15 marec, 2010

EFT novice 15.3.2010

Pozdravljeni vsi ljubi moji,

kot vsi prav gotovo že dobro veste, bo v soboto, 17.aprila potekala akcija Očistimo Slovenijo v enem dnevu.
Zdi se mi super, da se ljudi še vedno da navdušiti za dobro stvar - in mislim, da se bodo vsi prostovoljci to soboto zelo dobro počutili - pred, med in po akciji.
Kot poseben dodatek bi seveda predlagala še EFT - da z njim očistimo še svoje občutke, kot bomo z rokami očistili naravo okrog nas.
Upam, da drugo leto.
Letos pa v povezavi z organizatorji te akcije organiziramo Uvodno praktično predstavitev delovanja metode EFT v Ljubljani in sicer v torek, 23.3.2010 v Damari, Hubadova 1. Vstopnina bo 10 EUR, ves denar pa gre organizatorjem akcije za pokrivanje stroškov. Toplo vabljeni!
Sem ponosna, da bom lahko na ta način prispevala tudi jaz.
Ker - občutki, ki si jih prikrivamo, nas zadržujejo, da ne iščemo rešitve zase.
To vidim ponovno in ponovno na svojih delavnicah.
Ljudje so prepričani, da je potrebno odpustiti, biti dober, ljubeč in prijazen - ampak njihovo telo o tem nima pojma in je skrčeno v zameri, ločeno od razuma, zapuščeno in prepričano, da svojih občutkov ne sme izraziti.
In to, da si prikrivamo svoje lastne občutke, svojo prizadetost, nam v kali zatre možnost, da se premaknemo, da nekaj rešimo.
Kot super piše gospa v prvem pismu današnjih novic.


Tapkanje je zakon:)))))))))))))))))))))
 
malo motivacije - pisma bralcev - uporabnikov metode EFT:
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Moja primerjava med EFT in POZITIVNIMI AFIRMACIJAMI S POSPRAVLJANJEM:


EFT: na sončen dan (če ni, prižgeš vse luči) iz vseh kotov, omar in predalov zvlečeš navlako, smeti (sploh ne veš več, kaj vse je tam) na svetlo in jih odneseš na smetnjak ali zakuriš kres. Stanovanje umiješ, prezračiš, odišaviš in tako spustiš vanj svežo energijo, ki pozitivno vpliva na vse, ki tam živijo, ali samo pridejo na obisk.

POZITIVNE AFIRMACIJE: ugasneš luč, ali spustiš rolete, ali zapreš polkna in rečeš: Moje stanovanje je lepo, v njem se dobro počutim.......    
.......... in ker veš, da to ni res, se ne zgodi NIČ.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Sedaj Ti moram povedati mojo novo izkušnjo izmed mnogih, kako odlično deluje eft - tapkanje. Moja vnukica je imela nekaj težav z zdravjem in zdravnica ji je predpisala sirup antibiotik. Stranski učinek tega zdravila je bila driska in hudo srbenje na določenem delu telesa. In tako sem za odpravo tega nadležnega srbenja tapkala najprej na sebi, seveda je bila moj Sonček prisotna. Njena ocena te težave je bila, ne boš verjela, 999. Po nekaj krogih tapkanja na sebi se je ocena znižala, a je bilo še vedno hudo. Nakar sem pričela tapkati na njej, ona pa je ponavljala afirmacije za mano. V danem trenutku je bila težava ''za znoret'', zopet z zelo visoko oceno. Nakar se je po nekaj krogih umirila in tisti večer "odšla''. Ni je več. Hvala ljuba moja Pika za vsa znanja, ki sem jih lahko pridobila od Tebe. Tapkanje mi vedno znova potrjuje svoj učinek.
Toplo Te objemam in se kmalu vidiva.

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika,
hvala Bogu zate in za  tapkanje. Včeraj sem bila že čisto na tem, da bi nekoga kar na nos, pa sem se raje odmaknila v kopalnico, malo odtapkala, pol mi je šlo pa samo še na smeh in mi je čist dol viselo za vse, kar me je prej prizadelo.
Bodi zdrava in lep pozdrav!

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Delam že EFT po priročniku in čutim rezultate. Odkar sem izvedela za uspeh eft od kolegice tapkam. Komaj čakam da se naučim kaj več, ker po mnogih tehnikah ki sem se jih učila nisem uspela očistiti čustvene nesnage (reiki, transcend. meditacija, joga, razni bioenergitiki, religija, Međugorje, pozitivne afirmacije, duhovna literatura in še kaj).
Predvsem z leti zelo težko shajam z stresom.
Želim Vam lep dan.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pa da povem še moje izkušnje s tapkanjem, ki so postale že večerni ritual: Vsako večer vadim tri stopnjujoče vaje za dihanje, in sicer v tem zaporedju: Popijem cel kozarec vode (pravijo, da je to dobro pred spanjem) in potem tapkam: "Čeprav lahko vdihnem samo za (med 7 in 9, kakor kateri dan čutim), se......." Potem se malo pripravim na naslednji dan, pa spet popijem pol kozarca vode in tapkam: "Čeprav še ne morem čisto do konca globoko vdihniti, se......". Potem se spravim v kopalnico, pa v pižamo, pa popijem še zadnjega pol kozarca vode in tapkam: "Čeprav sploh ne vem, kakšen in kateri je moj najglobji vdih, se...." Name to super dobro vpliva, kar čutim na globini dihanja tudi čez dan, zvečer pa sploh, da se stres strese z mene in potem spim kot polh v nezavesti. Tako, da si nam podarila super vajo proti stresu. Deluje!!! 
Toliko za tokrat pa lep pozdrav iz Kopra,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Ja, un stric je pa kr umru... Takrat, ko so ga na dvoriscu ozivljal sem mela slabo vest.... ker je dozivel napad malo po tem, ko sem sla mimo njihove hise na Tai Chi in sem ga lepo pozdravla... in me je morilsko grdo pogledal in se brez besed obrnil stran... In cez uro in pol, ko sem se vsa vesela vracala domov sem zagledala na dvoriscu resilca.... In me je kr mal stisnl pa sem pol  tapkala.... ceprav mu grem neskoncno na jetra..., in se pocutim krivo za njegovo nesreco... in sam zato ker me je prej vidu, k sm sla mim njihove bajte, ga je zdej spet stisnu srce...  in zarad mene trpi se bolj kot bi sicer...in so se mi stvari razjasnile... On trpi zaradi sebe.... In pol sva se s prjatlco tapkali na take stare zoprne babe (in dece), ki so nesrecne in trpijo in pol kazejo s prstom nate... ker je mela tud ona ene take dogodke tist teden... Nekdo jo je obtozu, da je ona kriva njegove nesrece...  In sva lepo pocistle s takimi pripravami... Poglej se, sam zarad tebe trpim...  Kako moras hodit okrog nasmejana, razvajenka ti grda... To res ni lepo.. Ce jaz trpim moras tud ti... Ni solidarno, da hodis vesela po svetu...  in se cel kup takih...In sva pocistle take smeti... Komi cakam na zur na Altermedu : )))))

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Danes zjutraj sem že nasvezgodaj tapkala na hvaležnost. Ker to, kar sedaj občutim ob svoji mami je samo ljubezen. Vsa tesnoba, vsa stiska, občutek pritiska, da nekaj moram, da vsi vključno z njo to od mene pričakujejo, vse je izginilo, kot bi pritisnila na tipko delete. Ostala je samo ljubezen in to je v dani situaciji čista osvoboditev in ko sem se zbudila, bilo je še globko temno, je bila v meni ena sama hvaležnost in sem tapkala na vse, kar sem tisti trenutek čutila. In za te občutke, Pika moja, sem ti neizmerno hvaležna, ti sploh ne morem povedati kako
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
AAMET (http://www.aamet.org/main.php) certificirani EFT tečaji v Sloveniji KONČNO V SLOVENSKEM JEZIKU!   
Prva stopnja (popularno imenovana tudi Level1):   
datumi: sobota, 10.aprila ali pa sobota, 12.junija od 10h do 18h 
kraj: Ljubljana 
pogoj za udeležbo: opravljen moj začetni 4-urni uvodni praktični tečaj uporabe metode EFT 
cena tečaja: 110 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju.   
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja:  http://eft-slovenija.si/index.php?option=com_content&view=article&id=69&Itemid=64
Druga stopnja (popularno imenovana tudi Level2):   
datumi: sobota in nedelja, 22. in 23.maj 2010 / vsak dan od 10h do 18h
kraj: Ljubljana 
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Prva stopnja (Level1)  
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 2.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli). 
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja:  http://eft-slovenija.si/index.php?option=com_content&view=article&id=70&Itemid=65
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Uvodne enourne predstavitve delovanja metode EFT:
- v torek, 23.3. ob 18h v Ljubljani - center Damara, Hubadova 1. Vstopnina je 10 EUR in gre v celoti za podporo akciji Očistimo Slovenijo v enem dnevu. 
vsako drugo sredo - 17.3., 31.3., 17.4., 5.5. ob 17.30h  v Mariboru - v OŠ Prežihov Voranc, Gosposvetska 10. Predhodne prijave so zelo zaželjene. Po Uvodni predstavitvi je vsakič ob 19h enourno skupinsko tapkanje. Zaželjeni prispevek vsakega udeleženca je 5 EUR - če kdo ne more, lahko pride vseeno.
- vsako drugo sredo - 10.3., 24.3., 7.4., 21.4. ob 19h v Naklem - Vita center. Prijavite se po telefonu na njihovi recepciji (04 25 19 558). Predhodne prijave so res zelo zaželjene.
- vsak drugi četrtek - 11.3., 25.3. ob 17.30h v Žalcu - v prijazni hiši na Hmeljarski 3. Po uvodni predsatvitvi imamo ob 19h enourno skupinsko tapkanje. Zaželjeni prispevek vsakega udeleženca je 5 EUR, kdor ne zmore, lahko pride vseeno.
- v petek, 9.4. ob 17h v Renčah - točne lokacije še ne poznam - v Hiši pravih srečanj. Udeležba je brezplačna, prostovoljni prispevki zaželjeni.
- v soboto, 10.4. ob __h v Ljubljani - v okviru Mavrične sobote. Vstopnina za cel dan predavanj je 7 EUR. 
- v torek, 20.4. ob 18h v Kozini - v njihovi knjižnici. Udeležba je brezplačna, prostovoljni prispevki zaželjeni.
 

Začetne 4-urne delavnice uporabe metode EFThttp://www.eft-slovenija.si/index.php?option=com_content&view=article&id=61&Itemid=58

Nadaljevalna 4-urna delavnica uporabe metode EFT:  http://www.eft-slovenija.si/index.php?option=com_content&view=article&id=62&Itemid=59

Skupinske EFT ''vadbe'' so prilika za vse, ki bi si želeli malo zunanje pomoči v procesu spopadanja s svojimi energijskimi zamaški. http://www.eft-slovenija.si/index.php?option=com_content&view=article&id=63&Itemid=60

Individualne tapkalne seanse metode EFT: vsak, ki želi z mano delati individualno, naj mi to sporoči, pa se bomo natančneje dogovorili. ''Moji'' individualci trajajo 2 uri, s tistimi, ki vas poznam pa lahko delam tudi preko skypa (da odpade vožnja). Skype je neprimeren samo za prvi stik, ki mora biti zame še vedno oseben. 

Slovenska www stran za uporabnike metode EFT, s katere si lahko brezplačno snamete celoten EFT priročnik v slovenščini: www.eft-slovenija.si Obiščite tudi njeno prelepo odraslo sestro www.emofree.com , ki pa je v angleščini.  

 



Če ne želite več prejemati EFT novic, kliknite this link
Če želite popraviti svoje podatke, kliknite this link

Powered by PHPlist2.10.10, &copy tincan ltd

Arhiv EFT Novic