09 januar, 2012

EFT novice 9.1.2012 in kaj pa sedaj?

Pozdravljeni vsi ljubi moji,
 
me veseli, da so vam bili moji ''štosi'' prejšnjega tedna tako všeč.
Sploh tisti z DDV:DVD je požel mnogo odzivov – našel se je še en lastnik sokoljeokih oči – nekateri pa ste dobrovoljno naročali komplet DDV-jev, če je mogoče še kakšenJJJJ.
Tako da sem se na koncu smejala tudi jaz – hvalaJJJ.
Kaj pa sedaj?
Verjetno imate vsi še živo v mislih svoj spisek ''pobožnih želja'' za to leto.
In kot vsi vemo – krasno je o spremembah razmišljati.
Jih načrtovati.
Jih mogoče v mislih že dosegati in doživljati.
Veliko težje pa jih je potem tudi spraviti v življenje.
Vsak posamezen premik je težak.
Kaj pa če ne bi še?
Saj mogoče pa lahko enkrat kasneje…
Ali je res treba?
Pa saj je tako kar v redu – kolikim gre še slabše…
Taka je trenutno človeška narava.
In zato je EFT tako močno orodje – v roke nam da možnost izbire.
Resnične prave izbire, kako se želimo počutiti.
In kot sami zelo dobro veste – ko se dobro počutimo, akcija ni več problem.
 
Tapkanje je zakon:)))))))))))))))))))))))))))))
 
na kratko o dogodkih ta teden:
-          v ponedeljek, 9. januarja od 19h do 20h v Ljubljani –  redno enourno skupinsko tapkanje v prostorih Gimnazije Moste. Prostovoljni prispevki.
-          v sredo, 11. januarja ob 17h v Ljubljani – Uvodna praktična predstavitev delovanja metode EFT v okviru festivala 365+. Prostovoljni prispevki. Lokacija: Tržaška 2. Več o festivalu na spletni strani http://www.365-fest.com/
-          v četrtek, 12. januarja od 19h do 20.30h v Žalcu – skupinsko tapkanje
-          v petek, 13. januarja ob 17h v Ljubljani – AAMET mentorsko srečanje
-          v soboto, 14. januarja v Novem mestu –celodnevni tečaj EFT 1.stopnja.
-          v torek, 17. januarja ob 18.30h v Novi Gorici – Uvodna praktična predstavitev delovanja metode EFT. Prostovoljni prispevki. Naslov: Mestna občina Nova Gorica, Trg Edvarda Kardelja 1.
 
in še – kaj se dogaja pod vodstvom mojih učenk:
-          vsako sredo ob 18.30h je enourno skupinsko tapkanje v Logatcu
-          vsak torek ob 18.30h je enourno skupinsko tapkanje v Murski Soboti. www.custvena-svoboda.si
-          vsak ponedeljek ob 19h je skupinsko tapkanje v Kopru
-          vsak torek ob 19h je skupinsko tapkanje v Ajdovščini
-          vsak torek ob 19h je skupinsko tapkanje v Ljubljani v Šiški www.odprta-pot.si
-          redna skupinska tapkanja v Mariboru – na različne teme – http://povezani.si
-          vsak torek ob 18h je skupinsko tapkanje v OŠ Malečnik. Predtapkanjem je vsakič praktična predstavitev za tiste, ki metode še ne poznajo (ob 17h).
-          vsako soboto od 10.30h do 11.30h v Trstu.
 
malo motivacije - pisma bralcev - uporabnikov metode EFT:
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Dnevni Martinin EFT blog: http://povezani.si/blog
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
No, krasno, da prične novo leto Pika s posredovanjem svojih štosov. No, to pa je štajerski izum. Še naprej nas razveseljujte z njimi. Pa srečno v novo leto.
Pozdrav,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Ojla, Pika.
prej mi je prav na smeh potegnilo, ko sem začela brat današnje novičke. Res ni bil samo eden dec, k je opazil ddv. Mi pravi - lej kaj piše tle? Pa mu gre na smeh.... mi kaže zadnjo stran etuija. Kaj, dvd.... Ne.... poglej orng. Aja, ddvJJJ. Dobra je taJJJ.
Hvala ti še enkrat, da si jih posnela.
lp, P.
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Oprosti, vse hecno, ampak mala s Peterko pa nadsmešnoJJJJ
hvala za smehec JJJ
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika, Pika, Pikica,
dovoli, da Ti vrnem vsaj en majhen sončni žarek, ki ga Ti vsak teden pošiljaš med nas. Zahvaljujem se Ti za pošto ter vso pozitivko, ki jo izžarevaš. Rada bi naročila komplet DDV-jev, če pa jih ni, prosim za komplet DVD-jevJJJJJ
Lep pozdrav, imej se krasno. Če pa ne bo najbolj super, se mi zdi, da lahko malo tap, tap, tapkašJJJ
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pika pozdravljena,
» sreča je srečati prave ljudi, ki v tebi pustijo dobre sledi.«. To so od Pavčka verzi, vendar nobena druga besede ne bi bolje opisala, kaj mi to pomeni, odkar sem se seznanila s tabo in EFT-jem. Želim ti še naprej veliko uspeha,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika, hvala za tedenske »pozitivke«, ki delujejo skoraj tako kot tapkanje.
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika,
dokler si bodo ljudje sami pomagali, se bo svet vrtel naprej J.
Že nekaj časa razmišljam, da bi tudi jaz kaj napisala o svojih izkušnjah s tapkanjem, pa se mi včasih zazdi, da moje tapkanje ni nič zanimivega in pretresljivega. Mal potapkam, pa je bolje in se s tisto stvarjo ne ukvarjam več. (In tu je bistvo vsega!!!!!!! Je BOLJE.) Vedno se mi zdi, da nekako pridem skozi, z manjšimi ali večjimi "praskami", zato ker skoz migam in iščem rešitve. Tako sem tudi zavzela eno tako pozicijo glede tapkanja, kot da je že od nekdaj v mojem življenju in je čisto naravno, da mi pomaga in konec. V bistvu pa ni tako: metodo poznam dobro leto, pomagala sem si pri odnosih (stapkala sem odnos do tašče, pa moža - nekako bolje se razumeva in bolje voziva najino barkoJ), pa sošolca iz OŠ, ko sem samo pomislila nanj bi ga najraje zmlela v sončni prah, zdaj sem pa precej bolj kul. Stapkala sem kronično bolečino v kolenu, ki jo imam od plesa, pa, ne boste verjeli, ženske težave (beri urinska inkontinenca). Ni še čisto dobro - morda bi bilo, če bi bolj zavzeto tapkala - je pa znatno bolje. Še zdravniki mi niso znali pomagati, pri še ne štiridesetih letih so mi ponujali samo zdravila. In sem se odločila, da pri tej starosti pač ne bom pojedla 5 tablet na dan, ker MORA obstajati druga pot. Zato vsem sporočam, tapkajte, tapkajmo, udeležujmo se Pikinih delavnic, ker so najboljše.... preverjeno, sem poskusila tudi drugod, takrat ko sem prvič slišala za metodo EFT in iskala na netu kdo za vraga bi mi lahko povedal kaj več o tem.
Draga Pika, merci, hvala, ker si.
PS: Hvala za originalne vice, meni je bil najboljši tisti z avtogramom Peterke in tiskanimi črkami, ni kaj, imam osnovnošolca domaJJJ
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
živjo Pika, kakšen lušten uvodnik JJJ
naj ti povem, da je za mano prvi delovni dan po porodniški. blazno sem vesela, da je končno le prišel in da sem se vrnila v civilizacijoJ. sem kar dosti tapkala na tale strah pred vrnitvijo, pa na hčerkino noro navezanost name in zgleda, da je delovalo. mala je preživela povsem ok dan pri babi in dediju, jaz pa sem v službi tudi imela toliko volje do dela, da se mi sploh ni nič mudilo domov.
zdaj si moram pa še nekako pritapkat osebno učinkovitost in organiziranost, ker me je še vedno malo strah, da me bo spet povozila ogromna količina dela... da se bo kopičilo delo in skrbi, namesto da bi bilo sproti kolikortoliko podelano, kot se mi je že dogajalo v preteklosti…
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika!
Moram ti povedati, da me je včeraj en dogodek prav presunil. V Ljubljani sem bila na pogrebu - umrla je ne prav bližnja sorodnica. V nagovoru je duhovnik izrekel te besede: Bog ne želi, da se utapljamo v čustvih, ampak da jih presežemo (seveda je v tem primeru mislil konkretno na žalost, ampak povedal je pa na splošno). Takrat me je presunilo - evo tudi Bogu je prav gotovo všeč eft, saj deluje točno na ta način. NE UTAPLJAJ SE V ČUSTVIH, AMPAK JIH PRESEZI - seveda z metodo EFT bi jaz dodala.
Sončka vsem skupaj,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Gospa Pika, lepo pozdravljeni,
najprej bi se vam želela zahvaliti za vse, kar sem se pri vas naučila. Odkar sem bila pri vas, se je s pomočjo tapkanja moje življenje resnično obrnilo na bolje: veliko lažje se spoprijemam z vsemi težavami, dobila sem službo (redno!), kar je bila takrat moja največja skrb, poleg tega pa tudi s fantom bolje funkcionirava in njegova težava počasi postaja samo ovira oziroma preizkušnja JJ
Lep pozdrav,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pozdravljena Pika!
Vse dobro in v novem letu ti želim. Rada bi ti povedala, da sem zelo vesela da sem spoznala tebe in EFT metodo, ki je neverjetna in deluje! Ker pa sem še začetnik sem se razveselila "pomagal", in bi tapkala v duetu z DVD-jem. Rada bi naročila 1 komplet, če seveda nisem že prepozna.
Lepo se imej in pazi nase!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Hvala, da si tapkala z mano. Nimam več strahu pred zobozdravnikom.
Lep pozdrav,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Naj ti samo še opišem zadnjo izkušnjo z EFT oziroma tapkanjem.
Med božično - novoletnimi prazniki se je 6 -letni sin ob 23. uri zbudil z močno bolečino v desnem ušesu. Čisto razbudil se je in se ni mogel umiriti niti zaspati. Ker je bil razdražen in je jokal se ni strinjal, da bi tapkal na njem oziroma v njegovi bližini, zato sem ga malo pomiril, da se je ulegel v posteljo, jaz pa sem iz sosednjega prostora - spalnice tapkal na njegovo bolečino in nemir. Po 15 minutah se je umiril, da ga več nisem slišal po pol ure pa sem slišal, kako je smrčal in potem je brez prebujanja spal vse do 08.00 ure zjutraj. Seveda zjutraj o bolečini v srednjem ušesu ni bilo ne duha ne sluha. Tako sem tapkal 45 minut, da sem ga umiril, uspaval in odpravil bolečine. In mislim, da je vsak komentar odveč, mar ne?
Hvala za znanje in vse, kar deliš z nami. LP
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
 
SKUPINSKO VSESLOVENSKO TAPKANJE VSAK PONEDELJEK OB 20.00:
Kar nekajkrat smo izvedli skupinska tapkanja, ki so se rodila ob ideji o skupinskem tapkanju in kritični masi za spremembo. Občutek, ko končamo, je vsakič dober - tako da bomo s projektom kar nadaljevali. Odzivov na moje takratne novice je bilo več kot 500 - se pravi, da je somišljenikov dovolj za celo Slovenijo - januarja je v Sloveniji uradno prebivalo 2.046.976 ljudi - kritična masa je torej 143 ljudi za celo Slovenijo in 55 za Ljubljano.
Se nas lahko zbere toliko?
V duhu?
Oziroma - kot je super predlagala ena od udeleženk sobotnega tečaja EFT Prve stopnje - tisti, ki niste iz Ljubljane, se pojavite na spletni strani www.eft-slovenija.si/ in poglejte števec prisotnosti - da se boste počutili bolj povezane z ostalimi.
Torej - vsak ponedeljek točno ob 20.00 za dobrih pet minut.
Tapkamo pa takole - za tiste, ki še niste doživeli v živo: www.eft-slovenija.si/eftvseslovenskotapkanjevponedeljek
 
AMET (http://www.aamet.org/main.php) certificirani EFT tečaji v Sloveniji KONČNO V SLOVENSKEM JEZIKU!
Prva stopnja (popularno imenovana tudi Level1):
datumi: sobote: 14. januarja v NM, 28. januarja, 21. aprila in 23. junija 2012, vsakič od 10h do 18h
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: opravljen moj začetni 4-urni uvodni praktični tečaj uporabe metode EFT
cena tečaja: 110 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju.
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
Druga stopnja (popularno imenovana tudi Level2):
datumi: sobota in nedelja 24. in 25. marec 2012 ter 26. in 27. maj 2012, vsak dan od 10h do 18h
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Prva stopnja (Level1)
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 2.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli).
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
Tretja stopnja (popularno imenovana tudi Level3):
datumi: 11. in 12. februar ter 16. in 17. junij 2012, vsak dan od 10h do 18h
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Druga stopnja (Level2)
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 3.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri predpisane opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli).
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja: www.eft-slovenija.si/joomla-license/eft3stopnjaaamet
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Začetne 4-urne delavnice uporabemetode EFT v Ljubljani 21.januarja, v Vitacentru 18.februarja, : eft-slovenija.si/index.php
 
Nadaljevalna 4-urna delavnica uporabemetode EFT v Ljubljani 21.januarja, eft-slovenija.si/joomla-license/nadaljevalna4urna
 
Uvodne enourne predstavitvedelovanja metode EFT – v sredo , 12.januarja v Ljubljani, v torek, 17.januarja v Novi Gorici, v sredo 15. februarja v Nazarjah, …eft-slovenija.si/index.php
 
Skupinske EFT ''vadbe''so prilika za vse, ki bi si želeli malo zunanje pomoči v procesu spopadanja s svojimi energijskimi zamaški.
 
Individualne tapkalne seanse metode EFT: vsak, ki želi z mano delati individualno, naj mi to sporoči, pa se bomo natančneje dogovorili. ''Moji'' individualci trajajo 1,5 do 2 uri, s tistimi, ki vas poznam pa lahko delam tudi preko skypa (da odpade vožnja). Skype je neprimeren samo za prvi stik, ki mora biti zame še vedno oseben.
 
EFT mini delavnice na DVD-jih
Posnetih je 6 EFT mini 2-urnih delavnic: Trema pred nastopom, Težavni osebni odnosi, Odlašanje, Vsakdanji stres, Slabe navade in Željena telesna teža.
Na voljo so v kompletu, vseh 6 skupaj, zraven pa je priložen CD z besedili za tapkanje.
Posnetki so namenjeni tistim, ki se težko spravijo tapkat sami, kot neke vrste vodenje in pomoč. Ali ljudem, ki se delavnic v živo ne morejo udeležiti.
Cena za komplet je 29 EUR.
 
Slovenska www stran za uporabnike metode EFT, s katere si lahko brezplačno snamete celoten EFT priročnik v slovenščini:
www.eft-slovenija.si/ Obiščite tudi njeno prelepo odraslo sestro www.eftuniverse.com/, ki pa je v angleščini.
 
Če imate kakšno svojo zgodbo, napišite mi! Z veseljem bom brala in tudi odgovorila na vaša vprašanja. Prosim vas tudi, da mi dovolite objavo vaših doživetij (seveda brez imen ali kakšnih konkretnih podrobnosti), saj so take zgodbe strašno močna motivacija za nas ostale. OK? OK!
 
Vas vse ljubeče pozdravljam,
Pika
 
 
POVEZAVE NA NEKATERE TV POSNETKE:
 
Tole je povezava na posnetek tapkanje z Zvezdano Mlakar na kajenje - EFT se začne nekje okrog 31.minute.
 
in nadaljevanje - od 7.minute naprej:
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na oddajo na TV SLO v sredo, 1.12.2010 - EFT in odvajanje od kajenja
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na oddajo na TV SLO v ponedeljek, 14.6.2010 - EFT in hujšanje -
http://tvslo.si/predvajaj/dobro-jutro-2-del/ava2.73041801/
EFT je od minute 34 naprej
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Živjo Pika!
Sporočam ti, da smo pravkar objavili
oddajo o metodi EFT.
Povezava: http://www.s12.si/zdravo-zivljenje/v-ravnovesju/985-v-ravnovesju-metoda-eft
Jaz sem prebrala prvi del priročnika in se že veselo tapkam ter širim navdušenje nad EFTjem. :)
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na posnetek oddaje Mozaik na RTV SLO2, ki je bila na sporedu 28.7.2009 ob 20.30.
 
- povezava na prispevek v oddaji Vizita na POP TV 20.6.2009: http://poptv.si/multimedia/alergije/eft-metoda.html
 
- povezava na oddajo dolenjskega TV kanala ''Vaš kanal'' v Tomovi dnevni sobi 18.5.2009: http://www2.tv-nm.si/index.php?option=com_content&task=view&id=10484&Itemid=133
 
- oddaja Sobotno popoldne na TV SLO1 – povezava je na vseh 37 minut, EFT pa je od 24. minute naprej...http://www.rtvslo.si/play/labirint-alternativa/ava2.31273605/ 
 


--
Če ne želite več prejemati EFT novic, kliknite this link
Če želite popraviti svoje podatke, kliknite this link

Arhiv EFT Novic