26 december, 2011

EFT novice 26.12.2011 in zadnje letosnje EFT novice

Pozdravljeni vsi ljubi moji,
 
pa smo skupaj preživeli še eno leto.
Ko pogledamo nazaj, se zdi, da je minilo v hipu.
Pa je res?
Seveda ni, sploh ne.
Tudi v tem minulem letu so bili prijetni in ne tako zelo prijetni dnevi.
Dnevi, ko se nam je zdelo, da nas je kdo s kolom po glavi in dnevi, ko nam je srce od samega veselja kar poskakovalo.
In kakšni naj bodo tile zadnji dnevi letos?
Za vas ne vem, lahko pa vam povem kakšni so (in še bodo) moji.
Mogoče malo neobičajni za našo kulturo.
Vsekakor pa neobičajni zame.
Mislim zame, kot sem bila nekoč - nekoč bi si delala spiske, česa vse še nisem naredila.
Sedaj pa - v teh zadnjih dneh vsakega leta jaz proslavljam.
In praznujem.
Ne posebej praznikov, kot so ''zapovedani'' – ne, gre za druge vrste praznik.
Mislim in čutim in se veselim in preštevam, kaj vse sem že ustvarila – kolikim čudežem sem bila priča – in pijem iz tega kozarca dolgo in globoko.
Pa da ne mislite, da so to kakšne posebne stvari, sploh ne, čisto običajne so.
Kako smo s hčerko in njeno najboljšo prijateljico ''ušle'' za dva dni na morje.
Kako lep sončni vzhod je bil oktobra na Šmarni Gori.
Kakšno prisrčno kartico nama je poslala moja najmlajša nečakinja.
Kako tesno smo se objeli zadnji dan tečaja z Jaqui na Bledu.
Kako….
In čutim v svojem srcu radost in veselje.
Samo to.
Brez planov za drugo leto, ti še pridejo.
 
Tapkanje je zakon:)))))))))))))))))))))))))))))
 
malo motivacije - pisma bralcev - uporabnikov metode EFT:
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Dnevni Martinin EFT blog: http://povezani.si/blog
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Hvala, glih tole rabim danes...s takšnimi ne preveč lepimi besedami... LLLL
Recimo, da bo delal…
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Dobro jutro Pika! Si zadela v pravo točko - gre se zaradi bivše prijateljice. Po eni strani bi jo poslal nekam u tri... po drugi pa še zmerom nekaj čutim do nje. Res pa si jo želim stapkat, če druzga ne, da ne bom več tako mislil na njo: Hvala za to metodo "jeznega tapkanja"!
Hvala in lep dan!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Zdravo.
Najprej te moram pohvalit za odlične DVD-je.
Na posnetkih si super, tako kot vedno, seješ dobro pozitivno energijo, voljo, moč...
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pika - dobila - pa to je ful mega fajn in kaka lepa škatlica in sploh - pa jaz sem čist navdušena - seveda bom zdaj na pregreto vrtela TREMO - ko to me še najbolj skrbi od vsega - da ne bom tak kot un moj ko sem ga šla gledat junija - ko ni mogu govort od strahu - ni mogu govort - jaz pa takrat  še nisem vedela dobr v kva se spuščam.
HVALA !!! in to si res profi naredila - svaka čast - sej vem da si šefica - ampak me še vedno znova presenetiš :)))))))))))))))))))))))))))))))))))
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Tapkam skoraj vsak dan, je prav neverjetno, kako se tapkanje vgradi v življenje. Še vedno pa je prisoten strahec pred posegom v bolj globoke stvari. Včasih tudi to uspe. Občutja in misli, ki jih tako odkriješ, lahko opišem kot: grozeča, presunljiva, vzbujajoča začudenje in ponos, prizemljitvena, spodbujajoča, opogumljajoča, privedejo te k lastnemu sebstvu...
Vse dobro ti želim in sreče, zdravja ter osebnega zadovoljstva v Novem letu 2012!!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Nikakor se ne morem spraviti k pisanju kar nekaj odlašam pa minevajo dnevi. Ob ponedeljkih me razveseli vaša pošta, da malo vidim izkušnje drugih. K tapkanju se spravim takrat, ko je res hudo - ne najdem pravih besed - sicer sem z mislimi pri stvari. Še vedno prebolevam izgubo moža -je bila bolezen močnejša, živela sva sama tako sem ostala sama in je precej hudo. Včasih se mi zdi, da sem se menda že "pobrala" no pa potem ugotovim, da ni tako. Še vedno me mori neka notranja jeza zakaj se mi je to zgodilo sem že tudi na to temo tapkala a še ni dobro. Včasih tapkam v postelji, ker velikokrat ne morem spati no pa me potem le zmanjka tako, da nekaj mi pa le uspe.
Pa lep pozdrav in hvala za te izkušnje, ki jih imam.
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Mislm, da si zaslužim to nardit.....sam bom za vsak primer na to še mal potapkala, da bom res za 100% tko misnla.....k mogoče je nekje 0,00000001% k reče "eh, mogoče pa tut ne, bi se pa le loh mal bolj potrudla" JJJ To je u bistvu zlo zanimiv kako človek samega sebe nadrkava direkt u glavo na hard, pa kdo sploh rab sovražnikeLLLL
Objem!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
živjo,
vsa ta razmišljanja in odzivi so me spodbudili da tudi sama nekaj napišem. V nedeljo sem bila čist uničena od celega tedna službe, potem pa kup umazanega perila, pospravljanje, redno vikendovo pečenje kruha pa še želodec mi nagaja in posledično glavobol. In čakalo me je še nekaj najhujšega - urejanje omare in oblek mojih fantov, ki traja že 2 meseca !!! Odkar smo se preselili. in nimam moči!!! Kaj je dobro , kaj je za vreč proč, kaj je še prav. GROOOOOOOOOOZA. In sem poskusila s tapkanjem, mogoče bo pa šlo? in je!!! JUHEJJJJJJJJJJJJJ. Ne čisto vse ampak temelje sem postavila.
hvala vsem za nasvete in deljenje vaših življenj.
lp
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Hvala ti za tvoj optimizem in predvsem zelo spoštljiv odnos do naših občutkov. Si živi dokaz, da je EFT spoštljiv do naših občutkov, saj je tudi njegova mentorica spoštljivaJJJ.
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pika živjo!
Res lepa hvala. Zopet si moja oz. zdaj lahko rečem kar najina rešiteljica. Mož je bil zelo zadovoljen nad tapkanjem in nasveti, ki si mu jih dala. Predvsem mu je bila všeč prispodoba velike črne gmote povezanih črnih misli, katere če bi gledal ločeno, bi bile čisto obvladljive. Oba sva se strinjala, da si odlična izvajalka, ki se znaš vživeti v človeka in razumeti njegove težave.
Še enkrat hvala.
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
hahaha JJJ seveda sem živa! J TAPKAM !!
Vsak dan se spomnim nate, med tapkanjem pa tud tko. Ko sem dobila email sem bila presenečena nad odgovori tapkalcev in tem, da so me dejansko kar zadeli, še posebej prvi - ko sem ga prvič prebrala sem bila kar malo solzna... in sem tapkala. Začela sem tapkat , kar so zapisali. Nisem še vse šla čez, tko da se ti ''podrobneje'' javim ko bo, ampak je že sedaj bolš. Nimam več jeze, kok eft ne pomaga itd. Ugotovila sem, da sem skoz tapkala pretekle dogodke, sedanje dogodke (npr ko sem nekam šla in se nisem počutila dobr ipd. in sem to preden sem šla spat tapkala), odnose v družini (od starih staršev, do staršev, ... sedanjih dogodkov, njihovega obnašanja, preteklih dogodkov, ... ) odnose s fanti in seveda tapkanje željenega partnerja (to delam najrajš JJJJ hihi) Te odnose sem tok tapkala, da dejansko sploh še nisem prišla do sebe ... In odnosi doma so 80% boljši/drugačni, ful dobri, mi gre kr na jok ko to pišem (čisto malo) res je super. Mislim, da so se spremenili tudi starši, predvsem sem se pa spremenila sama, spremenila sem pogled nanje, itd.
No, sedaj pa tapkam sebe. Prvo, kar mi je eft prinesel (že maja) da sem prvič v življenju sama sebe imela iskreno rada. Dejansko lahko rečem, da se imam najrajši na svetu (tud če to tko čudn in narcisoidno zveni), lahko rečem da se sprejemam (mislim, da se sprejemam) predvsem zaradi svoje neizmerne (materinske) ljubezni. Problem pa je kritika. Kritika do sebe in delno tudi drugih. Moja sestra pravi, da ji je dostkrat hudo zame, ker sem tok kritična do sebe. Jst tega ne vidim kot kritičnost. Je nekaj, kar je del mene, že od rojstva ... če imaš kakšen predlog pri tapkanju JJ
Pozdravček,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika,
Tapkam. In dostikrat mislim nate. In sem dobro J
Prisrčen objem,
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Živjo Pika,
odkar smo lani tapkali moj gnev do decembra, imam zadnji mesec v letu zelo rad. Letos ga praznujem v Madridu in si vrtim božične pesmi, ki jih prej nisem maral JJJ EFT je zakon! Še enkrat vesel božič!! JJJ
LP iz Madrida,
 
 
SKUPINSKO VSESLOVENSKO TAPKANJE VSAK PONEDELJEK OB 20.00:
Kar nekajkrat smo izvedli skupinska tapkanja, ki so se rodila ob ideji o skupinskem tapkanju in kritični masi za spremembo. Občutek, ko končamo, je vsakič dober - tako da bomo s projektom kar nadaljevali. Odzivov na moje takratne novice je bilo več kot 500 - se pravi, da je somišljenikov dovolj za celo Slovenijo - januarja je v Sloveniji uradno prebivalo 2.046.976 ljudi - kritična masa je torej 143 ljudi za celo Slovenijo in 55 za Ljubljano.
Se nas lahko zbere toliko?
V duhu?
Oziroma - kot je super predlagala ena od udeleženk sobotnega tečaja EFT Prve stopnje - tisti, ki niste iz Ljubljane, se pojavite na spletni strani www.eft-slovenija.si/ in poglejte števec prisotnosti - da se boste počutili bolj povezane z ostalimi.
Torej - vsak ponedeljek točno ob 20.00 za dobrih pet minut.
Tapkamo pa takole - za tiste, ki še niste doživeli v živo: www.eft-slovenija.si/eftvseslovenskotapkanjevponedeljek
 
AMET (http://www.aamet.org/main.php) certificirani EFT tečaji v Sloveniji KONČNO V SLOVENSKEM JEZIKU!
Prva stopnja (popularno imenovana tudi Level1):
datumi: sobote: 14. januarja v NM, 28. januarja, 21. aprila in 23. junija 2012, vsakič od 10h do 18h
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: opravljen moj začetni 4-urni uvodni praktični tečaj uporabe metode EFT
cena tečaja: 110 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju.
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
Druga stopnja (popularno imenovana tudi Level2):
datumi: sobota in nedelja 24. in 25. marec 2012 ter 26. in 27. maj 2012, vsak dan od 10h do 18h
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Prva stopnja (Level1)
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 2.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli).
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
Tretja stopnja (popularno imenovana tudi Level3):
datumi: 11. in 12. februar ter 16. in 17. junij 2012, vsak dan od 10h do 18h
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Druga stopnja (Level2)
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 3.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri predpisane opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli).
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja: www.eft-slovenija.si/joomla-license/eft3stopnjaaamet
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Začetne 4-urne delavnice uporabemetode EFT v Ljubljani 21.januarja, v Vitacentru 18.februarja, : eft-slovenija.si/index.php
 
Nadaljevalna 4-urna delavnica uporabemetode EFT v Ljubljani 21.januarja, eft-slovenija.si/joomla-license/nadaljevalna4urna
 
Uvodne enourne predstavitvedelovanja metode EFT – v torek, 11.januarja v Ljubljani, v torek, 17.januarja v Novi Gorici, v sredo 15. februarja v Nazarjah, …eft-slovenija.si/index.php
 
Skupinske EFT ''vadbe''so prilika za vse, ki bi si želeli malo zunanje pomoči v procesu spopadanja s svojimi energijskimi zamaški.
 
Individualne tapkalne seanse metode EFT: vsak, ki želi z mano delati individualno, naj mi to sporoči, pa se bomo natančneje dogovorili. ''Moji'' individualci trajajo 1,5 do 2 uri, s tistimi, ki vas poznam pa lahko delam tudi preko skypa (da odpade vožnja). Skype je neprimeren samo za prvi stik, ki mora biti zame še vedno oseben.
 
EFT mini delavnice na DVD-jih
Posnetih je 6 EFT mini 2-urnih delavnic: Trema pred nastopom, Težavni osebni odnosi, Odlašanje, Vsakdanji stres, Slabe navade in Željena telesna teža.
Na voljo so v kompletu, vseh 6 skupaj, zraven pa je priložen CD z besedili za tapkanje.
Posnetki so namenjeni tistim, ki se težko spravijo tapkat sami, kot neke vrste vodenje in pomoč. Ali ljudem, ki se delavnic v živo ne morejo udeležiti.
Cena za komplet je 29 EUR.
 
Slovenska www stran za uporabnike metode EFT, s katere si lahko brezplačno snamete celoten EFT priročnik v slovenščini:
www.eft-slovenija.si/ Obiščite tudi njeno prelepo odraslo sestro www.eftuniverse.com/, ki pa je v angleščini.
 
Če imate kakšno svojo zgodbo, napišite mi! Z veseljem bom brala in tudi odgovorila na vaša vprašanja. Prosim vas tudi, da mi dovolite objavo vaših doživetij (seveda brez imen ali kakšnih konkretnih podrobnosti), saj so take zgodbe strašno močna motivacija za nas ostale. OK? OK!
 
Vas vse ljubeče pozdravljam,
Pika
 
 
POVEZAVE NA NEKATERE TV POSNETKE:
 
Tole je povezava na posnetek tapkanje z Zvezdano Mlakar na kajenje - EFT se začne nekje okrog 31.minute.
 
in nadaljevanje - od 7.minute naprej:
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na oddajo na TV SLO v sredo, 1.12.2010 - EFT in odvajanje od kajenja
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na oddajo na TV SLO v ponedeljek, 14.6.2010 - EFT in hujšanje -
http://tvslo.si/predvajaj/dobro-jutro-2-del/ava2.73041801/
EFT je od minute 34 naprej
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Živjo Pika!
Sporočam ti, da smo pravkar objavili
oddajo o metodi EFT.
Povezava: http://www.s12.si/zdravo-zivljenje/v-ravnovesju/985-v-ravnovesju-metoda-eft
Jaz sem prebrala prvi del priročnika in se že veselo tapkam ter širim navdušenje nad EFTjem. :)
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na posnetek oddaje Mozaik na RTV SLO2, ki je bila na sporedu 28.7.2009 ob 20.30.
 
- povezava na prispevek v oddaji Vizita na POP TV 20.6.2009: http://poptv.si/multimedia/alergije/eft-metoda.html
 
- povezava na oddajo dolenjskega TV kanala ''Vaš kanal'' v Tomovi dnevni sobi 18.5.2009: http://www2.tv-nm.si/index.php?option=com_content&task=view&id=10484&Itemid=133
 
- oddaja Sobotno popoldne na TV SLO1 – povezava je na vseh 37 minut, EFT pa je od 24. minute naprej...http://www.rtvslo.si/play/labirint-alternativa/ava2.31273605/ 
 


--
Če ne želite več prejemati EFT novic, kliknite this link
Če želite popraviti svoje podatke, kliknite this link

Arhiv EFT Novic