08 marec, 2010

EFT novice 8.3.2010

Pozdravljeni vsi ljubi moji,

tako, Altermed sejem v Celju je potrjen, traja pa tri dni - od petka, 19.3., do nedelje, 21.3. Od časov, ko smo s Kalčkom redno sodelovali na sejmu Narava Zdravje v Ljubljani,  bo to moj prvi ponovni sejem. Me res zanima, kako bodo metodo EFT sprejeli obiskovalci - verjamem, da vsaj tisti, ki bodo prišli na eno od osmih (da, OSMIH) predavanj v okviru sejma tako kot dosedaj vsi - z veseljem.
In tako spet razmišljam o udarnih jedrnatih stavkih, ki zajamejo bistvo metode EFT.
Kot tisti moj slavni - Metoda EFT nam odgovori na vprašanje Kako? Kako naj ne čutim svojega strahu, kako naj ne čutim svoje nemoči, kako naj storim korak naprej, kako...
In sem se danes spomnila še enega - in vam ga čisto toplega sedaj takoj napišem.
Ko so slavnega umetnika Michelangela vprašali, kje je našel model za prekrasnega angela, ki ga je izklesal iz bloka marmorja, jim je odgovoril, da nikjer - angel da je bil ves čas ujet v marmorju - on ga je samo izklesal ven.
Torej - metoda EFT je tako pogled, ki gleda blok marmorja in vidi v njem ujetega angela kot roka z dletom, ki ga iz marmorja reši!

Tapkanje je zakon:)))))))))))))))))))))
 
malo motivacije - pisma bralcev - uporabnikov metode EFT:
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pika!

...... Drugače pa skoraj vsak dan tapkam. Najbolj pomembno je, da spet lahko seksam. Hvala. Zahvalil bi se tudi mož, pa ne ve o tem nič, ker v nič ne verjame, oz. ni pripravljen poskusiti nič novega. Ni važno. Komaj čakam na nadaljevalni seminar!

Lep konec tedna,

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Draga Pika,

včeraj smo v N.m. v Ric-u tapkali in se odločili, da bi delali na težavi, da bi nekaj naredili in to tisto stvar, ki jo že dalj časa odlašamo.Zvečir pri tapkanju sem bila utrujena in zaspana, da nebi nič naredila. Zjutraj sem pa začela že ob pol sedmih z delom in uspešnopospravila in uredila vse dokumente v piko. Hvala res ste CARICA.

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Čarovnica Pika,
Ko sem se zjutraj zbudila so se začeli valovi tesnobe. Začela sem tapkat. Ugotovila sem, da si doma dovolim več, pred drugimi imaš izgleda še vedno eno bremzo, doma pa je bolj intenzivno ker sem namreč zopet bruhala in tudi izbruhala, moje telo je danes mirno ni tesnobe ni stiskanja. Tapkala sem Pripravo ....in se popolnoma in v celoti sprejemam....in tako večkrat ko sem zopet izgovarjala te besede ...in se popolnoma in v celoti spreminjam....beseda je prišla ne vem od kod in da sem jo izgovorila sem vedela šele ko je bila izgovorjena, zanimiv občutek ko nameravaš izgovorit eno besedo ven pa pride druga.
Glede na to kako se je to spontano zgodilo je to sigurno zame prav, spomnila pa sem se ko si nam pripovedovala kako si sama dodala ...in si odpuščam...
vsekakor mi je bila ta beseda poslana in jo sedaj uporabljam.
Tapkanje je resnično zakon, zelo sem vesela da sem ga spoznala in da sem ga spoznala preko tebe ker si tudi ti zakon, tisti tapravi.
Božidara

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Draga Pika! 

Ko sem odhajala od tebe, mi je bilo lepo (beri lažje). Mislim, da sva res pravilno začeli. Bila sem mirna. Za konec dneva pa se mi je stvar spet podrla, seveda ker sem najedala in očitala. Ampak ko sem svoje odzijala (prvič taki toni), sem bila mirna, brez slabe vesti, da sem to rekla. Vem, da ni bilo pravilno, ampak, kaj ti praviš j........ Bo drugič bolje. Potem sem vsak dan potapkala samo mojo klasiko, tvojega nasveta pa se še nisem lotila.

Hvala in lep sončen dan ti želim

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pozdravljeni, gospa Pika,
včeraj sem bila na vašem predavanju v Mariboru in vam sporočam, da sem vam zelo hvaležna za vse, kar smo delali.
Vedno bolj razumem neke stvari in dosti lažje delam v skupini. Prepričana sem, da se še vidimo.
Z lepimi pozdravi,
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika, 

ja, tudi jaz sem že pogrešala tvojo pošto, ki me vedno znova navdušuje. Tvoja neizmerna pozitivna energija, iskrive besede, močne misli..... in pa navdušenje ljudi nad tabo in EFT-jem, ki ga zelo razumem in me razveseljuje.  
Bodi dobro!! Lepo te pozdravljam, 

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pika, pozdravljena! 

Moram ti povedat, da moj sin včeraj res ni imel volje it na tapkanje. Ampak po končanem srečanju sem ga vprašala, če mu je žal, da je šel z menoj, pa je rekel: "Ne, je blo pa kar dobro!"
In glede na to, da je celo pot nazaj kar naprej nekaj govoril, se mi zdi, da je bil zadovoljen. On zelo "čuti" dobre ljudi, zato se je s teboj dobro počutil. Dala mu bom tvoj mail, pa bomo videli, ali te bo kaj kontaktiral.
Pa še to - včerajšnje skupinsko tapkanje je bilo idealno zame - sem oseba, ki neprijetne obveznosti odlaga, dokler se da in vsega se lotim zadnji čas. 
Hvala za včeraj,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
... Prejsnji teden sem imela tako intenzivno pomladansko ciscenje.... Se vedno sem pod vtisom kaj vse  je se bilo skrito nekje v moji senci.... Kot bi nasla eno staro smrdljivo greznico, gnijoco, razpadajoco... in jo lepo pocasi s tapkanjem ocistila....  in zdaj je tam en lep prostor, kamor lahko nasadim grmicke in rozice in posejem kaksno zelisce...
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Pika, iskrena hvala za čudovito poslanstvo, ki ga opravljaš in s tem izboljšuješ življenja veliko, veliko ljudi! 
Z najlepšimi željami za ta trenutek in za vse prihodnje, 
......iz Maribora :)
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
AAMET (http://www.aamet.org/main.php) certificirani EFT tečaji v Sloveniji KONČNO V SLOVENSKEM JEZIKU!   
Prva stopnja (popularno imenovana tudi Level1):   
datumi: sobota, 10.aprila ali pa sobota, 12.junija od 10h do 18h 
kraj: Ljubljana 
pogoj za udeležbo: opravljen moj začetni 4-urni uvodni praktični tečaj uporabe metode EFT 
cena tečaja: 110 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju.   
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja:  http://eft-slovenija.si/index.php?option=com_content&view=article&id=69&Itemid=64
Druga stopnja (popularno imenovana tudi Level2):   
datumi: sobota in nedelja, 22. in 23.maj 2010 / vsak dan od 10h do 18h
kraj: Ljubljana 
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Prva stopnja (Level1)  
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 2.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli). 
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja:  http://eft-slovenija.si/index.php?option=com_content&view=article&id=70&Itemid=65
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Uvodne enourne predstavitve delovanja metode EFT:   

vsako drugo sredo - 17.3., 31.3., 31.3. ob 17.30h  v Mariboru - v OŠ Prežihov Voranc, Gosposvetska 10. Predhodne prijave so zelo zaželjene. Po Uvodni predstavitvi je vsakič ob 19h enourno skupinsko tapkanje. Zaželjeni prispevek vsakega udeleženca je 5 EUR - če kdo ne more, lahko pride vseeno.
- vsako drugo sredo - 10.3., 24.3., 7.4., 21.4. ob 19h v Naklem - Vita center. Prijavite se po telefonu na njihovi recepciji (04 25 19 558). Predhodne prijave so res zelo zaželjene.
- vsak drugi četrtek - 11.3., 25.3. ob 17.30h v Žalcu - v prijazni hiši na Hmeljarski 3. Po uvodni predstavitvi imamo ob 19h enourno skupinsko tapkanje. Zaželjeni prispevek vsakega udeleženca je 5 EUR, kdor ne zmore, lahko pride vseeno.
- v torek, 20.4. ob 18h v Kozini - v njihovi knjižnici. Udeležba je brezplačna, prostovoljni prispevki zaželjeni.
 
Začetne 4-urne delavnice uporabe metode EFT:
- v petek, 12.3. od 19.00 do 20.30 v Ribnici. Četrti od petih sklopov. Delavnica poteka v okviru Univerze za III. življenjsko obdobje in je za člane Univerze brezplačna. 

- v petek, 12.3.2010 od 9.00 do 14.00 v Šentjerneju. Delavnico organizira RIC in je namenjena prebivalcem dolenjske regije ter je brezplačna (prosili bomo za kakšen prostovoljen prispevek). Prijavite se na RIC Novo mesto.

- v soboto, 13.3.2010 od 17.00 do 20.00  v Murski Soboti. Obnovitvena delavnica za tiste, ki že znajo - deloma nadaljevalna. Prijavite se mi preko elektronskega naslova. Cena: 40 EUR.

- v petek, 26.3.2010 od 17.00 do 21.00 v Mariboru. Delali bomo intenzivno v manjši skupini - najprej malo teorije, potem pa veliko prakse. Delavnica je primerna tako za popolne začetnike kot za tiste, ki metodo že uporabljate. Prijavite se tako, da mi napišete e-pošto. Prispevek: 40 EUR.

- v soboto, 27.3.2010 od 10.00 do 14.00 v Ljubljani. Delali bomo intenzivno v manjši skupini - najprej malo teorije, potem pa veliko prakse. Delavnica je primerna tako za popolne začetnike kot za tiste, ki metodo že uporabljate. Prijavite se tako, da mi napišete e-pošto. Prispevek: 40 EUR.

- v soboto, 27.3.2010 od 16.00 do 20.00  v Naklem. Prispevek vsakega udeleženca - 50 EUR. Prijavite se po telefonu na njihovi recepciji. Predhodne prijave so obvezne. http://vitacenter.dev.si21.info/sl/Aktualno  Delali bomo intenzivno v manjši skupini - najprej malo teorije, potem pa veliko prakse. Delavnica je primerna tako za popolne začetnike kot za tiste, ki metodo že uporabljate.

Nadaljevalna 4-urna delavnica uporabe metode EFT:  

- v soboto, 8.5.2010 od 10.00 do 14.00 v Ljubljani. 

Za vse tiste, ki ste se udeležili kakšne od mojih začetnih štiriurnih delavnic. Mislim, da je že čas, da vas naučim kakšnih ''naprednejših'' postopkov, spretnejših pristopov, skratka - čaranja v najboljšem pomenu besede :))) Intenzivno bomo delali predvsem tri pomembne stvari:
 - natančno in v globino sestavljanje pozitivnega dela pri uporabi Možnosti izbire
 - iskanje naših globoko vsajenih prepričanj (ki se jih za povrh včasih niti ne zavedamo) in njihovo brisanje
 
- prekrasno, čarobno in delujoče EFT zdravilo za naše (najrazličnejše) odnose, v katerih smo in v njih poleg uživanja tudi trpimo.
Prijavite se lahko samo tisti, ki ste že bili na kateri od mojih štiriurnih delavnic. Prispevek: 60 EUR.
 



--
Če ne želite več prejemati EFT novic, kliknite this link
Če želite popraviti svoje podatke, kliknite this link

Powered by PHPlist2.10.10, &copy tincan ltd

Arhiv EFT Novic