02 maj, 2011

EFT novice 1.5.2011 in tole je cel cudez

Pozdravljeni vsi ljubi moji,

 

v primeru, da berete tele novice, je to cel cudez.

Zakaj?

Ker se mnogo stvari igra z mano tale dva dni.

Igra se moj prenosnik.

Igra se internet.

Igra se outlook.

Igrajo se wireless povezave v vseh hotelih na Bledu.

Pa da ne mislite, da je tole prvič, da se ''priklapljam'' od nekje kjer nisem doma - niti približno.

Ampak tole tale dva dni je pa nekaj posebnega.

Mi hoče vesolje mogoče kaj povedati?

Da je dovolj, da delamo intenziven seminar in da ni treba pošiljati še EFT novic?

Čeprav so bile že napisane in pripravljene za pošiljanje?

Da se lahko celo jaz enkrat samo igram?

Ali da obstoja način da to naredim igraje?

Ker pošiljanje teh novic je sedaj narejeno tako ''na roke'', da sploh ne vem, kako bo zgledalo, ko dobite, če kaj dobite.

Pa bom vseeno poslala, v dobri veri, da se bo nekako že dobro končalo.

Prav?

Vas imam vse zelo rada.

 

Tapkanje je zakon:)))))))))))))))))))))))))))))

 

malo motivacije - pisma bralcev - uporabnikov metode EFT: 

 
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
ma kje najdeš take dobre modre besede, men tud tapkat ni treba kadar te berem, hvala, lepe praznike
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pika, pozdravljena
Najlepša hvala za pošto, ki jo redno in zelo skrbno pošiljaš.
Še vedno jo komaj dočakam in preberem vsako vrstico posebej, za kar sem ti vedno znova hvaležna.
S Cvetko zelo radi skupinsko tapkamo ob torkih in skupaj premagujemo negativne občutke.
Naslednji dan smo kot prerojeni in nam vse gre nekako lažje.
Zahvaljujem se tebi, Cvetki in celi skupini, z vsako celico svojega telesa, da poznamo EFT.
Rada te imam,   
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
ga. Pika,
spet se mi zeha.
Kaj pa vem, neko tapkanje delam, pa mogoče zarad tega?:-)
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Lep pozdrav na tvojo stran Pika!
Pri meni je pa tako: tapkam vsak dan večkrat. Imela sem dan, ko sem mogla odležat. Večer preden sem obležala, sem začutila občutke, ki ti povedo da bo gripa, vse te boli, z nosa ti  začne tečt. O ne sem si rekla jest tega ne rabim zdej in sem tapkala, en krog, drug krog, tret krog, pa je bil potreben še četrti krog, ker meni navadno že v tretjem ful dobro zbledijo problemi. Ampak tokrat ne, potreben je bil še peti krog, ki sem ga usmerjala v bolečino in smrkelj, ki mi je neumorno začel lesti iz ne vem kje. in se je lepo zadeva potuhnila. Še smrkli so mi nehali tečt, med tapkanjem sem si celo povedala da jih prav nič ne potrebujem in tudi bolečine ne in me je res vse zapustilo. Ulegla sem se, vendar se naslednje jutro nisem mogla dvignit, nisem mogla poskrbet ne za dekleta, ne za sebe. Ležala in spala sem do naslednjega dneva. Prav nič nisem poskušala naredit proti temu. Všeč pa mi je, ko se danes spomnim, kako lepo mi je bilo, ko sem tapkala na takoimenovano bolezen, ki se me je lotevala. Poskrbela sem za to, da sem lahko  v miru zaspala, telo pa se je samo odločilo, da potrebuje ta dolgotrajni počitek in se je enostavno uleglo. Telesa ne moreš prelisičiti niti s tapkanjem. To kar je zanj zdravo vzame, ostalo pa kopiči in z bolečino vrača v kakršni koli obliki. Torej se tudi moje telo ljubeče vzgaja in mi kaže poti.
Lp,
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pozdravljena ga. Pika,
od prve delavnice naprej, ne tapkam vsak dan, tudi skoraj teden dni je trajalo, da sem se spravla k delu sama... In kljub temu, da sem prvič tapkala malo po svoje (pozabla in pomesala točke:-S), sem imela rezultate. Prvi je bil huronski jok, sedaj pa se stvari umirjajo, in vem cel potek prav. Bolečine v srcu ni več, glava me boli min v primerjavi s prej, in zvečer dejansko postanem zaspana. Kakšno razkošje. Glej ga zlomka, kar naenkrat mi ni več treba bedet do 1h, 2h, 3h zjutraj.
Hvala!
 
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Midve sva se srečali v mesecu aprilu na tapkanju v Žalcu. Priznam da me ni odneslo, ker sem bila z eno nogo na zavori. Zelo rada pa bi ugotovila ali 
pri meni tudi deluje. Ampak ne pred občinstvom. Zato bi se rada srečala s teboj, če je mogoče. Prosim če mi sporočiš uro in kraj in če je sploh mogoče. Nekaj že more biti na tem tapkanju, saj je obnorelo pol Slovenije! Tudi jaz hočem biti med njimi! Že v naprej hvala!
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika,  
hvala za vse tvoje misli in namige; včasih se mi zdi, da razmišljaš namesto nas, ki smo radi v tvoji družbi; kot da se zanašamo nate;  
ampak včasih res potrebujemo kakšen uvid oz. preblisk. Ti imaš vedno odgovor.  
Vidim, da si tudi ti že običajno ponedeljkovo aktivna; vseeno naj ti zaželim lepe, delno >počitniške< dneve in vse dobro, iz srca.  
Pozdrav in objem,   
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
 
Pika draga, kako me veseli tole EFT gibanje. Super in ah in oh in sploh. Vse okoli mene že tapka, hura! Tudi sama, kadar mi gre kaj na živce, kar je pa bolj redko, ha, ha ... 
Bodi lepo,  bodi dobro, med prazniki in vedno! 
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
 
SKUPINSKO VSESLOVENSKO TAPKANJE VSAK PONEDELJEK OB 20.00:   
Kar nekajkrat smo izvedli skupinska tapkanja, ki so se rodila ob ideji o skupinskem tapkanju in kritični masi za spremembo. Občutek, ko končamo, je vsakič dober - tako da bomo s projektom kar nadaljevali. Odzivov na moje takratne novice je bilo več kot 500 - se pravi, da je somišljenikov dovolj za celo Slovenijo - januarja je v Sloveniji uradno prebivalo 2.046.976 ljudi - kritična masa je torej 143 ljudi za celo Slovenijo in 55 za Ljubljano.
Se nas lahko zbere toliko?
V duhu?
Oziroma - kot je super predlagala ena od udeleženk sobotnega tečaja EFT Prve stopnje - tisti, ki niste iz Ljubljane, se pojavite na spletni strani www.eft-slovenija.si/
 in poglejte števec prisotnosti - da se boste počutili bolj povezane z ostalimi. Torej - vsak ponedeljek točno ob 20.00 za dobrih pet minut.
Tapkamo pa takole - za tiste, ki še niste doživeli v živo: www.eft-slovenija.si/eftvseslovenskotapkanjevponedeljek
 
 
AAMET (http://www.aamet.org/main.php) certificirani EFT tečaji v Sloveniji KONČNO V SLOVENSKEM JEZIKU!   
Prva stopnja (popularno imenovana tudi Level1):  
datumi: sobota, 18.junija 2011, vsakič od 10h do 18h
kraj: Ljubljana 
pogoj za udeležbo: opravljen moj začetni 4-urni uvodni praktični tečaj uporabe metode EFT 
cena tečaja: 110 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju.   
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja: 
http://eft-slovenija.si/index.php?option=com_content&view=article&id=69&Itemid=64
Druga stopnja (popularno imenovana tudi Level2):   
datumi: sobota in nedelja 21. in 22. maja 2011, vsak dan od 10h do 18h
kraj: Ljubljana 
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Prva stopnja (Level1)  
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 2.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli). 
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja: 
http://eft-slovenija.si/index.php?option=com_content&view=article&id=70&Itemid=65
Tretja stopnja (popularno imenovana tudi Level3):   
datumi: sobota in nedelja 11. in 12.junija 2011, vsak dan od 10h do 18h
kraj: Ljubljana 
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Druga stopnja (Level2)  
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 3.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri predpisane opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli). 
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja: www.eft-slovenija.si/joomla-license/eft3stopnjaaamet

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Začetne 4-urne delavnice uporabe metode EFT v Novi Gorici 7.maja, v Ljubljani 14.maja, v Vitacentru 28.maja, v Mariboru 13.maja, ...eft-slovenija.si/index.php
 
Nadaljevalna 4-urna delavnica uporabe metode EFT v Ljubljani 14.maja: eft-slovenija.si/joomla-license/nadaljevalna4urna
 
Uvodne enourne predstavitve delovanja metode EFT - sobota 14.maja v Ljubljani, ponedeljek 9.maja v Kranju, torek 10.maja v Črnomlju, torek 17.maja v Slovenj Gradcu in v Trebnjem, torek 24.maja v Kočevju, torek 31.maja v Velenju, eft-slovenija.si/index.php
 
Skupinske EFT ''vadbe'' so prilika za vse, ki bi si želeli malo zunanje pomoči v procesu spopadanja s svojimi energijskimi zamaški. 
 
Individualne tapkalne seanse metode EFTvsak, ki želi z mano delati individualno, naj mi to sporoči, pa se bomo natančneje dogovorili. ''Moji'' individualci trajajo 1,5 do 2 uri, s tistimi, ki vas poznam pa lahko delam tudi preko skypa (da odpade vožnja). Skype je neprimeren samo za prvi stik, ki mora biti zame še vedno oseben. 
 
 
Mini EFT delavnice v Vitacentru Naklo, Mariboru, Žalcu in Laškem: www.eft-slovenija.si/index.php  Prispevek: 15 EUR. Naslovi in natančni opisi posamezne delavnice:
 in tri nove MINI EFT delavnice:
                - kako najti prave besede za tapkanje
                - 10 najbolj škodljivih prepričanj o denarju
                - EFT in samozavest 
 
Slovenska www stran za uporabnike metode EFT, s  katere si lahko brezplačno snamete celoten EFT priročnik v slovenščini:
www.eft-slovenija.si/ Obiščite tudi njeno prelepo odraslo sestro www.eftuniverse.com/ , ki pa je v angleščini.
 
 
Če imate kakšno svojo zgodbo, napišite mi! Z veseljem bom brala in tudi odgovorila na vaša vprašanja. Prosim vas tudi, da mi dovolite objavo vaših doživetij (seveda brez imen ali kakšnih konkretnih podrobnosti), saj so take zgodbe strašno močna motivacija za nas ostale. OK? OK! 
 
Vas vse ljubeče pozdravljam,
Pika 
 
 
 
 
POVEZAVE NA NEKATERE TV POSNETKE: 
 
Tole je povezava na posnetek tapkanje z Zvezdano Mlakar na kajenje - EFT se začne nekje okrog 31.minute. 
http://tvslo.si/predvajaj/dobro-jutro-2-del/ava2.97526920/
 
in nadaljevanje - od 7.minute naprej: 
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na oddajo na TV SLO v sredo, 1.12.2010 - EFT in odvajanje od kajenja
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na oddajo na TV SLO v ponedeljek, 14.6.2010 - EFT in hujšanje -
http://tvslo.si/predvajaj/dobro-jutro-2-del/ava2.73041801/
EFT je od minute 34 naprej
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Živjo Pika!
Sporočam ti, da smo pravkar objavili
oddajo o metodi EFT.
Povezava: http://www.s12.si/zdravo-zivljenje/v-ravnovesju/985-v-ravnovesju-metoda-eft
Jaz sem prebrala prvi del priročnika in se že veselo tapkam ter širim navdušenje nad EFTjem. :)
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na posnetek oddaje Mozaik na RTV SLO2, ki je bila na sporedu 28.7.2009 ob 20.30.
- povezava na prispevek v oddaji Vizita na POP TV 20.6.2009http://poptv.si/multimedia/alergije/eft-metoda.html 
- povezava na oddajo dolenjskega TV kanala ''Vaš kanal'' v Tomovi dnevni sobi 18.5.2009: http://www2.tv-nm.si/index.php?option=com_content&task=view&id=10484&Itemid=133  
- oddaja Sobotno popoldne na TV SLO1 - povezava je na vseh 37 minut, EFT pa je od 24. minute naprej...  http://www.rtvslo.si/play/labirint-alternativa/ava2.31273605/ 
 


--
Če ne želite več prejemati EFT novic, kliknite this link
Če želite popraviti svoje podatke, kliknite this link

Powered by PHPlist2.10.10, &copy tincan ltd

Arhiv EFT Novic