo. Danes je pa tvoj uvod povzročil, da naredim prvi korak in ti prvič tudi odpišem. Prvič po 15.3.2008, ko sem bil na uvodni predstavitvi v Naklem in potem v novembru 2008 še enkrat. In spremljam, kako se EFT razvija in sem vesel, da te poznam in da sem del tega pozitivnega gibanja.
...z lahkoto si predstavljam željen končni rezultat, prvega koraka pa ne... Moje podjetje ima ime "Prvi korak". Ravno zaradi tega, da pomagam drugim narediti ta prvi korak do finančne neodvisnosti ali do nečesa lepega, kar si ljudje tako želijo. Ker še nisem srečal nekoga, ki bi rekel, da bi bil rad bolan, brez denarja in nesrečen. Logo v imenu vsebuje strahec, ki se smeji, ker ko se mu nasmehnemo, je vse lažje. Sem opazil v poslu, če naredimo dvakrat po pol koraka, potem pa steče JJ
En velik nasmeh pošiljam, pa se vidimo na enem od dogodkov... uffffff, koliko se dogaja JJ
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
 
SKUPINSKO VSESLOVENSKO TAPKANJE VSAK PONEDELJEK OB 20.00:
Kar nekajkrat smo izvedli skupinska tapkanja, ki so se rodila ob ideji o skupinskem tapkanju in kritični masi za spremembo. Občutek, ko končamo, je vsakič dober - tako da bomo s projektom kar nadaljevali. Odzivov na moje takratne novice je bilo več kot 500 - se pravi, da je somišljenikov dovolj za celo Slovenijo - januarja je v Sloveniji uradno prebivalo 2.046.976 ljudi - kritična masa je torej 143 ljudi za celo Slovenijo in 55 za Ljubljano.
Se nas lahko zbere toliko?
V duhu?
Oziroma - kot je super predlagala ena od udeleženk sobotnega tečaja EFT Prve stopnje - tisti, ki niste iz Ljubljane, se pojavite na spletni strani www.eft-slovenija.si/ in poglejte števec prisotnosti - da se boste počutili bolj povezane z ostalimi.
Torej - vsak ponedeljek točno ob 20.00 za dobrih pet minut.
Tapkamo pa takole - za tiste, ki še niste doživeli v živo: www.eft-slovenija.si/eftvseslovenskotapkanjevponedeljek
 
AMET (http://www.aamet.org/main.php) certificirani EFT tečaji v Sloveniji KONČNO V SLOVENSKEM JEZIKU!
Prva stopnja (popularno imenovana tudi Level1):
datumi: sobota, 23. junija 2012 od 10h do 18h
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: opravljen moj začetni 4-urni uvodni praktični tečaj uporabe metode EFT
cena tečaja: 110 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju.
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
Druga stopnja (popularno imenovana tudi Level2):
datumi: spet jeseni
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Prva stopnja (Level1)
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 2.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli).
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
Tretja stopnja (popularno imenovana tudi Level3):
datumi: 30.junij in 1.julij 2012, vsak dan od 10h do 18h
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Druga stopnja (Level2)
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 3.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri predpisane opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli).
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja: www.eft-slovenija.si/joomla-license/eft3stopnjaaamet
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Začetne 4-urne delavnice uporabemetode EFT v Ljubljani 7.julija, v Vitacentru spet jeseni, eft-slovenija.si/index.php
 
Nadaljevalna 4-urna delavnica uporabemetode EFT v Ljubljani 7. julija, eft-slovenija.si/joomla-license/nadaljevalna4urna
 
Uvodne enourne predstavitvedelovanja metode EFTv sredo, 27. junija ob 18h nekje v Mariboru. Vse podrobnosti o prijavi najdete na koncu članka, ki je bil objavljen prejšnjo sredo v Večerovi prilogi 7 dni: http://www.7dni.com/v1/default.asp?kaj=2&id=5792401 eft-slovenija.si/index.php
 
Skupinske EFT ''vadbe''so prilika za vse, ki bi si želeli malo zunanje pomoči v procesu spopadanja s svojimi energijskimi zamaški.
 
Individualne tapkalne seanse metode EFT: vsak, ki želi z mano delati individualno, naj mi to sporoči, pa se bomo natančneje dogovorili. ''Moji'' individualci trajajo 1,5 do 2 uri, s tistimi, ki vas poznam pa lahko delam tudi preko skypa (da odpade vožnja). Skype je neprimeren samo za prvi stik, ki mora biti zame še vedno oseben.
 
EFT mini delavnice na DVD-jih
Posnetih je 6 EFT mini 2-urnih delavnic: Trema pred nastopom, Težavni osebni odnosi, Odlašanje, Vsakdanji stres, Slabe navade in Željena telesna teža.
Na voljo so v kompletu, vseh 6 skupaj, zraven pa je priložen CD z besedili za tapkanje.
Posnetki so namenjeni tistim, ki se težko spravijo tapkat sami, kot neke vrste vodenje in pomoč. Ali ljudem, ki se delavnic v živo ne morejo udeležiti.
Cena za komplet je 29 EUR, poštnina je dodatne 3 EUR.
 
Slovenska www stran za uporabnike metode EFT, s katere si lahko brezplačno snamete celoten EFT priročnik v slovenščini: www.eft-slovenija.si Spletna stran ustanovitelja metode EFT, Gary-ja Craiga pa je www.garythink.com , seveda v angleščini.
 
Če imate kakšno svojo zgodbo, napišite mi! Z veseljem bom brala in tudi odgovorila na vaša vprašanja. Prosim vas tudi, da mi dovolite objavo vaših doživetij (seveda brez imen ali kakšnih konkretnih podrobnosti), saj so take zgodbe strašno močna motivacija za nas ostale. OK? OK!
 
Vas vse ljubeče pozdravljam,
Pika
 
Moji učenki Darja in Vera sta poskrbeli za lep slovenski prevod EFT knjige za otroke, ki jo je v angleščini napisal Brad Yates. Knjiga je na voljo v elektronski verziji na tej povezavi: http://www.bradyates.net/ww/translations.html med mnogimi ostalimi prevodi, stane 7 USD, naslov pa je Čarovnikova želja ali kako je pregnal zoprneže - zgodba o čarobnosti v tebi. Ne bo škodila niti odraslim po mojeJJJ.
 
Če še niste utegnili - zvočni posnetki Dneva za EFT so sedaj v celoti naloženi na spletni strani http://www.eft-slovenija.si/eft-posnetki-10-marec-2012. Prezentacije predavateljev še pridejo zraven.
 
POVEZAVE NA NEKATERE TV POSNETKE:
 
Članek v Večerovi prilogi 7 dni: http://www.7dni.com/v1/default.asp?kaj=2&id=5792401
 
Članek v Dnevnikovi prilogi Nika http://dnevnik.si/tiskane_izdaje/dnevnik/1042532886
 
Predstavitev knjige EFT za telebane na TVSLO prejšnjo sredo - http://tvslo.si/#ava2.137092014
EFT se začne približno na 46. minuti, knjiga mislim da pride v veliki plan tam okoli 50.minute.
 
Intervju za portal Siol – 2.maj 2012 - je na voljo na tejle povezavi:
 
Tole je povezava na posnetek tapkanje z Zvezdano Mlakar na kajenje - EFT se začne nekje okrog 31.minute.
 
in nadaljevanje - od 7.minute naprej:
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na oddajo na TV SLO v sredo, 1.12.2010 - EFT in odvajanje od kajenja
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na oddajo na TV SLO v ponedeljek, 14.6.2010 - EFT in hujšanje -
http://tvslo.si/predvajaj/dobro-jutro-2-del/ava2.73041801/
EFT je od minute 34 naprej
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Živjo Pika!
Sporočam ti, da smo pravkar objavili
oddajo o metodi EFT.
Povezava: http://www.s12.si/zdravo-zivljenje/v-ravnovesju/985-v-ravnovesju-metoda-eft
Jaz sem prebrala prvi del priročnika in se že veselo tapkam ter širim navdušenje nad EFTjem. :)
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na posnetek oddaje Mozaik na RTV SLO2, ki je bila na sporedu 28.7.2009 ob 20.30.
 
- povezava na prispevek v oddaji Vizita na POP TV 20.6.2009: http://poptv.si/multimedia/alergije/eft-metoda.html
 
- povezava na oddajo dolenjskega TV kanala ''Vaš kanal'' v Tomovi dnevni sobi 18.5.2009: http://www2.tv-nm.si/index.php?option=com_content&task=view&id=10484&Itemid=133
 
- oddaja Sobotno popoldne na TV SLO1 – povezava je na vseh 37 minut, EFT pa je od 24. minute naprej...http://www.rtvslo.si/play/labirint-alternativa/ava2.31273605/ 
 


--
Če ne želite več prejemati EFT novic, kliknite this link
Če želite popraviti svoje podatke, kliknite this link

Arhiv EFT Novic